-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αlfa 159 2.2JTS 16'2
BMW 320d 16'3
BMW 120i 16'5
Audi A4 Avant 2.0TDI 19'1Πήρα και γαμώ τα αμάξια... μόνο 0.2 απο το diesel... Σε έφαγα PANDA lord!!!!!!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
BMW 320d 16'3
BMW 120i 16'5Θα με τρελάνετε ...πως έγινε πάλι αυτό???!
Αlfa 159 2.2JTS 16'2
BMW 320d 16'3
BMW 120i 16'5
Audi A4 Avant 2.0TDI 19'1Πήρα και γαμώ τα αμάξια... μόνο 0.2 απο το diesel... Σε έφαγα PANDA lord!!!!!!
Καλησπέρα,
Κάτι είχα πει σε παλαιότερο post μου για παρόμοιο θέμα......ειδικά κοιτώντας τα bold, καταλαβαίνεις το 'ότι νάναι' της υπόθεσης.....
ΥΓ: ....και φυσικά, πάντα νικητής Ιταλικό ε?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Αlfa 159 2.2JTS 16'2
BMW 320d 16'3
BMW 120i 16'5
Audi A4 Avant 2.0TDI 19'1Πήρα και γαμώ τα αμάξια... μόνο 0.2 απο το diesel... Σε έφαγα PANDA lord!!!!!!
...έτσι!!!
Ξέρουμε Busso τι κάνει το 325i?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Αlfa 159 2.2JTS 16'2
BMW 320d 16'3
BMW 120i 16'5
Audi A4 Avant 2.0TDI 19'1Πήρα και γαμώ τα αμάξια... μόνο 0.2 απο το diesel... Σε έφαγα PANDA lord!!!!!!
BMW 320d 16'3
BMW 120i 16'5Θα με τρελάνετε ...πως έγινε πάλι αυτό???!
Διότι πρόκεται για την 320d του 2005-2007 η οποία είχε 163 ίππους και όχι για την 2007+ που έχει 177.
Δες παραπάνω που αναφέρω ότι πρόκειται για παλαιότερες δοκιμές. Δεν είναι όλες πρόσφατεςΕνδεικτικά όμως να προσθέσω επίσης την Alfa Romeo Spider 3.2 Q4 που το 70-120 με 6η το ολοκληρώνει σε 16.6sec
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
BMW 320d 16'3
BMW 120i 16'5Θα με τρελάνετε ...πως έγινε πάλι αυτό???!
Αlfa 159 2.2JTS 16'2
BMW 320d 16'3
BMW 120i 16'5
Audi A4 Avant 2.0TDI 19'1Πήρα και γαμώ τα αμάξια... μόνο 0.2 απο το diesel... Σε έφαγα PANDA lord!!!!!!
Καλησπέρα,
Κάτι είχα πει σε παλαιότερο post μου για παρόμοιο θέμα......ειδικά κοιτώντας τα bold, καταλαβαίνεις το 'ότι νάναι' της υπόθεσης.....
ΥΓ: ....και φυσικά, πάντα νικητής Ιταλικό ε?
ρε ασε τωρα τα υπονοούμενα που θέλεις ναμας πουλήσεις το diesel για καλύτερο...
Αφου το λεει ξεκάθαρα το τεστ, 0.2 διαφορά έχουν,.....Ασε τωρα....
-
Και το κλείνει η κουβένται με το απαξιωτικό.....
ΤΑΡΙΦΑ
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
...ειδικά κοιτώντας τα bold, καταλαβαίνεις το 'ότι νάναι' της υπόθεσης.....ΥΓ: ....και φυσικά, πάντα νικητής Ιταλικό ε?
Το Quattroruote είναι τελοίως πουλημένο στους γερμανούς(AutoGerma(θυγατρική της VW με έδρα στη Βερόνα που είναι υπεύθυνη για τις πωλήσεις του ομίλου σε όλη τη μεσόγειο κ μέση ανατολή) dicet) απο όταν το ανέλαβε ο Tedeschini...
Automobilismo & Auto σαν ιταλικός Τύπος είναι κάπως καλύτερα αλλά όχι και να ευνοούν τα αυτοκίνητα του Gruppo, αν αυτό υπαινίσσεσαι -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
αντιπροσωπευτικά κάποιες τιμές από το drive για το 60-160 με αλλαγές είναι:
320i (170ps) 19.7 (όσο και η c180 be...)
159 tbi 16.83 δευτερόλεπτα ΜΟΝΟ με 30 άλογα περισσότερα η 159 και 13 κιλά ροπή???
τα 3σεκ είναι ΜΟΝΟ;
είναι περίπου η διαφορά μεταξύ ισόβιας κάθειρξης και 3ετους με αναστολή -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
αντιπροσωπευτικά κάποιες τιμές από το drive για το 60-160 με αλλαγές είναι:
320i (170ps) 19.7 (όσο και η c180 be...)
159 tbi 16.83 δευτερόλεπτα ΜΟΝΟ με 30 άλογα περισσότερα η 159 και 13 κιλά ροπή???
τα 3σεκ είναι ΜΟΝΟ;
είναι περίπου η διαφορά μεταξύ ισόβιας κάθειρξης και 3ετους με αναστολήΑκριβώς....Στα 160 χιλιόμετρα κάθε δευτερόλεπτο που κυλά διανύεις 44.4 μέτρα άρα στα 3.1 δευτερόλεπτα η διαφορά είναι στα 135μέτρα και βέβαια είναι πρακτικά πολύ μεγαλύτερη η απόσταση αφού εκείνη την ώρα το άλλο αυτοκίνητο δεν έχει 160χλμ/ώρα.....
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
αντιπροσωπευτικά κάποιες τιμές από το drive για το 60-160 με αλλαγές είναι:
320i (170ps) 19.7 (όσο και η c180 be...)
159 tbi 16.83 δευτερόλεπτα ΜΟΝΟ με 30 άλογα περισσότερα η 159 και 13 κιλά ροπή???
τα 3σεκ είναι ΜΟΝΟ;
είναι περίπου η διαφορά μεταξύ ισόβιας κάθειρξης και 3ετους με αναστολήΕ καλά δεν είναι και τόσο δραματικά τα πράγματα όπως τα λες...περίμενα να έχει πάνω από 5. Έχει 13 ολόκληρα κιλά ροπή παραπάνω και 30 άλογα
Πως τα πάει το 325i ξέρουμε?
-
το 325 πάει πολύ καλά.
Ειναι σαν να έχεις πάρει GTI αμάξι. Απλά. Αν το πάρεις σε αυτόματα θα νομίζεις ότι πετάει
Ρωτα τον... φίλο από το ΣΚΙ που το έχει -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
το 325 πάει πολύ καλά.
Ειναι σαν να έχεις πάρει GTI αμάξι. Απλά. Αν το πάρεις σε αυτόματα θα νομίζεις ότι πετάει
Ρωτα τον... φίλο από το ΣΚΙ που το έχειΝαι, μου τα'πε ο Χρήστος.
-
Αν ειναι καποιος να παρει το 3λιτρο 325 γτ να μην παρει το 3λιτρο 330? Ή το 335 ακομα καλυτερα!
Αφου ουτως ή αλλως θα φορολογειται για τριλιτρο ας παρει κατευθειαν ενα καλο τριλιτρο... -
Ο χρήστης Leon_G έγραψε:
Αν ειναι καποιος να παρει το 3λιτρο 325 γτ να μην παρει το 3λιτρο 330? Ή το 335 ακομα καλυτερα!
Αφου ουτως ή αλλως θα φορολογειται για τριλιτρο ας παρει κατευθειαν ενα καλο τριλιτρο...Ε ναι...γιατί να μην πάρει Μ3...ή Μ5...ή άστο...7άρα
Δεν είναι έτσι ακριβώς γιατί το κάθε ένα από αυτά που λες έχουν 5.000-10.000 ευρώ διαφορά
Το 325i ξεκινάει από 46.000, το 330i από 51.000, το 335i από 60.000
Στα παραπάνω νούμερα πρόσθεσε περίπου στα 7.000 εξοπλισμό.
Όπως καταλαβαίνεις, είναι πολλά τα λεφτά...Leon_G
-
Ρε παιδια εδω η 525 παει αερα ...φανταζομαι πως θα πηγαινει η 325... Σιγουρα το γκαζι ποτε δεν ειναι αρκετο αλλα μην ειμαστε και πλεονέκτες.Εμένα με τη 525 auto μου φαινονται ολα τα προσπερασματα παιχνιδακι...
