-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Θέλει service κάθε 15.000 km και έχει καδένα [
είσαι σίγουρος για την καδένα??
Λες να μην ξέρω το αμάξι μου?
Και για να σε πείσω εδώ είναι ένα link από τη Wikipedia. Όλα τα μοτέρ 1,4 TSI με ή χωρίς compressor ανήκουν στην οικογένεια Ε113, και μοιράζονται το block και κάποια άλλα χαρακτηριστικά, μεταξύ αυτών και η καδένα.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines -
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
αν υποθεσουμε οτι το λεον βγηκε το 2005, το 2009 εγινε το f/l, ποτε να περιμενουμε το καινουριο?Με επιφύλαξη και με τις ευλογίες της μαμάς VW, οι ημερομηνίες για την τρίτη γενιά του Leon
(που θα μοιράζεται κοινη πλατφόρμα με το Golf VII) :Μάιος 2011 στη Βαρκελώνη το 5θυρο Leon III,
Μάρτιος 2013 το **Leon SC **και
Σεπτέμβριος 2013 το Leon ST...(άμα μπορέσω θα ανεβάσω θέμα και εικόνες)
Επίσης το τμήμα έρευνας και τεχνολογίας της SEAT δουλεύει εντατικά και πάνω σε ένα άλλο πλάνο που έχει να κάνει με το Leon TwinDrive, το υβριδικό πρωτότυπο που έχει ήδη παρουσιαστεί επισήμως (για το οποίο η SEAT μάλιστα πέτυχε και εξασφάλισε και πρόσθετη χρηματοδότηση για έρευνα, από τη μεριά της ισπανικής κυβέρνησης).
Μόλις ολοκληρωθεί η εξέλιξή του μοντέλου και της υβριδικής τεχνολογίας - και αυτό είναι κάτι που γίνεται ανεξάρτητα από την εξέλιξη του Golf TwinDrive - η τεχνογνωσία αναμένεται να περάσει σύντομα στην παραγωγή με την υβριδική έκδοση του Leon
(ενώ φήμες μιλούν και για την επαναφορά έκδοσης '4' αν και το τελευταίο το βλέπω αδύνατο)...Προς το παρόν αναμένεται για τον Ιούνιο 2010 στο σαλόνι της Μαδρίτης το Leon II με τoν 1.2TSI.
-
ευχαριστω για την απαντηση, εχω φιλο που ενδιαφερεται για αγορα καινουριου μικρομεσαιου αυτοκινητου (οχι αμεσα) και του ειπα να δει και το λεον 1400 tsi.
πιστευω οι τιμες του τωρα ειναι πολυ καλες αλλα αν αλλαξει σε 1,5 χρονο ισως δε λεει να δωσει ενα 20αρικο. Εγω θα επαιρνα κατι πιο φρεσκο. -
Το 5θυρο Leon III θα παρουσιαστεί στο σαλόνι της Βαρκελώνης, η εμπορική του διέθεση εκτός Ισπανίας εννοείται πως θα ξεκινήσει λίγο αργότερα.
Ο σημερινός συνδυασμός πλατφόρμας με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση-κινητήρες TSI-κιβώτια DSG που προσφέρει το VAG στη μικρομεσαία κατηγορία είναι κατά τη γνώμη μου ό,τι πληρέστερο υπάρχει τη στιγμή που μιλάμε, και ανάμεσα στις προτάσεις του γκρουπ το Leon προσφέρει και την πιο σύγχρονη και φρέσκια σχεδίαση (γιατί παρόλο που έχει από το 2005, ήδη από τότε ήταν ένα μοντέρνο και πρωτοποριακό σχέδιο που και σήμερα δεν δείχνει κορεσμένο ούτε και πολυφορεμένο).
Το Leon θα αλλάξει γιατί θα πρέπει να περάσει στην καινούρια πλατφόρμα την οποία και θα μοιράζεται με το AUDI A3 III, το VW Golf VII και το Skoda Octavia III. Για όλα αυτά τα αυτοκίνητα θα βγουν τα διάδοχα μοντέλα μέσα στην επόμενη διετία, επομένως δε θα μπορούσε να μείνει εκτός το Leon.
Αν αυτή τη στιγμή υπάρχει κάτι καλύτερο στην κατηγορία, ο φίλος σου ας του ρίξει μια ματιά, κατά τη γνώμη μου όμως το VAG είναι πιο μπροστά από τους άλλους (βλέπε Ford,Opel κλπ) γιατί ήδη εδώ και χρόνια τώρα προσφέρει ολοκληρωμένες προτάσεις στην κατηγορία όταν οι άλλοι ακόμα λένε ΘΑ βγάλουν τουρμπισμένους κινητήρες, πολλαπλούς συνδέσμους κλπ... Το Leon ειδικότερα εκτός από ένα αρκετά αξιόπιστο αυτοκίνητο που είναι σύμφωνα με τις έρευνες, προσφέρει όλα τα σύγχρονα χαρακτηριστικά σε τεχνολογία και σχεδίαση, χωρίς να διαφέρει στην πραγματικότητα από ένα Golf (αν εξαιρέσεις την απτή ποιότητα των πλαστικών του) και μάλιστα σε εξαιρετική τιμή.
Για την καινούρια πλατφόρμα του VAG στη μικρομεσαία κατηγορία, η βασική διαφορά από τη σημερινή θα εστιάζεται στην προσπάθεια που θα γίνει για εξοικονόμηση καυσίμων με την υιοθέτηση ενός ελαφρύτερου αμαξώματος (αντίστοιχα όπως έγινε στα καινούρια και ελαφρύτερα σασί των μικρών του VAG, νέων Polo&Ibiza), υβριδικών εκδόσεων, συστημάτων ανάκτησης ενέργειας κλπ.
Η αλήθεια είναι ότι στον τομέα αυτό - αν εξαιρέσεις τους TSI - το VAG είχε μείνει πίσω και με την καινούρια πλατφόρμα θα προσπαθήσει να καλύψει το χαμένο έδαφος... Ακόμα και έτσι όμως, τα σημερινά VAG είναι και πάλι από τις καλύτερες επιλογές (μολονότι στην επόμενη γενιά θα πάνε το παιχνίδι και πάλι παρακάτω, όχι ένα αλλά ξανά πολλά βήματα μπροστά από τους υπολοίπους).
Ο φίλος σου λοιπόν που δεν ενδιαφέρεται άμεσα μπορεί λοιπόν είτε να αγοράσει αυτοκίνητο άμεσα αφού πρώτα συγκρίνει τα σημερινά μοντέλα (που και πάλι σε VAG θα βρει προτάσεις πιο ολοκληρωμένες από τους ανταγωνιστές) είτε να περιμένει τα διάδοχα μοντέλα των σημερινών VAG μετά από 1-2 χρόνια. -
σχετικα με τους υβριδικους κινητηρες:Οντως απο οσα εχουν κυκλοφορησει μεχρι τωρα,τα τμηματα ερευνας του VAG εργαζονται πανω σε μια πρωτοποριακη γενια υβριδικων κινητηρων χαμηλου κυβισμου που κατα περιπτωση θα συνδυαζουν συμπιεστες(καυσαεριων & μηχανικους) και ηλεκτροκινητηρες,που θα εχουν μεγαλυτερο αντικτυπο στην αγορα απο οτι οι TSI(!).Ο πηχυς εχει τοποθετηθει πολυ ψηλα ενω εχει δωθει εμφαση και στο διπτυχο επιδοσεις/οικονομια.
περιμενω να δω τι θα κανουν με τα διαφορα τεχνικα ζητηματα π.χ 'μπαταριες'(καθως και ζυγισμα-χωροι),αλλα εχω εμπιστοσυνη πως οι Φριτσηδες,θ'αλλαξουν παλι το παιχνιδι
-
Ήδη με τις λεγόμενες οικολογικές εκδόσεις, SEAT και VW παραδίδουν μαθήματα οικονομίας, αλλά για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους το να φουσκώσεις παραπάνω τα ελαστικά, να κάνεις αεροδυναμικές βελτιώσεις, τροποποιήσεις στη χαρτογράφηση του κινητήρα και να κόψεις πρόσθετο βάρος για να γλιτώσεις καύσιμα, δεν είναι το ζητούμενο.
Επί της ουσίας το θέμα είναι ότι τα τμήματα R & D σε Ισπανία και Γερμανία που ασχολούνται με το project TwinDrive εξετάζουν την υβριδική τεχνολογία με όλους τους δυνατούς συνδυασμούς (πχ ηλεκτροκινητήρας-βενζινοκινητήρας, ηλεκτροκινητήρας-πετρελαιοκινητήρας, μπαταρίες κλπ) και ο στόχος είναι να βελτιώσουν όχι απλά την οικονομία συνολικά αλλά πολύ περισσότερο την αυτονομία που θα αποδίδει η αποκλειστική λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα, καθώς και το ότι οι ομάδες έρευνας και εξέλιξης είναι διαφορετικές και κινούνται ανεξάρτητα σε Ισπανία (SEAT) και Γερμανία (VW).
Ασφαλώς και τα αποτελέσματα θα συγκλίνουν σε κοινή τεχνολογία και η τεχνογνωσία θα αξιοποιηθεί από το σύνολο του γκρουπ...
-
ευχαριστω provocatora, πολυτιμες οι γνωσεις σου, το ειχα επισημανει και για μενα το λεον περυσι αλλα τελικα πηρα μικροτερο αμαξι, για μικρομεσαιο αποτι βλεπω ειναι δυνατη επιλογη, ποιος ζει και ποιος πεθαινει μεχρι το 2011 (τελη του 2011 λογικα μεχρι να οργανωθει το πραγμα...).
στο λεον απλα δε ξερω αν εχεις επιλογες πολλες, πχ ποικιλια σε χρωματα ή εξτρα εξοπλισμο, για να παρεις και τη μειωση του 10%, λογικα αναφερεται σε στοκαρισμενα αμαξια, δεν εχουμε και αντιπροσωπο εδω στην επαρχια να ρωτησουμε απο κοντα.
αν το 1400 tsi ειχε και στανταρ esp θα τον πιεζα να το παρει, τωρα θα δει αρκετα μοντελα. -
το 10% δεν αναφερεται σε στοκαρισμενα αυτοκινητα. Τουλαχιστον για την ωρα.
-
Σχετικά με την κυκλοφορία του Leon 3:
Exeo 2.0 TDI 120 CV Septiembre de 2009 Exeo 2.0 TSI 200 CV multitronic Septiembre de 2009 Altea / Altea XL 1.6 TDI 105 CV Finales de 2009 León Cupra R Finales de 2009 Ibiza / León 1.6 TDI 105 CV Primer trimestre de 2010 Utilitario pequeño (menor que Ibiza) Primer semestre de 2010 Ibiza FR 2.0 TDI Primer semestre de 2010 Ibiza ST Primer semestre de 2010 Exeo FR Primer semestre de 2010 **León (nuevo) 2012** Alhambra (nuevo) 2011 Altea / XL (nuevos) 2012
-
αρα παμε για τελη του 11 με αρχες 12 περιπου...
αν ισχυει λοιπον το 10% γενικως ειναι μια καλη επιλογη.
δεν εχω ακουσει για ιδιαιτερες βλαβες στο συγκεκριμενο αμαξι. -
Πιθανολογώ να πρόκειται για έκδοση του Leon III (αφού το Typ 1P (το υπάρχον Leon) το 2012 ... θα είναι 7 ετών!)
Spanish brand Seat is planning a coupe version of the Leon
A design proposal already exists for this [Leon coupe] car,' said Jan Lafrentz, Seat's director of sales and marketing, in the Autocar story.
According to Lafrentz, the new Leon coupe will try to emulate the role that the Scirocco model plays in the VW lineup, bringing more sporty flair to the Spanish brand. He said that a C-segment coupe would be more profitable than a B-segment one for the automaker. Seat is part of the VW Group and its models share development resources and components with Volkswagen and with the other brands of the German automotive group.
The Seat Leon Coupe may come as early as 2011.
http://www.worldcarfans.com/109101622474/seat-planning-leon-coupe-alhambra-mpv-replacement“According to Lafrentz, the Scirocco has done great things for Volkswagen, and I believe this car could do even greater things for us.'
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/Seat-Leon/244117/ -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
είσαι σίγουρος για την καδένα??
Τα 1.4 ΤSI & 1.8 ΤSI φοράνε καδένα.
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
αν υποθεσουμε οτι το λεον βγηκε το 2005, το 2009 εγινε το f/l, ποτε να περιμενουμε το καινουριο?
Με επιφύλαξη και με τις ευλογίες της μαμάς VW, οι ημερομηνίες για την τρίτη γενιά του Leon
(που θα μοιράζεται κοινη πλατφόρμα με το Golf VII) :Μάιος 2011 στη Βαρκελώνη το 5θυρο Leon III,
Μάρτιος 2013 το **Leon SC **και
Σεπτέμβριος 2013 το Leon ST...(άμα μπορέσω θα ανεβάσω θέμα και εικόνες)
Επίσης το τμήμα έρευνας και τεχνολογίας της SEAT δουλεύει εντατικά και πάνω σε ένα άλλο πλάνο που έχει να κάνει με το Leon TwinDrive, το υβριδικό πρωτότυπο που έχει ήδη παρουσιαστεί επισήμως (για το οποίο η SEAT μάλιστα πέτυχε και εξασφάλισε και πρόσθετη χρηματοδότηση για έρευνα, από τη μεριά της ισπανικής κυβέρνησης).
Μόλις ολοκληρωθεί η εξέλιξή του μοντέλου και της υβριδικής τεχνολογίας - και αυτό είναι κάτι που γίνεται ανεξάρτητα από την εξέλιξη του Golf TwinDrive - η τεχνογνωσία αναμένεται να περάσει σύντομα στην παραγωγή με την υβριδική έκδοση του Leon
(ενώ φήμες μιλούν και για την επαναφορά έκδοσης '4' αν και το τελευταίο το βλέπω αδύνατο)...Προς το παρόν αναμένεται για τον Ιούνιο 2010 στο σαλόνι της Μαδρίτης το Leon II με τoν 1.2TSI.
Κάνω παράθεση στον εαυτό μου...
Μ' αρέσει που πρόλαβα το worldcarfans!Όταν έγραφα για τις ημερομηνίες του νέου Leon III,
μιλούσα για 5θυρο Leon III που θα παρουσιαστεί μέσα στο 2011,
για Leon SC όπου και αναφερόμουν σε έκδοση SportsCoupe (δηλαδή 3θυρη κατ' αναλογία προς την 3θυρη έκδοση του Ibiza SC),
και για Leon ST όπου και αναφερόμουν σε έκδοση SportsTourer (δηλαδή estate κατ' αναλογία προς την έκδοση estate του επερχόμενου Ibiza ST)...Τέλος πάντων, άμα έχω χρόνο θα ανεβάσω και εικόνες...
-
και γω για SC γνωριζω,που θα λανσαριστει παραλληλα με το κανονικο ομως,κι οχι πρωτυτερα.Τωρα αν θα διαφοροποιειτα αρκετα κτ'αναλογια των Golf-Scirocco δεν γνωριζω
seat leon