-
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
κανω οτι βουντου ξερω, να μη βρεξει σημερα!
Οι προγνωσεις λενε για ασθενη βροχη μετα τις 8μμ.
εδω παντως εχει βαρια συννεφια...
μετα τις 8 ας ριξει οτι θελει
-
Τι έγινε; Έβρεξε τελικά;
-
δε ξερω αν πρεπει να γραψω πολλα η λιγα...
η εμπειρια (γιατι, για εμπειρια προκειται, και μαλιστα απο αυτες που συμβαινουν σπανια και τις θυμασαι για παντα) της συνοδηγησης του GTR ειναι συγκλονιστικη. Το αυτοκινητο ειναι 'αλλου'. Κοινοτυπη εκφραση μεν, αλλα δε ξερω πως αλλιως να το πω. Δεν εχει νοημα να κανω συγκρισεις, αλλωστε δεν εχω την εμπειρια να το κανω. Ειναι αλλο πραγμα να νιωθεις να σε κολαει στο καθισμα η 4η (λες και εχεις 1η σε GTI...) και αλλο να το περιγραφεις.
το απιστευτο της ολης ιστοριας ειναι οτι ολα αυτα εγιναν με συνεχη δυνατη βροχη.
παταει γκαζι ο Βασιλης, και το αυτοκινητο εκτοξευεται χωρις γλυστρηματα, δραματα, και αλλα απροοπτα. Πατας το γκαζι στη εξοδο και οταν το πισω μερος αποφασισει να γλυστρησει (αργει πολυ!!!), το κανει πολυ γλυκα, και αρκει μια μικρη διορθωση με το τιμονι για να μη χασεις χρονο και να συνεχισεις την εκτοξευση.
αν αυτα γινονται σε δυνατη βροχη και με πρακτικα ημισλικ λαστιχα, δε μπορω να φανταστω τι παρτυ γινεται σε στεγνο δρομο.
αυτο πρακτικα αναιρει οποιονδηποτε ενδιασμο ειχα σχετικα με την κατοχη του αυτοκινητου στην Ελλαδα. Δεν εχει καμια σημασια αν γλυστραει ή αν βρεχει. Ετσι και αλλιως, εισαι 'μακραν'.-
αν ειναι ευκολο αυτοκινητο? Ναι, αμα πηγαινεις βολτα. Διαφορετικα, με το στομαχι στο καθισμα, τα πραγματα ειναι αλλιως.
δε θα γραψω αλλα, γιατι δε χρειαζεται.
να ευχαριστησω το Βασιλη για την βολτα και τη χαρα που μου εδωσε.
να εισαι καλα Βασιλη. -
Ήταν φανταστικά...το έζησα και εγώ...μέσα από την αφήγησή σου...
Να το χαίρεσαι συμφορουμίτη sign-b το αμάξι σου(υγεία πρώτα από όλα φυσικά) και μπράβο που έδωσες σε κάποιους την ευκαιρία να ζήσουν από πρώτο χέρι ένα τέτοιο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δε ξερω αν πρεπει να γραψω πολλα η λιγα...η εμπειρια (γιατι, για εμπειρια προκειται, και μαλιστα απο αυτες που συμβαινουν σπανια και τις θυμασαι για παντα) της συνοδηγησης του GTR ειναι συγκλονιστικη. Το αυτοκινητο ειναι 'αλλου'. Κοινοτυπη εκφραση μεν, αλλα δε ξερω πως αλλιως να το πω. Δεν εχει νοημα να κανω συγκρισεις, αλλωστε δεν εχω την εμπειρια να το κανω. Ειναι αλλο πραγμα να νιωθεις να σε κολαει στο καθισμα η 4η (λες και εχεις 1η σε GTI...) και αλλο να το περιγραφεις.
το απιστευτο της ολης ιστοριας ειναι οτι ολα αυτα εγιναν με συνεχη δυνατη βροχη.
παταει γκαζι ο Βασιλης, και το αυτοκινητο εκτοξευεται χωρις γλυστρηματα, δραματα, και αλλα απροοπτα. Πατας το γκαζι στη εξοδο και οταν το πισω μερος αποφασισει να γλυστρησει (αργει πολυ!!!), το κανει πολυ γλυκα, και αρκει μια μικρη διορθωση με το τιμονι για να μη χασεις χρονο και να συνεχισεις την εκτοξευση.
αν αυτα γινονται σε δυνατη βροχη και με πρακτικα ημισλικ λαστιχα, δε μπορω να φανταστω τι παρτυ γινεται σε στεγνο δρομο.
αυτο πρακτικα αναιρει οποιονδηποτε ενδιασμο ειχα σχετικα με την κατοχη του αυτοκινητου στην Ελλαδα. Δεν εχει καμια σημασια αν γλυστραει ή αν βρεχει. Ετσι και αλλιως, εισαι 'μακραν'.-
αν ειναι ευκολο αυτοκινητο? Ναι, αμα πηγαινεις βολτα. Διαφορετικα, με το στομαχι στο καθισμα, τα πραγματα ειναι αλλιως.
δε θα γραψω αλλα, γιατι δε χρειαζεται.
να ευχαριστησω το Βασιλη για την βολτα και τη χαρα που μου εδωσε.
να εισαι καλα Βασιλη.Ετσι,στην πραγματικη ζωη,και 365 ημερες τον χρονο μακραν ταχυτερο απο αλογακια(ή φοραδες?)
Οχι υπο συνθηκες,πιστες,μονο στεγνο κλπ.
Υπο συνθηκες ειναι πολλα 4τροχα γρηγορα,και κατερχαμοειδη,και αριελ,και μεγκαμπουσες κλπ.
Οταν εχεις δωσει ομως οσο μια μεζονετα,δεν ειναι κριμα να σου κανει πλακα το τριαρι μεταχειρω στο περιστερι?υγ Σπυρο κοιμηθηκες το βραδυ?
-
σα πουλακι κοιμηθηκα.
-
Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
Ήταν φανταστικά...το έζησα και εγώ...μέσα από την αφήγησή σου...Να το χαίρεσαι συμφορουμίτη sign-b το αμάξι σου(υγεία πρώτα από όλα φυσικά) και μπράβο που έδωσες σε κάποιους την ευκαιρία να ζήσουν από πρώτο χέρι ένα τέτοιο αυτοκίνητο
Θερμα ευχαριστω!!
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
δε ξερω αν πρεπει να γραψω πολλα η λιγα...
η εμπειρια (γιατι, για εμπειρια προκειται, και μαλιστα απο αυτες που συμβαινουν σπανια και τις θυμασαι για παντα) της συνοδηγησης του GTR ειναι συγκλονιστικη. Το αυτοκινητο ειναι 'αλλου'. Κοινοτυπη εκφραση μεν, αλλα δε ξερω πως αλλιως να το πω. Δεν εχει νοημα να κανω συγκρισεις, αλλωστε δεν εχω την εμπειρια να το κανω. Ειναι αλλο πραγμα να νιωθεις να σε κολαει στο καθισμα η 4η (λες και εχεις 1η σε GTI...) και αλλο να το περιγραφεις.
το απιστευτο της ολης ιστοριας ειναι οτι ολα αυτα εγιναν με συνεχη δυνατη βροχη.
παταει γκαζι ο Βασιλης, και το αυτοκινητο εκτοξευεται χωρις γλυστρηματα, δραματα, και αλλα απροοπτα. Πατας το γκαζι στη εξοδο και οταν το πισω μερος αποφασισει να γλυστρησει (αργει πολυ!!!), το κανει πολυ γλυκα, και αρκει μια μικρη διορθωση με το τιμονι για να μη χασεις χρονο και να συνεχισεις την εκτοξευση.
αν αυτα γινονται σε δυνατη βροχη και με πρακτικα ημισλικ λαστιχα, δε μπορω να φανταστω τι παρτυ γινεται σε στεγνο δρομο.
αυτο πρακτικα αναιρει οποιονδηποτε ενδιασμο ειχα σχετικα με την κατοχη του αυτοκινητου στην Ελλαδα. Δεν εχει καμια σημασια αν γλυστραει ή αν βρεχει. Ετσι και αλλιως, εισαι 'μακραν'.-
αν ειναι ευκολο αυτοκινητο? Ναι, αμα πηγαινεις βολτα. Διαφορετικα, με το στομαχι στο καθισμα, τα πραγματα ειναι αλλιως.
δε θα γραψω αλλα, γιατι δε χρειαζεται.
να ευχαριστησω το Βασιλη για την βολτα και τη χαρα που μου εδωσε.
