-
Ο χρήστης leonakias έγραψε:
Θα γίνει ο αγώνας με 30 συμμετοχές;;; Εγώ, πάντως, αν ήμουν πρόεδρος λέσχης δε θα γούσταρα καθόλου να πάρω δάνειο από την τράπεζα για να τρέξουν 30 τύποι.
Και όσον αφορά τους 'τσάμπα' ενδιάμεσους, ε, ολόκληρες δεκαετίες υπήρχαν 'τσάμπα' εθελοντές ενδιάμεσοι που απλά είχαν την κ@βλ@ να βοηθήσουν. Τι έπαθαν ο Μοσχούς, ο Στράτης και τόσοι άλλοι;; Τι άλλαξε τώρα που πληρώνονται;; Μήπως δε γίνονται φαινόμενα όπως του Φωκίδας στην Αμφίκλεια ή το θεόκουφο με την καθυστέρηση στο Σελινούντα Ι στο προχθεσινό Αχαιός;; (η νεαρή και κατά τα άλλα συμπαθέστατη κριτής της αφετηρίας δεν έδινε νέο χρόνο στους συνοδηγούς αλλά τους έλεγε 'δείτε τον μπροστινό σας τι ώρα φεύγει και ακολουθήστε τον'!!! και αυτό δεν είναι φήμη, το άκουσα με τα αυτιά μου και δεν ειπώθηκε μόνο στο δικό μου συνοδηγό.)Τα υπόλοιπα σε εκείνο το δύσμοιρο topic 'Προκήρυξη αγώνων 2009' όταν τελειώσει και ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς.
χρηστο δυστυχως το κοστος του αγωνα σε συγκριση με τις συμμετοχες και τις χορηγιες μας αναγκαζουν να παρουμε κριτες και ατομα απο την ευρυτερη περιοχη της ευβοιας
αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν θα δωσουμε εμφαση στην ασφαλεια του αγωνα η οτι θα επαναλαβουμε καποια λαθη απο παλιοτερους αγωνεςσκοπος μας ειναι να κανουμε εναν ασφαλη αγωνα που ολοι μαζι αγωνιζομενοι θεατες κριτες αλλα και στελεχη του αγωνα θα τον ευχαριστηθουμε
Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι στους τρεις τελευταιους αγωνες υπαρχει αυτη η προτιμηση και εγινε πλεον μοδα,εαν λοιπον μας καλεσουν καποια στιγμη για καποιο σχετικο σεμιναριο σαφεστατα δε θα εχουμε λογο να παμε,για να κανουμε επιμορφωση!για πιο λογο??? στο Ρ.Α. απο τις 3-4 το πρωι στους δρομους μεχρι αργα κανουμε τα αδυνατα, δυνατα (χωριςαυτο να σημαινει οτι στους αλλους αγωνες κανουμε κατι διαφορετικο)τωρα εισπρατουμε το γυρισμα της πλατης.
Σας ευχομαι οτι καλυτερο για τον αγωνα σας.
Χρ.Κουτρας -
Ο χρήστης leonakias έγραψε:
η καθυστερηση στον σελινουντα, επειδη ακουω διαφορα απο εκεινη την μερα, εγινε γιατι εμεινε απο λεβιε ταχυτητων το πλοηγο με οδηγο μελος της λεσχης ΑΟΠ.
