-
Αυτό που λες δεν ισχύει διότι δεν υπάρχει κανείς νόμος κατά των ανιχνευτών ραντάρ και μόνον κατά των συσκευών που μπερδεύουν τα ραντάρ. Ούτε για παρεμπόδιση μπορούν να σε κατηγορήσουν και ούτε για τίποτε άλλο. Απλά λένε (τα στρούμφ) ότι είναι παράνομα λόγω ασχετοσύνης.
Έχω αγοράσει απο Αμερική αλλά και απο Αγγλία και από Ιταλία περίπου 10 ανιχνευτές (BEL 980,985,990i KAI 550EURO) τα τελευταία 5 χρόνια, για διάφορους οι οποίοι δεν είναι απαραίτητα 'γρήγοροι' αλλά ταξιδεύουν τακτικα και ουδένα πρόβλημα. Σκοπεύω να πάρω και το τελευταίο 995 για δοκιμήPlease, μην ξαναγράψει κάποιος ανοησίες για κατασχέσεις κλπ, μην το ξεφτυλίζετε το θέμα.. Οι ίδιοι μας λένε ότι δεν υπάρχει απαγορευτικός νόμος και δεν υπάρχει λόγος παραπομπής.
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αν τα όσα λέγονται εδώ είναι αληθινά τότε οι detectors είναι παράνομοι: http://www.gtc.gr/forum/viewtopic.php?t ... sc&start=0'...Πάντως στην Ελλάδα, η χρήση των RADAR DETECTORS (τονίζω ότι δε μιλάμε για αντίμετρα) δεν απαγορεύεται από τον ΚΟΚ , αλλά από Νόμο που διέπει τις τηλεπικοινωνίες
Τουτέστιν, αν σε σταματήσει Τσέος στην Αθήνα ή σε μεγάλη πόλη και ξέρει το νόμο, θα σε στείλει στο αυτόφωρο για παράβαση του σχετικού νόμου, λέγοντας μάλιστα ότι η ταχύτητά σου ήταν απροσδιορίστως και πάντως προδήλως άνω του τεθέντος ορίου , αφού βεβαίως σου κατάσχει το μηχάνημα και σου αφαιρέσει πάραυτα δίπλωμα, πινακίδες, άδεια κυκλοφορίας (... και τα σώβρακα) .
'...Οι ραδιοσυχνότητες φίλε BEEZ στην Ελλάδα δεν είναι ελεύθερες (εκτός ελαχίστων) και γι' αυτό το λόγο και μας επιτρέπεται η χρήση των 'μικρών' ασυρμάτων και όχι ενός VHF 5W.
Στα πλαίσια της ισχύουσας νομοθεσίας (μπορώ να σου πω τους εν ισχύ νόμους) προβλέπεται ότι οι συγκεκριμένες συχνότητες Κ, Κα κλπ δεν είναι από εκείνες που μπορείς να λαμβάνεις .
Αν σε σταματήσει ο Τσέος, τότε για να σε οδηγήσει στο αυτόφωρο πρέπει σωρευτικά να συντρέξουν οι εξής προυποθέσεις :
- Το μαραφέτι σου να είναι σε λειτουργία
- Να βεβαιώσει σε έκθεση προφορικής μήνυσης, που θα υποβάλει στο οικείο ΑΤ, ότι αφού βρήκε το μαραφέτι σου σε λειτουργία, τσέκαρε ενεργοποιώντας το δικό του μαραφέτι ότι 'πιάνεστε'
- Να γνωρίζει τις σχετικές διατάξεις του νόμου, τον οποίο να μπορεί να επικαλεστεί άμεσα (γι' αυτό και δε γράφω περισσότερα), ώστε να σου πει ότι ... 'συλλαμβάνεστε και θα οδηγηθείτε στον αρμόδιο Εισαγγελέα Πλημμλειοδικών για παράβαση του Νόμου ... ' (η γενικόλογη διατύπωση δεν αρκεί - απαιτείται άρθρο, νόμος κλπ)
- Να έχει τη διάθεση να εγκαταλείψει το σημείο που βρίσκεται και αντί να συνεχίσει να κόβει κλήσεις και να στέλνει μπουλουκηδών στο αυτόφωρο για παράβαση ταχύτητος (πράγματα τυποποιημένα), να καθίσει και να υποβάλει στο ΑΤ έκθεση προφορικής μηνύσεως, που απαιτεί την παρουσία ακόμα 2 οργάνων (το σύνολο 3)
- Να αναγνωρίσει ότι η συσκευή που έχεις εν λειτουργία στο ταμπλώ είναι ραντάρ και όχι π.χ. cd player (μου συνέβη πρόσφατα)
Όπως καταλαβαίνεις απαιτείται μία ολόκληρη διαδικασία, που δε γνωρίζω κάποιον ΤΣΕΟ πρόθυμο να την υλοποιήσει ... αλλά ακόμα και αν προσπαθήσει θα έχει σίγουρα ατέλειες ικανές να σε οδηγήσουν σε απαλλαγή...'
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Kio πες σε αυτον που σου το ειπε οτι ειναι κουτοπονηρος (για να μην πω πανιβλακας). Το detector δεν δυναται να ερμηνευσει τα σηματα που λαμβανει. Δεν ειναι scanner πχ οπου μπορεις να ακουσεις τι λενε οι αστυνομικοι μεταξυ τους, και αυτο γιατι το μονο που κανει ειναι να ενημερρωνει την υπαρξη του ταδε σηματος στην συγκεκριμενη περιοχη. Δεν 'αποκωδικοποιει' καποιο σημα της αστυνομιας, εξ'αλλου τι να αποκωδικοποιησει αφου το σημα του radar ειναι μετρητικο και δεν κουβαλαει μεσα του πληροφοριες κλπ κλπ.
Εκτος των αλλων, η 'συχνοτητα' που και καλα εκπεμπει το radar ΔΕΝ ανηκει στις λεγομενες αστυνομικες συχνοτητες που απαγορευεται να ακους, γιατι ας μην ξεχναμε εξ'αλλου οτι ο καθενας μας μπορει να αγορασει ενα radar και να μετραει την ταχυτητα των φιλων του πχ για πλακα (οπως εχουν και στο Drive kai στους 4 Tροχους οπου μετρανε την ταχυτητα των αγωνιστικων στις διαφορες ειδικες). Απο την στιγμη οπου ο καθενας μπορει να παει και να προμηθευτει ενα τετοιο μηχανημα (πραγμα που δεν μπορει να το κανει με αστυνομικο ασυρματο πχ), δεν μπορει κανεις να πει οτι η 'συχνοτητα' που χρησιμοποιει το radar ειναι 'αστυνομικη' ή 'προστατευομενη'.Sorry, ίσος δεν εκφράστηκα σωστά αλλά εννοούσα τα αντιρανταρ και όχι τα detectors. Τον αστυνομικό αυτό δεν τον ξέρω και ούτε θα τον αναγνωρίσω αν τον ξαναδω, απλά τα άκουσα πριν 1,5 χρόνο στην εκθέση αστυνομίας. Επίσης εκεί άκουσα ότι τα περισσότερα ραντάς της αστυνομίας διαθέτουν antiradar detectors και οι παράβασεις εως 20 χ.α.ω. χαρίζονται. Άυτα άκουσα και δεν ξέρω αν ολα αυτά ισχύουν στην πράξη.
-
Μπορεί κάποιος (koutsan? ) να μας πεί αν το παρακάτω ισχύει?
Στα πλαίσια της ισχύουσας νομοθεσίας (μπορώ να σου πω τους εν ισχύ νόμους) προβλέπεται ότι οι συγκεκριμένες συχνότητες Κ, Κα κλπ δεν είναι από εκείνες που μπορείς να λαμβάνεις .
Αν όντως ισχύει, τότε και τα detector και τα jammer είναι παράνομα.
-
Πιστεύω ότι απαγορεύεται να λαμβάνεις τις συχνότητες που χρησιμοποιούν οι υπηρεσίες ασφαλείας. Και φυσικά καμία δεν χρησιμοποιεί την Κ ή την Ku ή αυτή που εκπέμπει το laser, διότι πολυ απλά δεν είναι χρήσιμη η επικοινωνία σε αυτές τις συχνότητες (μεγάλη ακτινοβολία εκπομπής).
Τους εν ισχύ νόμους τους διαβάζουμε και μόνοι μας στο internet
Όσο και να ψάξεις, τα detector δεν απαγορεύονται απο την κείμενη νομοθεσία.Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μπορεί κάποιος (koutsan? ) να μας πεί αν το παρακάτω ισχύει?Στα πλαίσια της ισχύουσας νομοθεσίας (μπορώ να σου πω τους εν ισχύ νόμους) προβλέπεται ότι οι συγκεκριμένες συχνότητες Κ, Κα κλπ δεν είναι από εκείνες που μπορείς να λαμβάνεις .
Αν όντως ισχύει, τότε και τα detector και τα jammer είναι παράνομα.
-
Ρε παιδια....
Τα deterctors, οταν λεμε 'λαμβανουν' την ταδε συχνοτητα δεν ειναι σαν ενα cb οπου μπορεις να ακουσεις την πληροφορια που μεταφερει αυτη η ακτινοβολια. Το detector απλως σε ενημερωνει για την υπαρξη αυτης της ακτινοβολιας σε αυτον τον χωρο. Μην ξεχναμε οτι τα deetectors πολλες φορες σφυριζουν εξω απο supermarket λογω της ακτινοβολιας των αινιχνευτων που ανοιγουν αυτοματα τις πορτες. Με την ιδια λογικη θα επρεπε να πανε ολους τους καταστηματαρχες μεσα για παραβιαση του νομου περι ραδιοσυχνοτητων (ειδικα εδω αφου προφανεστατα αυτο το μηχανακι εκπεμπει και δεν ειναι παθητικο).Και στην Αγγλια με αυτη την λογικη (περι ραδιοσυχνοτητων) προσπαθουσαν να τα βγαλουν παρανομα, και γυρισε Ανωτατος Δικαστης και τους ειπε οτι λενε βλακειες πρωτον γιατι το detector ειναι παθητικο και δευτερον οτι αυτο που αινιχνευει δεν μπορει να ερμηνευτει, δεν περιεχει δηλαδη το σημα του Radar καποια πληροφορια που μπορει να 'ακουσει' ο οδηγος μεσω του detector
Οσο για το τι λενε οι μπατσοι....Μην ακουτε τιποτα. Εχουν γραψει φιλο επειδη αντι για κανονικες βιδες στην πινακιδα ειχε αλλενοβιδες. Αλλον για μεταφορα εκρηκτικων υλων (νιτρομπουκαλα)....Αφηστε τι λενε εκεινοι.
