-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=q6KRoYGAwGI&NR=1
ο βασικος αντιπαλος του!Για ψυχολογικούς και μόνο (ίσως τώρα) λόγους θα μπορούσαν στο 0.09' (που δείχνει τον ιμάντα χρονισμού) του παραπάνω video να κάνουν μια αλλαγή (να βάλουν μια καδένα) !!!
... Όποιος καεί στο χυλό, φυσάει και το γιαούρτι ... και ο μόνος που χαίρεται είναι ο αντιπρόσωπος!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στα supermini της Vag φαίνεται (προς το παρόν) να είναι μονόδρομος σαν μέση και πάνω επιλογή ο νέος 1,2 αφού δεν προσφέρεται ο 1,4 Tsi 122hp (που μάλλον δεν συμφέρει να μπει στα supermini).
Οι υπόλοιπες προσφορές (παλιοί 1,2 70hp ή 1,4 85hp) είναι μικρότερες και εναλλακτικες προσφορές που παίζουν επικουρικό ρόλο ανάλογα με τις προσωπικές νοοτροπίες/ανάγκες, κρατικές νομοθεσίες, αγορές κλπ. Αυτά (σαν προυποθέσεις) νομίζω θα υπάρχουν μέχρι να 'δοκιμαστεί' ο 1,2 Tsi και να 'ανακυρηχθεί' από τον κόσμο ως καλή επιλογή.
Κάτι αντίστοιχο πιστευω ότι συνέβη και συμβαίνει πλέον και στο Golf ... πόσοι επιλέγουν σήμερα την έκδοση με τον κινητήρα 1,4 με τα 80hp? (ή αντίστοιχα και στο Octavia5)PS. Ενώ το προηγούμενο Polo σε βάρος ήταν στον ένα τόνο και κάτι (το 1,4 είχε 1075 κιλά) ... στο καινούριο βλέπω 1550 κιλά ... http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/polo/polo/media.Par.0004.File.pdf/td_polo.pdf
Για το προηγούμνεο 1.4, τα 1075 κιλά ήταν μικτό ή απόβαρο, με οδηγό μαζί ή χωρίς;
Για το νέο πάντως λέει μικτό βάρος 1550 κιλά για το 1.2 των 70 ίππων, όμως το καθαρό βάρος (μαζί με τον οδηγό 68 κιλών, 7 κιλά αποσκευές και κατά 90% γεμισμένο ντεπόζιτο, χωρίς ειδικό εξοπλισμό) είναι 1067 κιλά στο 1.2.http://www.volkswagen.de/vwcms/master_p ... l.0.1.html
Άσχετα με το ποιο είναι το πραγματικό βάρος στην πράξη και όχι το τυποποιημένο σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΕ, για το νέο αυτό που έχει ειπωθεί είναι πως έχει καταβληθεί προσπάθεια να γίνει περικοπή και ελάττωση του βάρους παρά την αύξηση των διαστάσεων.
Μου φαίνεται ότι η Kosmocar δίνει μόνο το μικτό, για να προσελκύσει όσους θέλουν ένα 'βαρύ' αυτοκίνητο....
Η γνώμη μου είναι ότι θα φτάσουμε κάποια στιγμή στο σημείο που ο αγοραστής θα έχει να διαλέξει ανάμεσα στα 1.0TSI, 1.2TSI, 1.4TSI κλπ με διαφορετικές ρυθμίσεις το καθένα ώστε να βγάζουν τις ιπποδυνάμεις που θα συμπληρώνουν τα κενά της γκάμας με τον καλύτερο τρόπο.
Όλα αυτά θα συμβούν αν δεν υποκατασταθούν όλοι αυτοί οι κινητήρες από την επερχόμενη άφιξη των υβριδικών συστημάτων της VW, γι' αυτό και είναι κρίσιμο οι υπάρχοντες TSI να βγάλουν γρήγορα τα έξοδά τους.
Φυσικά και δεν βλέπω μέλλον μ' αυτή την έννοια στους ατμοσφαιρικούς μικρούς σε μεγάλο εύρος της γκάμας, όμως αυτή τη στιγμή η παρουσία τους εξυπηρετεί στο να καλύπτονται οι απαιτήσεις των επιμέρους αγορών και των καταναλωτών ειδικότερα, αλλά ταυτόχρονα και να πωλούνται πιο ακριβά οι TSI...
Και μετά από χρόνια μάλιστα γιατί όχι και οι TSI να μην συμπληρώνουν απλώς με τη σειρά τους στη γκάμα τις υβριδικές εκδόσεις;Επίσης πιστεύω ότι ο 1.4TSI με τη μικρή ιπποδύναμη δεν προσφέρεται προς το παρόν στο Polo, όχι μόνο γιατί δε συμφέρει να μπει ο 1.4TSI (άλλωστε θα μπει μάλλον στο GTI με τη μεγάλη ιπποδύναμη) αλλά και γιατί είναι θέμα μάρκετινγκ και σωστής τοποθέτησης της γκάμας.
Μου θυμίζει τότε, προ εποχής TSI, που ο 1.4 με τους 101 ατμοσφαιρικούς ίππους δεν έμπαινε και τελικά δεν μπήκε ποτέ στο Golf για να αντικαταστήσει τον 1.6 των 101 ίππων, στο οποίο Golf όμως σημειωτέον ότι έμπαινε κινητήρας 1.4 με 75-85 άλογα (εκτός από τον 1.6)...
Δεν συνέφερε τότε ή ήταν απλά θέμα ροπής; Μα και τώρα ο 1.4TSI έχει μεγαλύτερη ροπή από τον 1.2TSI...Ο 1.2TSI θα συμφέρει στη VW περισσότερο από τη στιγμή που θα βγάλει τα έξοδα εξέλιξής του, κάτι που όπως είπα πρέπει να γίνει άμεσα.
Όμως για να γίνει αυτό πρέπει να πουλήσει και με τη σειρά του για να πουλήσει, θα πρέπει να μπει κατ' αποκλειστικότητα σε κάποια μοντέλα χωρίς να ανταγωνίζεται-καννιβαλίζεται από τον 1.4TSI. Με άλλα λόγια θα ρίσκαραν λιγότεροι με τον 1.2TSI αν με ελάχιστη διαφορά στα χρήματα θα μπορούσαν να επιλέξουν τον 1.4TSI, τώρα που ο τελευταίος έχει δοκιμαστεί κιόλας και έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη... Τώρα θες δε θες, αν θες αξιοπρεπή κινητήρα μεταξύ 85+ - 180 ίππων υποχρεωτικά πας στον 1.2TSI, μπορεί να μην πήγαινες όμως αν είχες και την επιλογή του 1.4TSI. Έτσι δεν παρέχεται καν η δυνατότητα να μπορείς αν το θες να διαλέξεις στο νέο Polo τον 1.4TSI, γνωρίζοντας έστω κι αν δε σε πειράζει που ο 1.4TSI έχει ελάχιστα περισσότερα έξοδα συντήρησης-λειτουργίας-φορολογίας από τον 1.2TSI...
Επίσης ένας άλλος λόγος που ο 1.2TSI θα πρέπει να λανσαριστεί ώστε να πουλήσει σε μεγάλους αριθμούς σε αυτοκίνητα πόλης, είναι ότι ενώ ο 1.4 μπορεί να εξοπλίσει μικρά-μικρομεσαία-μεσαία, ο 1.2TSI έχει ταβάνι και μπορεί να μπει μόνο σε σούπερμίνι-μικρά-μικρομεσαία. Πχ ο 1.2TSI δε μπορεί να μπει σε Superb μπορεί όμως σε Yeti και πρέπει να μοσχοπουλήσει σε Polo-Ibiza-Fabia-A1! Αν συνυπάρχει με τον 1.4TSI στο ίδιο μοντέλο από την αρχή του λανσαρίσματος, θα πουλήσει λιγότερο στις κρίσιμες κατηγορίες...Κάποια στιγμή αν δεν τους προλάβουν οι υβριδικοί κινητήρες ανάλογα και με τη θέληση των ιθυνόντων της VW, μπορεί να περάσουν και στο Polo οι 1.4TSI με τις μικρότερες ιπποδυνάμεις ή και να δούμε πιο αγριεμένους 1.2TSI...
-
1.2 1.4 1.2 1.4
Παρολο αυτα συμφωνω με τις παρατηρησεις σου
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στα supermini της Vag φαίνεται (προς το παρόν) να είναι μονόδρομος σαν μέση και πάνω επιλογή ο νέος 1,2 αφού δεν προσφέρεται ο 1,4 Tsi 122hp (που μάλλον δεν συμφέρει να μπει στα supermini).
Οι υπόλοιπες προσφορές (παλιοί 1,2 70hp ή 1,4 85hp) είναι μικρότερες και εναλλακτικες προσφορές που παίζουν επικουρικό ρόλο ανάλογα με τις προσωπικές νοοτροπίες/ανάγκες, κρατικές νομοθεσίες, αγορές κλπ. Αυτά (σαν προυποθέσεις) νομίζω θα υπάρχουν μέχρι να 'δοκιμαστεί' ο 1,2 Tsi και να 'ανακυρηχθεί' από τον κόσμο ως καλή επιλογή.
Κάτι αντίστοιχο πιστευω ότι συνέβη και συμβαίνει πλέον και στο Golf ... πόσοι επιλέγουν σήμερα την έκδοση με τον κινητήρα 1,4 με τα 80hp? (ή αντίστοιχα και στο Octavia5)PS. Ενώ το προηγούμενο Polo σε βάρος ήταν στον ένα τόνο και κάτι (το 1,4 είχε 1075 κιλά) ... στο καινούριο βλέπω 1550 κιλά ... http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/polo/polo/media.Par.0004.File.pdf/td_polo.pdf
Το απόβαρο στο 1,2 είναι 1067 κιλά και στο 1,4 είναι 1070 (έχω μπροστά μου τώρα το φυλλάδιο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Πόλο). Το 1550 είναι το μεικτό βάρος και για τους 2 κινητήρες
-
Είπα και εγώ!!! 500 κιλά παραπάνω?
*'At the 2009 Vienna Engine Symposium Volkswagen presented some new compact engines. One of them was the 1.2-litre TSI producing 77kW (105hp) and maximum torque of 175Nm made from 1,500rpm. The unit is now available for order in the Polo, Golf and Golf Plus. Rumours say even the upcoming Audi A1 will use it. If that is the case expect it to appear in Skoda and Seat products too.'*http://www.worldcarfans.com/109102322637/vw-launches-new-12l-tsi-engine-in-polo-golf-and-golf
Μάλλον πρόκειται για παλιά δημοσίευση ... γιατί ή ο 1,2 TSi εμφανίστηκε και στο Audi A3 και στο Skoda Yeti.
-
Ωραία τα λέτε, είστε όλοι πολύ συνειδητοποιημένοι εδώ μέσα Συμφωνώ σε γενικές γραμμές, αν και είμαι παραπάνω αισιόδοξος για το γεγονός ότι ο 1.2 tsi θα υπερέχει καθολικά!
Πάρτε και ήχο κινητήρα μετά το 3:55: http://www.youtube.com/watch?v=e_DyuvW7pDA
-
Παιδιά γύρω από το νέο Polo έχω μια απορία, που αφορά τα πλαστικά του ταμπλώ.
Ισχύει όπως στο Clio 2, αναλόγως της έκδοσης ,αν θα είναι εξοπλισμένο με μαλακά ή σκληρά υλικά?
Γιατί είδα προχθές ένα, μπήκα μέσα δηλαδή και μόνο, που δε με έπιασαν τα γέλια, αναλογιζόμενος ότι πολλοί κατηγορούν τη συναρμογή, κατασκευή και τα υλικά του ταμπλώ του Swift.
Το μοντέλο, που μπήκα, ήταν εκθεσιακό. Σκληρά ,όσο δεν πάει υλικά και μάλιστα όπου και να πίεζα με το χέρι μου, ακουγόταν 'κρατς-κρατς', τριβόμενα δηλαδή μεταξύ τους πλαστικά.
Καμμία αίσθηση στιβαρά 'δεμμένων' υλικών και μετριότατη υφή.Ξεκαθαρίζω.
Για μένα προσωπικά, δεν θα αποτελούσε αποτρεπτικός παράγοντας το σκληρό των υλικών κατασκευής.Απλώς το ανέφερα, γιατί μας έχει πιάσει μια υστερία γενικότερα, αν θα πρέπει να αγοράσουμε αυτοκίνητο με σκληρά υλικά στο εσωτερικό του, σκληρό υλικό = μη ποιοτικό κ.ο.κ .
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Παιδιά όσον αφορά το νέο Polo έχω μια απορία, που αφορά τα πλαστικά του ταμπλώ.Ισχύει όπως στο Clio 2, αναλόγως της έκδοσης ,αν θα είναι εξοπλισμένο με μαλακά ή σκληρά υλικά?
Πολύ πιθανόν. Εκτός αν η Κοσμοκάρ για λόγους πρεστίζ επιλέξει να μη φέρει από την αρχή το σκληρό ταμπλώ, αλλά μόνο Polo με μαλακό ταμπλώ ακόμα και στα πιο ταπεινά μοντέλα της γκάμας.
Νομίζω ότι το μαλακό ταμπλώ ('padded') έχει γύρω στα 150€ επιπλέον κόστος σε σχέση με το σκληρό ταμπλώ.Το ίδιο ήταν και στο προηγούμενο Ibiza/Cordoba όπου το μαλακό από το σκληρό ταμπλώ είχαν περίπου 270€ διαφορά και μαλακό ταμπλώ είχε μόνο στο Cordoba/Ibiza ακριβές εκδόσεις.
-
η αλήθεια είναι ότι το swift είναι το benchmark στην κατηγορια όσον αφορά τα πλαστικά στο εσωτερικό
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
η αλήθεια είναι ότι το swift είναι το benchmark στην κατηγορια όσον αφορά τα πλαστικά στο εσωτερικόwtf?
-
Ληγμένα...
-
το swift ειναι μια κατηγορια κατω , ειναι μινι οχι supermini και το benchmark στη κατηγορια ειναι το mini και καλα , αν και για μενα σε ποιοτητα εσωτερικου ειναι το fiat 500
(για να μη λετε οτι θαβω τα ιταλικα )
το vag σε αυτη τη κατηγορια εχει τα fox, αροζα και λοιπες βλακειες
-
απ' ότι φαίνεται μερικοί έχουν πρόβλημα στο να διακρίνουν το σαρκασμό
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το swift ειναι μια κατηγορια κατω , ειναι μινι οχι supermini και το benchmark στη κατηγορια ειναι το mini και καλα , αν και για μενα σε ποιοτητα εσωτερικου ειναι το fiat 500(για να μη λετε οτι θαβω τα ιταλικα )
το vag σε αυτη τη κατηγορια εχει τα fox, αροζα και λοιπες βλακειες
Όντως το 500 καλό δείχνει αλλά μη συγκρινουμε τα δίδυμα αδερφάκια Lupo και Arosa που φτιάχνονταν και Γερμανία και είχαν και μαλακό ταμπλώ, με το ογκώδες τριτοκοσμικό λατινοαμερικάνικο Fox που μας ήρθε τελευταία στην Ευρώπη...
Άσε που έχουν πάψει να παράγονται εδώ και μια πενταετία, που σημαίνει ότι για την εποχή τους και την κατηγορία τους (απέναντι στην κατηγορία πόλης είχαν κάτι Seicento) μια χαρά ήταν, για τα λεφτά τους πάλι όχι γιατί ήταν ακριβά, ενώ θα έπρεπε να είναι πολύ πολύ πιο φτηνά...Είπαμε θες να ξεκαρφωθείς ότι δεν υποστηρίζεις τα γερμανικά αλλά όχι κι έτσι.
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
σκληρό υλικό = μη ποιοτικό κ.ο.κ .Κοίτα, εφόσον μιλάμε για αυτοκίνητα (και δεν είμαστε σε φόρουμ σεξολόγων ) το μόνο που έχω να πω είναι η προσωπική μου εμπειρία:
Το 1999 αγοράστηκε Golf έναντι άλλων προτάσεων από Γαλλία, λόγω μαλακών πλαστικών στο ταμπλό και του γκουπ που έκανε η πόρτα όταν έκλεινε. Σε περίπου ένα χρόνο (και μετά από καμμιά 15αριά επισκέψεις στο συνεργείο με μυριάδες προβληματάκια) τα πλαστικά είχαν ξεφλουδίσει σε αρκετά σημεία και είχαν γρατσουνιστεί στα υπόλοιπα... Η δε πόρτα είχε κρεμάσει...
Εν αντιθέσει με το Golf IV (ηρωικές εποχές), το 206 με τα σκληρά πλαστικά, που έχει κάνει σε 6,5 χρόνια 170Κ χλμ, με ένα καθάρισμα δείχνει όπως έδειχνε και καινούριο και δεν έχει ούτε μία γρατσουνιά...
Άρα, όπως και στην ανθρώπινη ανατομία θα μπορούσε να πει κανείς ότι το σκληρό είναι το καλύτερο. Ωστόσο, είμαι κατά των γενικεύσεων και υποστηρίζω ότι μεγαλύτερη σημασία έχουν πράγματα που δεν φαίνονται... Και αν στην ανθρώπινη ανατομία, μπορεί κανείς να στηρίξει το επιχείρημα του σκληρότερου = καλύτερου, αναφερόμενος σε εμπειρικές έρευνες ( ), έχω την εντύπωση ότι όλοι δεχόμαστε ότι στα αυτοκίνητα έχει μεγαλύτερη σημασία αυτό που δεν φαίνεται, ανεξαρτήτως της σκληρότητας της επιφάνειας...
-
Έστειλα ένα mail στην customer's support της VW και μου απήντησας πως:
[list:11y9x7i5]Το 1.2 TSI polo θα είναι διαθέσιμο για αγορά τέλη Νοεμβρίου[/list:u:11y9x7i5]
[list:11y9x7i5]Οι παραδώσεις το 1ο 3μηνο 2010[/list:u:11y9x7i5]
[list:11y9x7i5]Η τιμή θα είναι λίγο παραπάνω από το polo 1.4 στις αντίστοιχες εκδόσεις[/list:u:11y9x7i5]Πολύ το αργούν ..
-
Βλεπω οτι αρκετοι μιλατε μονο για τον κινητηρα,δλδ θα θυσιαζατε ας πουμε την εμφανιση μονο κ μονο για τον 1.2 ΤSI?
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Βλεπω οτι αρκετοι μιλατε μονο για τον κινητηρα,δλδ θα θυσιαζατε ας πουμε την εμφανιση μονο κ μονο για τον 1.2 ΤSI?Η εμφάνιση είναι κάτι το υποκειμενικό, εγώ για παράδειγμα που το βλέπω μέρα ανα μέρα σε γειτονική πολυκατοικία είναι τρέλα!
Άλλοι το βρίσκουν συντηρητικό σαν πακέτο, εγώ θα έλεγα διαχρονικό
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Βλεπω οτι αρκετοι μιλατε μονο για τον κινητηρα,δλδ θα θυσιαζατε ας πουμε την εμφανιση μονο κ μονο για τον 1.2 ΤSI?γιατι ποιο ειναι τοσο πολυ πιο ομορφο σε αυτη τη κατηγορια ?
-
έρχεταιιιιιιιιιι... και λέγεται punto evo
VW Polo 2009