-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
Όπως μου χουν πει μερικοί γνωστοί μου ΤΑ ΠΑΝΤΑ γίνονται!
Αλλά αλήθεια τι το ιδιαίτερο έχει αυτή η Χ3 γιατί αλήθεια δεν καταλαβαίνω. Μου μοιάζει απλά σαν μια πιο άσχημη GS. Μπορείται να με βοηθήσετε?
Α και κάποτε πρέπει να ήξερα μια τέτοια, αλλά για τους παραπάνω λόγους δεν έδινα σημασία...
Ειναι η μοναδικη GS που φοραγε την 1300 μηχανη απο το εργοστασιο με 4αρι κοντυτερο σασμαν απο τα υπολοιπα και ειχε σαν βαση τον εξοπλισμο της Χ2 που αντικατεστησε. Τα μονοκομματα καθισματα με την περιεργη εσωτερικη ταπετσαρια, οι μαυροι μεταλλικοι προφυλακτηρες, οι εμπρος προβολεις ομιχλης που ειναι απο κατω , οι ζαντες, το καντραν, η μασκα, και η πισω 'φτερουγα' μαρτυρουν οτι ειναι οντως Χ3 και οχι καποια μαιμουδια.
βγηκε στην παραγωγη μονο για 6 μηνες το 1979 , γυρω στα 5000 κομματια παραχθηκαν και σημερα υπολογιζεται οτι υπαρχουν παγκοσμιως γυρω στα 40 με 50. Στην γαλλια θεωρουνται υπερσπανια και ειναι απο τα πιο 'ακριβα' gs μαζι με αυτα της 1ης γενιας 70-72.η Χ3 δεν είχε 5αρι κιβώτιο.
-
Κατοπιν παραγγελιας
-
GeZ, είδες ότι λέει 'κατασκευαστικά στοιχεία'. Εννοεί λοιπόν ότι οι εταιρείες ανακύκλωσης μπορούν να πουλάνε ανταλλακτικά που βγάζουν απο τα αποσυρόμενα αυτοκίνητα. Το έχω ξαναγράψει πολλές φορές, ότι στην αρχική οδηγία της Ε.Ε. αναφέρει ότι πρέπει να ενθαρρύνεται η επαναχρησιμοποίηση ανταλλακτικών απο τα ΟΤΚΖ. Αυτό γίνεται στο εξωτερικό κανονικά, στην Αγγλία μάλιστα δίνεις στον μαντρά ένα συμβολικό αντίτιμο της τάξης των 20-30 λιρών και βγάζεις ό,τι τραβάει η ψυχή σου.
Προτού αρχίσουμε να γκρινιάζουμε 'γιατί όχι και εδώ έτσι', σκεφτείτε ότι αν δίναν απλόχερα καρότσες ή αυτοκίνητα, έστω και χωρίς αριθμούς, θα γινόταν της μαιμούς το κάγκελο. Δεύτερον, σκεφτήκατε πώς θα αντιδρούσε το 'κύκλωμα' των μεταχειρισμένων ανταλλακτικών, αν τα αγοράζαμε απευθείας απο τα διαλυτήρια?
Οπότε...στην Ελλάδα ζούμε, γλείψιμο και λάδωμα ακόμη και για τα δικαιώματά μας προβλέπονται
-
Πολυ σωστα ολα αυτα και καταλαβαινω απολυτα την προσπαθεια να αποφυγουμε τα μαιμου..Απλα θα επρεπε ισως να προβλεπεται μια συνεργασια με φορεις οπως η ελπα και η φιλπα ,αναφερω τους πιο σοβαρους ακομα και ενα πλαφον επανακτησης με βαση τα κυβικα του αυτοκινητου που κατεληξε στο εκαστοτε διαλυτηριο με σκοπο τη χρηση του σαν ειδικο οχημα αποκλειστικα με πινακιδες ελπα-φιλπα..Ακομα και η δημιουργια ειδικης κατηγοριας οχηματων στους φορεις αυτους..Φυσικα ολα αυτα πριν τη στιγμη οριστικης διαγραφης με ανοιχτη τη μαντρα του εκαστοτε διαλυτηριου για μια-δυο μερες ανα 100 αυτοκινητα ας πουμε..Ξερω οτι ολα αυτα ακουγονται ρομαντικα και ισως φταιει και η ηλικια μου και μη πεσετε να με φατε απλα προσπαθω να σκεφτω τροπους να σωζοταν και τιποτα..
-
Εσυ καλα τα λες αλλα ποιος σ ακουει
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
GeZ, είδες ότι λέει 'κατασκευαστικά στοιχεία'. Εννοεί λοιπόν ότι οι εταιρείες ανακύκλωσης μπορούν να πουλάνε ανταλλακτικά που βγάζουν απο τα αποσυρόμενα αυτοκίνητα.Κανεις ενα μικρο λαθος επειδη γνωριζω απο νομικα πλαισια λογω της φυσεως της σχολης μου δεν αναφερει πουθενα οτι απο τα κατασκευαστικα στοιχεια αποκλειει το πλαισιο(αμαξωμα) του αυτοκινητο σε απολυτως κανενα ΦΕΚ η πρ. διαταγμα σε οτι εχει σχεση με Ο.Τ.Κ.Ζ. και στις διευκρινεισεις παλι δεν βγαζει εκτος το αμαξωμα απο τα υπολοιπα αντ/κα το μονο που λεει ειναι οτι παραδιδονται οι αριθμοι πλαισιου και τπτ αλλο. Πιστευω οτι μπορω να ερθω σε μια συμφωνια με τον μαντρα χωρις να ερθω με ολα τα ΦΕΚ στο χερι και απειλες για να του στειλω ελεγκτη δικο μου απο το υπουργειο (ο συγκεκριμενος μου επιβεβαιωσε το παραθυρακι για το αμαξωμα) (ολοι τους δεν ακολουθουν το ΦΕΚ κατα γραμμα και αν το παιξει δυσκολη γκομενα... ).Παντως θα το παλεψω οσο μπορω!!!!!!
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
GeZ, είδες ότι λέει 'κατασκευαστικά στοιχεία'. Εννοεί λοιπόν ότι οι εταιρείες ανακύκλωσης μπορούν να πουλάνε ανταλλακτικά που βγάζουν απο τα αποσυρόμενα αυτοκίνητα.
Κανεις ενα μικρο λαθος επειδη γνωριζω απο νομικα πλαισια λογω της φυσεως της σχολης μου δεν αναφερει πουθενα οτι απο τα κατασκευαστικα στοιχεια αποκλειει το πλαισιο(αμαξωμα) του αυτοκινητο σε απολυτως κανενα ΦΕΚ η πρ. διαταγμα σε οτι εχει σχεση με Ο.Τ.Κ.Ζ. και στις διευκρινεισεις παλι δεν βγαζει εκτος το αμαξωμα απο τα υπολοιπα αντ/κα το μονο που λεει ειναι οτι παραδιδονται οι αριθμοι πλαισιου και τπτ αλλο. Πιστευω οτι μπορω να ερθω σε μια συμφωνια με τον μαντρα χωρις να ερθω με ολα τα ΦΕΚ στο χερι και απειλες για να του στειλω ελεγκτη δικο μου απο το υπουργειο (ο συγκεκριμενος μου επιβεβαιωσε το παραθυρακι για το αμαξωμα) (ολοι τους δεν ακολουθουν το ΦΕΚ κατα γραμμα και αν το παιξει δυσκολη γκομενα... ).Παντως θα το παλεψω οσο μπορω!!!!!!
Τετοια να ακουω αγορι μου κι ελεγα οτι εμεινα μονος..Δωσε μου εμενα το οκ και ξεκιναω να παω για τις διαπραγματευσεις και να το παρω..Ειμαι nonos εγω...
-
Σας παω ρε μπραβο
-
-
GeZ, το ίδιο πραγμα λέμε! Δεν είπα ότι δεν προβλέπεται αυτό που λες εσύ. Η αντιμετώπιση των εταιρειών ανακύκλωσης είναι όμως ακόμη επιφυλακτική (αν το δούμε καλοπροαίρετα...). Δεν τους συμφέρει να μαθευτεί ότι απο εδώ έφυγε ολόκληρο αυτοκίνητο, ή εδώ γίνεται παζάρι ανταλλακτικών. Ίσως αργότερα που θα 'παλιώσει' το συστημα της ανακύκλωσης, να΄γίνουν καλύτερα τα πράγματα.
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Απλα θα επρεπε ισως να προβλεπεται μια συνεργασια με φορεις οπως η ελπα και η φιλπα ,αναφερω τους πιο σοβαρους ακομα και ενα πλαφον επανακτησης με βαση τα κυβικα του αυτοκινητου που κατεληξε στο εκαστοτε διαλυτηριο με σκοπο τη χρηση του σαν ειδικο οχημα αποκλειστικα με πινακιδες ελπα-φιλπα..Ακομα και η δημιουργια ειδικης κατηγοριας οχηματων στους φορεις αυτους(Με βάση το τί βγάζει ιστορικές πινακίδες σήμερα (κάθε μέρα τα βλέπουμε...), εγώ δε μπορώ να χαρακτηρίσω τους φορείς αυτούς 'σοβαρούς' και ικανούς να πιστοποιήσουν ότι το ρημάδι που βγήκε απο το κέντρο ανακυκλωσης φτιάχτηκε σωστά ή τηρεί τις προυποθέσεις του 'ιστορικού' οχήματος. Και, αν γινόταν κατι τέτοιο, θα έβλεπες τί αυτοκίνητα θα έβγαιναν και πόσο ρομαντικοί ή όχι είναι οι κάτοχοί τους.
-
Προτείνω να τουφεκίζονται οι ρομαντικοί για να καθαρίσει ο τόπος από όσους επιμένουν να έχουν μνήμες που δεν συνάδουν με το σήμερα.
Ακόμα καλύτερα να γίνει οδηγία από τις Βρυξέλλες για να μη γλυτώσει κανείς εδώ ή στην αλλοδαπή. -
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Με βάση το τί βγάζει ιστορικές πινακίδες σήμερα (κάθε μέρα τα βλέπουμε...), εγώ δε μπορώ να χαρακτηρίσω τους φορείς αυτούς 'σοβαρούς' και ικανούς να πιστοποιήσουν ότι το ρημάδι που βγήκε απο το κέντρο ανακυκλωσης φτιάχτηκε σωστά ή τηρεί τις προυποθέσεις του 'ιστορικού' οχήματος. Και, αν γινόταν κατι τέτοιο, θα έβλεπες τί αυτοκίνητα θα έβγαιναν και πόσο ρομαντικοί ή όχι είναι οι κάτοχοί τους.Οντως θα βλεπαμε παντου 'ιστορικα οχηματα' στους δρομους μας καθημερινα λογω ευνοϊκών ασφαλιστρων κλπ. Δυστυχως δεν εχουμε σοβαρους φορεις και φαινεται απο ποια αυτοκινητα εχουν βγαλει ιστορικη πινακιδα (τελευταια περιπτωση με αμαξι του 1985 χιλιοκαγκουρεμενο!!!!!!!!!!!) Τωρα μαζι με εναν φιλο θα ετοιμασουμε το παλιο αμαξι του (δεν το χρησιμοποιουσε πια παρα μονο τελειως περιστασιακα)(μονο η βαφη μενει πια και να αλλαξουμε ενα ιμιτασιον φτερο με ενα αυθεντικο) για πινακιδες ενα BX του 1983 με ολες του τις λεπτομερειες ολοσωστες χωρις καμμια μετατροπη και μας κανουν τους δυσκολους την στιγμη που εγκρινουν για αλλα κι αλλα. Απλα θελει να συμμετεχει σε διοργανωσεις ιστορικων αυτοκινητων και ας μην εχει το τοπ ιστορικο αν και του αρεσουν τα παλια αυτοκινητα!!!
-
Αντε γιωργο δωσε το οκ να ξεκινησω που εισαι αγορι μου,παρε με τηλ..? Θα το χασουμε το αμαξι..ο χρονος ειναι χρημα.
-
Σημερα στα διαλυτηρια στα καλυβια bmw2002 ti
Tην προλαβα μολις ειχε καταθεσει τα χαρτια και ειχε παρει νουμερο προτεραιοτητας
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Σημερα στα διαλυτηρια στα καλυβια bmw2002 tiΕγώ είδα σήμερα ένα Peugeot 504 πίσω από την αντιπροσωπεία της Peugeot στο Ηράκλειο.
Μάλλον πάει πρός διάλυση και αυτό... -
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΥΧΗ ΤΟΥ ?
Μ' ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ 'ΚΑΘ_ _Η'' ΕΧΩ ΑΚΡΗ...
ΜΕΝΩ ΧΑΝΙΑ .ΘΑ ΕΡΘΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΜΟΧΟ ? -
navarxos καλημέρα,
κι άλλο θα μαζέψεις?
mario -
Θα προσπαθήσω να ρωτήσω σήμερα που θα περάσω από εκεί (αν είναι εκεί βέβαια...)
-
Εγώ κάνα 2 φορές που έχω βρει Sprint και απο περιέργεια ρώτησα αν μπορώ να την αγοράσω μου είπαν ότι μπορώ αρκει να πατήσει 2-3 κοψίματα σε κολώνες και δομικά στοιχεία ώστε να το αχρηστέψει και να ειναι ανίκανο για κυκλοφορία.
Βασικά , τα αυτοκίνητα προς αποσυρση μένουν λίγο καιρό στην άκρη μέχρι να τελειώσει η χαρτουρα της απόσυρσης απο το υπουργείο ώστε να πάνε στην πρέσα ή αλλου. Σε αυτήν την περίοδο δεν σε αφήνουν να αφαιρέσεις τίποτα απο πάνω γιατί υπάρχει η περίπτωση να ακυρωθεί η εντολή απο τον ιδιοκτήτη και μετά να τους ζητάει να του το κάνουν καινούργιο αν έχει αφαιρεθει τίποτα απο πάνω. Με το που τελειώσει η χαρτουρα οδηγειται προς το συνεργείο όπου αφαιρουνται τα βλαβερά αντιοικολογικά υλικα όπως μπαταρίες , κάυσιμα , λίπη και έλαια. Μετά αφήνεται στηνάκρη και περιμένει την πρέσα ή Βουλγαροαιγύπτιους για διάλυση. Σε κάποιες περιπτώσεις το αμάξι αν ειναι καλόή αν έχει δοθεί 'παραγγελία ' μένει στηνακρη άθικτο (πχ σκαραβαίοι, τζουλιέτες κλπ).
Οι Αιγυπτιοι τα κόβουν και τα στ΄λνουν για ανταλακτικά στην Άφρικα μιας και εκεί ακόμα έχουν ζήτηση αλλα οι Βουλγαροι έχουν βρει το νόημα. Παίρνουν τα ανταλακτικά και με αυτά κάνουν αναπαλαιωσεις για τους υπόλοιπους Ευρωπαίους και τους τα παίρνουν. Οι Αγγλοι Γερμανοι Ολλανδοι τα στέλνουν κατα κύριο λόγω Βουλγαρία (μετα ακολουθεί η Πολωνία) με κοντέινερ για αναπαλαίωση καθώς τα εργατικά ειναι πολύ φτηνα όπως και οι τεχνίτες ακολουθουν ακόμα την παλιά τεχνική της σφυρηλάτησης.
Ετσι ενω εμεις παιδευόμαστε να βρουμε ζαντες Ronal η Βουλγαροι τις παιρνουν με το κιλό απο τηεν μάντρες και μετά τις μοσχοπουλάνε σε όλη την ευρώπη.
-
Αυτές είναι κουραστικές δουλειές και δεν ταιριάζουν στους χαλαρούς εραστές του φραπόγαλου. Άκου να λερώσει τα χεράκια του ο νέος σήμερα και να σπάσει και κανένα νύχι ξεβιδώνοντας ανταλλακτικά γαι 700 €, αφού ο μπαμπάς του του δίνει τα ίδια και κάθετε, γιατί να κουράζετε ?
Τα καταστήματα Γερμανός είναι γεμάτα συνέχεια από νέους της γενιάς των 700€ που ψωνίζουν, γιατί άραγε ?
Ο.Τ.Κ.Ζ.