να εισαι καλα Βασιλη.Ετσι,στην πραγματικη ζωη,και 365 ημερες τον χρονο μακραν ταχυτερο απο αλογακια(ή φοραδες?)
Οχι υπο συνθηκες,πιστες,μονο στεγνο κλπ.Eπειδή δεν μπορείς να τα αγοράσεις δεν σημαίνει οτι μπορείς και να τα μειώνεις...
Αν και στα @@ τους εκεί στο μαρανέλο που ένας ... ελληναράς μειώνει την κορυφαία (από όλες τις απόψεις)δουλεια τους... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δε ξερω αν πρεπει να γραψω πολλα η λιγα...
η εμπειρια (γιατι, για εμπειρια προκειται, και μαλιστα απο αυτες που συμβαινουν σπανια και τις θυμασαι για παντα) της συνοδηγησης του GTR ειναι συγκλονιστικη. Το αυτοκινητο ειναι 'αλλου'. Κοινοτυπη εκφραση μεν, αλλα δε ξερω πως αλλιως να το πω. Δεν εχει νοημα να κανω συγκρισεις, αλλωστε δεν εχω την εμπειρια να το κανω. Ειναι αλλο πραγμα να νιωθεις να σε κολαει στο καθισμα η 4η (λες και εχεις 1η σε GTI...) και αλλο να το περιγραφεις.
το απιστευτο της ολης ιστοριας ειναι οτι ολα αυτα εγιναν με συνεχη δυνατη βροχη.
παταει γκαζι ο Βασιλης, και το αυτοκινητο εκτοξευεται χωρις γλυστρηματα, δραματα, και αλλα απροοπτα. Πατας το γκαζι στη εξοδο και οταν το πισω μερος αποφασισει να γλυστρησει (αργει πολυ!!!), το κανει πολυ γλυκα, και αρκει μια μικρη διορθωση με το τιμονι για να μη χασεις χρονο και να συνεχισεις την εκτοξευση.
αν αυτα γινονται σε δυνατη βροχη και με πρακτικα ημισλικ λαστιχα, δε μπορω να φανταστω τι παρτυ γινεται σε στεγνο δρομο.
αυτο πρακτικα αναιρει οποιονδηποτε ενδιασμο ειχα σχετικα με την κατοχη του αυτοκινητου στην Ελλαδα. Δεν εχει καμια σημασια αν γλυστραει ή αν βρεχει. Ετσι και αλλιως, εισαι 'μακραν'.-
αν ειναι ευκολο αυτοκινητο? Ναι, αμα πηγαινεις βολτα. Διαφορετικα, με το στομαχι στο καθισμα, τα πραγματα ειναι αλλιως.
δε θα γραψω αλλα, γιατι δε χρειαζεται.
να ευχαριστησω το Βασιλη για την βολτα και τη χαρα που μου εδωσε.
να εισαι καλα Βασιλη.Ετσι,στην πραγματικη ζωη,και 365 ημερες τον χρονο μακραν ταχυτερο απο αλογακια(ή φοραδες?)
Οχι υπο συνθηκες,πιστες,μονο στεγνο κλπ.Eπειδή δεν μπορείς να τα αγοράσεις δεν σημαίνει οτι μπορείς και να τα μειώνεις...
Αν και στα @@ τους εκεί στο μαρανέλο που ένας ... ελληναράς μειώνει την κορυφαία (από όλες τις απόψεις)δουλεια τους...Φιλε μου εχεις προβλημα στο να διαβαζεις?Δεν μειωνω καθολου την δουλεια στα αλογακια.Απλα βγηκε κατι που εδειξε ποσο ελλειπη ηταν,σε πρωτευοντες ρολους οπως απο το σημειο Α στο σημειο Β.
Ποια ειναι η κορυφαια δουλεια στο 911? που το ξετρυπαει παντου ενα βαρυτερο αργοτερο(στα χαρτια) αυτοκινητο?Που κοστιζει τα μισα?Που ειναι η αγωνιστικη σου κληρονομια βρε?Που ειναι τα πρωταθληματα σου?Θα τα ξεχασε στο κρεμασμενο στην πινακιδα μοτερ μαλλονΕχεις οδηγησει ποτε 911ττ?φερραρι σε βρεγμενο ή απλα ελληνικο δρομο?Επειδη υπαρχουν ελληναρες που το εχουν κανει,ασε να ξερουν κατι παραπανω απο εσενα που ακουσες οτι τζαπωνεζικος ντενεκες ειναι γρηγοροτερος απο αλογακι και σου επεσε η υποληψη.
