Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στα supermini της Vag φαίνεται (προς το παρόν) να είναι μονόδρομος σαν μέση και πάνω επιλογή ο νέος 1,2 αφού δεν προσφέρεται ο 1,4 Tsi 122hp (που μάλλον δεν συμφέρει να μπει στα supermini).
Οι υπόλοιπες προσφορές (παλιοί 1,2 70hp ή 1,4 85hp) είναι μικρότερες και εναλλακτικες προσφορές που παίζουν επικουρικό ρόλο ανάλογα με τις προσωπικές νοοτροπίες/ανάγκες, κρατικές νομοθεσίες, αγορές κλπ. Αυτά (σαν προυποθέσεις) νομίζω θα υπάρχουν μέχρι να 'δοκιμαστεί' ο 1,2 Tsi και να 'ανακυρηχθεί' από τον κόσμο ως καλή επιλογή.
Κάτι αντίστοιχο πιστευω ότι συνέβη και συμβαίνει πλέον και στο Golf ... πόσοι επιλέγουν σήμερα την έκδοση με τον κινητήρα 1,4 με τα 80hp? (ή αντίστοιχα και στο Octavia5)
PS. Ενώ το προηγούμενο Polo σε βάρος ήταν στον ένα τόνο και κάτι (το 1,4 είχε 1075 κιλά) ... στο καινούριο βλέπω 1550 κιλά ... http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/polo/polo/media.Par.0004.File.pdf/td_polo.pdf
Για το προηγούμνεο 1.4, τα 1075 κιλά ήταν μικτό ή απόβαρο, με οδηγό μαζί ή χωρίς;
Για το νέο πάντως λέει μικτό βάρος 1550 κιλά για το 1.2 των 70 ίππων, όμως το καθαρό βάρος (μαζί με τον οδηγό 68 κιλών, 7 κιλά αποσκευές και κατά 90% γεμισμένο ντεπόζιτο, χωρίς ειδικό εξοπλισμό) είναι 1067 κιλά στο 1.2.
http://www.volkswagen.de/vwcms/master_p ... l.0.1.html
Άσχετα με το ποιο είναι το πραγματικό βάρος στην πράξη και όχι το τυποποιημένο σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΕ, για το νέο αυτό που έχει ειπωθεί είναι πως έχει καταβληθεί προσπάθεια να γίνει περικοπή και ελάττωση του βάρους παρά την αύξηση των διαστάσεων.
Μου φαίνεται ότι η Kosmocar δίνει μόνο το μικτό, για να προσελκύσει όσους θέλουν ένα 'βαρύ' αυτοκίνητο....
Η γνώμη μου είναι ότι θα φτάσουμε κάποια στιγμή στο σημείο που ο αγοραστής θα έχει να διαλέξει ανάμεσα στα 1.0TSI, 1.2TSI, 1.4TSI κλπ με διαφορετικές ρυθμίσεις το καθένα ώστε να βγάζουν τις ιπποδυνάμεις που θα συμπληρώνουν τα κενά της γκάμας με τον καλύτερο τρόπο.
Όλα αυτά θα συμβούν αν δεν υποκατασταθούν όλοι αυτοί οι κινητήρες από την επερχόμενη άφιξη των υβριδικών συστημάτων της VW, γι' αυτό και είναι κρίσιμο οι υπάρχοντες TSI να βγάλουν γρήγορα τα έξοδά τους.
Φυσικά και δεν βλέπω μέλλον μ' αυτή την έννοια στους ατμοσφαιρικούς μικρούς σε μεγάλο εύρος της γκάμας, όμως αυτή τη στιγμή η παρουσία τους εξυπηρετεί στο να καλύπτονται οι απαιτήσεις των επιμέρους αγορών και των καταναλωτών ειδικότερα, αλλά ταυτόχρονα και να πωλούνται πιο ακριβά οι TSI...
