-
Το 'δυναμό' (δεν είναι δυναμό, αλλά ας μην το πολυψειρίζουμε) είναι μια γεννήτρια, το μέγεθος που τη χαρακτηρίζει είναι η ισχύς που αποδίδει (σε W). Τα αμπερώρια Ah είναι μονάδα μέτρησης ενέργειας.
-
ναι σωστά!!!!
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Σταους σύγχρονους κινητ΄'ηρες κάτω από τα 12.2-12.5 volt η ΕCU διακόπτει την παροχή ρεύματος και δεν κάνει κούκου τίποτα.Με ποιό σκεπτικό γίνεται αυτό;
Μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα στην ανάφλεξη ή κάπου αλλού; -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Σταους σύγχρονους κινητ΄'ηρες κάτω από τα 12.2-12.5 volt η ΕCU διακόπτει την παροχή ρεύματος και δεν κάνει κούκου τίποτα.Εμάς στο μάζντα 6 όταν είχε πέσει η μπατ. έκανε ακριβώς αυτό, δλδ τπτ!
-
Μπαταρία κλειστού τύπου η οποία έπεσε στα 7,5 βόλτ, μετρημένα μετά από διαδρομή σπίτι αντιπροσωπία, έχει καμιά ελπίδα ή πρέπει να αλλαχτεί τάχιστα όπως συμβούλεψα τον φίλο μου?
Τον άφησε χτες το βράδυ όταν ξέχασε τα φώτα (μεσαία για 10 λεπτά ανοιχτά)
Το παράξενο είναι ότι του πήρε μπροστά βέβαια -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μπαταρία κλειστού τύπου η οποία έπεσε στα 7,5 βόλτ, μετρημένα μετά από διαδρομή σπίτι αντιπροσωπία, έχει καμιά ελπίδα ή πρέπει να αλλαχτεί τάχιστα όπως συμβούλεψα τον φίλο μου?Επειδή οι μπαταρίες των αυτοκινήτων δεν είναι deep cycle, όταν αποφορτιστούν τόσο πολύ χάνουν οριστικά ένα μέρος της ονομαστικής χωρητικότητας τους.
-
Ας την φορτίσει και μετά βλέπει.
Δεν θα είναι όπως ήταν πριν αλλά αν δουλεύει μπορεί να την κρατήσει. -
Το είχα αναφέρει ξανά. Στου αδελφού μου το corolla η εργοστασιακή μπαταρία είχε αποφορτιστεί πλήρως 2 φορές (ο πατέρας ξέχασε ανοικτή πλαφονιέρα). Ήρθε οδική το έβαλε μπρος και έζησε άλλα 2 χρόνια. Συνολικά κράτησε πρπ 6 χρόνια. Ποτέ δεν ξέρεις
-
Αν την ξαναφορτίσεις το πολύ 1-2 μέρες μετά (και δεν έχει χάσει υγρά) τότε δέν θα έχει πρόβλημα.
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Το είχα αναφέρει ξανά. Στου αδελφού μου το corolla η εργοστασιακή μπαταρία είχε αποφορτιστεί πλήρως 2 φορές (ο πατέρας ξέχασε ανοικτή πλαφονιέρα). Ήρθε οδική το έβαλε μπρος και έζησε άλλα 2 χρόνια. Συνολικά κράτησε πρπ 6 χρόνια. Ποτέ δεν ξέρειςKαλά τώρα μιλάς για κορολλάρα...
-
Υποτίθεται ότι σε κοινές μπαταρίες αυτοκίνητου (που σκοπεύουν κυρίως σε μεγάλα ρεύματα για εκκίνηση και όχι σε βαθειά αποφόρτιση) 2-3 πλήρη αδειάσματα μπορεί να είναι τελειωτικά. Αλλά αυτό δεν είναι κανόνας. Όπως και δεν νομίζω ότι είναι θέμα Corolla αλλά τύχης.
Έβαλα ελληνική μπαταρία ΠΑΚ το 2000 ή 2001 και την άλλαξα αρχές του 2009 σε Lada Samara το οποίο από το 2002 χρησιμοποιείτο περιστασιακά. Έμεινε από μπαταρία από αχρηστία και όχι από ξεχασμένη συσκευή τουλάχιστον 3-4 φορές και περίμενε εβδομάδες ή και μήνες μέχρι να ξαναλειτουργήσει. Ευτυχώς που τα τελευταία 2 χρόνια ήταν σε κατηφόρα οπότε έπαιρνε έτσι! Μια χαρά λοιπόν.... Ετοιμάζεται για απόσυρση το καημένο και πρέπει να δω αν ταιριάζει η πολύ καλή ιαπωνική μπαταρία που του βάλαμε σε κανένα άλλο, κρίμα να πάει χαμένη... -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μπαταρία κλειστού τύπου η οποία έπεσε στα 7,5 βόλτ, μετρημένα μετά από διαδρομή σπίτι αντιπροσωπία, έχει καμιά ελπίδα ή πρέπει να αλλαχτεί τάχιστα όπως συμβούλεψα τον φίλο μου?
Τον άφησε χτες το βράδυ όταν ξέχασε τα φώτα (μεσαία για 10 λεπτά ανοιχτά)
Το παράξενο είναι ότι του πήρε μπροστά βέβαιαΠόσο καιρό την έχει?
Δώστεις άλλη μια ευκαιρία! Θέλει φόρτιση πολύ αργά και μετά παρακολουθείστε τη τάση της μετρώντας τη τακτικά. Βασική προϋπόθεση να έχεις ένα μικρό πολύμετρο! Αν η τάση πέσει σχετικά γρήγορα και απότομα πες αντίο. Αξίζει μιας και τράβηξε από τα 7,5 V! -
Στο σέρβις μου δώσαν ένα χαρτάκι για την μπαταρία μου που λέει τα εξής:
Έλεγχος ρεύματος σε ψύχος (DIN). Περιοχή μέτρησης 255-279Α
Έχει ένα γράφημα και ένα βελάκι στη μεριά του 100%Αποτελέσματα δοκιμής: απόδοση εκκίνησης πολύ καλή, τάση φορτίου 10,3V
Όλα καλά δηλαδή;
-
Η εργοστασιακή Tudor του Clio μάς αποχαιρέτησε μεσοβδόμαδα (ευτυχώς...) λίγο πριν κλείσει ...5ετία.
Αφού το εξουσιοδοτημένο δίκτυο (sic) μου έδινε την ίδια σχεδόν τιμή με τους άλλους έμπορες, είπα να την αλλάξω εκεί, για να δουν και τυχόν βλάβες στο διαγνωστικό (άναψαν διάφορες προειδοποιητικές λυχνίες στο ταμπλό και το ηλεκτρικό τιμόνι έκανε τα δικά του, αφ' ότου ήρθε η οδική βοήθεια...). Μου έβαλαν τελικώς μια AC Delco M54-T7 (54Ah, 460A ψυχρής εκκίνησης), κατάλληλη για Laguna II 1.6 & 1.8 και Scenic II 1.4 & 1.6, με διαστάσεις (ΜχΠχΥ) 245χ175χ175 mm, ενώ για το δικό μου η AC Delco συνιστά την 44-Η3 (44Ah-380A, 208x176x190mm) ή την M50-H3 (50Ah-410A, 208x175x190mm- πήρα τα στοιχεία από το site της εταιρείας).
Εντάξει, ίσως ακούγομαι υποχόνδριος, θα έχω όμως κάποιο πρόβλημα ή όχι ; -
Με την αντοχή της μίζας ίσως ? Μάλλον όχι, γιατί για να περάσουν πολλά αμπέρ από την μπαταρία ( αφού μπορεί να τα αποδώση ) πρέπει να δεί φορτίο μεγαλύτερο από την στιγμή όμως δεν έχεις κάνει τίποτα στον κινητήρα ( πχ αύξηση συμπίεσης σε 12.5:1) δεν θα έχει πρόβλημα, απλά με τα περισσότρα αμπερώρια μεγάλωσες την αποθήκη του ρεύματος αλλά μάλλον θα κρατήσει λιγότερο η καινούργια λόγω των στενότερων πλακών για τις ίδιες διαστάσεις με την παληά, αυτό βέβαια συμβαίνει όταν έχεις αυξημένες καταναλώσεις και την ταλαιπωρείς, η νεκροψία θα δείξει, εγώ πάντως έχω μια από το Καρφούρ εδώ και 7 χρόνια με 560 αμπέρ ψυχρής εκκίνησης 65 αμπερωρίων, έχει εκφορτιστεί πλήρως 3 φορές και ακόμα πάει, ο κινητήρας έχει συμπίεση 10:1, ίσως δείξει τα χρόνια της τα πρωϊνά στα πρώτα μεγάλα κρύα.
-
όσο μεγαλύτερη συμπίεση έχουμε ... χρειαζόμαστε περισσότερο ρεύμα, κατά την εκκίνηση ?
ξέρουμε πόσο καταναλώνουν (W) τα θερμαινόμενα καθίσματα σε ένα αυτοκίνητο ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
όσο μεγαλύτερη συμπίεση έχουμε ... χρειαζόμαστε περισσότερο ρεύμα, κατά την εκκίνηση ?ξέρουμε πόσο καταναλώνουν (W) τα θερμαινόμενα καθίσματα σε ένα αυτοκίνητο ?
Η μεγαλύτερη συμπίεση χρειάζεται μίζα με περισσότερη δύναμη για να γυρίσει τον κινητήρα ( δες τις μίζες των αντίστοιχων diesel αυτοκινήτων ) άρα μεγαλύτερο φορτίο το οποίο απορροφά περισσότερα αμπέρ.
Ένας κινητήρας 1.8 τούρμπο με συμπίεση 8.5 δεν έχει σχέση με τον ίδιο ατμο κινητήρα με συμπίεση 12.5 ούτε με τον ίδιο 1.8 ντήζελ που έχει συμπίεση 18, μιλάω πάντα για την απαιτούμενη ισχύ της μίζας όσον αφορά την εκκίνηση του.
Όπως πολύ σωστά αναφέρεις για τα καθίσματα, δεν είναι μόνο αυτά, τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν πολύ μεγαλύτερες καταναλώσεις από τα αυτοκίνητα της προηγούμενης 10ετίας.
-
άλλη μια ερώτηση. Ποια τεχνολογία θεωρήται καλύτερη, ανοιχτού ή κλειστού τύπου ?
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
άλλη μια ερώτηση. Ποια τεχνολογία θεωρήται καλύτερη, ανοιχτού ή κλειστού τύπου ?Κλειστού, υπάρχουν ακόμα μπαταρίες ανοιχτού τύπου για αυτοκίνητα ?
Ίσως όσες φτιάχνονται σε γειτονιές με υλικά και μηχανήματα εποχής από ανθρώπους μιας ηλικίας που δεν αντιλήφθηκαν ακόμα τις αλλαγές της τεχνολογίας. Κι όμως υπάρχουν ακόμα υπόγεια εργαστήρια που έχουν μόνο μολύβια για να γράφουνε, το Bic μπήκε στη ζωή τους τα τελευταία 2-3 χρόνια, το φάξ νομίζουν ότι είναι διαστημόπλοιο και το Internet μόριο στο άπειρο του χωροχρόνου.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
άλλη μια ερώτηση. Ποια τεχνολογία θεωρήται καλύτερη, ανοιχτού ή κλειστού τύπου ?Κλειστού, υπάρχουν ακόμα μπαταρίες ανοιχτού τύπου για αυτοκίνητα ?
Ίσως όσες φτιάχνονται σε γειτονιές με υλικά και μηχανήματα εποχής από ανθρώπους μιας ηλικίας που δεν αντιλήφθηκαν ακόμα τις αλλαγές της τεχνολογίας. Κι όμως υπάρχουν ακόμα υπόγεια εργαστήρια που έχουν μόνο μολύβια για να γράφουνε, το Bic μπήκε στη ζωή τους τα τελευταία 2-3 χρόνια, το φάξ νομίζουν ότι είναι διαστημόπλοιο και το Internet μόριο στο άπειρο του χωροχρόνου.
Μπαταρία αυτοκινήτου...