Οπως ειπε και ο Νικος ,παρόλο που υπαρχουν τρεις βενζινοκινητηρες στα 3,0 λιτρα ,η διαφορα στην τιμη μεταξυ τους ειναι παρα πολυ μεγαλη... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ρε παιδια εδω η 525 παει αερα ...φανταζομαι πως θα πηγαινει η 325... Σιγουρα το γκαζι ποτε δεν ειναι αρκετο αλλα μην ειμαστε και πλεονέκτες.Εμένα με τη 525 auto μου φαινονται ολα τα προσπερασματα παιχνιδακι...
Οπως ειπε και ο Νικος ,παρόλο που υπαρχουν τρεις βενζινοκινητηρες στα 3,0 λιτρα ,η διαφορα στην τιμη μεταξυ τους ειναι παρα πολυ μεγαλη...Πόσα κυβικά έχεις και πόσα άλογα?
-
H 525i ειναι τριλιτρη με 218 αλογα.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Οπως ειπε και ο Νικος ,παρόλο που υπαρχουν τρεις βενζινοκινητηρες στα 3,0 λιτρα ,η διαφορα στην τιμη μεταξυ τους ειναι παρα πολυ μεγαλη...Ακριβως γιατι οι εταιρειες δεν ενδιαφεροντε τοσο για τα κυβικα και καθολου για το φορολογικο συστημα της χωρας μας, αλλα στο να προσφερουν μια πληρη γκαμα ιπποδυναμεων αναλογιζομενοι και το κοστος..
χ18 - 143 - 1995
χ20 - 170 - 1995
χ25 - 218 - 2996
χ30 - 272 - 2996
χ35 - 306 - 2979
..αποδειξη αυτου και η κουβεντα για την αντικατασταση των κινητηρων με τα νεα τουρμπο. Η αποδοση ειναι αυτη που προσδιδει το σηματακι στο πισω καπω και οχι τα κυβικα (2.0Τ=330). Kαι ετσι σκεφτονται ολες οι εταιρειες. -
Όντως βολεύει να έχεις όσο γίνεται λιγότερα διαφορετικά τμήματα, κωδικούς για οικονομία και με αυτά να μπορείς εύκολα να καλύπτεις όσο περισσότερο τμήμα αγοράς μπορείς. Βλέπε και τους κινητήρες στην VAG που προσπαθούν να τους συμμαζέψουν με εκδόσεις ιδίου κινητήρα διαφορετικής απόδοσης.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ρε παιδια εδω η 525 παει αερα ...φανταζομαι πως θα πηγαινει η 325... Σιγουρα το γκαζι ποτε δεν ειναι αρκετο αλλα μην ειμαστε και πλεονέκτες.Εμένα με τη 525 auto μου φαινονται ολα τα προσπερασματα παιχνιδακι...
Οπως ειπε και ο Νικος ,παρόλο που υπαρχουν τρεις βενζινοκινητηρες στα 3,0 λιτρα ,η διαφορα στην τιμη μεταξυ τους ειναι παρα πολυ μεγαλη...Ε ναι θα πηγαίνει...σφαίρα! ...αλλά είναι ΠΟΛΛΑ τα 7Κ παραπάνω, άσε που μετά έχω το άγχος ότι:
..αποδειξη αυτου και η κουβεντα για την αντικατασταση των κινητηρων με τα νεα τουρμπο. Η αποδοση ειναι αυτη που προσδιδει το σηματακι στο πισω καπω και οχι τα κυβικα (2.0Τ=330). Kαι ετσι σκεφτονται ολες οι εταιρειες.
...αν βγούνε τα μικρά turbo τα 3λτ θα πιάσουν κυριολεκτικά πάτο σε μεταπώληση.
Παράδειγμα...μου είπε ο Σπανός για μια 335xi με σχεδόν πλήρη εξοπλισμό, από 65-70.000 (λογικά, είχε αγοραστεί με το μειωμένο τέλος) το δίνει 55.000!!!
Υ.Γ. Κωστή...το είδα στο δικό μου αυτοκίνητο, πρέπει η επιλογή του καθρέπτη να είναι στο αριστερό για να κατέβει ο δεξής.
BMW FORUM