-
είμαι large τύπος
γύρω στο 350άρι τα τέλη και κανα 400αρι η ασφάλεια είναι πάντως
-
Από ότι λέτε και έχετα δίκιο ανάλογα και με το αμάξι κιόλας είναι γύρω στα 250 ευρώ ο μήνας και αν βάλεις και το αμάξι της συζύγου πας 500 ευρώ !!! Είναι σημαντικό ποσό αν υπολογίσεις και τα άλλα έξοδα... Μεροδούλι - Μεροφάι που λένε , γιαυτό είμαι υπέρ του μικρού αυτοκινήτου διότι έχουμε και τα χομπάκια μας (Μηχανή , Βάρκα, κ.λ.π.) μη τα δίνουμε όλα στο αυτοκίνητο να τα μοιράζουμε.....
-
εάν έχεις πλεούμενο, το κόστος του αμαξιού είναι αστείο μπροστά του...
Δε συζητάμε για τπτ extreme καταστάσεις, ακόμα και ένα μικρό βαρκί...
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Από ότι λέτε και έχετα δίκιο ανάλογα και με το αμάξι κιόλας είναι γύρω στα 250 ευρώ ο μήνας και αν βάλεις και το αμάξι της συζύγου πας 500 ευρώ !!! Είναι σημαντικό ποσό αν υπολογίσεις και τα άλλα έξοδα... Μεροδούλι - Μεροφάι που λένε , γιαυτό είμαι υπέρ του μικρού αυτοκινήτου διότι έχουμε και τα χομπάκια μας (Μηχανή , Βάρκα, κ.λ.π.) μη τα δίνουμε όλα στο αυτοκίνητο να τα μοιράζουμε.....αναλογα τις προτεραιοτητες του καθενος, και φυσικα τη τσεπη του.
αλλος τα 250 τα χαλαει στα μπουζουκια, αλλος στο αυτοκινητο
-
Citroen C4 VTS
3 χρόνια, 40,000km
Κόστος αυτοκινήτου μαζί με τους τόκους του δανείου: 25,000€
Βενζίνες (υπολογίζοντας 10l/100km και 1,20€ το λίτρο): 4,800€
Τέλη και ασφάλειες για 3 χρόνια (χοντρικά): 4,500€
Λάστιχα (έχω αλλάξει τόσα πολλά που δέν τα θυμάμαι όλα): 2,500€
Λάδια (5 αλλαγές χ 110€): 550€
Αναρτήσεις (σετ ελατήρια αμορτισέρ KW): 1,300€
Διάφορα έξοδα: 1,000€Σύνολο 39,650€
Αν υπολογίσω μέσα το κόστος του αυτοκινήτου μέχρι τώρα βγαίνει χοντρικά 1€/χιλιόμετρο. Χωρίς το κόστος του αυτοκινήτου είναι 0,37€/χιλιόμετρο
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
εάν έχεις πλεούμενο, το κόστος του αμαξιού είναι αστείο μπροστά του...Δε συζητάμε για τπτ extreme καταστάσεις, ακόμα και ένα μικρό βαρκί...
Έχεις δίκιο , είναι ακριβό σπόρ, οικονομικά οικονομικά ένα 4000 € το χρόνο (4,85 μέτρα 30hp και 3,5hp) και αν βάλεις καλάμια , ψαρικά ,κανά μπαλόνι, σχοινιά κ.λ.π. άστο καλύτερα!!!!!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
.....Τέλη και ασφάλειες για 3 χρόνια (χοντρικά): 4,500€
....παρατήρησα ότι για ασφάλειες δίνεται πολλά!!!!
Στο Πεζό 107 :ασφαλεια allianz 176 € τον χρόνο, 112 € τέλη
Στο Τέριος :ασφαλεια allianz 202 € τον χρόνο, 112 € τέλη
με τις ελάχιστες καλύψεις ήτοι 1806 € για μια τριετία !!!! -
Το υπολόγισα πολύ χοντρικά με 3χ500 για τα τέλη (νομίζω είναι 446 κανονικά για 2λιτρο αλλά βαριέμαι να ψάξω ακριβώς) και 3χ1000 την ασφάλεια. Η ασφάλεια εχει τα πάντα (εκτός απο μεικτή) σύν οδική βοήθεια.