-
Παιδιά κανένα site για τα BEL?????
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Μπορεί κάποιος (koutsan? ) να μας πεί αν το παρακάτω ισχύει?Στα πλαίσια της ισχύουσας νομοθεσίας (μπορώ να σου πω τους εν ισχύ νόμους) προβλέπεται ότι οι συγκεκριμένες συχνότητες Κ, Κα κλπ δεν είναι από εκείνες που μπορείς να λαμβάνεις .
Αν όντως ισχύει, τότε και τα detector και τα jammer είναι παράνομα.
Δεν το ξέρω θετικά και είναι και πολύ δύσκολο να ψάξω. Έχω πρόσβαση σε όλα τα νομοθετικά κείμενα εν Ελλάδι αλλά με τί λέξη κλειδί να ψάξω ; Αν βάλω κάτι κοινό θα φάω 1000 κείμενα στη μάπα, σε κάθε περίπτωση θέλει πολύ κόπο και μην ξεχνάς ότι ψάχνουμε μάλλον κάτι που δεν υπάρχει, άρα ποτέ δεν θα είσαι σίγουρος....Απλά συντάσσομαι με τους προλαλήσαντες και θεωρώ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ απίθανο να ισχύει κάτι τέτοιο...(τείνω στη βεβαιότητα αλλά πάντα για λόγους αρχής αφήνω περιθώριο αμφιβολίας όταν δεν το ξέρω)
-
Δηλαδή γιατί να έχει κάποιος αντι-ραντάρ σύστημα; Μήπως τα ραντάρ της τροχαίας ελέγχουν την παράνομη στάθμευση, το αν μπήκες στον δακτύλιο ή το αν έβγαλες κάρτα καυσαερίων;
Προφανώς όχι, ελέγχουν τους τύπους που τρέχουν με χίλια σε δρόμους που είναι φτιαγμένοι για 80-120 χ.α.ώ. Και αν κάποιοι όντως τρέχουν μόνο όταν οι δρόμοι είναι εντελώς άδειοι, οι περισσότεροι που φτάνουν στο σημείο να εξαπατήσουν την τροχαία με ακριβούτσικα ηλεκτρονικά μηχανάκια είναι αυτοί που σε προσπερνάνε και μπαίνουν μπροστά σου με σφήνα του θανάτου γιατί έχουν 'εργαλείο', που τους βλέπεις να κάνουν κωλιές άνευ λόγου μέσα στην πόλη και που αν ήταν συμπεριφέρονταν με τέτοιο τρόπο όντας πεζοί θα έτρωγαν μερικά χέρια ξύλο από τους περαστικούς.
Κι εγώ έχει τύχει να πληρώσω πρόστιμο επειδή 'έτρεχα' με 115 χιλιόμετρα με όριο τα 90, όμως κακό δεν μου έκανε, αφού στον συγκεκριμένο δρόμο ποτέ δεν ξαναπέρασα τα 100. Αφού ο Έλληνας οδηγός έχει μάθει να μην ακούει με το καλό, αφού οι ελληνικοί δρόμοι σπανίως προσφέρονται για γρήγορη οδήγηση και αφού ακούμε διαρκώς σε δυστυχήματα 'ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος', και λίγα κάνουν στους χρήστες τέτοιων συσκευών. -
Manos ξαφνικα η αστυνομια νοιαζεται για την ασφαλεια μας???
Για πες μου λοιπον γιατι τα περισσοτερα ρανταρ στηνονται βραδυ μετα τις 11?
Ποιος ειναι πιο επικυνδινος αυτος που το βραδυ θα τρεχει με 140 στην αδεια ευθεια στο Δαφνι ή οι αλλοι 100 που θα πηγαινουν με 120 την ημερα που γινεται χαμος?? Το εισπρακτικο συστημα δεν μας σωσει απο τους νεκρους η οδηγικη παιδια και οι δρομοι θα μας σωσουν..Επισης δεν ειναι απολυτο οτι ο καθε ενας που μπορει να πηγαινει βολιδα το βραδυ κανει το ιδιο την ημερα. Περι αντιρανταρ καλα κανουν και τα εχουν οσοι τα εχουν. Μιλαμε παντα για detectors και οχι jammers.
Κατα την γνωμη μου βεβαια περιτο εξοδο αφου τα laser τα βλεπει αφου σε εχουν χτυπησει...Αυτα τα περι ταχυτητας και ατυχηματων τα εχω βαρεθει πλεον..
Δεν βρισκουν καποια καλυτεροι δικαιολογια μερικοι προκειμενου να παρουν γαλονια?? Το καθε στρουμφ παιρνει ποσοστο απο την καθε κληση..
Τωρα πως θα αυξηθει η ασφαλεια της ΑΟ πχ απο το ρανταρ στην γεφυρα στην Κηφησιας που καποιος μπορει να πηγαινει πανω απο 100 (τρομερο!) δεν το εχω καταλαβει... Γιατι να μην υπηρχε αυτο το ρανταρ στην εξοδο της Κυμης που ολοι ερχονται με 80+ πανω στην στροφη???Το κουρασα.. Αυτα
-
@ manos Με την ιδια λογικη (οπως το αντιλαμβανομαι εγω ) ειναι περιττες και οι πινακιδες που προειδοποιουν για την υπαρξη ρανταρ ,γιατι κανουν την ιδια δουλεια που κανει ενα RADAR DETECTOR.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
ελέγχουν τους τύπους που τρέχουν με χίλια σε δρόμους που είναι φτιαγμένοι για 80-120 χ.α.ώ.
Προφανώς δεν έχεις υπόψη σου ότι απλά ελέγχουν αυτούς που ξεπερνούν τα όρια σε σημεία που τα όρια είναι επίτηδες υπερβολικά χαμηλά (εκτός αν είσαι από αυτούς που κάνουν Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακολουθώντας τα όρια σε 8 ώρες) για να τα ξεπερνούν όλοι και να έχουν την δυνατότητα να εισπράτουν πριμ από τα πρόστιμα. Δεν τους ενδιαφέρει καμμία ασφάλεια. Αυτή είναι η τραγική αλήθεια. Δεν καταλαβαίνεις ότι αν τους ενδιέφερε θα στήναν τα ραντάρ σε σημεία επικίνδυνα όπως σε κεντρικούς δρόμους που περνάνε μέσα από προάστια? Σε τέτοιους δρόμους ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ γίνονται τα περισσότερα σοβαρά ατυχήματα. Τι εξυπηρετεί να κάθονται στο τέλος ευθειών μήκους χιλιομέτρων στην Εθνική ή στην Αττική Οδό μέσα στην ερημιά? Τα ατυχήματα στην Εθνική είναι ελάχιστα σε σχέση με το σύνολο ενώ στην Αττική Οδό δεν έχει υπάρξει ούτε 1 θύμα τροχαίου από τότε που άνοιξε! Απλά εκεί έχουν πιο σίγουρα τα πριμ...
[/quote] Και αν κάποιοι όντως τρέχουν μόνο όταν οι δρόμοι είναι εντελώς άδειοι, οι περισσότεροι που φτάνουν στο σημείο να εξαπατήσουν την τροχαία με ακριβούτσικα ηλεκτρονικά μηχανάκια[/quote]
όχι ότι έχει σημασία αλλά είναι πολύ φθηνότερα από ένα καλό ηχοσύστημα
[/quote] είναι αυτοί που σε προσπερνάνε και μπαίνουν μπροστά σου με σφήνα του θανάτου γιατί έχουν 'εργαλείο', που τους βλέπεις να κάνουν κωλιές άνευ λόγου μέσα στην πόλη και που αν ήταν συμπεριφέρονταν με τέτοιο τρόπο όντας πεζοί θα έτρωγαν μερικά χέρια ξύλο από τους περαστικούς.[/quote]
Όλα αυτά που αναφέρεις είναι όντως άκρως επικίνδυνες και αντικοινωνικές συμπεριφορές και σ' αυτό συμφωνούν όλοι οι σοβαροί οδηγοί και άνθρωποι. Συμπεριλαμβανομένων και αυτών που χρησιμοποιούν ανιχνευτές ραντάρ.
[/quote] Κι εγώ έχει τύχει να πληρώσω πρόστιμο επειδή 'έτρεχα' με 115 χιλιόμετρα με όριο τα 90, όμως κακό δεν μου έκανε, αφού στον συγκεκριμένο δρόμο ποτέ δεν ξαναπέρασα τα 100.
Αφού ο Έλληνας οδηγός έχει μάθει να μην ακούει με το καλό, αφού οι ελληνικοί δρόμοι σπανίως προσφέρονται για γρήγορη οδήγηση και αφού ακούμε διαρκώς σε δυστυχήματα 'ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματος', και λίγα κάνουν στους χρήστες τέτοιων συσκευών.[/quote]Όλα αυτά δεν έχουν απολύτως καμμία σχέση με τα όρια ταχύτητας τα οποία έχουν επιλεγεί χωρίς καμμία απολύτως μελέτη με μόνο σκοπό την είσπραξη πριμ από τους τοπικούς τροχαίους και βέβαια από το Κράτος. Ένα Κράτος που ακόμα δεν ενδιαφέρεται ουσιαστικά για την μείωση των τροχαίων αλλά μένει στις εύκολες ανακοινώσεις, στα μεγαλεπίβολα σχέδια και στα πρόστιμα. Μετά από τόσα χρόνια 'μελετών', 'έρευνας', 'ενημέρωσης' κλπ κλπ αυτό που έχει καταλάβει ο μέσος Έλληνας οδηγός είναι ότι αφού 'δεν τρέχω' (αλήθεια τι σημαίνει αυτό, είναι η ταχύτητα κάποιο απόλυτο μέγεθος? αν πηγαίνει κάποιος παντού με 60 είναι ακίνδυνος?) θα 'είμαι εντάξει'... Από κει και πέρα δεν αντιλαμβάνεται απολύτως τίποτα άλλο σε σχέση με το τι σημαίνει ασφάλεια. Και ποιος φταίει γι αυτή την καταστροφική άγνοια? Σίγουρα και εμείς οι πολίτες αλλά κυρίως το Κράτος το οποίο υποτίθεται έχει την βούληση και τα μέσα να επιβάλει ή έστω να προτρέψει προς την σωστή κατεύθυνση λειτουργώντας σωστά ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ όμως.
-
Manosk ειναι τουλαχιστον αστεια αυτα που λες...
Food for thought λοιπον:
Τα ορια ταχυτητος ειναι λαθος σαν ιδεα γενικα. Σκεφτειτε το και τα ξαναλεμε. -
..ευτυχώς πρόλαβα μερικά χρόνια στην Ευρώπη χωρίς Gatsos και άλλα λυπηρά.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ απο αυτούς που θα δείτε να τρέχουν ΄(σαν) ηλίθιοι με 200χ/ω Κυριακή απογευμα στην επιστροφή τους στην Αθήνα με άλλους χίλιους κακόμοιρους στο δρόμο.
Ανήκω σε αυτούς που χαίρομαι την γρήγορη οδήγηση σε συνθήκες (κυκλοφοριακές, οδικές, καιρικές, προσωπικές) που το επιτρέπουν.
Έχω πλήρη συναίσθηση των κινδύνων της υψηλής ταχύτητας για μένα, τους συνεπιβάτες μου, τους συνοδηγούς, τους πεζούς και τα ζώα στο δρόμο (και εκτός!).
Δυστυχώς το μέλλον που φαντάζομαι είναι: οδήγηση αμυντική, με cruise control (σαν άσχετο Αμερικανό) σε ταχύτητα γρήγορης ποδηλασίας με το βλέμμα μου όχι στο (άδειο) δρόμο αλλά στο περιθώριο προσπαθώντας να ανιχνεύσω τις νέες, φτηνές, αυτόματες κάμερες που τοποθέτησε ο τοπικός προύχοντας στον δρόμο που διασχίζει την περιοχή του.
Τότε είναι που θα πουλήσω το αυτοκίνητο και θα πάρω SUV αυτόματο με πολλές ποτηροθήκες, μαλακά καθίσματα και αναρτήσεις και άλλες ασχετες προς την οδήγηση απολαύσεις...
-
to snooper 815s ... to exei dokimasei kaneis ? Einai kalo ?
-
Madman77:
Η λογική σου στηρίζεται στο ότι η τροχαία έχει και εισπρακτική λογική όταν διώκει τους παραβάτες. Ίσχύει αυτό, αλλά ως ένα βαθμό. Οι κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα είναι πολλές, όχι όμως να βαφτίσουμε όσους τρέχουν σε δρόμους-νεκροταφεία μασκοφόρους εκδικητές.Το θανατηφόρο δυστύχημα δεν οφείλεται στην κακιά την ώρα, κατά κανόνα οφείλεται στο ότι κάποιος οδηγεί εν γνώσει του επικίνδυνα. Εξηγούμαι:
-εφόσον είναι γνωστό ότι ακόμα και στους κιανούριους δρόμους στην Ελλάδα υπάρχουν κακοτεχνίες, σαμαράκια, λακούβες, μη σηματοδοτημένες διασταυρώσεις
-εφόσον είναι γνωστό ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν πολλοί κακοί οδηγοί, οι οποίοι κάνουν από άγνοια ή ανικανότητα κακές προσπεράσεις στο αντίθετο ρεύμα, άκαιρες και απροειδοποίητες αλλαγές πορείας, απότομες στάσεις
-εφόσον είναι γνωστό ότι μια σύγκρουση με ταχύτητα άνω των 100 χ/μ είναι θανατηφόρα ή ικανή να προκαλέσει σοβαρές σωματικές βλάβεςγιατί κάποιος, σε αυτές τις συνθήκες, τρέχει με 140+ χ/μ; Ένας φίλος που είχα στο στρατό είχε πάρει καινούριο αμάξι, το καμάρωνε και μετά από δυο βδομάδες βγήκε από το δρόμο σε μια εξωτερική στροφή, έπεσε σ'ένα δέντρο και πήρε στο λαιμό του έναν συνεπιβάτη του, ενώ κι ο ίδιος τραυματίστηκε.
Δεν είναι απόλυτο, λες, ότι αυτός που τρέχει πολύ τη νύχτα τρέχει και τη μέρα. Φυσικά και δεν είναι απόλυτο, ούτε εγώ ήμουν απόλυτος σ'αυτό το θέμα. Όμως είναι το σύνηθες.
Όσο για τα στρουμφάκια, μπορεί να ψάχνουν παραβάτες εκεί που δεν χρειάζεται, όμως, όπως γράφω αμέσως παραπάνω, η υπερβολική ταχύτητα είναι επικίνδυνη σ'αυτές τις συνθήκες. Θα πει κάποιος 'μα τι να κάνουμε, αφού πουθενά δεν υπάρχει δρόμος σαν τους γερμανικούς ή τους ιταλικούς;'. Δεν ξέρω τι να κάνετε, όμως το ότι ζηλεύουμε τους οδηγούς εκεί δεν συνεπάγεται ότι θα κάνουμε αυτό που ** δεν μπορούμε** να κάνουμε εδώ.
BILL33
Οι πινακίδες αυτές φυσικά δεν έχουν τη χρησιμότητα που αναφέρεις. Επειδή συνήθως δεν υπάρχουν τροχονόμοι με ραντάρ ακόμα κι εκεί που τοποθετούνται οι πινακίδες αυτές, η χρήση τους είναι εκφοβιστική. Θα έχεις ακούσει φαντάζομαι ότι σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες μέχρι και ψεύτικα αυτοκίνητα και τροχονόμους βάζουν στους δρόμους για να κόβουν ταχύτητα οι οδηγοί.
993cc Man
Ασφαλώς έχεις δίκιο για τη λογική των τροχονόμων-εισπρακτόρων. Αλλά, όπως έγραψα παραπάνω, τα όρια ταχύτητας δεν είναι πάντα εκτός πραγματικότητας. Μέχρι και για την Αττική Οδό που αναφέρεις, διάβασα πρόσφατα ότι σε ορισμένα σημεία που το όριο ταχύτητας είναι 80 χ/μ, το αυτοκίνητο πραγματικά φεύγει αν τρέξεις με 100.
Το ίδιο είχα πάθει κι εγώ στον καινούριο δρόμο που κατεβαίνει τον Κηφισό σε μια αρκετά ανοικτή στροφή: πήγαινα με 100 (όριο 80) και ξαφνικά βρέθηκα μισός στη διπλανή λωρίδα που ευτυχώς ήταν άδεια, χωρίς να πατήσω φρένο ή να κάνω κάποια απότομη κίνηση. Δεν έχω εξαιρετικό αυτοκίνητο βέβαια, αλλά τα όρια ταχύτητας τίθενται λαμβάνοντας υπόψη ότι στους δρόμους κινούνται οχήματα που μπορεί να είναι μέτριων δυνατοτήτων, άσχημα συντηρημένα, με κάποια βλάβη που δεν έχει αντιληφθεί ο οδηγός κλπ κλπ
Το ότι οι τροχονόμοι συχνά επιλέγουν εξοφθάλμως άχρηστα σημεία για να κόβουν σίγουρες κλήσεις είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
kacey
Δεν θα γελάς καθόλου όταν δεις διαμελισμένα ή καμμένα πτώματα πάνω στον δρόμο. Όσο στοίχημα πας.
maxmara
Τα SUV είναι οχήματα που απαιτούν καλό οδηγό. Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν υπάρχει η απαιτούμενη οδηγική εμπειρία, αφού κάποιος που οδηγούσε μέχρι χθες ένα σταρλετάκι αγοράζει ένα SUV και όποιον πάρει ο Χάρος., Σήμερα ένας με SUV της Daewoo παραλίγο να με πετάξει εκτός δρόμου γιατί χωρίς να έχει αίσθηση του όγκου του αυτοκινήτου του έμπαινε στη λωρίδα μου χωρίς να κοιτάζει καθρέφτη. Εξίσου επικίνδυνο όμως είναι το να 'απολαμβάνει' κάποιος τη γρήγορη οδήγηση σε δρόμους μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση, με μπαλώματα και με κακή ορατότητα και στροφές.
Τελικά δεν μου απαντήσατε σε τι ακριβώς χρησιμεύει ένα σύστημα αντι-ραντάρ. Αν είναι οικονομικό το θέμα (η μη είσπραξη κλήσεων), λυπάμαι αλλά δεν δέχομαι το επιχείρημα. Κυρίως επειδή είμαι βέβαιος ότι έχετε κάποια στιγμή εκθειάσει την οδηγική πειθαρχία των ξένων οδηγών, την οποία δεν δέχεστε όμως να τηρήσετε στους δρόμους μας.
ΑΝ οι Έλληνες οδηγοί ήταν πιο σωστοί στον δρόμο, ΑΝ δεν είχαμε τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα στην Ε.Ε., τότε δεν θα εφαρμοζόταν η λογική να καίγονται τα χλωρά με τα ξερά. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Οι πινακίδες αυτές φυσικά δεν έχουν τη χρησιμότητα που αναφέρεις. Επειδή συνήθως δεν υπάρχουν τροχονόμοι με ραντάρ ακόμα κι εκεί που τοποθετούνται οι πινακίδες αυτές, η χρήση τους είναι εκφοβιστική. Θα έχεις ακούσει φαντάζομαι ότι σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες μέχρι και ψεύτικα αυτοκίνητα και τροχονόμους βάζουν στους δρόμους για να κόβουν ταχύτητα οι οδηγοί.Ο λόγος ύπαρξης των προειδοποιητικών πινακίδων είναι γιατί το απαιτεί ο νόμος : ΚΟΚ αρ. 104 'Τα τεχνικά μέσα με τα οποία διενεργείται η διαπίστωση παραβάσεων του παρόντος Κώδικα στους χώρους, όπου διεξάγεται η δημόσια κυκλοφορία, επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται μόνον εφόσον υπάρχει σχετική προειδοποίηση προς το κοινό με μόνιμες πινακίδες για την ύπαρξη και την λειτουργία τους'
Η δε αιτία θέσπισης αυτή της διάταξης (ratio legis) είναι για να γνωρίζει ο κόσμος ότι παρακολουθείται από τεχνικά μέσα....Αυτά για να είναι συμβατή η παρακολούθηση και με τις απαιτήσεις τις Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. Έτσι κατά το Π.Δ.287/2001, αρ. 10 : 'Στη πινακίδα αυτή τοποθετείται και το εξής γραπτό κείμενο: 'ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΙ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΚ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΑ ΜΕΣΑ'Δεν είναι λοιπόν εκφοβιστική η χρήση τους αλλά αυτή που αναφέρει ο BILL33....Αν τώρα εσύ λες ότι χρησιμοποιείται και εκφοβιστικά δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω αλλά απλά σου λέω ότι το σκεπτικό του νομοθέτη είναι να προστατεύσει τον πολίτη και όχι να τον φοβίσει..(η άλλη χρήση αυτών των πινακίδων είναι έξω από τα όρια του νόμου και μάλλον άτυπη, δηλ δεν προβλέπεται).Κατά συνέπεια η προσπάθεια του πολίτη να ανακαλύψει αυτά τα μέσα (χωρίς να παραβιάζει φυσικά άλλους νόμους) δεν μπορεί να είναι παράνομη τη στιγμή που το Κράτος ΟΦΕΙΛΕΙ να τον προειδοποιεί το ίδιο για αυτά και μάλιστα με σκοπό την αποκλειστικά προσωπική του προστασία και όχι ένα ευρύτερο δημόσιο συμφέρον (που στην προκειμένη συγκεκριμενοποιείται στο γενικότερο συμφέρον της κοινωνίας να μην παραβιάζονται τα όρια ταχύτητας για το καλό όλων).
