Κυριοι καλησπερα
εχει καποιος πληροφοριες για το εν λογω οχημα;;;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1985911/
Με τον εμπορο εχω μιλησει,απλα θελω να μαθω περισσοτερα απο καποιον που το ξερει ισως προσωπικα
ευχαριστω εκ των προτερων!
Κυριοι καλησπερα
εχει καποιος πληροφοριες για το εν λογω οχημα;;;
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1985911/
Με τον εμπορο εχω μιλησει,απλα θελω να μαθω περισσοτερα απο καποιον που το ξερει ισως προσωπικα
ευχαριστω εκ των προτερων!
Καλησπερα.. να κανω μια ερωτηση;;
Υπαρχουν σε αυτο το Φορουμ ιδιοκτητες Ferrari που να ειναι απο Αθηνα;
Θα κατεβω Αθηνα τον αλλο μηνα και θα ηθελα πολυ να συναντησω εναν ιδιοκτητη:)
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ερώτηση :
Γνωρίζει κανείς το ετήσιο κόστος συντήρησης μιας 360 Modena (2002-2004)
με μέσο όρο χρήσης 5.000-7.000 km./ χρόνο ?
Να προτιμήσω Manual gearbox ή F1 automatic transmission ?Εαν προκειται για περιστασιακη χρηση, και αντιμετωπιση του ως 'γρηγορο παιχνιδι'
προσωπικα θα πηγαινα σε manual, με την κλασσικη χτενα για full συμμετοχικοτητα
στην οδηγηση...
Τωρα για το κοστος, θα πρεπει να αναφερθουν κατοχοι της, ή εστω της μεταγενεστερης 430
για να υπαρχει μια ιδεα.
Δεν μπορει να συγκριθει μια 360 με μια 430 στο κοστος συντηρησης.
Η 360 εχει ιμαντα χρονισμου με τριπλο κοστος σερβις απο την 430 που εχει καδενα.
Απο τα ν8 της σειρας η 430 ειναι η πιο οικονομικη στην συντηρηση και η πιο αξιοπιστη.
Το F1 της 360 ειναι πολυ καλο και αξιοπιστο οσο και το χειροκινητο κιβωτιο.Η εταιρια εβγαλε το 80% της παραγωγης με F1 αν και εγω θα προτιμησω το χειρογλυκανο αλλα μονο για λογους γουστου!
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σε τρισήμιση χρόνια για σέρβις (τρείς φορές),τακάκια (μπροστά-πίσω),συμπλέκτη-πλατό-βολάν,λάστιχα (μία τετράδα) δαπάνησα 10.000 περίπου ευρώ.
Σε αυτα τα τρισημιση χρονια πρεπει να γραψεις ποσα χιλιομετρα εχει κανει το αυτοκινητο για να υπολογιστει σωστα το κοστος συντηρησης!
Αν εχεις αλλαξει παντως μονο μια τετραδα λαστιχα λογικα θα εχει εχει κανει λιγοτερο απο 17000χλμ ολον αυτο το καιρο.
Εγω αλλαζω καθε 15000χλμ πισω λαστιχα και σε καθε δευτερη αλλαγη μπαινουν και μπροστινα!
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Επίσης είπε ότι όσο είναι αυτός επικεφαλής όχι μόνο δεν θα υπάρξει υπερυψωμένη Ferrari, αλλά ούτε καν τετράθυρη! Και μια χαρά πάει η φίρμα οπότε δεν θα γίνει κανένα κακό. Εδώ δεν έγινε την περίοδο των ισχνών αγελάδω, τώρα θα γίνει; Μη ξεχνάντε ότι η Ferrari έχει και μια Fiat από πίσω. Δεν είναι Porsche που αναγκάστηκε να το κάνει για να επιβιώσει. Η Ferrari θα παραμείνει εξειδικευμένος κατασκευαστής καθαρόαιμων σπορ κατασκευών.
Στη Γερμανία τους τελευταίους μήνες ήδη κατέρευσαν 3 dealers Ferrari εξαιτίας της Μaserati.
Αυτο απο που το εμαθες,οτι στην Γερμανια κλεισανε 3 αντιπροσωπειες λογω της Maserati;;;
Εγω που ζω εδω δεν ακουσα απολυτως τιποτα.Η μονη εταιρια που ισως κλεισει ειναι η Auto König στο Μοναχο και ο λογος ειναι η κακη Διαχειριση που ειχαν.
Δεν θα μπορουσα επισης ποτε να φανταστω την Φερραρι σαν εταιρια να δημιουργει καταστροφικο ανταγωνισμο μεσα στο ιδιο της το σπιτι.Η Maserati ουσιαστηκα της ανηκει,της βαφει τα αμαξωματα και της κατασκευαζει τους κινητηρες και πολλα αλλα.
και δεν την αφηνει επισης να φτιαξει και ανταγωνιστικο αυτοκινητο για ευνοητους λογους.
Ουσιαστηκα η Maserati ειναι η γκαμα ¨μικρων' και τετραθυρων Ferrari με αλλο ονομα και αυτο για λογους Marketing.
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επίσης είπε ότι όσο είναι αυτός επικεφαλής όχι μόνο δεν θα υπάρξει υπερυψωμένη Ferrari, αλλά ούτε καν τετράθυρη! Και μια χαρά πάει η φίρμα οπότε δεν θα γίνει κανένα κακό. Εδώ δεν έγινε την περίοδο των ισχνών αγελάδω, τώρα θα γίνει; Μη ξεχνάντε ότι η Ferrari έχει και μια Fiat από πίσω. Δεν είναι Porsche που αναγκάστηκε να το κάνει για να επιβιώσει. Η Ferrari θα παραμείνει εξειδικευμένος κατασκευαστής καθαρόαιμων σπορ κατασκευών.
και καλα θα κανει ο Επικεφαλης... μην ξευτιλιστουμε τωρα που εχουμε παρει τα πανω μας
και εγω πεταγομαι για μικροπραγματα αλλα αφου την εχω ζεστανει πρωτα. Αλλα απο την αλλη ειναι και το του κοσμου που αναρωτιεται-καλα τη κανει αυτος στο Σουπερ Μαρκετ με αυτο το πραγμα-
Εξω απο ενα μαγαζι μου εβαλαν τις φωνες γιατι φοβωντουσαν μην πεσει η τζαμαρια τους
F355 εχω, απο αυτα που τα λεγανε ζημιαρικα
Για να σας πω και μερικα πραγματα μιας και εχω κανει 80,000χλμ επανω σε αυτο το αυτοκινητο και 5/6χιλιαδες με αλλα ομοσταυλα. Η μεγαλυτερη αρρωστεια αυτων των αυτοκινητων ειναι η ακινησια,και η πληρη αγνοια των ιδιοκτητων τους!!!
Δυστηχως ομως για να πεταχτεις για τσιγαρα δεν ειναι αυτα τα αμαξια,εγω χρειαζομαι ενα τεταρτο πριν ξεκινησω και τουλαχιστον 15 χιλιομετρα κυκλοφοριας για να μπορεσω να ανεβαζω πανω απο 3.000 στροφες..
Το Scouderia ειναι χειροτερο, μπορει να ειναι μοντερνο αλλα θελει πολυ προσοχη!
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εδω θελουμε sv2 ο οποιος πρεπει να εχει φτασει τα 120 χιλιαρικα απροβληματιστα αν θυμαμαι καλασιγουρα θα εχουν την αξιοπιστια τους ρε συ, μην κρινεις απο αλλες κατασκευες της ιδιας χωρας..
Το δικο μου εχει κανει 133,000χλμ απροβληματιστα.
Τα 430 ειναι ακομα πιο αξιοπιστα αν εχουν την ιδιαιτερη μεταχειρηση που τους αρμοζει