-
VW Golf TSI 122ps αγοράστηκε το 2008.
1 έτος και 17000 χλμΚαύσιμα
Συνολικό κόστος καυσίμων: 1688€
Κόστος καυσίμων ανά χλμ: 0,0993€/χλμΆλλα έξοδα
Ασφάλεια: 607€
Τέλη κυκλ.: 202€
Σέρβις: 171€
Περιποίηση: 115€
Πάρκινγκ: 24€
Πρόστιμα: 0€
Διόδια: 120€
Επισκευή: 650€Σύνολο: 1889€
Αναγωγή στο χλμ: 0,1111€/χλμΣυνολικό κόστος χρήσης ανά χλμ:** 0,2104€/χλμ**
Απαξίωση
Αν υποθέσουμε ότι η απαξίωση είναι 16,6%, τότε απαξίωση 1 έτους: 4200€.Κόστος απαξίωσης αυτοκινήτου ανά χιλιόμετρο: 0,2471€/χλμ
Συνολικό κόστος χρήσης και απαξίωσης ανά χλμ: 0,4575€/χλμ
-
Καθώς φαίνεται ότι η βενζίνη είναι από τα μικρά ανά χλμ έξοδα συμφέρει να κάνεις όσο γίνεται περισσότερα χλμ. Επίσης η απαξίωση είναι σημαντικό έξοδο οπότε συμφέρει να πάρεις όσο γίνεται φτηνότερο αυτοκίνητο (ώστε να έχει μικρότερη απαξίωση) και να κάνεις πολλά χλμ ώστε να μοιράζεται.
Άρα για την οικονομικότερη ανά χλμ λύση θέλεις να έχεις φτηνό αυτοκίνητο (βολεύει μεταχειρισμένο) και να κάνεις πολλά χλμ.
Αντίθετα αυτοί που το αγοράζουν, το πλένουν το περιποιούνται και το κυκλοφορούν τις Κυριακές είναι αυτοί που τους κοστίζει και το περισσότερο... και ειρωνεία, αυτοί που το χρησιμοποιούν λιγότερο!
Οπότε μην τα φυλάτε τα αυτοκίνητά σας, κυκλοφορείστε τα και ευχαριστηθείτε τα, θα σας έρθει και φθηνότερα (ανά χλμ)! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αντίθετα αυτοί που το αγοράζουν, το πλένουν το περιποιούνται και το κυκλοφορούν τις Κυριακές είναι αυτοί που τους κοστίζει και το περισσότερο... και ειρωνεία, αυτοί που το χρησιμοποιούν λιγότερο!
οχι δεν τους κοστιζει περισσοτερο, γλυτωνουν τη βενζινη (και σερβις λαστιχα)
μετα το εσωσες >θα σας έρθει και φθηνότερα (ανά χλμ)!
η ουσια ειναι οτι στοιχιζει πολλα λεφτα τα οποια δε σου φαινονται.
Εγω οταν εγραψα σ'αυτο το θεμα επαθα ενα μικρο σοκ -
0.4575x17000=7.777 δια 12= 648e το μήνα , δηλ. για μερικούς μισός μισθός ....
-
Σας είπα να μην το σκαλίζουμε πολύ, θα μας σκάσει το εγκεφαλικό
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
0.4575x17000=7.777 δια 12= 648e το μήνα , δηλ. για μερικούς μισός μισθός ....Προσωπικά βέβαια δεν το βλέπω έτσι, μιας και η απαξίωση δε βγαίνει κάθε μήνα από την τσέπη μου (έχει πληρωθεί το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου). Ακόμα όμως και να μην είχε πληρωθεί, μια δόση των 300-350€ είναι λογική για ένα καινούριο αυτοκίνητο. Οπότε δεν θεωρώ ότι φαίνεται τόσο.
Ωστόσο εντύπωση μου κάνει το τεράστιο (σε σχέση με αυτά που πίστευα κόστος χρήσης). Για το δικό μου: 0,2104χ17000=3576,8 / 12 = 298, περίπου 300€ το μήνα ξεπερνάνε τις αυθαίρετες πεποιθήσεις μου ότι θέλω 100€ για βενζίνες και 100€ για συντηρήσεις, ασφάλεια, τέλη κλπ το μήνα. Και θεωρούσα ότι έβαζα αρκετά...Όπως είπε και ο onyx !, ένα φτηνό μεταχειρισμένο (ώστε να γλυτώσεις και το υψηλό ποσοστό απαξίωσης των πρώτων ετών), το οποίο θα το χρησιμοποιείς πολύ είναι η καλύτερη λύση. Αρκεί βέβαια να μη σου βγάλει βλάβες, γιατί θα σου αυξήσει το κόστος χρήσης.