Σε οποιαδηποτε περιπτωση μπορει να εξηγηθει το ονειρο και λαιβ με οποιαδηποτε φοραδα μεχρι και 150 ιππων παραπανω απο τον εξανατολης ντενεκε.Ο ελληναρας!!
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Φιλε μου εχεις προβλημα στο να διαβαζεις?Δεν μειωνω καθολου την δουλεια στα αλογακια.Απλα βγηκε κατι που εδειξε ποσο ελλειπη ηταν,σε πρωτευοντες ρολους οπως απο το σημειο Α στο σημειο Β.
Ποια ειναι η κορυφαια δουλεια στο 911? που το ξετρυπαει παντου ενα βαρυτερο αργοτερο(στα χαρτια) αυτοκινητο?Που κοστιζει τα μισα?Που ειναι η αγωνιστικη σου κληρονομια βρε?Που ειναι τα πρωταθληματα σου?Θα τα ξεχασε στο κρεμασμενο στην πινακιδα μοτερ μαλλονΕχεις οδηγησει ποτε 911ττ?φερραρι σε βρεγμενο ή απλα ελληνικο δρομο?Επειδη υπαρχουν ελληναρες που το εχουν κανει,ασε να ξερουν κατι παραπανω απο εσενα που ακουσες οτι τζαπωνεζικος ντενεκες ειναι γρηγοροτερος απο αλογακι και σου επεσε η υποληψη.
Σε οποιαδηποτε περιπτωση μπορει να εξηγηθει το ονειρο και λαιβ με οποιαδηποτε φοραδα μεχρι και 150 ιππων παραπανω απο τον εξανατολης ντενεκε.Ο ελληναρας!!
αντικειμενικά μιλώντας πάντα
το δεύτερο αλογάκι που ξεφτιλίζει πιο είναι?
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
δε ξερω αν πρεπει να γραψω πολλα η λιγα...
η εμπειρια (γιατι, για εμπειρια προκειται, και μαλιστα απο αυτες που συμβαινουν σπανια και τις θυμασαι για παντα) της συνοδηγησης του GTR ειναι συγκλονιστικη. Το αυτοκινητο ειναι 'αλλου'. Κοινοτυπη εκφραση μεν, αλλα δε ξερω πως αλλιως να το πω. Δεν εχει νοημα να κανω συγκρισεις, αλλωστε δεν εχω την εμπειρια να το κανω. Ειναι αλλο πραγμα να νιωθεις να σε κολαει στο καθισμα η 4η (λες και εχεις 1η σε GTI...) και αλλο να το περιγραφεις.
το απιστευτο της ολης ιστοριας ειναι οτι ολα αυτα εγιναν με συνεχη δυνατη βροχη.
παταει γκαζι ο Βασιλης, και το αυτοκινητο εκτοξευεται χωρις γλυστρηματα, δραματα, και αλλα απροοπτα. Πατας το γκαζι στη εξοδο και οταν το πισω μερος αποφασισει να γλυστρησει (αργει πολυ!!!), το κανει πολυ γλυκα, και αρκει μια μικρη διορθωση με το τιμονι για να μη χασεις χρονο και να συνεχισεις την εκτοξευση.
αν αυτα γινονται σε δυνατη βροχη και με πρακτικα ημισλικ λαστιχα, δε μπορω να φανταστω τι παρτυ γινεται σε στεγνο δρομο.
αυτο πρακτικα αναιρει οποιονδηποτε ενδιασμο ειχα σχετικα με την κατοχη του αυτοκινητου στην Ελλαδα. Δεν εχει καμια σημασια αν γλυστραει ή αν βρεχει. Ετσι και αλλιως, εισαι 'μακραν'.-
αν ειναι ευκολο αυτοκινητο? Ναι, αμα πηγαινεις βολτα. Διαφορετικα, με το στομαχι στο καθισμα, τα πραγματα ειναι αλλιως.
δε θα γραψω αλλα, γιατι δε χρειαζεται.
να ευχαριστησω το Βασιλη για την βολτα και τη χαρα που μου εδωσε.
να εισαι καλα Βασιλη.Ετσι,στην πραγματικη ζωη,και 365 ημερες τον χρονο μακραν ταχυτερο απο αλογακια(ή φοραδες?)
Οχι υπο συνθηκες,πιστες,μονο στεγνο κλπ.Eπειδή δεν μπορείς να τα αγοράσεις δεν σημαίνει οτι μπορείς και να τα μειώνεις...
Αν και στα @@ τους εκεί στο μαρανέλο που ένας ... ελληναράς μειώνει την κορυφαία (από όλες τις απόψεις)δουλεια τους...Φιλε μου εχεις προβλημα στο να διαβαζεις?Δεν μειωνω καθολου την δουλεια στα αλογακια.Απλα βγηκε κατι που εδειξε ποσο ελλειπη ηταν,σε πρωτευοντες ρολους οπως απο το σημειο Α στο σημειο Β.
Ποια ειναι η κορυφαια δουλεια στο 911? που το ξετρυπαει παντου ενα βαρυτερο αργοτερο(στα χαρτια) αυτοκινητο?Που κοστιζει τα μισα?Που ειναι η αγωνιστικη σου κληρονομια βρε?Που ειναι τα πρωταθληματα σου?Θα τα ξεχασε στο κρεμασμενο στην πινακιδα μοτερ μαλλονΕχεις οδηγησει ποτε 911ττ?φερραρι σε βρεγμενο ή απλα ελληνικο δρομο?Επειδη υπαρχουν ελληναρες που το εχουν κανει,ασε να ξερουν κατι παραπανω απο εσενα που ακουσες οτι τζαπωνεζικος ντενεκες ειναι γρηγοροτερος απο αλογακι και σου επεσε η υποληψη.
Σε οποιαδηποτε περιπτωση μπορει να εξηγηθει το ονειρο και λαιβ με οποιαδηποτε φοραδα μεχρι και 150 ιππων παραπανω απο τον εξανατολης ντενεκε.Ο ελληναρας!!
είπα εγώ οτι το gtr είναι ντενεκές?? μάλλον εσύ δεν ξέρεις να διαβάζεις...
Το gtr είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο , μηχανολογικά προηγμένο΄, με συμβάτικές μεν , εντυπωσιακά αποδοτικές δε μηχανολογικές υλοποιήσεις...
Φέρε όποια φοράδα θες με +150hp... τα λές όλα , δεν έχει νόημα να συνεχίσω -
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
Φιλε μου εχεις προβλημα στο να διαβαζεις?Δεν μειωνω καθολου την δουλεια στα αλογακια.Απλα βγηκε κατι που εδειξε ποσο ελλειπη ηταν,σε πρωτευοντες ρολους οπως απο το σημειο Α στο σημειο Β.
Ποια ειναι η κορυφαια δουλεια στο 911? που το ξετρυπαει παντου ενα βαρυτερο αργοτερο(στα χαρτια) αυτοκινητο?Που κοστιζει τα μισα?Που ειναι η αγωνιστικη σου κληρονομια βρε?Που ειναι τα πρωταθληματα σου?Θα τα ξεχασε στο κρεμασμενο στην πινακιδα μοτερ μαλλονΕχεις οδηγησει ποτε 911ττ?φερραρι σε βρεγμενο ή απλα ελληνικο δρομο?Επειδη υπαρχουν ελληναρες που το εχουν κανει,ασε να ξερουν κατι παραπανω απο εσενα που ακουσες οτι τζαπωνεζικος ντενεκες ειναι γρηγοροτερος απο αλογακι και σου επεσε η υποληψη.
Σε οποιαδηποτε περιπτωση μπορει να εξηγηθει το ονειρο και λαιβ με οποιαδηποτε φοραδα μεχρι και 150 ιππων παραπανω απο τον εξανατολης ντενεκε.Ο ελληναρας!!
αντικειμενικά μιλώντας πάντα
το δεύτερο αλογάκι που ξεφτιλίζει πιο είναι?
360-430 σε οποιοδηποτε δημοσιο δρομο 365 μερες τον χρονο.Και ας ειναι βαρυτερο και πιο αδυναμο.
Αλλο πουλαω μουρη,εχω ραφες που δεν τις βρισκεις ουτε σε φεραγκαμο,οι βαλιτσες στα εξτρα 4000 ευρω,κανω ωραιο θορυβο,και αλλο μπορω να παω πιο γρηγορα απο το Α στο Β.
Αυτο προυποθετει τελειως διαφορετικο εξοπλισμο απο βαλιτσακια σινε,και σοφιστικε μοτερ ατμο με κοκκινα στα ψηλα.Απαιτει να ελεγχεται ευκολα κοντα στα ορια και περα απο αυτο,να υπαρχει ροπη σε ολο το φασμα γιατι αυτο χρησιμοποιεις παντα,να εχεις εξελιγμενη τετρακινηση(κατι αντιθετο απο το 911 δλδ) και γενικως να εχεις τετοιο προσανατολισμο δλδ.Η φερραρι δεν εχει,αλλα το θεμα ειναι οτι δεν μπορουν να το χωνεψουν οι οπαδοι της.
Εκει ο ιαπωνας με την πρωτη παγκοσμια προσπαθεια του,ναι εφτιαξε κατι πολυ πιο ικανο.Τι να κανουμε τωρα να το κρυψουμε?
Ας προσεχαν να εξελισαν σωστα τοσα χρονια που επαιζαν μπαλα μονοι τους.Τωρα θα περασουν δυσκολες στιγμες μιας και δεν ειναι ευκολο να μπαλωσεις ''ασθενειες εκ γεννετης'' -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
360-430όλες τις προσφατιλες δηλαδή εντάξει
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
είπα εγώ οτι το gtr είναι ντενεκές?? μάλλον εσύ δεν ξέρεις να διαβάζεις...
Το gtr είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο , μηχανολογικά προηγμένο΄, με συμβάτικές μεν , εντυπωσιακά αποδοτικές δε μηχανολογικές υλοποιήσεις...
Φέρε όποια φοράδα θες με +150hp... τα λές όλα , δεν έχει νόημα να συνεχίσωΠου ειπα εγω οτι εσυ ειπες το γτ-ρ ντενεκε?Σιγουρα δεν ξερεις να διαβαζεις.
Θα εχει νοημα στα Μεγαρα στις 14/11 για οποιαδηποτε διευκρινηση παντως θελησεις.Επειδη σου φανηκε παραξενο να χασει αλογακι με 150 αλογακια λιγοτερο απο ιαπωνεζικο ντενεκε. -
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
360-430
όλες τις προσφατιλες δηλαδή εντάξει
πολυ λαρτζ σε κοβω που θεωρεις παλια τα 430....
Γιατι θεωρεις παλια τα 997ττ και 430 ? ή η 458 θα πετρασει τον ντενεκε εκτος πιστας?
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
είπα εγώ οτι το gtr είναι ντενεκές?? μάλλον εσύ δεν ξέρεις να διαβάζεις...
Το gtr είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο , μηχανολογικά προηγμένο΄, με συμβάτικές μεν , εντυπωσιακά αποδοτικές δε μηχανολογικές υλοποιήσεις...
Φέρε όποια φοράδα θες με +150hp... τα λές όλα , δεν έχει νόημα να συνεχίσωΠου ειπα εγω οτι εσυ ειπες το γτ-ρ ντενεκε?Σιγουρα δεν ξερεις να διαβαζεις.
Θα εχει νοημα στα Μεγαρα στις 14/11 για οποιαδηποτε διευκρινηση παντως θελησεις.Επειδη σου φανηκε παραξενο να χασει αλογακι με 150 αλογακια λιγοτερο απο ιαπωνεζικο ντενεκε.Τα μέγαρα είναι πολύ σφιχτή πίστα , εκτός από καρτ και μηχανές σοβαρά συμπεράσματα για αυτοκίνητα δεν μπορείς να βγάλεις...
Στο καρτοδρόμιο 106r είναι γρηγορότερο από m3 ... άρα??Λες οτι αν είχες τα λεφτα θα έπερνες το gtr απέναντι σε οποιαδήποτε φεράρι?
-
Τιιι παιζει 14/11 dim8???
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
Φιλε μου εχεις προβλημα στο να διαβαζεις?Δεν μειωνω καθολου την δουλεια στα αλογακια.Απλα βγηκε κατι που εδειξε ποσο ελλειπη ηταν,σε πρωτευοντες ρολους οπως απο το σημειο Α στο σημειο Β.
