-
ποιά είναι η γνώμη σας;
-
ποιά είναι η γνώμη σας;
-
ποιά είναι η γνώμη σας;
-
ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας, αρα δε συγκρινονται
-
γιατί δεν συγκρίνονται;
Είναι 2 μικρομεσαία που έχουν αυτόματο κιβώτιο. Εκτός του DSG ποιές άλλες εναλλακτικές υπάρχουν; Εγώ μόνο το bravo βλέπω, καθώς κανένας γάλλος ακόμη δεν βάζει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Τώρα το ότι το ένα είναι ξηρού συμπλέκτη και το άλλο όχι, δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο σε κάποιον που θέλει ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας αυτόματο -
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
γιατί δεν συγκρίνονται;
Είναι 2 μικρομεσαία που έχουν αυτόματο κιβώτιο. Εκτός του DSG ποιές άλλες εναλλακτικές υπάρχουν; Εγώ μόνο το bravo βλέπω, καθώς κανένας γάλλος ακόμη δεν βάζει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Τώρα το ότι το ένα είναι ξηρού συμπλέκτη και το άλλο όχι, δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο σε κάποιον που θέλει ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας αυτόματοΔεν είναι θέμα ξηρού συμπλέκτη : το DSG έχει δύο συμπλέκτες και οι αλλαγές είναι ομαλότατες. Το Bravo έχει έναν, είναι δηλαδή ένα αυτοματοποιημένο χειροκίνητο σασμαν κατά βάθος, που δουλεύει μεν ικανοποιητικά, αλλά οι αλλαγές είναι πιο αργές και δεν συγκρίνονται με αυτές που καταφέρνει το DSG.
Η διαφορά είναι στο κόστος: το Golf είναι καλύτερο πακέτο, αλλά θα είναι και 4Κ το λιγότερο ακριβότερο. Αν μπορείς να τα δώσεις, να το πάρεις. Αλλιώς, κοιτάς και το Bravo.Πάντως, αν φτάσεις στο Golf, δες και προς την μεριά της νέας Delta αλλά με τον 1.8 και το αυτόματο της Aisin. 6 ταχύτητες, ομαλότατες αλλαγές, και μοτέρ με 200 άλογα.
Αλλά θα φτάσει τα 30Κ σχεδόν...
Και φυσικά , κοντά στο Golf υπάρχει και το Leon με τον 1.8 όμως...Αν δεν θέλεις να δώσεις πολλά χρήματα πάντως, το Bravo είναι το φθηνότερο , ενώ και η κατανάλωση θα είναι μια χαρά (γιατί δεν έχει ούτε αυτό , όπως και το Golf και το Leon μετατροπέα ροπής, που αυξάνει την κατανάλωση... H Delta πάλι, έχει... )
-
Ωραίο θέμα!
Η ημιατόματη μετάδοση είναι εδώ και είναι τοσήμερα και κυρίως το αύριο στην μετάδοση της κίνησης των αυτοκίνήτων
Προσωπικά ότα ξαναγωράσω αυτοκίνητο θα κοιτάξω να έχει ημιαυτόματο σασμαν.Δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο,παρά μόνο αυτόματα σασμαν που και αυτά τα τελευταία χρόνια έχουν βελτιωθεί κατά πολύ.
Ίσως λοιπό το δίλημα έπρεπε να ήταν τρίλημα αλλά τέλος πάντων.Εγώ λοιπόν λέω πριν 'ανάψει' η κουβέντα γιατί θα ανάψει να γράψουν την γνώμη τους φορουμίστες που έχουν αυτοκίνητα με τέτοια σασμαν (και είναι αρκετοί στο φόρουμ) οπότε πάνω στις θέσεις τους να θέσουμε ερωτήματα και απορίες.
Τα θεωρητικά και το τι λένε τα περιοδικα είναι δευτερευοντα.Θέλουμε την γνώμη φίλων που ήδη τα έχουν.
-
Σαν εμπειρία οδήγησης από το Golf DSG να πώ πως, είχα μείνει με ένα αφελέστατο παιδικό χαμόγελο μόλις κατέβηκα απ' το Test Drive του και με ανάγκασε να επιλέξω το Golf 122ps με DSG αντί του Golf 160ps με χειροκίνητο κιβώτιο. Ομαλότατες, ανεπαίσθητες αλλά και ταχύτατες αλλαγές σε βαθμό που να μην καταλαβαίνεις ότι είσαι μέσα σε αυτοκίνητο. Σε συνδυασμό με την πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση, απογειώνει την άνεση αλλά και την κύλιση σε επίπεδα που νομίζω, πως δεν μπορεί να ακολουθήσει κανένα άλλο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Βέβαια με το ανάλογο κόστος!
-
Ο χρήστης avpap75 έγραψε:
Σαν εμπειρία οδήγησης από το Golf DSG να πώ πως, είχα μείνει με ένα αφελέστατο παιδικό χαμόγελο μόλις κατέβηκα απ' το Test Drive του και με ανάγκασε να επιλέξω το Golf 122ps με DSG αντί του Golf 160ps με χειροκίνητο κιβώτιο. Ομαλότατες, ανεπαίσθητες αλλά και ταχύτατες αλλαγές σε βαθμό που να μην καταλαβαίνεις ότι είσαι μέσα σε αυτοκίνητο. Σε συνδυασμό με την πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση, απογειώνει την άνεση αλλά και την κύλιση σε επίπεδα που νομίζω, πως δεν μπορεί να ακολουθήσει κανένα άλλο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Βέβαια με το ανάλογο κόστος!Να σε ρωτήσω αν είναι βολικά τα αυτιά πίσω από το τιμόνι, και επίσης αν όταν το έχεις στην χειροκίνητη λειτουργία κατεβάζει η ανεβάζει ταχύτητε μετα από κάποιες στροφές γιατί εκεί ακούγονται πολλά, ότι δηλαδή στην χειροκίνητη λειτουργεία κάνει πολλές φορές του κεφαλιού του.
Επίσης μου κάνει εντύπωση που εταιρείες σαν την BMW που έχει σασμαν διπλού συμπλέκτη στην M3 και στην 335 ( αν δεν κάνω λάθος) και φυσικά γνωρίζει και την τεχνολογία Dualogig αφού οι παλιές M3 είχαν μετάδοση αυτής της φιλοσοφίας, ανακοίνωσε ότι οι μελοντικές μικρές εκδόσεις της καινουργιας σειρά 3 θα διαθέτουν σαν αυτόματη λύση κλασικά αυτόματα σασμαν φυσικα καινουργιας τεχνολογίας επικαλούμενη θέμα κόστους. -
δεν εχουν ολα τα dsg αυτακια, νομιζω (ειμαι σιγουρος δηλαδη ) οτι ειναι εξτρα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν εχουν ολα τα dsg αυτακια, νομιζω (ειμαι σιγουρος δηλαδη ) οτι ειναι εξτραΈτσι είναι αλλά ρωτάω αυτούς που έχουν 'αυτιά'.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Να σε ρωτήσω αν είναι βολικά τα αυτιά πίσω από το τιμόνι, και επίσης αν όταν το έχεις στην χειροκίνητη λειτουργία κατεβάζει η ανεβάζει ταχύτητε μετα από κάποιες στροφές γιατί εκεί ακούγονται πολλά, ότι δηλαδή στην χειροκίνητη λειτουργεία κάνει πολλές φορές του κεφαλιού του.Βολικά θα έλεγα είναι με την προϋπόθεση ότι θα τα χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση και θα οικειοποιηθείς την λειτουργία τους. Από κει και πέρα περισσότερο μου έδωσαν την αίσθηση 'παιχνιδιού' παρά ουσιαστικής προσθήκης. Άσε που μετά από λίγο πάρκαρα στο καθαρά αυτόματο και απόλαυσα την διαδρομή, με τα όλα της. Τώρα του κεφαλιού του αν κάνει, εννοείς πως αν ανεβάζει-κατεβάζει χωρίς την θέληση σου; Ναι ανάλογα με τις στροφές μπορεί να ρίξει ή ανεβάσει μια ταχύτητα παραπάνω, γι' αυτό και λέγεται αλλά και το αισθάνεσαι ως ημιαυτόματο. Μια δοκιμούλα πάντως είναι must έστω και από περιέργεια.
-
Το Golf έχει σίγουρα καλύτερο κιβώτιο ενώ οι μηχανές ειναι πρακτικά παραπλήσιες.
Σε χαλαρή οδήγηση στην πόλη μπορεί να μην δείς μεγάλη διαφορά αλλά σε γρήγορη οδηγηση
το DSG ειναι σαφως καλύτερο με τις άμεσες αλλαγες.Το Bravo ειναι κάπως μεγαλύτερο με καλύτερο χώρο αποσκευών ενώ το Golf μικρότερο.
Και τα δύο ειναι ασφαλέστατα.Με τις τρέχουσες τιμές το Bravo 1.4TJET MTA Dynamic ειναι στα €16230
To Golf 1.4 122HP DSG 5d Τrendline στα €21050H διαφορά ειναι σημαντική (~€5000) και μετά ειναι θέμα γούστου
-
αν κ νομιζω οτι ειναι πολλακις διευκρινισμενο,παρολα αυτα θα το πω ακομα μια φορα..
στο χειροκινητο,το αυτοκινητο θα κατεβασει ταχυτητα μονο αν φτασεις τοσο χαμηλα σε στρ/λ που θα κινδυνευει να σβησει η θα ανεβασει ταχυτητα μονο οταν εισαι τοσο ψηλα που θα κινδυνευει να χτυπησει κοφτη κ να προκαλεσει ζημια στον κινητηρα..
επισης στα d-s κανει οχι μονο ανεβασματα αλλα κ κατεβασματα απο μονο του.κ αν στο d ειναι αναμενομενο,στο s πολλοι νομιζουν οτι απλως ανεβαζει πιο γρηγορα.ομως απο μονο του το κιβωτιο σε φερνει στην περιοχη βελτιστης λειτουργιας,οποτε λογικο ειναι αν το εχεις στο s να κατεβαζει ταχυτητα για να σου παρεχει την βελτιστη επιταχυνση..
τα αυτακια νομιζω(μπορει κ να λανθανω) οτι σε γκολφ κ σιροκο ειναι στον βασικο εξοπλισμο.εκτος κ αν δεν ειναι σε ολες τις εκδοσεις ετσι..απο εκει κ περα σε εμενα δεν φαινονται ιδιαιτερως βολικα κ προτιμω να αλλαζω απο το μοχλο(προσωπικη αποψη)..κ αυτο λογο του μικρου μεγεθους κ του οτι ειναι σταθερα στο τιμονι τα αυτακια.. -
@montecarlo
αν ειναι τοσο φθηνο το Bravo , σιγουρα θα ειχε μια λογικη τιμη με τον 1.75 και θα ξεσκιζοταν στις πωλησεις.
αλλα... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
@montecarlo
αν ειναι τοσο φθηνο το Bravo , σιγουρα θα ειχε μια λογικη τιμη με τον 1.75 και θα ξεσκιζοταν στις πωλησεις.
αλλα...Αφού εσύ την ξέρεις την ιστορία....
Δεν υπάρχει ημι-αυτόματο κιβώτιο για το 1750 μέχρι να έρθει το DDCT το 2010.
Υπάρχει πλήρως αυτόματο 6-τάχυτο της Aisin το όποιο ταιριάζει με τον πιο χαλαρό χαρακτήρα της Δελτα και είναι διαθέσιμο μόνο εκεί.Abarth Bravo και άλλα τεταια κόλπα αργότερα... και αν....
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
@montecarlo
αν ειναι τοσο φθηνο το Bravo , σιγουρα θα ειχε μια λογικη τιμη με τον 1.75 και θα ξεσκιζοταν στις πωλησεις.
αλλα...Αφού εσύ την ξέρεις την ιστορία....
Δεν υπάρχει ημι-αυτόματο κιβώτιο για το 1750 μέχρι να έρθει το DDCT το 2010.
Υπάρχει πλήρως αυτόματο 6-τάχυτο της Aisin το όποιο ταιριάζει με τον πιο χαλαρό χαρακτήρα της Δελτα και είναι διαθέσιμο μόνο εκεί.Abarth Bravo και άλλα τεταια κόλπα αργότερα... και αν....
ναι αφου διαβαζω alba , τα ξερω καλυτερα και απο τους ιταλους
το θεμα ειναι να βγει bravo με τα 200 ,abarth ή οχι, για να υπαρχει ενα πραγματικα καλο αντι-γκολφ
αν μαλιστα ειναι γυρω στα 25-26 και με τα 'χρυσα' πλεον 1800 κεκ θα σαρωσει..
στη Δ παει στραφι το μοτερ..επρεπε πρωτα να κοιταξουν το πιο μαζικο τους μοντελο, εκτος και αν ηθελαν αυτο το μοτερ να μπει μονο στα premium μοντελα τους σε αντιθεση με τον 1.4 ΤΒ..
ομως αυτα ειναι βλακειες
αμα δε κανεις μοιρασιες τυπου vag πώς περιμενεις μετα να δεις ασπρη μερα?? -
Bravo ασε μην εχεις κανα προβλημα με τα παλιογκολφ!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Bravo ασε μην εχεις κανα προβλημα με τα παλιογκολφ!δε κοιτατε τα χαλια σας εκει στη φορντ που δεν εχετε λεφτα να βγαλετε κανα καινουριο μοτερ και εχετε ολες τις παλιατζουρες?
παλι καλα που εχετε το θεικο πατωμα του focus και την παλευετε για καμια 10ετια ακομη
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Bravo ασε μην εχεις κανα προβλημα με τα παλιογκολφ!
δε κοιτατε τα χαλια σας εκει στη φορντ που δεν εχετε λεφτα να βγαλετε κανα καινουριο μοτερ και εχετε ολες τις παλιατζουρες?
παλι καλα που εχετε το θεικο πατωμα του focus και την παλευετε για καμια 10ετια ακομη
Μωρε καλυτερα παλιατζουρα παρα να φοβαμαι να παω μεχρι το περιπτερο!
Fiat Bravo DualLogic ή VW Golf DSG