τελικα ακομα δεν εχω καταλαβει
παραιτηθηκε η οχι ο προεδρος της ΕΘΕΠΑ?
ανακαλεσε η οχι την παραιτηση του?
αλλα και κυριως εγινε αποδεκτη η παραιτηση του η οχι αλλα και απο ΠΟΙΟΝ εγινε η δεν εγινε δεκτη η παραιτηση?
Latest posts made by leonakias
-
RE: Παραίτηση ΣΧ από ΕΘΕΠΑ
-
RE: ΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΙ (& ΠΑΣΚΜΑ)
Ο χρήστης regnartS έγραψε:
Επειδή μάλλον πέρασε στα ψιλά (ή κάποιοι έκαναν οτι δεν το είδαν) το λινκ, παραθέτω το πιο πρόσφατο δελτίο τύπου του ΠΑΣΚΜΑ.Μετά τη συνέλευση του Πανελλήνιου Σώματος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, που έλαβε χώρα την Κυριακή 20/3/11, θα θέλαμε να ανακοινώσουμε τα εξής:
α) Καλούμε τον Πρόεδρο και το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ σε συνάντηση για συζήτηση με θέματα την ασφάλεια των αγώνων, τη σχέση κριτών και ΟΜΑΕ και την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν/έχουν προκύψει αναφορικά με τους κριτές.
β) Εκφράζουμε τον προβληματισμό μας σχετικά με κάποιες εκπτώσεις στην ασφάλεια που παρατηρήσαμε στην 2η Ανάβαση Σχίνου, οι οποίες είναι αντίθετες με τα πρότυπα που έχουν προβάλει η αρχή του σπορ και ο ΣΟΑΑ.
Συγκεκριμένα, είμαστε αντίθετοι με τη χρήση ενός κριτή ανά «Κ», ενώ η οδηγία που είχε δοθεί από τον σύνδεσμο οδηγών και από τη διοργανώτρια αρχή ήταν να χρησιμοποιούνται δύο. Επιπροσθέτως, δε συμφωνούμε με την κατάργηση του warm-up στις αναβάσεις, ιδιαίτερα όταν συντρέχουν λόγοι, όπως το γλιστερό οδόστρωμα λόγω υγρασίας, το οποίο οδήγησε σε πολλές εξόδους και καθυστερήσεις σήμερα στο πρώτο σκέλος.
Επιπλέον, θα θέλαμε να θίξουμε ξανά το θέμα της σωστής εκπαίδευσης και αξιολόγησης των κριτών, με αφορμή μια έξοδο που σημειώθηκε στο δεύτερο σκέλος των δοκιμαστικών του Σαββάτου, μεταξύ Κ5 και Κ6, όπου η κριτής του Κ5 δεν εμφανίστηκε στο συμβάν, καθ’ όλη τη διάρκειά του, μέχρι να αποκατασταθεί η κατάσταση της διαδρομής του αγώνα. Σημειωτέον, η απόσταση της από το συμβάν δεν ξεπερνούσε τα 100 μέτρα.
γ) Θεωρούμε απαράδεκτες τις φήμες που κυκλοφορούν για κάποια πρόσωπα του Δ.Σ. του σωματείου και ιδιαίτερα αυτές τις οποίες αφορούν στον πρόεδρο, ο οποίος κατηγορήθηκε ψευδώς και αδίκως ότι έχει κάνει αγωγή έναντι της ΕΠΑ/ΟΜΑΕ και απαιτούμε να σταματήσουν. Σε αντίθετη περίπτωση, θα αναγκαστούμε να προβούμε σε ένδικα μέσα.
δ) Ευχαριστούμε θερμά τον κο Κολοτούρο για την προσφορά παραχώρησης των γραφείων της λέσχης Classic Microcars Club, στον Βοτανικό, για τις συναντήσεις του σωματείου μας.
ε) Επίσης ευχαριστούμε τον κο Πουλιάση για την πρόταση προσφοράς ανάλογου χώρου.
Με τιμή,
Η προσωρινή διοικούσα επιτροπή του ΠΑ.Σ.Κ.Μ.Α.Εμένα αυτό το δ/τ μου λέει πολλά. Είναι μια κίνηση εξωστρέφειας, που δίνει πολλές απαντήσεις, ιδιαίτερα σε κακεντρεχεις. Ο ΠΑΣΚΜΑ δηλώνει το παρόν, ζητάει ανοιχτά το διάλογο και αποδεικνύει οτι δεν υπάρχει μόνο για να συζηταει για 30άρια, αλλά και για άλλα, σοβαρότερα θέματα. Μακάρι να βλέπαμε τέτοιου ύφους επιστολές και από άλλους εκπροσώπους του χώρου.
δεν νομιζω να εχει περασει τιποτα στο ντουκου
απλα οταν καποιοι διαστρεβλωνουν την αληθεια τοτε δεν απαντανε στην αληθεια -
RE: ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ
Ο χρήστης robert έγραψε:
για να μην υπαρχουν περαιτερω αμφιβολιες σε οσους διαβαζουν .....μολις λυθηκε το θεμα του παραβολου.......οπως σας εξηγησα και τηλεφωνικως μια ατυχης συμπτωση δεν μας αφησε να σας επιστρεψουμε το παραβολο το οποιο θα κατατεθει αυριο στον λογαριασμο που μου δωσατε
ΣΥΓΝΩΜΗ για το ατυχες αυτο θεμαΔΗΜΗΤΡΗΣ
-
RE: ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ
Ο χρήστης robert έγραψε:
.....τηλεφωνο με πηραν δευτερα πρωι πρωι................αλλα τα λεφτα αφαντα.......!!!!!!!!!!!!!οι 16 που πληρωσαν την συμμετοχη τους στο αττικο απο τους 46 που δηλωσαν συμμετοχη πηραν τα χρηματα τους απο την λεσχη η απο τους λπγαριασμους που δηλωσαν στην ΑΛΑ μεχρι την τεταρτη 6/10
εσεις ποιος απο τους 16 που πληρωσαν ειστε?
δωστε μου το ονομα σας να σας απαντησω
-
RE: ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ
επειδη πολλα εχουν λεχτει και πολλοι εχουν φιλοσοφησει οπως τους συμφερει το θεμα
καιρος να αρχισουν να μπαινουν καποια πραγματα στην θεση τουςhttp://www.ala-racingclub.gr/races_news ... ws_id1=152
-
RE: Έκλεισε ένα μεγάλο site με νέα από τους αγώνες
νομιζω οτι πολυ ασχοληθηκαμε με το θειο βρεφος που στην αγνοτητα ξεπερασε ακομα και αυτον τον λαλιωτη
οσο γραφουμε για το θεμα του δινουμε και αξια και σιγουρα θα το παιρνει και πανω του ο βασιλακης
ας σταματησουμε να ασχσολουμαστε με τον κιτρινιαρη και ας ασχοληθουμε με κατι πιο επικοδομιτικο οπως το μελλον των ελληνικων αγωνων αυτοκινητουεγω στο συγκεκριμενο θεμα ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ γιατι δεν θελω να δωσω στον κιτρινο βασιλακη υποσταση την οποια στερειται
δεν θελω να κατεβασω το επιπεδο μου στο επιπεδο αυτου του παιδιου γιατι τοτε θα πρεπει να ξαναανοιξω τον καιαδα
ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
-
RE: Έκλεισε ένα μεγάλο site με νέα από τους αγώνες
και κατι για τηνν επισκεψιμοτητα του κιτρινιαρη 'φιλου 'μας
ποσοι δεν εχετε πατησει το για περισσοτερα νεα πατηστε εδω?
ε λοιπον αυτο ειναι ενα τρυκ για να αυξανει η επισκεψιμοτητα του κιτρινιαρη
καθε φορα που το παταμε ανεβαζει κατα μια τις επισκεψεις ασχετα αν ειμαστε στην ιδια επισκεψηακομα και εκει κιτρινος ειναι
ακομα και εκει ΚΙΝΕΖΟΣ -
RE: Έκλεισε ένα μεγάλο site με νέα από τους αγώνες
αποτι εμαθα το απογευμα
ο κιτρινιαρης
γιατι ετσι ειναι η σωστη ονομασια του
ειχε ενα παρομοιο blog με την ονομασια καρω σημαια
αληθευει? και αν ναι γιατι αλλαξε ο μανωλιος και εβαλε τα ρουχα του αλλιως?
το κιτρινο πρεπει να του μαθει αυτουνου καποιος οτι δεν γινετε ασπρο ακομα και με την βαφη της κυρα τζενυς της κομμωτριας
γεγονος ειναι πως οι 15 στις 12 κουβεντες του τις ελεγε και μετα τις αναιρουσε
ναι μην γελατε καλα ειδατε οι 15 στις 12
αρε εναν παπαδοπουλο ηθελε αυτος για να μαθει να πληροφορει και οχι να παραπληροφορει
και οταν παραπληροφορει να ξερει οτι θα υποστει και τις συνεπειεςαντε τωρα περιμενω να μαθω για την δημιουργια νεου blog που θα το δημιουργησει και παλι με μονο σκοπο αυτοσκοπο θα ελεγα την σπορα ψευδων, γελοιων και ελλεινων ειδησεων που σκοπο εχουν την συκοφαντηση
αλλα καποιος πρεπει να του μαθει και του κυριου αυτου , αν ειναι κυριος που δεν το νομιζω με την συμπεριφορα του αυτη, οτι το νεο μ=νομοσχεδιο που θα ψηφιστει και εχει σχεση το internet προβλεπει βαριες τιμωριες για τετοια λαμογια σαν το ειδος του που κρυβομενοι πισω απο ενα απροσωπο σαιτ οπως το δικο του blog συκοφαντουν τον οποιονδηποτε
ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ εχετον στα υποψιν σου
(ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ= προισταμενος διωξης ηλεκτρονικου εγκληματος) -
RE: ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ 25-10-2009
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
- Εμεινε απο λεβιέ ; γιατί να μείνει απο λεβιέ ; μήπως ο οδηγός του και μέλος της λέσχης (άρα σχετικός με τον χώρο) υπερέβαλε εαυτόν... και αντί να κάνει τα συγκεκριμένα καθήκοντα που ορίζει ο κανονισμός, νόμιζε οτι είχε το Νο 1 στις πόρτες του ; (κάτι που συμβαίνει τακτικά, δυστυχώς...)
- Εδωσε εντολή ο Αλυτάρχης να γυρίσει πίσω το 00 ; γιατί ; το εφεδρικό πλοηγό που θα έπρεπε να υπάρχει στην διάθεση της Οργάνωσης , που ήταν ;
- Το να κινείται το οποιοδήποτε αυτοκίνητο, 20 λεπτά πριν την εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού, ΑΝΤΙΘΕΤΑ μέσα στην ειδική, ασχέτως των ενημερώσεων που προηγηθήκαν, δεν είναι ότι ασφαλέστερο μπορεί να επιλεγεί ...
- Κακώς η κριτής του ΣΕΧ, ΔΕΝ έδινε προτεινόμενο χρόνο της Αφετηρίας και αναγκαζόταν να δηλώνει στους Αγωνιζόμενους αυτό το αστείο ' δείτε τον μπροστινό σας τι ώρα φεύγει και ακολουθήστε τον'. Ο κανονισμός και εδώ είναι σαφής : Το ΣΕΧ γράφει τον προτεινόμενο χρόνο της Αφετηρίας και η Αφετηρία την πραγματική ώρα εκκίνησης ...
Γιατί δεν έγραφε τον προτεινόμενο χρόνο όπως είχε υποχρέωση ;
Δεν γνώριζε πότε θα ξεκινήσει ο αγώνας ;
Δηλαδή σε όλους τους άλλους αγώνες ΓΝΩΡΙΖΕΙ πότε θα ξεκινήσει ή μήπως απλώς προβλέπει ή ακόμη καλύτερα ΠΙΘΑΝΟΛΟΓΕΙ...
τι άλλαξε ουσιαστικά στην συγκεκριμένη περίπτωση ; απολύτως τίποτα !!!
Δηλαδή σε απλά Ελληνικά, όχι μόνο τώρα που εφαρμόσθηκε μία μίνι ανασυγκρότηση, αλλά και στην κανονική ροή του κάθε αγώνα , ούτε το ΣΕΧ, ούτε ο Αλυτάρχης, ούτε ο Αγωνιζόμενος, ούτε κανείς άλλος δεν γνωρίζει ποτέ, εάν ο προτεινόμενος χρόνος που γράφεται στο καρνέ θα είναι και η πραγματική ώρα εκκίνησης..., και τούτο διότι κανείς δεν είναι μάντης για να προβλέπει το μέλλον, έστω και για τα επόμενα 3 λεπτά !!!
Να γιατί πρέπει να αξιολογείται η εργασία των κριτών - χρονομετρών και όχι οι ίδιοι, ανεξάρτητα δηλαδή εάν είναι, παλαιοί ή νέοι, πτυχιούχοι ή μή, νεαροί ή ηλικιωμένοι, έμπειροι ή άπειροι, τοπικοί ή όχι, πληρωμένοι ή δωρεάν...
πολυ χαιρομαι με τις γνωσεις σου αγαπητε φιλε
ολα τα αυτοκινητα μενουν ποσο μαλλον τα αγωνιστικα που ενα απο αυτο εινι και το 0 οπως προβλεπει κανονισμος
για το αμοιβο 0 ειναι ευθυνη της οργανωσης οποτε εκει πρεπει να ρωτησεις
με αποφαση αλυταρχη και αγωνοδικων μπορει να κινηθει αναποδα καποιο οχημα της οργανωσης για λογους ανωτερας βιας
υπο καθεστως παρκ φερμε για λογους ανωτερας βιας ποτε δεν ξερεις ποτε θα ξεκινησει το πρωτο αγωνιστικο που εχε μπει στο ΣΕΧκαι η κριτης καλως δεν ανεγραφε προτεινομενη ωρα εκκινησης κατι που σε τελευταια αναλυση ειναι ευθυνη της αφετηριας καθε ειδικης ποτε θα διωξει το καθε αγωνιστικο για αυτο αλλωστε και ο ορος προτεινομενος χρονος εκκινησης
σε κανεναν απολυτως αγωνα κανεις μας εχτος των ατομων των αφετηριων δεν ξερει ποτε θα ξεκινησει καποιο αγωνιστικο γιατι παντα παιζει ρολο και ο λεγομενος ασταθμητος παραγοντας
και ΟΧΙ εκεινη την στιγμη που ολος ο αγωνας και ολα τα αγωνιστικα ηταν υπο καθεστως παρκ φερμε η κριτης του ΣΕΧ οπως και ο οποισδηποτε κριτης στην θεση της δεν θα μπορουσε να ξερει το οτε ακριβως θα ξαναξεκινησει ο αγωνας
και σου θυμιζω ενα δυσαρεστο γεγονος το ραλλυ ΕΛΠΑ οπου σκοτωθηκε ο ΚΟΛΙΟΠΑΝΟΣ αγωνας διεθνης που ολοι περιμεναμε τα αγωνιστικα και αυτα δεν ερχοντουσαν και μετα απο ωρα οι αρχοντες του αγωνα οι οποιοι ηταν και οι μονοι που ειχαν την εξουσιοδοτηση και το δικαιωμα απο τους κανονισμους ΔΙΕΚΟΨΑΝ τον αγωνα σε αυτο το σημειοαυτα τα λιγα για να μην νομιζεις οτι η ¨ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ¨κριτικη που κανεις εχει καποιο υποβαθρο στηριξης
ΦΙΛΙΚΑ ΔΗΜΗΤΡΗΣ