Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Fiat Bravo DualLogic ή VW Golf DSG
  1. Home
  2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
  3. Fiat Bravo DualLogic ή VW Golf DSG
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 2 / 4
Κατασκευαστές και Μοντέλα
23
71
200
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Q
    qsisvts last edited by Oct 20, 2009, 11:50 AM

    ε τοτε παρε τουοτα ή οπελ , ειναι πιο αξιοπιστα...

    1 Reply Last reply Reply Quote 0
    • K
      klf last edited by Oct 20, 2009, 11:52 AM

      αρχες του 2010 θα ερθει το μεγκαν με κιβωτιο dct,διπλου συμπλεκτη.εαν θεσ οπωσδηποτε τετοιου τυπου κιβωτιο.σε συνδιασμο με το ολο πακετο ειναι μια καλη ενναλακτικη..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mad_max_geo last edited by Oct 20, 2009, 11:53 AM

        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
        ε τοτε παρε τουοτα ή οπελ , ειναι πιο αξιοπιστα...

        Μπαααααααααα τι να τα καμνεις αυτα μωρε πιο αχαρα αμαξια απο αυτες τις μαρκες δεν βγαινουν αλλου!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Q
          qsisvts last edited by Oct 20, 2009, 11:55 AM

          Ο χρήστης klf έγραψε:
          αρχες του 2010 θα ερθει το μεγκαν με κιβωτιο dct,διπλου συμπλεκτη.εαν θεσ οπωσδηποτε τετοιου τυπου κιβωτιο.σε συνδιασμο με το ολο πακετο ειναι μια καλη ενναλακτικη..

          με τι μοτερ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by Oct 20, 2009, 11:58 AM

            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

            αρχες του 2010 θα ερθει το μεγκαν με κιβωτιο dct,διπλου συμπλεκτη.εαν θεσ οπωσδηποτε τετοιου τυπου κιβωτιο.σε συνδιασμο με το ολο πακετο ειναι μια καλη ενναλακτικη..

            με τι μοτερ?

            V12!!
            Τι ρωτάς κι εσύ ρε Κιούση?? Τα γνωστά προφανώς...άντε στην καλύτερη το μοτέρ του RS detuned!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by Oct 20, 2009, 12:00 PM

              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

              αρχες του 2010 θα ερθει το μεγκαν με κιβωτιο dct,διπλου συμπλεκτη.εαν θεσ οπωσδηποτε τετοιου τυπου κιβωτιο.σε συνδιασμο με το ολο πακετο ειναι μια καλη ενναλακτικη..

              με τι μοτερ?

              V12!!
              Τι ρωτάς κι εσύ ρε Κιούση?? Τα γνωστά προφανώς...άντε στην καλύτερη το μοτέρ του RS detuned!!

              δε μου αρεσουν τα μοτερ της renault

              για να δουμε τι θα κανει το νεο rs...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                klf last edited by Oct 20, 2009, 12:00 PM

                οχι κ αχαρα.....απο τα πιο ομορφα....τοτε το τετραγωνο γκολφ κ τα αστρα πωσ να τα χαρακτηρισεις΄??με τον 1.4tce,με τα 130 αλογα.κ σε 2.0 με τα 180//////

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  bibendum last edited by Oct 20, 2009, 12:01 PM

                  Έχει ειπωθεί οτι αρχικα το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη στο megane θα συνεργάζεται με τους πετρελαιοκινητηρες και μετα τον tce. Βεβαια ακριβες χρονοδιαγραμμα δεν γνωριζω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by Oct 20, 2009, 12:02 PM

                    Ο χρήστης klf έγραψε:
                    οχι κ αχαρα.....απο τα πιο ομορφα....τοτε το τετραγωνο γκολφ κ τα αστρα πωσ να τα χαρακτηρισεις΄??με τον 1.4tce,με τα 130 αλογα.κ σε 2.0 με τα 180//////

                    to 1.4 tce δεν το εχω δει..αυτο πρεπει να ειναι καλο οπως και το 1.2 στο twingo

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alba-parietti last edited by Oct 20, 2009, 12:19 PM

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                      το θεμα ειναι να βγει bravo με τα 200 ,abarth ή οχι, για να υπαρχει ενα πραγματικα καλο αντι-γκολφ

                      .....ναι σωστά.Θα το αγόραζαν όλοι οι γρήγοροι στο Ελλάντα
                      Bravo (σκέτο ή Abarth)δεν βγαίνει...... γιατί είναι invendibile (αδύνατον να κάνει πωλήσεις δηλ.).
                      Πόσο πιο κατανοητό να στο κάνω;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by Oct 20, 2009, 12:27 PM

                        Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                        το θεμα ειναι να βγει bravo με τα 200 ,abarth ή οχι, για να υπαρχει ενα πραγματικα καλο αντι-γκολφ

                        .....ναι σωστά.Θα το αγόραζαν όλοι οι γρήγοροι στο Ελλάντα
                        Bravo (σκέτο ή Abarth)δεν βγαίνει...... γιατί είναι invendibile (αδύνατον να κάνει πωλήσεις δηλ.).
                        Πόσο πιο κατανοητό να στο κάνω;

                        Ορθόν! Είναι εντελώς εκτός του target group της Fiat ένα μικρομεσαίο με 200 άτια! Γι' αυτό υπάρχουν Alfa και Lancia! H Fiat καλά θα κάνει να παραμείνει στα 500, Panda και Punto, άντε και κάνα μικρό crossover συν τα professional που πουλάνε σα ζεστά ψωμάκια...ώστε να μαζεύει το χρήμα και να σπονσοράρει την Alfa!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by Oct 20, 2009, 12:30 PM

                          Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                          το θεμα ειναι να βγει bravo με τα 200 ,abarth ή οχι, για να υπαρχει ενα πραγματικα καλο αντι-γκολφ

                          .....ναι σωστά.Θα το αγόραζαν όλοι οι γρήγοροι στο Ελλάντα
                          Bravo (σκέτο ή Abarth)δεν βγαίνει...... γιατί είναι invendibile (αδύνατον να κάνει πωλήσεις δηλ.).
                          Πόσο πιο κατανοητό να στο κάνω;

                          ειναι αρκετα κατανοητο και παραλληλα βλακωδες..

                          ας παει στραφι το μοτερ στη Δ και την ημινεκρη 159

                          και μη μου πεις παλι οτι οι ιταλοι πουλανε κυριως ντιζελ και δεν τους νοιαζει για τη βενζινη, γιατι βλεπουμε πώς ετρεξαν και για τον 1.75 και για τον multiair

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by Oct 20, 2009, 12:34 PM

                            Ο χρήστης klf έγραψε:
                            οχι κ αχαρα.....απο τα πιο ομορφα....τοτε το τετραγωνο γκολφ κ τα αστρα πωσ να τα χαρακτηρισεις΄??με τον 1.4tce,με τα 130 αλογα.κ σε 2.0 με τα 180//////

                            Αχαρα στην οδηγηση οχι στον σχεδιασμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thvarveris last edited by Oct 20, 2009, 12:35 PM

                              Εσείς οι φίλοι της ΦΙΑΤ, μου εξηγητε αν το σημερινό Ντουαλοτζικ είναι διαφορετικό από το πριν από κάποια χρόνια (γιατί έχει και κάποια χρονάκια στην πλάτη του).
                              Δηλαδή π.χ. θυμάμαι που διάβαζα ότι κατέβαζε νεκρά στα φανάρια μόνο του, αλλά την πρώτη στο ξεκίνημα έπρεπε να την βάλει ο οδηγός, πράγμα απαράδεκτο αν θέλεις να λες ότι έχεις σύγχρονο ημιαυτόματο σύστημα μετάδοσης. Συνεχ'ιζει να είναι έτσι ή το διόρθωσαν;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rafi last edited by Oct 20, 2009, 12:37 PM

                                Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:

                                οχι κ αχαρα.....απο τα πιο ομορφα....τοτε το τετραγωνο γκολφ κ τα αστρα πωσ να τα χαρακτηρισεις΄??με τον 1.4tce,με τα 130 αλογα.κ σε 2.0 με τα 180//////

                                Αχαρα στην οδηγηση οχι στον σχεδιασμο.

                                αχαρα και στα δυο, κυρίως το δευτερο καρο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  klf last edited by Oct 20, 2009, 12:45 PM

                                  το νεο οχι.καθε αλλο...εξαλλου μην εχουμε την απαιτηση η κατηγορια αυτη να εχει τοσο fun to drive αυτ/τα.καθημερινα οχηματα ειναι...αν βγαζει η ρενο αχαρα τοτε ποια βγαζει χαριτωμενα??'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by Oct 20, 2009, 12:47 PM

                                    Ο χρήστης klf έγραψε:
                                    το νεο οχι.καθε αλλο...εξαλλου μην εχουμε την απαιτηση η κατηγορια αυτη να εχει τοσο fun to drive αυτ/τα.καθημερινα οχηματα ειναι...αν βγαζει η ρενο αχαρα τοτε ποια βγαζει χαριτωμενα??'

                                    η renault ειναι απροβλεπτη..
                                    εχει βγαλει κι αυτη τα τερατα της..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      klf last edited by Oct 20, 2009, 12:57 PM

                                      σιγουρα.κατι vel satis..αθλιο.. ειναι μπροστα απο την εποχη παντωσ κ αυτο φαινεται διοτι το 2 το μεγκαν σε 10 χρονια δεν θα δειχνει παλιο,οπωσ καποια που δειχνουν παλια πριν βγουνε..με το νεο μεγκ.εκανε τουλ αλλουσ να τρεχουν στα σχεδιαστηρια...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by Oct 20, 2009, 1:02 PM

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                        το θεμα ειναι να βγει bravo με τα 200 ,abarth ή οχι, για να υπαρχει ενα πραγματικα καλο αντι-γκολφ

                                        .....ναι σωστά.Θα το αγόραζαν όλοι οι γρήγοροι στο Ελλάντα
                                        Bravo (σκέτο ή Abarth)δεν βγαίνει...... γιατί είναι invendibile (αδύνατον να κάνει πωλήσεις δηλ.).
                                        Πόσο πιο κατανοητό να στο κάνω;

                                        ειναι αρκετα κατανοητο και παραλληλα βλακωδες..

                                        ας παει στραφι το μοτερ στη Δ και την ημινεκρη 159

                                        και μη μου πεις παλι οτι οι ιταλοι πουλανε κυριως ντιζελ και δεν τους νοιαζει για τη βενζινη, γιατι βλεπουμε πώς ετρεξαν και για τον 1.75 και για τον multiair

                                        Bravo με τον Tbi... τι να τον κανει? Ειναι overkill... Ποσοι θα το επερναν ετσι ωστε να δικαιολογηθει η υπαρξη του, οταν μαλιστα καλυπτεται απο τους tjet και σύντομα σε ακομα ποιο ισχυρες εκδοσεις?

                                        Η Delta το χρειαζεται στην γκαμα της το μοτερ... μην κρινεις με αυστηρα ελληνικα κριτηρια!

                                        Πως ετρεξαν οι Ιταλοι για τον Tbi και το Multiair? Για πες... γιατι δεν βλεπω κανεναν ανταγωνιστη να τους βιαζει να τρεξουν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rafi last edited by Oct 20, 2009, 1:03 PM

                                          Ο χρήστης klf έγραψε:
                                          το νεο οχι.καθε αλλο...εξαλλου μην εχουμε την απαιτηση η κατηγορια αυτη να εχει τοσο fun to drive αυτ/τα.καθημερινα οχηματα ειναι...αν βγαζει η ρενο αχαρα τοτε ποια βγαζει χαριτωμενα??'

                                          δε με πιανεις, για τους γερμανικούς τενεκεδες μιλαω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          36 out of 71
                                          • First post
                                            36/71
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 4
                                          • 2 / 4
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr