Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 939
    • 940
    • 56 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137291
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      j-marr last edited by

      Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
      δεν μπορω να ξερω το πως,αλλα μπορω να ξερω βλεπωντας το trip computer.αλλωστε ειπαμε μικρη αλλα σε βαθος χρονου σημαντικη.ασε που μειωνεις τις πιθανοτητες ενος κλαταρισματος.

      math και εξισώσεις για όλα όσα υποστηρίζεις για το άζωτο or sod off

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
        .ασε που μειωνεις τις πιθανοτητες ενος κλαταρισματος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          j-marr last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:

          .ασε που μειωνεις τις πιθανοτητες ενος κλαταρισματος.

          ενω οι αλλαγές στο handling και στο feeling

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης mirage έγραψε:

            .ασε που μειωνεις τις πιθανοτητες ενος κλαταρισματος.

            Τι ακριβως δεν καταλαβες να στο εξηγησουμε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zorz last edited by

              Ο χρήστης j.marr έγραψε:

              .ασε που μειωνεις τις πιθανοτητες ενος κλαταρισματος.

              ενω οι αλλαγές στο handling και στο feeling

              Τουλάχιστον θεραπεύει τον καρκίνο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • xenos
                xenos last edited by

                Εγώ όταν παίρνω το γιάρις της μάνας μου ρίχνω την κατανάλωση από το 8.5 στο 5.5. Λες να βάζω άζωτο πριν το πάρω??? :lol

                Αν μειώνει την πιθανότητα κλαταρίσματος θα βάλω σίγουρα μιας κ δεν έχω ρεζέρβα!

                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  j-marr last edited by

                  τελευταίες έρευνες δείχνουν οτι μεγαλώνει το πέος στους άντρες κατά 2cm (average) και το στήθος στις γυναίκες κατά μισό νούμερο κάνοντας το επίσης ποιο στητό

                  and thats scientific results

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kyr80 last edited by

                    Το έχει πει και ο Μπάμπης ο 'Σουγιάς', ο 'Πεταλούδας' ο Νίκος, ο Μίλτος ο 'Γκοτζίλα' και ο Πέτρος ο 'Μπαλτάς'....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      swift-b-p-m last edited by

                      Μπουρμπουλίθρες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Τύφλα να έχουν τα μαγνητάκια, οι λοιπές παπαριούλες και η έρευνα των κατασκευαστών και πανεπιστημίων.... Εδώ έχουμε μετρήσιμη βελτίωση 5+% στην κατανάλωση με κόστος λίγων λεπτών άντε λίγων ευρώ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fonzareli last edited by

                          Αν ο φίλος εννοεί ότι με άζωτο δεν χάνει εύκολα το ελαστικό και άρα δεν κυκλοφορεί με λάθος πιέσεις που ανεβάζουν την κατανάλωση ίσως (στατιστικά) και να έχει δίκιο.
                          Αφού συνήθως ξεχνάμε να ελέγξουμε τακτικά πιέσεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-dimou last edited by

                            Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
                            Αν ο φίλος εννοεί ότι με άζωτο δεν χάνει εύκολα το ελαστικό και άρα δεν κυκλοφορεί με λάθος πιέσεις που ανεβάζουν την κατανάλωση ίσως (στατιστικά) και να έχει δίκιο.
                            Αφού συνήθως ξεχνάμε να ελέγξουμε τακτικά πιέσεις...

                            Μία ποδαντλία είναι η λύση. Στο σπίτι κάθε Κυριακή ελέγχεις τα ελαστικά. Το μόνο που χρειάζεται είναι να βαθμονομείς μία το έτος τον μετρητή.

                            Για το άζωτο. Θαυματουργό δεν είναι. Καθώς όταν γεμίζεις με άζωτο δεν έχεις υδρατμούς η συμπεριφορά του αερίου όπως θερμαίνεται είναι πιο κοντά στο ιδεατό αέριο οπότε και το ελαστικό συμπεριφέρεται όπως θα έπρεπε. Στην F1 το άζωτο πια θεωρείται ξεπερασμένο και μετά και το StepneyGate έχουμε μάθει ότι όλοι πια παίζουν με βαρύτερα αέρια όπως το CO2.

                            Περί κατανάλωσης εγώ προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ έναν λόγο που να οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης (βαρύτερο από τον αέρα είναι το καθαρό άζωτο) εκτός αυτού που αναφέρει ο φίλος ότι λόγω της μορφής του μορίου οι απώλειες συν τω χρόνω είναι μικρότερες οπότε για κάποιον που ελέγχει τα λάστιχα μία φορά το μήνα η περίοδος που οδηγεί με under-inflated ελαστικά είναι μικρότερη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fonzareli last edited by

                              Μόλις φόρεσα τα F1 asymmetric (εντελώς φρέσκα- 4009).

                              Το μόνο που παρατήρησα είναι ότι λόγω μαλακών πλαϊνών το λάστιχο 'αργεί' λίγο να ακολουθήσει το τιμόνι. Κάτι σαν να έχουν μαλακώσει τα αμορτισερ ένα πράμα...

                              Το ήξερα ότι το κάνουν, γι αυτό πήρα 94Υ αντί 91Υ για να έχουν κάπως σκληρά πλαϊνά.