Η απορία μου είναι η εξής: όλοι αυτοί που έχουν τα αυτοκίνητα παρκαρισμένα στην Αθήνα και τα χρησιμοποιούν 1-2 φορές το μήνα και στις καλοκαιρινές διακοπές, δεν καταλαβαίνουν πόσα λεφτά χάνουν; Με τα ίδια ή και λιγότερα χρήματα (σε σχέση με αυτά που δίνουν για τις συντηρήσεις και τις ασφάλειες) θα μπορούσαν να ενοικιάζουν ο,τι αυτοκίνητο επιθυμούν.
παράδειγμα που αφορά το δικό μου αυτοκίνητο
Χωρίς να υπολογίζω την απαξίωση: Έχω κόστος χρήσης 3576,8€/ έτος, εκ των οποίων τα 1688€ αφορούν βενζίνες και τα 1888,8 ( ) όλα τα υπόλοιπα. Ένα αυτοκίνητο όμοιας κατηγορίας με το δικό μου ενοικιάζεται περίπου 50-60€, άρα θα μπορούσα να έχω αμάξι για πάνω από 1 μήνα το χρόνο, χρονικό διάστημα που είναι περισσότερο από αυτό που κινούν τα αυτοκίνητα τους αρκετοί κάτοικοι των Αθηνών.
-
Πάρα πολύ σωστή παρατήρηση.
Και φαντάσου ότι μιλάμε για σεβαστό αριθμό ανθρώπων. Ακόμα και ταξί να παίρνεις στις καθημερινές σου μετακινήσεις, πιστεύω ότι αν δεν κάνεις καμιά 20.000 το χρόνο, η κατοχή αμαξιού απλά δεν δικαιολογείται με οικονομοτεχνικά κριτήρια.σκέψου μέσα σ αυτό ένα τρακάρισμα πχ...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Πάρα πολύ σωστή παρατήρηση.
Και φαντάσου ότι μιλάμε για σεβαστό αριθμό ανθρώπων. Ακόμα και ταξί να παίρνεις στις καθημερινές σου μετακινήσεις, πιστεύω ότι αν δεν κάνεις καμιά 20.000 το χρόνο, η κατοχή αμαξιού απλά δεν δικαιολογείται με οικονομοτεχνικά κριτήρια.σκέψου μέσα σ αυτό ένα τρακάρισμα πχ...
Σωστός! Όμως αυτό που προσφέρει το αυτοκίνητο είναι μια ψευδή αίσθηση ελευθερίας και μπροστά σε αυτό δέν υπολογίζουμε κόστη.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Πάρα πολύ σωστή παρατήρηση.
Και φαντάσου ότι μιλάμε για σεβαστό αριθμό ανθρώπων. Ακόμα και ταξί να παίρνεις στις καθημερινές σου μετακινήσεις, πιστεύω ότι αν δεν κάνεις καμιά 20.000 το χρόνο, η κατοχή αμαξιού απλά δεν δικαιολογείται με οικονομοτεχνικά κριτήρια.σκέψου μέσα σ αυτό ένα τρακάρισμα πχ...
Σωστός! Όμως αυτό που προσφέρει το αυτοκίνητο είναι μια ψευδή αίσθηση ελευθερίας και μπροστά σε αυτό δέν υπολογίζουμε κόστη.
τώρα να σου πώ ότι τουλάχιστον για μένα, δεν είναι ψευδής...
Δηλώνω εθισμένος στην χρήση που του κάνω -
750 ασφάλεια (μικτή)
200 για λάδια (2 αλλαγές στα 7500)
1350 βενζίνη (με 9λ/100 και 15κ/ετος)
200 τέλη κυκλ.
= 2500/έτος περίπου
αν βάλεις και τα εξτρά (τώρα ζαχαρώνω 7ιντσο 2din navi-dvd-tv) άστα ...
Κόστος κατοχής και χρήσης αυτοκινήτου