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Δεν είναι λοιπόν εκφοβιστική η χρήση τους αλλά αυτή που αναφέρει ο BILL33....Αν τώρα εσύ λες ότι χρησιμοποιείται και εκφοβιστικά δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω αλλά απλά σου λέω ότι το σκεπτικό του νομοθέτη είναι να προστατεύσει τον πολίτη και όχι να τον φοβίσει..(η άλλη χρήση αυτών των πινακίδων είναι έξω από τα όρια του νόμου και μάλλον άτυπη, δηλ δεν προβλέπεται).Κατά συνέπεια η προσπάθεια του πολίτη να ανακαλύψει αυτά τα μέσα (χωρίς να παραβιάζει φυσικά άλλους νόμους) δεν μπορεί να είναι παράνομη τη στιγμή που το Κράτος ΟΦΕΙΛΕΙ να τον προειδοποιεί το ίδιο για αυτά και μάλιστα με σκοπό την αποκλειστικά προσωπική του προστασία και όχι ένα ευρύτερο δημόσιο συμφέρον (που στην προκειμένη συγκεκριμενοποιείται στο γενικότερο συμφέρον της κοινωνίας να μην παραβιάζονται τα όρια ταχύτητας για το καλό όλων).
Νομίζω ότι εδώ ο τύπος τρώει την ουσία. Η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι αναγκαία, κάποιες όμως φορές ορισμένοι την επικαλούνται καταχρηστικά για αλλότριους σκοπούς. Είναι γεγονός ότι δεν τιμωρήθηκαν παραβάτες που μπήκαν σε λεωφορειοδρόμους και τους 'συνέλαβε' μια κάμερα της τροχαίας, επειδή δεν υπήρχαν προειδοποιητικές πινακίδες. Λαμπρά, την κουτσουκέλα όμως την έκαναν.
Χεχεχε, δεν ξέρω πόσο ευαισθητοποιημένοι για τα προσωπικά τους δεδομένα είναι όσοι χρησιμοποιούν συστήματα αντι-ραντάρ, ιδίως jammer. Αναρρωτιέμαι αν έχουν διαβάσει τη νομοθεσία για την τήρηση του προσωπικού απορρήτου ή αν δέχονται (σ'αντίθεση μ'εμένα για παράδειγμα) να πάρουν εκπτωτικές καρτούλες με τα πλήρη στοιχεία τους από κάποια σουπερμάρκετ, με τις οποίες καταγράφεται κάθε φορά που ψωνίζουν τι παίρνουν, πόσα ξοδεύουν, ποιες είναι οι οικογενειακές τους ανάγκες, ποια τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζουν (πχ αν είναι διαβητικοί), τι διατροφή κάνουν κλπ
Με λίγα λόγια, ορισμένοι εκμεταλλεύτηκαν το παραθυράκι του νόμου, απέφυγαν την τιμωρία και ο νόμος τροποποιήθηκε ως προς τις προϋποθέσεις εφαρμογής της μεθόδου σύλληψης των παραβατών με ραντάρ ή άλλα ηλεκτρονικά μέσα καταγραφής. Εξάλλου τα ραντάρ χρησιμοποιούνται από την τροχαία πάνω από 15 χρόνια ενώ οι διατάξεις περί προσωπικών δεδομένων είναι πολύ πιο πρόσφατες. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μέχρι και για την Αττική Οδό που αναφέρεις, διάβασα πρόσφατα ότι σε ορισμένα σημεία που το όριο ταχύτητας είναι 80 χ/μ, το αυτοκίνητο πραγματικά φεύγει αν τρέξεις με 100.
Πέρυσι το καλοκαίρι έκανα όλη την Αττική Οδό κάθε μέρα και σε πληροφορώ ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ στροφή που να χρειάζεται να πάρεις με λιγότερα από 140 με ένα παλιάς τεχνολογίας αυτοκίνητο σαν το δικό μου μέσα στην λωρίδα σου και απόλυτα μέσα στα όρια της πρόσφυσης. Αλήθεια που το διάβασες αυτό?