Ποια ειναι η κορυφαια δουλεια στο 911? που **το ξετρυπαει παντου ενα βαρυτερο αργοτερο(στα χαρτια) αυτοκινητο?**Που κοστιζει τα μισα?Που ειναι η αγωνιστικη σου κληρονομια βρε?Που ειναι τα πρωταθληματα σου?Θα τα ξεχασε στο κρεμασμενο στην πινακιδα μοτερ μαλλονΕχεις οδηγησει ποτε 911ττ?φερραρι σε βρεγμενο ή απλα ελληνικο δρομο?Επειδη υπαρχουν ελληναρες που το εχουν κανει,ασε να ξερουν κατι παραπανω απο εσενα που ακουσες οτι τζαπωνεζικος ντενεκες ειναι γρηγοροτερος απο αλογακι και σου επεσε η υποληψη.
Σε οποιαδηποτε περιπτωση μπορει να εξηγηθει το ονειρο και λαιβ με οποιαδηποτε φοραδα μεχρι και 150 ιππων παραπανω απο τον εξανατολης ντενεκε.Ο ελληναρας!!
αντικειμενικά μιλώντας πάντα
το δεύτερο αλογάκι που ξεφτιλίζει πιο είναι?
+1
Προσυπογραφω σε αυτο...Ειναι γεγονος. Σε καποιους φανταζει ανηκουστο, σε μερικους
ισως και βλασφημο , αλλα ισχυει. Δεν προκειται για τρυκ, ουτε
για επιφανειακη καλοστημενη επικοινωνιακη προπαγανδα.
Ειναι σε ολων των ειδων τις συνθηκες και κυριως οχι σε ιδανικες, που καταφερνει
να βρισκεται μπροστα και απο το Iταλικο αλλα και απο τον στοχευμενο αντιπαλο του
το Γερμανικο αλογακι αντιστοιχα.
Δεν εχει να κανει με το οτι οι Γερμανοι-Ιταλοι εχουν μεινει πισω-δεν προσφερουν
τεχνολογια, ειναι που οι Ιαπωνες προχωρησαν ενα βημα παραπερα και τουλαχιστον μια πενταετια μπροστα σε σχεση με τις απολυτες επιδοσεις του σημερα, με την εντελως διαφορετικη αλλα και πληρως αποτελεσματικη φιλοσοφια κατασκευης ενος supercar...
Τα νουμερα καποιες φορες (ειδικα με το εξωφρενικο επιπεδο μελετης-τεχνολογιας του συγκεκριμενου γυρω απο την αποτελεσματικοτητα σε καθε ειδους οδοστρωμα) δυναμης-βαρους-ροπης δεν λενε ΟΛΗ την αληθεια, για τις δυνατοτητες της κατασκευης, για αυτο και η μεγαλη συγχυση-αναστατωση κυριως απο αυτους που ειναι οπαδοι ανταγωνιστικων κατασκευων... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Λες οτι αν είχες τα λεφτα θα έπερνες το gtr απέναντι σε οποιαδήποτε φεράρι?Παρότι δεν είμαι ο dim8 έχω τα εξής σχόλια:
-
Αλλο 'αναγνωρίζω ποιό είναι ταχύτερο' και άλλο 'αγοράζω'. Με άλλα λόγια, δεν αγοράζει πάντα κανείς το ταχύτερο αλλά το καλύτερο για τις ανάγκες του ή, διαφορετικά, όποιο του γουστάρει.
-
Οι άνθρωποι στους οποίους απευθύνονται αυτά τα αυτοκίνητα συνήθως τους περισσεύουν έτσι και αλλιώς τα χρήματα και θα μπορούσαν να αγοράσουν οποιοδήποτε από αυτά. Αν δεν το κάνουν μάλλον είναι επειδή βλέπουν το value for money (πχ. εξίσου καλή μούρη στα κλαμπ πουλάς και με Ferrari και με Cayenne )
-
Σε ό,τι με αφορά η απόκτηση μιας Ferrari δεν είναι καθόλου όνειρο ζωής (παρότι τις γουστάρω 'θεωρητικά') ενώ ένα GT-R ά-ν-ε-τ-α θα το αγόραζα (και ίσως το κάνω μετά το τωρινό μου αυτοκίνητο).
-
-
όχι ένα μοντέλο του 2004 είναι ολοκαίνουργιο
όχι βεβαια αυτό έλειπε να είναι πιο γρηγορη η ferrari από τον τενεκέ (όπως τον λες), μην λέμε και κουταμάρες
ok και εμενα μου αρέσει το gtr αλλα ο fanboismos είναι κακό πράμα
Nissan GT-R