Και μετά από χρόνια μάλιστα γιατί όχι και οι TSI να μην συμπληρώνουν απλώς με τη σειρά τους στη γκάμα τις υβριδικές εκδόσεις;
Επίσης πιστεύω ότι ο 1.4TSI με τη μικρή ιπποδύναμη δεν προσφέρεται προς το παρόν στο Polo, όχι μόνο γιατί δε συμφέρει να μπει ο 1.4TSI (άλλωστε θα μπει μάλλον στο GTI με τη μεγάλη ιπποδύναμη) αλλά και γιατί είναι θέμα μάρκετινγκ και σωστής τοποθέτησης της γκάμας.
Μου θυμίζει τότε, προ εποχής TSI, που ο 1.4 με τους 101 ατμοσφαιρικούς ίππους δεν έμπαινε και τελικά δεν μπήκε ποτέ στο Golf για να αντικαταστήσει τον 1.6 των 101 ίππων, στο οποίο Golf όμως σημειωτέον ότι έμπαινε κινητήρας 1.4 με 75-85 άλογα (εκτός από τον 1.6)...
Δεν συνέφερε τότε ή ήταν απλά θέμα ροπής; Μα και τώρα ο 1.4TSI έχει μεγαλύτερη ροπή από τον 1.2TSI...
Ο 1.2TSI θα συμφέρει στη VW περισσότερο από τη στιγμή που θα βγάλει τα έξοδα εξέλιξής του, κάτι που όπως είπα πρέπει να γίνει άμεσα.
Όμως για να γίνει αυτό πρέπει να πουλήσει και με τη σειρά του για να πουλήσει, θα πρέπει να μπει κατ' αποκλειστικότητα σε κάποια μοντέλα χωρίς να ανταγωνίζεται-καννιβαλίζεται από τον 1.4TSI. Με άλλα λόγια θα ρίσκαραν λιγότεροι με τον 1.2TSI αν με ελάχιστη διαφορά στα χρήματα θα μπορούσαν να επιλέξουν τον 1.4TSI, τώρα που ο τελευταίος έχει δοκιμαστεί κιόλας και έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη... Τώρα θες δε θες, αν θες αξιοπρεπή κινητήρα μεταξύ 85+ - 180 ίππων υποχρεωτικά πας στον 1.2TSI, μπορεί να μην πήγαινες όμως αν είχες και την επιλογή του 1.4TSI. Έτσι δεν παρέχεται καν η δυνατότητα να μπορείς αν το θες να διαλέξεις στο νέο Polo τον 1.4TSI, γνωρίζοντας έστω κι αν δε σε πειράζει που ο 1.4TSI έχει ελάχιστα περισσότερα έξοδα συντήρησης-λειτουργίας-φορολογίας από τον 1.2TSI...
Επίσης ένας άλλος λόγος που ο 1.2TSI θα πρέπει να λανσαριστεί ώστε να πουλήσει σε μεγάλους αριθμούς σε αυτοκίνητα πόλης, είναι ότι ενώ ο 1.4 μπορεί να εξοπλίσει μικρά-μικρομεσαία-μεσαία, ο 1.2TSI έχει ταβάνι και μπορεί να μπει μόνο σε σούπερμίνι-μικρά-μικρομεσαία. Πχ ο 1.2TSI δε μπορεί να μπει σε Superb μπορεί όμως σε Yeti και πρέπει να μοσχοπουλήσει σε Polo-Ibiza-Fabia-A1! Αν συνυπάρχει με τον 1.4TSI στο ίδιο μοντέλο από την αρχή του λανσαρίσματος, θα πουλήσει λιγότερο στις κρίσιμες κατηγορίες...
Κάποια στιγμή αν δεν τους προλάβουν οι υβριδικοί κινητήρες ανάλογα και με τη θέληση των ιθυνόντων της VW, μπορεί να περάσουν και στο Polo οι 1.4TSI με τις μικρότερες ιπποδυνάμεις ή και να δούμε πιο αγριεμένους 1.2TSI...