                              Δεν ξέρω μόνο αν τα 94 θέλουν μεγαλύτερες πιέσεις από τα 91.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                georgeman last edited by

                                Λοιπον, ας ζητησω κι εγω τη βοηθεια σας...

                                Εχω ενα Grande Punto 1.4 απλο, και νομιζω οτι ηρθε η ωρα να του αλλαξω ζαντες μαζι και λαστιχακια.

                                Λεω να περασω σε 16ρες, οποτε το προτεινομενο μεγεθος ειναι 195/55/16, με το 205/55/16 να ειναι μεσα στο παιχνιδι, αλλα το θεωρω υπερβολικο.

                                Ποια λαστιχακια κατα την αποψη σας αξιζει να του βαλω, σε νορμαλ επιπεδα τιμης παντα?
                                Η χρηση θα ειναι προς το παρον συνεχεια σε πόλη, και αααντε κανα-2 ταξιδακια το χρονο.

                                Ή μηπως να μη το βαλω 16ρες ζαντες, αλλα 15ρες και να του φορεσω 185/65/15 λαστιχα?

                                Ποιες τιμες θεωρουνται φυσιολογικες για μια τετραδα?

                                Ευχαριστω πολυ, θα περιμενω απαντησεις 🙂

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  peterpan last edited by

                                  Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
                                  Μόλις φόρεσα τα F1 asymmetric (εντελώς φρέσκα- 4009).

                                  Το μόνο που παρατήρησα είναι ότι λόγω μαλακών πλαϊνών το λάστιχο 'αργεί' λίγο να ακολουθήσει το τιμόνι. Κάτι σαν να έχουν μαλακώσει τα αμορτισερ ένα πράμα...

                                  Το ήξερα ότι το κάνουν, γι αυτό πήρα 94Υ αντί 91Υ για να έχουν κάπως σκληρά πλαϊνά.

                                  Δεν ξέρω μόνο αν τα 94 θέλουν μεγαλύτερες πιέσεις από τα 91.

                                  νομίζω πως δεν είναι και τόσο καλό που πήρες τόσο φρέσκα λάστιχα...
                                  εγώ πέρασα επιτέλους τα μοναδικά λάστιχα στη διάστασή μου energy , 25η του 09.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • xenos
                                    xenos last edited by

                                    Tα μαμά λάστιχα του μξ (yokohama advan A11A -αυτά πρέπει να είναι-) παρότι είναι αρχές 2008 (το αμάξι αγοράστηκε αρχές '09) δεν πατάνε καλά. Παρουσιάζει άπειρη υποστροφή ( ) μπαίνοντας λίγο γρήγορα. Αν έβαζα 2 λαστιχα μόνο μπροστά θα έκανα μλκία? Απλά είναι ψιλοαμαρτία μιας και εχουν πολύ αυλάκι ακόμα. Επίσης παρότι είναι V, δεν τα βλέπω κ πολύ μαλακά. Για πείτε οι έμπειροι...

                                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • xenos
                                      xenos last edited by

                                      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                      Μία ποδαντλία είναι η λύση. Στο σπίτι κάθε Κυριακή ελέγχεις τα ελαστικά.

                                      Γιατί όχι κομπρεσεράκι?

                                      Το μόνο που χρειάζεται είναι να βαθμονομείς μία το έτος τον μετρητή.

                                      Δλδ?

                                      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Βαθμονόμηση = έλεγχος της ακρίβειας του μετρητή. όλα με τα μετρητικά όργανα απαιτούν βαθμονόμηση. Κάτι που κανένας πρατηριούχος δεν κάνει για τα μηχανήματα του με αποτέλεσμα τα 30 psi να μπορεί να είναι 35 ή 25 psi.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fonzareli last edited by

                                          Ο χρήστης PeterPan έγραψε:

                                          Μόλις φόρεσα τα F1 asymmetric (εντελώς φρέσκα- 4009).

                                          νομίζω πως δεν είναι και τόσο καλό που πήρες τόσο φρέσκα λάστιχα...

                                          γιατί αυτό;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            peterpan last edited by

                                            Ο χρήστης fonzareli έγραψε:

                                            Μόλις φόρεσα τα F1 asymmetric (εντελώς φρέσκα- 4009).

                                            νομίζω πως δεν είναι και τόσο καλό που πήρες τόσο φρέσκα λάστιχα...

                                            γιατί αυτό;

                                            με μια επιφανειακή προσέγγιση, φημολογείται πως καλό είναι το λάστιχο να έχει παραχθέι 3-4 μήνες πριν την τοποθέτηση... διότι έχει σκληρύνει λίγο η γόμα του, έχει 'δέσει' το λάστιχο... δεν ξέρω βέβαια αν λόγω 'φρεσκάδας' δύναται να υποστεί πλαστικές παραμορφώσεις

                                            ας μας πει καλύτερα και κάποιος ειδικός στα λάστιχα.

                                            πάντως στο ένα αμάξι έχω energy με 65 προφίλ, και στο άλλο διαφορετικό στύσιμο, με continental sportcontact2 με 40 προφίλ. η διαφορά στην άνεση είναι χαώδης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 56 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr