-
Επίσης είπε ότι όσο είναι αυτός επικεφαλής όχι μόνο δεν θα υπάρξει υπερυψωμένη Ferrari, αλλά ούτε καν τετράθυρη! Και μια χαρά πάει η φίρμα οπότε δεν θα γίνει κανένα κακό. Εδώ δεν έγινε την περίοδο των ισχνών αγελάδω, τώρα θα γίνει; Μη ξεχνάντε ότι η Ferrari έχει και μια Fiat από πίσω. Δεν είναι Porsche που αναγκάστηκε να το κάνει για να επιβιώσει. Η Ferrari θα παραμείνει εξειδικευμένος κατασκευαστής καθαρόαιμων σπορ κατασκευών.
-
μια μαζερατι παντως υπερυψωμενη θα την σκεφτομουν(μαζι με αυτη θα σκεφτομουν κ πως να βρω τα χρηματα )..αν ακολουθουσε κ το σχεδιαστικο μοτιβο της 4πορτε..
για να μη πω οτι πιστευω οτι μια αλφα suv(δυστυχως εκει το παει κ με μιτο-μιλανο,σαν χαμηλωμενα suv ειναι! πλακα κανω) θα μοσχοπουλησει με την ασχημια που εχει πεσει τελευταια στα σχεδια των αυτοκινητων.. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επίσης είπε ότι όσο είναι αυτός επικεφαλής όχι μόνο δεν θα υπάρξει υπερυψωμένη Ferrari, αλλά ούτε καν τετράθυρη! Και μια χαρά πάει η φίρμα οπότε δεν θα γίνει κανένα κακό. Εδώ δεν έγινε την περίοδο των ισχνών αγελάδω, τώρα θα γίνει; Μη ξεχνάντε ότι η Ferrari έχει και μια Fiat από πίσω. Δεν είναι Porsche που αναγκάστηκε να το κάνει για να επιβιώσει. Η Ferrari θα παραμείνει εξειδικευμένος κατασκευαστής καθαρόαιμων σπορ κατασκευών.και καλα θα κανει ο Επικεφαλης... μην ξευτιλιστουμε τωρα που εχουμε παρει τα πανω μας
-
sv2 σου απανταω εδω για να μην ειμαστε αλλο εκτος θεματος στο θεμα περι του σκοντα γιετι..
οταν λες οτι χρησιμοποιοντας φ1 κ τιπτρονικ βγαζεις καποια συμπερασματα,ποια ειναι αυτα?οτι η φερραρι δεν εχει σαν ενα απο τα βασικα χαρακτηριστικα της την ταχυτητα(οποτε δεν της ταιριαζει το φ1-δεν θα αλλαζε κατι αν ηταν αργοτερη).κ οτι ταιριαζει στην φιλοσοφια της ενα suv?ρωταω ολα αυτα ακριβως επειδη δεν βρισκομαι στην ευχαριστη θεση να κατεχω ουτε φ1,ουτε τιπτρονικ..γιαυτο θα ηθελα να μαθω περαιτερω..
ποιος ο λογος ομως να παρει καποιος μια φερραρι αν δεν τον νοιαζει αν θα ειναι πιο αργη κ αν θα ηθελε να εχει μια υπερυψωμενη?γιατι αντι μιας φερραρι να μην επαιρνε μια μπεντλεη η μια μαζερατι?η μια πορσε(εκτος απο την καγιεν που ηδη εχεις αν δεν λανθανω)..μιας κ ολες αυτες ειναι εξισου premium εταιριες..
ξαναλεω,ελπιζω να μην παρεξηγεισαι,μιας κ δεν ειναι αυτος ο σκοπος μου,αλλα το να μαθω περισσοτερα απο καποιον κατοχο..
να φανταστω οτι ουτε το νεο διπλου συμπλεκτη κιβωτιο της φερραρι σου αρεσει? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επίσης είπε ότι όσο είναι αυτός επικεφαλής όχι μόνο δεν θα υπάρξει υπερυψωμένη Ferrari, αλλά ούτε καν τετράθυρη! Και μια χαρά πάει η φίρμα οπότε δεν θα γίνει κανένα κακό. Εδώ δεν έγινε την περίοδο των ισχνών αγελάδω, τώρα θα γίνει; Μη ξεχνάντε ότι η Ferrari έχει και μια Fiat από πίσω. Δεν είναι Porsche που αναγκάστηκε να το κάνει για να επιβιώσει. Η Ferrari θα παραμείνει εξειδικευμένος κατασκευαστής καθαρόαιμων σπορ κατασκευών.H Ferrari αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα, που ακούει στο όνομα Maserati και την αναγκάζει να θέσει σε καθεστώς CIG από τις 9 ως τις 13 Νοέμβρη το 15% των εργαζομένων στο Maranello.To πρόβλημα στη Modena είναι μεγάλο και στο δίκτυο των αντιπροσώπων και όπως συνέβη με την περίπτωση της Porsche,συσσωρεύεται απούλητο stock αυτοκινήτων της τρίαινας μήνα με το μήνα.
Στη Γερμανία τους τελευταίους μήνες ήδη κατέρευσαν 3 dealers Ferrari εξαιτίας της Μaserati.Oι dealers Porsche σε ανάλογη περίπτωση μπόρεσαν να την βγαλούν καθαρή επειδή διατηρούσαν στις εκθέσεις τους και άλλα μοντέλα του group VAG.
Το επί χρόνια οικονομικό αιματοκύλισμα που προκαλούσε στο gruppo η Maserati, ήταν και ο λόγος για τους οποίους η τελευταία ανεξαρτητοποιήθηκε από τη Ferrari πριν μερικά χρόνια,τη στιγμή ακριβώς που επρόκειτο να γυρίσει στην κερδοφορία μετά από αιώνες.....χωρίς όμως να αποκτήσει στενότερους δεσμούς με την AR.Γεγονός που θα σήμαινε ένα άνοιγμα της γκάμας της προς τα κάτω (τιμές που θα ξεκινούσαν από τα 80χιλιάδες ευρώ)με ταυτόχρονη αξιοποίηση της πλατφόρμας premium και της εξέλιξης V6 κινητήρων βενζίνης και diesel.
Αντιθέτως η Μaserati επέστρεψε στους στενούς εταιρικούς δεσμούς με το Maranello,αλλά παρέμεινε με τρία πανάκριβα προϊόντα στη γκάμα της,εκ των οποίων αυτό που θα έπρεπε να φέρνει και το πολύ χρήμα στο ταμείο είναι γερασμένο,ενώ από την άλλη θέλει να πραγματοποιεί και χ νούμερα πωλήσεων ετησίως.Όλα αυτά τα χρεώνεται ο Montezemolo,στου οποίου την πεισματική άρνηση σκόνταψε και η δημιουργία ενός SUV από τη Maserati.
Tα οικονομικά της Ferrari εξακολουθούν να είναι ανθηρά (μολονότι φέτος παρουσίαζει έσοδα μόλις 124 εκ. ευρώ έναντι 164 εκ του 2008),αλλά το γεγονός ότι για πρώτη φορά το γκρουπάκι Maranello/Modena άρχιζε να δημιουργεί προβλήματα στο Torino,έχω μεγάλη περιέργεια για την αντίδρασή του Marchionne.
-
Θέλει πολύ νιονιό ότι η τρίαινα χρειάζεται ένα μικρό κουπέ με V6 απέναντι στην cayman;
Το downsize που δεν μπορεί να κάνει η Ferrari, μπορεί μια χαρά να το κάνει η Maserati με τεχνολογικά οφέλη μακροπρόθεσμα και για την Alfa Romeo. Αλλά δυστυχώς οι Ιταλοί έχουν μείνει στο beauty, passion και masturbation... -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Επίσης είπε ότι όσο είναι αυτός επικεφαλής όχι μόνο δεν θα υπάρξει υπερυψωμένη Ferrari, αλλά ούτε καν τετράθυρη! Και μια χαρά πάει η φίρμα οπότε δεν θα γίνει κανένα κακό. Εδώ δεν έγινε την περίοδο των ισχνών αγελάδω, τώρα θα γίνει; Μη ξεχνάντε ότι η Ferrari έχει και μια Fiat από πίσω. Δεν είναι Porsche που αναγκάστηκε να το κάνει για να επιβιώσει. Η Ferrari θα παραμείνει εξειδικευμένος κατασκευαστής καθαρόαιμων σπορ κατασκευών.
H Ferrari αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα, που ακούει στο όνομα Maserati και την ανααγκάζει να θέσει σε καθεστώς CIG από τις 9 ως τις 13 Νοέμβρη το 15% των εργαζομένων στο Maranello.To πρόβλημα στη Modena είναι μεγάλο και στο δίκτυο των αντιπροσώπων και όπως συνέβη με την περίπτωση της Porsche,συσσωρεύεται απούλητο stock αυτοκινήτων της τρίαιανας μήνα με το μήνα.
Στη Γερμανία τους τελευταίους μήνες ήδη κατέρευσαν 3 dealers Ferrari εξαιτίας της Μaserati.Oι dealers Porsche σε ανάλογη περίπτωση μπόρεσαν να την βγαλούν καθαρή επειδή διατηρούσαν στις εκθέσεις τους και άλλα μοντέλα του group VAG.
Το επί χρόνια οικονομικό αιματοκύλισμα που προκαλούσε στο gruppo η Maserati, ήταν και ο λόγος για τους οποίους η τελευταία ανεξαρτητοποιήθηκε από τη Ferrari πριν μερικά χρόνια,τη στιγμή ακριβώς που επρόκειτο να γυρίσει στην κερδοφορία μετά από αιώνες.....χωρίς όμως να αποκτήσει στενότερους δεσμούς με την AR.Γεγονός που θα σήμαινε ένα άνοιγμα της γκάμας της προς τα κάτω (τιμές που θα ξεκινούσαν από τα 80χιλιάδες ευρώ)με ταυτόχρονη αξιοποίηση της πλατφόρμας premium και της εξέλιξης V6 κινητήρων βενζίνης και diesel.
Αντιθέτως η Μaserati επέστρεψε στους στενούς εταιρικούς δεσμούς με το Maranello,αλλά παρέμεινε με τρία πανάκριβα προϊόντα στη γκάμα της,εκ των οποίων αυτό που θα έπρεπε να φέρνει και το πολύ χρήμα στο ταμείο είναι γερασμένο,ενώ από την άλλη θέλει να πραγματοποιεί και χ νούμερα πωλήσεων ετησίως.Όλα αυτά τα χρεώνεται ο Montezemolo,στου οποίου την πεισματική άρνηση σκόνταψε και η δημιουργία ενός SUV από τη Maserati.
Tα οικονομικά της Ferrari εξακολουθούν να είναι ανθηρά (μολονότι φέτος παρουσίαζει έσοδα μόλις 124 εκ. ευρώ έναντι 164 εκ του 2008),αλλά το γεγονός ότι για πρώτη φορά το γκρουπάκι Maranello/Modena άρχιζε να δημιουργεί προβλήματα στο Torino,έχω μεγάλη περιέργεια για την αντίδρασή του Marchionne.
Η Μαζεράτι πάντα ήταν πρόβλημα αλλά την ανέχονταν και έτσι θα εξακολουθήσει να γίνεται λόγω της ιστορικότητας του ονόματος. Ίσως βγει κάποια στιγμη στην κερδοφορία μετά το πέρας της κρίσης, τώρα είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει κάτι τέτοιο. Και η μείωση κερδών της Ferrari είναι αναμενόμενη μεσούσης της παγκόσμιας οικονομικής συγκυρίας, αλλά όπως επεσήμανες τα οικονομικά παραμένουν ανθηρά. Στην τελική ο Μαρκιόνε δεν μπορεί να πει και πολλά καθώς Πρόεδρος και της Fiat είναι πάλι ο Luca...
-
H Maserati χρειάζεται επειγόντως αναδιάρθρωση της γκάμας και αλλαγή των στρατηγικών της στόχων.
Καταρχήν δεν θα έβελπα άσχημα τη χρήση υβριδικής τεχνολογίας σε κάποια από τα μοντέλα της.Όχι όμως diesel.Στη χειρότερη περίπτωση θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ένα μοντέλο με μεθάνιο,προβάλλοντας μια οικολογική ναυαρχίδα.Το έκανε παλιότερα και η Bugatti του Artioli.
Υβριδική τεχνολογία+μεθάνιο σε μια έκδοση της Quattroporte και μόνο μεθάνιο σε μια έκδοση της GT.Μετά χρειάζεται επέκταση της γκάμας προς τα κάτω.Όχι βέβαια στην περιοχή των 70 χιλιάδων ευρώ,καθώς η κατηγορία Cayman/Evora ίσως σήμερα δεν ταιριάζει στο image της Μaserati.Αν όμως αντί των 130χιλιάδων ευρώ ξεκινήσουν με ένα μοντέλο γύρω στα 80 -90 χιλιάδες ευρώ (αναφέρομαι πάντα σε τιμές ευρώπης και όχι Ελλάδας),τότε μπαίνουν σε έναν άλλο στίβο.Αυτόν της Jag.H Aston απέχει πολύ προς τα πάνω και είναι ανώφελο να προσπαθήσεις να την ακολουθήσεις,αν πρώτα δεν καταφέρεις να κάνεις τις πωλήσεις της Jag.
Από άποψη διαστάσεων η παλιά GT θα μπορούσε να σταθεί,αλλά χρειάζεται επανεξέταση του βάρους και της τυπολογίας του κινητήρα.Το σημερινό διοικητικό σχήμα όμως έχει το επιπλέον μειονέκτημα να περιορίζει την Alfa,ώστε να μην δημιουργεί προβλήματα στη Μaserati.Το έργο το είδαμε τόσο κατασκευαστικά όσο και σε επίπεδο επιδόσεων με την 8C.
-
Ενδιαφέρουσες (όπως πάντα) απόψεις από τον/την Alba. Το θέμα είναι όμως αν η Maserati πρέπει να κυνηγήσει την Aston ή την Jaguar. Έχει σίγουρα το pedigree και το όνομα για να ανταγωνιστεί την Aston. Μήπως όμως ως ανταγωνιστής της φθηνότερης Jag έχει μεγαλύτερες πιθανότητε επιτυχίας; Κάτι τέτοιο θα έθιγε το brand image της όμως?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το θέμα είναι όμως αν η Maserati πρέπει να κυνηγήσει την Aston ή την Jaguar.To καίριο δεν είναι ποιόν θα κυνηγήσει....αλλά ότι από τη γκάμα της λείπει ένα ανάλογο μοντέλο
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... London.jpg
Τα υπόλοιπα θα έρθουν από μόνα τους.
Μένει να δούμε βέβαια και πώς θα εξελίξουν την νέα Ghibli στο πλαίσιο της 8C. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Οταν με 115.000 μπορείς να πάρεις ΧΚ γιατί να δώσεις 165.000 να πάρεις Granturismo?Για το όνομα, την ιστορία, την εμφάνιση, τον ήχο και τις ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις. Αλλά κυρίως γιατί είσαι ιταλόφιλος.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το θέμα είναι όμως αν η Maserati πρέπει να κυνηγήσει την Aston ή την Jaguar.
To καίριο δεν είναι ποιόν θα κυνηγήσει....αλλά ότι από τη γκάμα της λείπει ένα ανάλογο μοντέλο
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... London.jpg
Τα υπόλοιπα θα έρθουν από μόνα τους.
Μένει να δούμε βέβαια και πώς θα εξελίξουν την νέα Ghibli στο πλαίσιο της 8C.Merak...
Αμήν και πότε για την νέα Ghibli!
-
Καταννοητό αλλά δεν αναφερόμουν σε εσένα συγκεκριμένα ως ιταλόφιλο. Απλά απήντησα στο ερώτημά σου, γιατί δηλαδή κάποιος θα έπαιρνε την Maserati έναντι της φθηνότερης Jaguar.
-
delete
-
Είναι στον άνθρωπό. Άλλοι τα έχουν και τα μυθοποιούν περισσότερο και άλλοι τα απομυθοποιούν. Άλλοι δεν τα έχουν και τους είναι αδιάφορα ενώ για άλλους είναι κάτι ονειρικό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οταν με 115.000 μπορείς να πάρεις ΧΚ γιατί να δώσεις 165.000 να πάρεις Granturismo?
Για το όνομα, την ιστορία, την εμφάνιση, τον ήχο και τις ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις. Αλλά κυρίως γιατί είσαι ιταλόφιλος.
Αυτά είναι για τους γάβρους που σκάσαν τα 60άρια κερατιάτικα στον Κόκκαλη για να μην σταματήσουν να βλέπουν τη θρυλάρα. Τη Jaguar και τη Maserati θα τις αγοράσουν καταναλωτές.
Alba συμφωνώ μαζί σου. Όταν είπα Cayman εννούσα τιμολογιακά όχι σαν στυλ αυτοκινήτου και φυσικά στο 6κύλινδρο του πράγματος με λύσεις που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει και η Alfa.
Αυτοί αντί να πάνε προς τα κάτω πήγαν προς τα πάνω (Granturismo S, Granturismo Corsa) λες και αυτός που θέλει επιδόσεις και στήσιμο θα ψωνίσει τρίαινα.
Η Maserati έχει τόνους στυλ που μπορούν να λειώσουν το marketing της πολυψωνισμένης παγκοσμίως Porsche αλλά χρειάζεται και ένα μικρό περιτύλιγμα και μια τιμή σαφώς κάτω από τις 100 χήνες, γιατί τότε θα πει κάποιος γιατί να πάρω τη μικρή Maserati και δεν παίρνω τη μεγάλη Jaguar. -
Ξέρω πάντως αγοραστές (σχετικά) ακριβών αυτοκινήτων που ψωνίζουν έτσι Eddie, με το συναίσθημα δηλαδή και βάσει αυτού που βλέπουν και όχι με καθαρά οικονομοτεχνικά κριτήρια. Άλλωστε από πότε η αγορά ακριβού σπορ αυτοκινήτου είναι οικονομοτεχνική μελέτη και όχι άσκηση ψυχικής ανάτασης;
-
Υπάρχει και Maserati forum. Θα ήταν προτιμότερο τα περί του brand να αναγράφονται σε αυτό.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Επίσης είπε ότι όσο είναι αυτός επικεφαλής όχι μόνο δεν θα υπάρξει υπερυψωμένη Ferrari, αλλά ούτε καν τετράθυρη! Και μια χαρά πάει η φίρμα οπότε δεν θα γίνει κανένα κακό. Εδώ δεν έγινε την περίοδο των ισχνών αγελάδω, τώρα θα γίνει; Μη ξεχνάντε ότι η Ferrari έχει και μια Fiat από πίσω. Δεν είναι Porsche που αναγκάστηκε να το κάνει για να επιβιώσει. Η Ferrari θα παραμείνει εξειδικευμένος κατασκευαστής καθαρόαιμων σπορ κατασκευών.
Στη Γερμανία τους τελευταίους μήνες ήδη κατέρευσαν 3 dealers Ferrari εξαιτίας της Μaserati.
Αυτο απο που το εμαθες,οτι στην Γερμανια κλεισανε 3 αντιπροσωπειες λογω της Maserati;;;
Εγω που ζω εδω δεν ακουσα απολυτως τιποτα.Η μονη εταιρια που ισως κλεισει ειναι η Auto König στο Μοναχο και ο λογος ειναι η κακη Διαχειριση που ειχαν.
Δεν θα μπορουσα επισης ποτε να φανταστω την Φερραρι σαν εταιρια να δημιουργει καταστροφικο ανταγωνισμο μεσα στο ιδιο της το σπιτι.Η Maserati ουσιαστηκα της ανηκει,της βαφει τα αμαξωματα και της κατασκευαζει τους κινητηρες και πολλα αλλα.
και δεν την αφηνει επισης να φτιαξει και ανταγωνιστικο αυτοκινητο για ευνοητους λογους.
Ουσιαστηκα η Maserati ειναι η γκαμα ¨μικρων' και τετραθυρων Ferrari με αλλο ονομα και αυτο για λογους Marketing. -
βασικα ο sv2 ακομα δεν μου απαντησε στην ερωτηση μου τι εννοουσε οταν ελεγε τα περι φ1 κ τιπτρονικ..δεν ειναι κ υποχρεωμενος βεβαιως..οποτε μαλλον θα μεινω με την απορια γιατι ταιριαζει στην φιλοσοφια της φερραρι ενα suv κ γιατι δεν αλλαζει κατι αν μια φερραρι βγει αργοτερη..
παντως μαζερατι suv θα ηθελα..στο επιπεδο της καγιεν-χ5-χ6-τουαρεγκ..κ μια αλφα στο επιπεδο των q5-x3-glk..
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)