ως εκ τουτου ο αλυταρχης εδωσε εντολη να γυρισει στην αφετηρια αναποδα το 00 και να εκτελεσει χρεη πλοηου 0για αυτο και η μισαωρη περιπου καθυστερηση
οσο για την νεαρα κριτη της αφετηριας αυτη ηταν στο ΣΕΧ και ορθως δεν εδινε προτεινομενο χρονο στην αφετηρια γιατι κανεις ακομα δεν ηξερε ποτε θα αρχισει ο αγγωνα , ποτε θα μπει το 0 και ποσος χρονος θα ξεκινησει μετα το Νο 2 που ηταν το πρωτο αυτοκινητο που θα επερνε εκκινηση
περιπτωση καπελου για τους αγωνιζομενους δεν ηπηρχε
ο αγωνας θα ξεκινουσε κανονικα οπως και ξεκινησε ανα λεπτο αο την στιγμη που πηραμε εντολη να τον ξεκινησουμε και η αεκινηση δινοταν συμφωνα με την σειρα που ειχαν μπει στο ΣΕΧ
οπως ολοι ελπιζω να ξερουμε ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ το προσπερασμα μεταξυ ΣΕΧ και ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ- Εμεινε απο λεβιέ ; γιατί να μείνει απο λεβιέ ; μήπως ο οδηγός του και μέλος της λέσχης (άρα σχετικός με τον χώρο) υπερέβαλε εαυτόν... και αντί να κάνει τα συγκεκριμένα καθήκοντα που ορίζει ο κανονισμός, νόμιζε οτι είχε το Νο 1 στις πόρτες του ; (κάτι που συμβαίνει τακτικά, δυστυχώς...)
- Εδωσε εντολή ο Αλυτάρχης να γυρίσει πίσω το 00 ; γιατί ; το εφεδρικό πλοηγό που θα έπρεπε να υπάρχει στην διάθεση της Οργάνωσης , που ήταν ;
- Το να κινείται το οποιοδήποτε αυτοκίνητο, 20 λεπτά πριν την εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού, ΑΝΤΙΘΕΤΑ μέσα στην ειδική, ασχέτως των ενημερώσεων που προηγηθήκαν, δεν είναι ότι ασφαλέστερο μπορεί να επιλεγεί ...
- Κακώς η κριτής του ΣΕΧ, ΔΕΝ έδινε προτεινόμενο χρόνο της Αφετηρίας και αναγκαζόταν να δηλώνει στους Αγωνιζόμενους αυτό το αστείο ' δείτε τον μπροστινό σας τι ώρα φεύγει και ακολουθήστε τον'. Ο κανονισμός και εδώ είναι σαφής : Το ΣΕΧ γράφει τον προτεινόμενο χρόνο της Αφετηρίας και η Αφετηρία την πραγματική ώρα εκκίνησης ...
Γιατί δεν έγραφε τον προτεινόμενο χρόνο όπως είχε υποχρέωση ;
Δεν γνώριζε πότε θα ξεκινήσει ο αγώνας ;
Δηλαδή σε όλους τους άλλους αγώνες ΓΝΩΡΙΖΕΙ πότε θα ξεκινήσει ή μήπως απλώς προβλέπει ή ακόμη καλύτερα ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΕΙ...
τι άλλαξε ουσιαστικά στην συγκεκριμένη περίπτωση ; απολύτως τίποτα !!!Δηλαδή σε απλά Ελληνικά, όχι μόνο τώρα που εφαρμόσθηκε μία μίνι ανασυγκρότηση, αλλά και στην κανονική ροή του κάθε αγώνα , ούτε το ΣΕΧ, ούτε ο Αλυτάρχης, ούτε ο Αγωνιζόμενος, ούτε κανείς άλλος δεν γνωρίζει ποτέ, εάν ο προτεινόμενος χρόνος που γράφεται στο καρνέ θα είναι και η πραγματική ώρα εκκίνησης..., και τούτο διότι κανείς δεν είναι μάντης για να προβλέπει το μέλλον, έστω και για τα επόμενα 3 λεπτά !!!
Να γιατί πρέπει να αξιολογείται η εργασία των κριτών - χρονομετρών και όχι οι ίδιοι, ανεξάρτητα δηλαδή εάν είναι, παλαιοί ή νέοι, πτυχιούχοι ή μή, νεαροί ή ηλικιωμένοι, έμπειροι ή άπειροι, τοπικοί ή όχι, πληρωμένοι ή δωρεάν...
-
Ο χρήστης CHRISTOS KOUTRAS έγραψε:
Καλε μου φιλε yugo, τοτε μην κανεις παραπονα την κοπελια που ηταν στη Χ Ψ θεση στον ταδε αγωνα (που ειναι παρατυπο βαση κανονισμου περι στελεχων ,κριτων ,χρονομετρων)Αγαπητέ φίλε, ίσως δεν πρόσεξες απόλυτα αυτό που έγραψα. Πουθενά δεν υποστήριξα την ύπαρξη ανεκπαίδευτων κριτών στην αφετηρία ή στο ΣΕΧ ή στο flying ή ακόμα και ως ενδιάμεσους, και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Αυτό που είπα ήταν: 'δε βρίσκω, επίσης, τίποτα στραβό στο να χρησιμοποιούνται και 'εθελοντές τοπικοί'** για τη φύλαξη των κάθετων δρόμων**'. Αυτή η δουλειά σίγουρα δε χρειάζεται τις γνώσεις και την εκπαίδευση ενός κριτή. Για παράδειγμα, στο Ακρόπολις υπάρχουν ένα σωρό άνθρωποι που κάνουν αυτό και μόνο αυτό. Ως προς αυτό, σίγουρα μπορεί να γίνει ελάττωση κόστους.
-
Μου φαινεται αδιανοητο στην τωρινη κατασταση με αγωνα του πρωταθληματος να συμπληρωνει μετα απο μεγαλο κυνηγι για ευνοητους λογους 30 συμμετοχες να βγαινουν καποιοι που το παιζουν επαγγελματιες στο πιο ερασιτεχνικο σπορ της χωρας και να παραπονιουντε επειδη δεν τους προτιμουν επειδη χανουν το μεροκαματακι.Για συνελθετε λιγο κοκκινηστε για αυτα που σκεπτεστε και δειτε που εχει φτασει το σπορ.
Αν εστω και λιγο το αγαπατε και τιματε τις περιπετειες τις ιστοριες που εχετε περασει μεσα σε αυτο αλλα και τις εμπειριες που εχετε παρει αγαπητοι επαγγελματιες κριτες χρονομετρες κλπ τωρα που πλεον η αγελαδα των αγωνων στεγνωσε σηκωστε αγαπητοι το τηλεφωνο και παρτε την λεσχη και ζητηστε να προσφερεστε τις υπηρεσιες σας που δεν ειναι δα και γνωσεις πανεπιστημιου χωρις κανενα ανταλαγμα.Ετσι μονο για την ικανοποιηση οτι εχεις βαλει ενα μικρο λιθαρακι για να περασει απο μπροστα σου θεαματικα το οποιο αγωνιστικο.
Σας το λεει καποιος που ειναι κριτης και προσφερει σχεδον καθε χρονο εδω και πολλα χρονια χωρις καμμια αποζημιωση τον εαυτο του στη διαθεση των μεγαλων τουλαχιστον αγωνων του νησιου μας και να σημειωσω εδω οτι εδω κατω στην κρητη κανενας κριτης οπουδηποτε και να του ζητηθει να παραστει δεν παιρνει καμμια αποζημιωση .
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
- Εμεινε απο λεβιέ ; γιατί να μείνει απο λεβιέ ; μήπως ο οδηγός του και μέλος της λέσχης (άρα σχετικός με τον χώρο) υπερέβαλε εαυτόν... και αντί να κάνει τα συγκεκριμένα καθήκοντα που ορίζει ο κανονισμός, νόμιζε οτι είχε το Νο 1 στις πόρτες του ; (κάτι που συμβαίνει τακτικά, δυστυχώς...)
- Εδωσε εντολή ο Αλυτάρχης να γυρίσει πίσω το 00 ; γιατί ; το εφεδρικό πλοηγό που θα έπρεπε να υπάρχει στην διάθεση της Οργάνωσης , που ήταν ;
- Το να κινείται το οποιοδήποτε αυτοκίνητο, 20 λεπτά πριν την εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού, ΑΝΤΙΘΕΤΑ μέσα στην ειδική, ασχέτως των ενημερώσεων που προηγηθήκαν, δεν είναι ότι ασφαλέστερο μπορεί να επιλεγεί ...
- Κακώς η κριτής του ΣΕΧ, ΔΕΝ έδινε προτεινόμενο χρόνο της Αφετηρίας και αναγκαζόταν να δηλώνει στους Αγωνιζόμενους αυτό το αστείο ' δείτε τον μπροστινό σας τι ώρα φεύγει και ακολουθήστε τον'. Ο κανονισμός και εδώ είναι σαφής : Το ΣΕΧ γράφει τον προτεινόμενο χρόνο της Αφετηρίας και η Αφετηρία την πραγματική ώρα εκκίνησης ...
Γιατί δεν έγραφε τον προτεινόμενο χρόνο όπως είχε υποχρέωση ;
Δεν γνώριζε πότε θα ξεκινήσει ο αγώνας ;
Δηλαδή σε όλους τους άλλους αγώνες ΓΝΩΡΙΖΕΙ πότε θα ξεκινήσει ή μήπως απλώς προβλέπει ή ακόμη καλύτερα ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΕΙ...
τι άλλαξε ουσιαστικά στην συγκεκριμένη περίπτωση ; απολύτως τίποτα !!!
Δηλαδή σε απλά Ελληνικά, όχι μόνο τώρα που εφαρμόσθηκε μία μίνι ανασυγκρότηση, αλλά και στην κανονική ροή του κάθε αγώνα , ούτε το ΣΕΧ, ούτε ο Αλυτάρχης, ούτε ο Αγωνιζόμενος, ούτε κανείς άλλος δεν γνωρίζει ποτέ, εάν ο προτεινόμενος χρόνος που γράφεται στο καρνέ θα είναι και η πραγματική ώρα εκκίνησης..., και τούτο διότι κανείς δεν είναι μάντης για να προβλέπει το μέλλον, έστω και για τα επόμενα 3 λεπτά !!!
Να γιατί πρέπει να αξιολογείται η εργασία των κριτών - χρονομετρών και όχι οι ίδιοι, ανεξάρτητα δηλαδή εάν είναι, παλαιοί ή νέοι, πτυχιούχοι ή μή, νεαροί ή ηλικιωμένοι, έμπειροι ή άπειροι, τοπικοί ή όχι, πληρωμένοι ή δωρεάν...
πολυ χαιρομαι με τις γνωσεις σου αγαπητε φιλε
ολα τα αυτοκινητα μενουν ποσο μαλλον τα αγωνιστικα που ενα απο αυτο εινι και το 0 οπως προβλεπει κανονισμος
για το αμοιβο 0 ειναι ευθυνη της οργανωσης οποτε εκει πρεπει να ρωτησεις
με αποφαση αλυταρχη και αγωνοδικων μπορει να κινηθει αναποδα καποιο οχημα της οργανωσης για λογους ανωτερας βιας
υπο καθεστως παρκ φερμε για λογους ανωτερας βιας ποτε δεν ξερεις ποτε θα ξεκινησει το πρωτο αγωνιστικο που εχε μπει στο ΣΕΧκαι η κριτης καλως δεν ανεγραφε προτεινομενη ωρα εκκινησης κατι που σε τελευταια αναλυση ειναι ευθυνη της αφετηριας καθε ειδικης ποτε θα διωξει το καθε αγωνιστικο για αυτο αλλωστε και ο ορος προτεινομενος χρονος εκκινησης
σε κανεναν απολυτως αγωνα κανεις μας εχτος των ατομων των αφετηριων δεν ξερει ποτε θα ξεκινησει καποιο αγωνιστικο γιατι παντα παιζει ρολο και ο λεγομενος ασταθμητος παραγοντας
και ΟΧΙ εκεινη την στιγμη που ολος ο αγωνας και ολα τα αγωνιστικα ηταν υπο καθεστως παρκ φερμε η κριτης του ΣΕΧ οπως και ο οποισδηποτε κριτης στην θεση της δεν θα μπορουσε να ξερει το οτε ακριβως θα ξαναξεκινησει ο αγωνας
και σου θυμιζω ενα δυσαρεστο γεγονος το ραλλυ ΕΛΠΑ οπου σκοτωθηκε ο ΚΟΛΙΟΠΑΝΟΣ αγωνας διεθνης που ολοι περιμεναμε τα αγωνιστικα και αυτα δεν ερχοντουσαν και μετα απο ωρα οι αρχοντες του αγωνα οι οποιοι ηταν και οι μονοι που ειχαν την εξουσιοδοτηση και το δικαιωμα απο τους κανονισμους ΔΙΕΚΟΨΑΝ τον αγωνα σε αυτο το σημειοαυτα τα λιγα για να μην νομιζεις οτι η ¨ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ¨κριτικη που κανεις εχει καποιο υποβαθρο στηριξης
ΦΙΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ -
Ο χρήστης leonakias έγραψε:
πολυ χαιρομαι με τις γνωσεις σου αγαπητε φιλε
ολα τα αυτοκινητα μενουν ποσο μαλλον τα αγωνιστικα που ενα απο αυτο εινι και το 0 οπως προβλεπει κανονισμος
για το αμοιβο 0 ειναι ευθυνη της οργανωσης οποτε εκει πρεπει να ρωτησεις
με αποφαση αλυταρχη και αγωνοδικων μπορει να κινηθει αναποδα καποιο οχημα της οργανωσης για λογους ανωτερας βιας
υπο καθεστως παρκ φερμε για λογους ανωτερας βιας ποτε δεν ξερεις ποτε θα ξεκινησει το πρωτο αγωνιστικο που εχε μπει στο ΣΕΧκαι η κριτης καλως δεν ανεγραφε προτεινομενη ωρα εκκινησης κατι που σε τελευταια αναλυση ειναι ευθυνη της αφετηριας καθε ειδικης ποτε θα διωξει το καθε αγωνιστικο για αυτο αλλωστε και ο ορος προτεινομενος χρονος εκκινησης
σε κανεναν απολυτως αγωνα κανεις μας εχτος των ατομων των αφετηριων δεν ξερει ποτε θα ξεκινησει καποιο αγωνιστικο γιατι παντα παιζει ρολο και ο λεγομενος ασταθμητος παραγοντας
και ΟΧΙ εκεινη την στιγμη που ολος ο αγωνας και ολα τα αγωνιστικα ηταν υπο καθεστως παρκ φερμε η κριτης του ΣΕΧ οπως και ο οποισδηποτε κριτης στην θεση της δεν θα μπορουσε να ξερει το οτε ακριβως θα ξαναξεκινησει ο αγωνας
και σου θυμιζω ενα δυσαρεστο γεγονος το ραλλυ ΕΛΠΑ οπου σκοτωθηκε ο ΚΟΛΙΟΠΑΝΟΣ αγωνας διεθνης που ολοι περιμεναμε τα αγωνιστικα και αυτα δεν ερχοντουσαν και μετα απο ωρα οι αρχοντες του αγωνα οι οποιοι ηταν και οι μονοι που ειχαν την εξουσιοδοτηση και το δικαιωμα απο τους κανονισμους ΔΙΕΚΟΨΑΝ τον αγωνα σε αυτο το σημειο
αυτα τα λιγα για να μην νομιζεις οτι η ¨ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ¨κριτικη που κανεις εχει καποιο υποβαθρο στηριξης
ΦΙΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣκαλέ μου φίλε Δημήτρη, αν και δεν μου αρέσει να δευτερολογώ και να πλατιάζει ένα θέμα, αναγκάζομαι να πω τα εξής :
- Οταν εγκαταλείπει ένα αγωνιστικό στον αγώνα τότε κάνει κακό στον εαυτό του, όταν όμως 'μένει' ένα αγωνιστικό που χρησιμοποιείται ώς προπομπό, τότε κάνει κακό σε όλη την Οργάνωση...
- Σωστά, μπορεί να κινηθεί με απόφαση Αγωνοδικών ένα αυτοκίνητο αντίθετα μέσα στην ειδική, αλλά όταν αυτό συμβαίνει στα 20 λεπτά πριν την εκκίνηση του 1ου, αυτό συνεπάγεται και κάποια 'ρίσκα' ...
- Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου, πώς ποτέ κανείς δεν γνωρίζει πότε θα εκκινήσει ένα αγωνιστικό από την αφετηρία, αλλά αυτή η παράμετρος ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις, δηλαδή και όταν υπάρχει νεκρός χρόνος 3 λεπτών και 103 λεπτών και άγνωστος αριθμός λεπτών...
Οι ενέργεις του ΣΕΧ (σχετικά με τις εγγραφές του καρνέ) είναι ακριβώς οι ίδιες. Κάτω από ορισμένες προυποθέσεις αυτό που πρέπει να τηρείται, είναι αφού γίνει ή εγγραφή της ώρας άφιξης στο κοντρόλ, να κρατά το ΣΕΧ όλα τα καρνέ των αυτοκινήτων που έρχονται και αφού λυθεί το πρόβλημα και πάρει εντολή, να γράψει και τον προτεινόμενο χρόνο της αφετηρίας, και να τα επιστρέφει σταδιακά σύμφωνα με την άφιξη του καθενός...
Τέλος, πιστεύω ότι αδικείς τον εαυτό σου, όταν επειδή διαφωνεί κάποιος μαζί σου, να του χρωματίζεις τις απόψεις του, με την επικεφαλίδα ' ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ' κριτική...
Φιλικά, Μιχάλης
-
ΑΠΟΡΙΑ!! ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ROAD BOOK ΤΟ SP ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΧΩΡΙΟΥ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΙΣΑ ΠΟΥ ΧΩΡΑΕΙ 10 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ. ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ Ή ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ SP ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΞΕΠΕΤΑΣ -ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑΣ??? ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ!!!
-
Ο χρήστης A-TEC έγραψε:
ΑΠΟΡΙΑ!! ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ROAD BOOK ΤΟ SP ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΧΩΡΙΟΥ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΙΣΑ ΠΟΥ ΧΩΡΑΕΙ 10 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ. ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ Ή ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ SP ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΞΕΠΕΤΑΣ -ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑΣ??? ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ!!!ΚΑΛΑ ΤΟ SP ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=175ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ
-
Ο χρήστης varni έγραψε:
ΑΠΟΡΙΑ!! ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ROAD BOOK ΤΟ SP ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΧΩΡΙΟΥ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΙΣΑ ΠΟΥ ΧΩΡΑΕΙ 10 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ. ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ Ή ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ SP ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΞΕΠΕΤΑΣ -ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑΣ??? ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ!!!
ΚΑΛΑ ΤΟ SP ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=175ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ
Σκουρα τα πραγματα...
-
*Αποριες κλασσικου γκρινιαρη θεατη *
- Απο τις προσβασεις απουσιαζουν οι οδηγιες για την 3/6 ειδικη.
- Η γεφυρα Αφρατι που αναφερεται στις προσβασεις της 2/5 , που ειναι ? Αν και ψιλοσυχναζω Χαλκιδα δεν μου λεει κατι.
- Η 1/4 ειδικη ξεκιναει 11.00 και 14.00 ή 10.30 και 13.30 γιατι προσβασεις και ωραριο αγωνα δεν συμφωνουν , φανταζομαι το πρωτο ( 11.00 , 14.00 )
- Το 'Εκεί μπαίνετε στο χώρο της Πίστας ελεύθερα' σημαινει οτι δεν θα εχει εισοδο οπως περσι που εγινα ξεφτιλα στους φιλους μου ?
- Ο κος Ορφανος με το θηριο του θα περασει ( ή πεταξει ? ) πριν ή μετα τα πλοηγα ?
Πηγη http://www.ala-racingclub.gr/races_sub. ... ub_id1=177
-
Ο χρήστης Panizzi έγραψε:
....
2. Η γεφυρα Αφρατι που αναφερεται στις προσβασεις της 2/5 , που ειναι ? Αν και ψιλοσυχναζω Χαλκιδα δεν μου λεει κατι.
....Ακριβώς στην είσοδο του χωριού Αφράτι φτάνοντας απο την Χαλκίδα.
-
http://kokkinhshmaia.blogspot.com/2009/10/37_23.html
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΟΡΦΑΝΟ !
-
Συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά οφείλω να δώσω μια μικρή λεπτομέρεια στη διάσταση του Ράλλυ Αχαιός, αλλά και στους προβληματισμούς που διάφοροι φίλοι εξέφρασαν σχετικά με το Μαύρο Ρόδο.
- Αχαιός: Η νεαρά κριτής γνώριζε ακριβώς το 'καπέλο' του αγώνα μιας και είχε δοθεί εκκίνηση στο πρώτο αγωνιστικό με καθυστέρηση 24 λεπτών (η ίδια μας είπε την πραγματική ώρα εκκίνησης και γνώριζε την αρχικά προβλεπόμενη). Σαφέστατα, λοιπόν, μπορούσε να δώσει χρόνο. Δυστυχώς, για να το κάνει αυτό πρέπει κάποιος να γνωρίζει από ράλλυ και προφανώς η κοπέλα δεν... Σημειωτέον τι θα με εμπόδιζε να ξεκινήσω πίσω από τους δυο υποτιθέμενους 'διώκτες' μου που σε άλλη περίπτωση δεν θα έβλεπα όλη μέρα τους χρόνους τους. Όχι ότι αλλάζει το σύμπαν από κάτι τέτοιο, αλλά μια χαρά βολικό θα καθόταν σε κάποιους. Σημειωτέον ο συγκεκριμένος αγώνας έχει καταγραφή στη μνήμη μου ως ο μακράν χειρότερος του φετινού πρωταθλήματος. Για πολλούς λόγους, όχι μόνο για τον Σελινούντα και φυσικά όχι για το αποτέλεσμά μας.
- Μαύρο Ρόδο: Κατ' αρχάς πρώτη φορά βλέπω πρωταθληματικό αγώνα (που σημειωτέον υπάρχει ρητός κανόνας της ΕΘΕΑ για 100 αγωνιστικά χλμ. +-10%) να είναι τελικά 85χλμ! Στην Κόρινθο μας βγάλανε την Π....α για να είναι τουλάχιστον 90 χλμ ο αγώνας. Το SP εκεί που είναι μόνο διαφήμιση για το άθλημα δεν θα είναι συν το γεγονός ότι προφανώς μιλάμε για ένα χωράφι και εντέλλει το χειρότερο SP που έχουμε δει στο φετινό πρωτάθλημα. Η δικαιογία ότι λόγω των καταστροφών μειώθηκε το μήκος και δόθηκε ειδική άδεια κλπ δεν με αγγίζει. Κάνω λάθος ή η ΑΛΑ εδρεύει στην Αθήνα; Γιατί, λοιπόν, αφού έχει πρόβλημα η περιοχή της Εύβοιας πρέπει ντε και καλά ο αγώνας να γίνει εκεί;
- Οι ειδικές με την βροχή που προβλέπεται θα περνάνε? Ειδικά το ανηφόρι στον Πουρνό. Μήπως αποτελεί έκπληξη ότι τέλη Οκτώβρη θα βρέχει ή μήπως δεν έχουν ξαναχρησιμοποιηθεί οι ειδικές για να δείτε ότι λασπώνουν απίστευτα. Την Κυριακή, μετά από 1 μέρα στέγνιας και με απίστευτη ηλιοφάνεια μόλις και μετά βίας περάσαμε. Στον αγώνα που θα ρίχνει καρέκλες τι θα κάνουμε;
Κάτι πήρε το αυτί μου ότι οι συμμετοχές είναι ήδη 27. Μερικοί θέλανε να περάσουν καλά, αλλά με αυτά που είδαν και αυτά που προβλέπονται είπαν να μην πάρουν. Τους δικαιολογώ και μακάρι να μην είμασταν αναγκασμένοι βαθμολογικά να συμμετάσχουμε και εμείς.
Αυτά τα λίγα.
Κ. Φούκης
-
ΚΩΣΤΑ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΨΩ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΠΕΡΙ 'ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΩΝ'ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.
ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΠΛΟΗΓΟΣ 0 ΚΑΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΖΗΤΗΣΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΣΗ ΤΩΝ 19 ΛΕΠΤΩΝ. ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΕΛΘΟΥΝ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ .ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΘΕΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ.
ΘΕΟΔ.ΝΙΚ.ΚΟΥΛΗΣ
ΑΙΜΟΔΩΤΗΣ ΕΛΛ.ΑΓΩΝΩΝ -
Ο χρήστης theokoylis έγραψε:
ΚΑΠΟΙΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΕΛΘΟΥΝ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ .ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΘΕΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ.
ΘΕΟΔ.ΝΙΚ.ΚΟΥΛΗΣ
ΑΙΜΟΔΩΤΗΣ ΕΛΛ.ΑΓΩΝΩΝΤο κρίμα Θόδωρε είναι που με γελοίες προφάσεις τα τρωκτικά συνεχίζουν ακάθεκτα για ένα ακόμη 'χάρτινο' (αν λέμε τα ίδια τρωκτικά...).
-
ΤΟ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΕΣΕΝΑ.
Θ.Ν.ΚΟΥΛΗΣ -
Ο χρήστης theokoylis έγραψε:
ΤΟ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΕΣΕΝΑ.
Θ.Ν.ΚΟΥΛΗΣΚαι όμως φίλε Θόδωρε, με άγγιξε. Ειδικά στην Πάτρα τα τρωκτικά δεν με άγγιξαν απλά, μας έβαλαν κανονικότατο 'χέρι'...
-
Ο χρήστης KF έγραψε:
ΤΟ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΓΓΙΖΕΙ ΕΣΕΝΑ.
Θ.Ν.ΚΟΥΛΗΣΚαι όμως φίλε Θόδωρε, με άγγιξε. Ειδικά στην Πάτρα τα τρωκτικά δεν με άγγιξαν απλά, μας έβαλαν κανονικότατο 'χέρι'...
ΟΤΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ .....ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ!!! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ!! ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΕΡΙΑ!!
-
Η ΑΛΑ στην επίσημη σελίδας της, ανέβασε τον χάρτη του αγώνα, σε μικρή, πολύ μικρή ανάλυση, ανέβασε και μερικές προσβάσεις. Οι προσβάσεις, πάντα με το 'σύνηθες πρόβλημα' των περισσοτέρων διοργανώσεων που αναφέρουν προσβάσεις θεατών όπου, αναφέρουν βέβαια σε ποιο χλμ βγάζουν αλλά, τι βλέπεις, τι παρακολουθείς, καμία ενημέρωση. Ραντεβού στα ...τυφλά για τους θεατές.
-
καλημερα εχουμε καποιο νεο απο τον αγωνα....δεν βρισκω τιποτα...
ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ 25-10-2009