Δεν έχω εξαιρετικό αυτοκίνητο βέβαια, αλλά τα όρια ταχύτητας τίθενται λαμβάνοντας υπόψη ότι στους δρόμους κινούνται οχήματα που μπορεί να είναι μέτριων δυνατοτήτων, άσχημα συντηρημένα, με κάποια βλάβη που δεν έχει αντιληφθεί ο οδηγός κλπ κλπ
Ναι, είναι αλήθεια υπάρχουν και κάποια όρια που είναι σωστά! Δυστυχώς τα συναντάμε πολύ σπάνια και απλά επιβεβαιώνουν τον κανόνα...
Τελικά δεν μου απαντήσατε σε τι ακριβώς χρησιμεύει ένα σύστημα αντι-ραντάρ. Αν είναι οικονομικό το θέμα (η μη είσπραξη κλήσεων), λυπάμαι αλλά δεν δέχομαι το επιχείρημα. Κυρίως επειδή είμαι βέβαιος ότι έχετε κάποια στιγμή εκθειάσει την οδηγική πειθαρχία των ξένων οδηγών, την οποία δεν δέχεστε όμως να τηρήσετε στους δρόμους μας.
Ταυτόχρονα με την οδηγική πειθαρχία των ξένων εκθειάζουμε όμως και την επαγγελματική συνείδηση και **επάρκεια **των αστυνομικών οργάνων των ξένων χωρών.... Νομίζω πως καταλαβαίνεις πολύ καλά γιατί χρησιμοποιούμε ανιχνευτές ραντάρ.
-
τα παθητικα αντι ρανταρ ειναι νομιμα γιατι δεν αναφερεται πουθενα στον ΚΟΚ η μη χρηση τους . Τα αντι ρανταρ που μπερδευουν τα ρανταρ της τροχαιας ειναι παρανομα και διώκονται στην δικη που πρεπει να γινει, δεν κανει τιποτα δηλαδη ο τροχονομος αλλα ο δικαστης, γιατι εμποδιζουν τον ελεγχο της τροχαιας, δικαιομα που παρεχεται απο τον ΚΟΚ.
Το αν θα επρεπε να χρησιμοποιουνται ειναι σχετικο. ποτε δε με γραψανε εδω και 13 χρονια που οδηγω αλλα ποτε δεν περασα κατοικημενη περιοχη με πανω απο 70 χιλ/ωρα και ποτε δεν προσπερασα αντικανονικα. Πορολα αυτα με 120 πηγαινα σε καλο δρομο οταν οδηγουσα bertone 74 μοντελο με 150 παω τωρα με rx8. πιστευω οτι τα 120 ηταν πιο πολλα απο τα 150 σημερα. Τωρα ομως αν πεσω σε μπλοκο θα με γραψουν. Το θεμα ειναι οτι πεθαινουμε στους δρομους, οχι ομως απο υπερβολικη ταχυτητα αλλα απο ηλιθιοτητα. γιατι υπερβολικη ταχυτητα ειναι και τα 30 εξω απο σχολιο.Αρα πρεπει αυτοι που βεβαιώνουν παραβασεις να κρινουν την επικινδυνοτητα της ταχυτητας στη συγκεκριμενη στιγμη, πραγμα βεβαια απιθανο για την ΕΛ ΑΣΑυτοι δεν μπορουν να καταλαβουν οτι πρεπει να φορανε ζωνες
Ελληνες τροχομπατσοι μη φορατε ζωνες γιατι ειστε SUPERMEN -
τα παθητικα αντι ρανταρ ειναι νομιμα γιατι δεν αναφερεται πουθενα στον ΚΟΚ η μη χρηση τους . Τα αντι ρανταρ που μπερδευουν τα ρανταρ της τροχαιας ειναι παρανομα και διώκονται στην δικη που πρεπει να γινει, δεν κανει τιποτα δηλαδη ο τροχονομος αλλα ο δικαστης, γιατι εμποδιζουν τον ελεγχο της τροχαιας, δικαιομα που παρεχεται απο τον ΚΟΚ.
Το αν θα επρεπε να χρησιμοποιουνται ειναι σχετικο. ποτε δε με γραψανε εδω και 13 χρονια που οδηγω αλλα ποτε δεν περασα κατοικημενη περιοχη με πανω απο 70 χιλ/ωρα και ποτε δεν προσπερασα αντικανονικα. Πορολα αυτα με 120 πηγαινα σε καλο δρομο οταν οδηγουσα bertone 74 μοντελο με 150 παω τωρα με rx8. πιστευω οτι τα 120 ηταν πιο πολλα απο τα 150 σημερα. Τωρα ομως αν πεσω σε μπλοκο θα με γραψουν. Το θεμα ειναι οτι πεθαινουμε στους δρομους, οχι ομως απο υπερβολικη ταχυτητα αλλα απο ηλιθιοτητα. γιατι υπερβολικη ταχυτητα ειναι και τα 30 εξω απο σχολιο.Αρα πρεπει αυτοι που βεβαιώνουν παραβασεις να κρινουν την επικινδυνοτητα της ταχυτητας στη συγκεκριμενη στιγμη, πραγμα βεβαια απιθανο για την ΕΛ ΑΣΑυτοι δεν μπορουν να καταλαβουν οτι πρεπει να φορανε ζωνες
Ελληνες τροχομπατσοι μη φορατε ζωνες γιατι ειστε SUPERMEN
Περι νομιμοτητας των αντιρανταρ...