από 888888 » 18/10/09 11:00
dstou έγραψε:
Χρονομίσθωση σε κρατικά αυτοκίνητα και ευρεία χρήση υβριδικών μέχρι 1.600 κυβικά.
Καλή σκέψη η χρονομίσθωση μπας και μειωθούν λίγο οι υπερτιμολογήσεις, τα άχρηστα σέρβις και οι σικέ διαγωνισμοί για την προμήθεια αυτοκινήτων. Με τα κρατικά αυτοκίνητα και τα δρομολόγιά τους υπάρχει ένα θεματάκι γιατί είναι πολλά, οπότε η οικονομία εδώ είναι χειροπιαστή.
K ενας ενδιαφερων αντιλογος στα περι οικονομιας:
' Αναφέρθηκε ότι το κόστος του σημερινού κρατικού στόλου αυτοκινήτων είναι 350 εκατ. ευρώ ετησίως για καύσιμα και συντήρηση και ότι, με τη χρήση των υβριδικών, θα μειωθεί στα 250 εκατ., δηλαδή θα εξοικονομούνται 100 εκατ. το χρόνο.
Για να γίνει όμως αυτό, θα πρέπει να δαπανηθούν πρώτα 750 εκατ. ευρώ!!!
Δηλαδή, θα δοθούν τώρα 750 για να εξοικονομηθούν μετά 100 κατ' έτος! Κάτι που σημαίνει ότι η αγορά αυτή θα αποσβεστεί σε 8 χρόνια. Μέχρι τότε όμως θα χρειάζεται ο στόλος να ανανεωθεί, άρα θα έχουμε νέες αγορές πριν γίνει η απόσβεση και ούτω καθεξής.'
Πράγματι δεν κάνεις οικονομία, που είναι και το ζητούμενο αυτή τη στιγμή, αν καταξοδευτείς για να αγοράσεις κάποια πανάκριβα αυτοκίνητα τα οποία απλά καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τα κοινά. Απλά χρεώνεσαι ακόμη περισσότερο. Το μεγαλύτερο όφελος από την υιοθέτηση των υβριδικών, με ταυτόχρονο παροπλισμό των κοινών αυτοκινήτων, είναι στην αστική ατμοσφαιρική ρύπανση, παράγοντας σημαντικός ιδιαίτερα σε Θεσ/νίκη και Αθήνα.
Όμως η παράγραφος που ποστάρεις αναφέρεται στη χρονομίσθωση των αυτοκινήτων και όχι στα υβριδικά. Από την χρονομίσθωση, σε αντιδιαστολή με την κανονική αγορά, μπορείς και να εξοικονομήσεις χρήματα και ταυτόχρονα να μειώσεις τα φαινόμενα συναλλαγών και φωτογραφικών ψευτοδιαγωνισμών προμήθειας νέων ΙΧ.