-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
@βraker458: 1937 mm
430: 1923 mmmerci
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σε τρισήμιση χρόνια για σέρβις (τρείς φορές),τακάκια (μπροστά-πίσω),συμπλέκτη-πλατό-βολάν,λάστιχα (μία τετράδα) δαπάνησα 10.000 περίπου ευρώ.not bad.... και η μεικτη τον χρονο ποσο παει κανονικα ;;;;
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
χμμμ... ξεκινησαν οι προπωλησεις ;;;http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/443653/
ωραια ρε gmt αλλα με χαλαει που δεν εχει τους πισω αερεγωγους οπως η 430.... αρχιζω να πιστευω πως συνολικα στην εμφανιση η 430 υπερεχει στα σημεια...
στις διαστασεις εχουν μεγαλη διαφορα ;;; (ειδικα στο πλατος ;;)
εγω παντως εμφανισιακα εχω κολλησει με την 355.Αμαξαρα...και ηχος...
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
χμμμ... ξεκινησαν οι προπωλησεις ;;;
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/443653/
ωραια ρε gmt αλλα με χαλαει που δεν εχει τους πισω αερεγωγους οπως η 430.... αρχιζω να πιστευω πως συνολικα στην εμφανιση η 430 υπερεχει στα σημεια...
στις διαστασεις εχουν μεγαλη διαφορα ;;; (ειδικα στο πλατος ;;)
εγω παντως εμφανισιακα εχω κολλησει με την 355.Αμαξαρα...και ηχος...
καλή ρε γμτ αλλά παλιά...
-
μ αρεσει γιατι ειναι σχεδιαστικος απογονος της θρυλικης GTO.
Ενα ιδανικο γκαραζ που θα με καλυπτε 100% ειναι μια Corvette ZR1 για γκαζια και μια 355 γιατι απλα η Ferrari ειναι must.Παντωσ στην Ελλαδα κυκλοφορουν πολυ λιγες. -
Ένα ωραίο βίντεο με την Italia στο δρόμο...
http://www.youtube.com/watch?v=GeyqwWis ... _embedded# -
-
Απαισια παντως τα μπροστινα φωτιστικα σωματα με τις τρυπες στα πλαγια
-
πολυ χαμηλες θερμοκρασιες εχουμε
-
Έτσι έμπαιναν οι Ντιούκς στον General Lee
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σε τρισήμιση χρόνια για σέρβις (τρείς φορές),τακάκια (μπροστά-πίσω),συμπλέκτη-πλατό-βολάν,λάστιχα (μία τετράδα) δαπάνησα 10.000 περίπου ευρώ.Σε αυτα τα τρισημιση χρονια πρεπει να γραψεις ποσα χιλιομετρα εχει κανει το αυτοκινητο για να υπολογιστει σωστα το κοστος συντηρησης!
Αν εχεις αλλαξει παντως μονο μια τετραδα λαστιχα λογικα θα εχει εχει κανει λιγοτερο απο 17000χλμ ολον αυτο το καιρο.Εγω αλλαζω καθε 15000χλμ πισω λαστιχα και σε καθε δευτερη αλλαγη μπαινουν και μπροστινα!
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ερώτηση :
Γνωρίζει κανείς το ετήσιο κόστος συντήρησης μιας 360 Modena (2002-2004)
με μέσο όρο χρήσης 5.000-7.000 km./ χρόνο ?
Να προτιμήσω Manual gearbox ή F1 automatic transmission ?Εαν προκειται για περιστασιακη χρηση, και αντιμετωπιση του ως 'γρηγορο παιχνιδι'
προσωπικα θα πηγαινα σε manual, με την κλασσικη χτενα για full συμμετοχικοτητα
στην οδηγηση...
Τωρα για το κοστος, θα πρεπει να αναφερθουν κατοχοι της, ή εστω της μεταγενεστερης 430
για να υπαρχει μια ιδεα.Δεν μπορει να συγκριθει μια 360 με μια 430 στο κοστος συντηρησης.
Η 360 εχει ιμαντα χρονισμου με τριπλο κοστος σερβις απο την 430 που εχει καδενα.
Απο τα ν8 της σειρας η 430 ειναι η πιο οικονομικη στην συντηρηση και η πιο αξιοπιστη.Το F1 της 360 ειναι πολυ καλο και αξιοπιστο οσο και το χειροκινητο κιβωτιο.Η εταιρια εβγαλε το 80% της παραγωγης με F1 αν και εγω θα προτιμησω το χειρογλυκανο αλλα μονο για λογους γουστου!
-
Έχεις απόλυτο δίκιο για το κόστος συντήρησης μιας 360 σε αντίθεση με την 430.
Αυτό έμαθα και εγώ από έγκυρες πηγές
Η διαφορά είναι στην καδένα χρονισμού που ανεβάζει το κόστος συντήρησης κατακόρυφα στην 360. -
Η ποιότητα της εικόνας είναι ΓΤΠ, στην αρχή το πέρασα για ηλεκτρονικό παιχνίδι.
Στο 2.47 πέταξε. Ένας φωτογράφος στο σωστό σημείο θα έπιανε φοβερό πλάνο.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Απίστευτη διαδρομή...
Youtube VideoΦοβερες στροφες με κλιση και αλματακια... Η 'μουσικη' που ακουγεται ειναι
-
Ο χρήστης race850i έγραψε:
Ερώτηση :
Γνωρίζει κανείς το ετήσιο κόστος συντήρησης μιας 360 Modena (2002-2004)
με μέσο όρο χρήσης 5.000-7.000 km./ χρόνο ?
Να προτιμήσω Manual gearbox ή F1 automatic transmission ?Εαν προκειται για περιστασιακη χρηση, και αντιμετωπιση του ως 'γρηγορο παιχνιδι'
προσωπικα θα πηγαινα σε manual, με την κλασσικη χτενα για full συμμετοχικοτητα
στην οδηγηση...
Τωρα για το κοστος, θα πρεπει να αναφερθουν κατοχοι της, ή εστω της μεταγενεστερης 430
για να υπαρχει μια ιδεα.Δεν μπορει να συγκριθει μια 360 με μια 430 στο κοστος συντηρησης.
Η 360 εχει ιμαντα χρονισμου με τριπλο κοστος σερβις απο την 430 που εχει καδενα.
Απο τα ν8 της σειρας η 430 ειναι η πιο οικονομικη στην συντηρηση και η πιο αξιοπιστη.Το F1 της 360 ειναι πολυ καλο και αξιοπιστο οσο και το χειροκινητο κιβωτιο.Η εταιρια εβγαλε το 80% της παραγωγης με F1 αν και εγω θα προτιμησω το χειρογλυκανο αλλα μονο για λογους γουστου!
Ε, δεν γνωριζω το κοστος, για αυτο ειπα πρωτιστως οτι θα πρεπει να αναφερθουν οι κατοχοι, και ενδεχομενως στην 430 αλλα σε ανταλλακτικα που θα ειναι παρομοια (πχ τακακια σε φρενα μη κεραμικα, φιλτρα, λαδια και γενικα τα πιο αναλωσιμα...).
Εννοειται οτι εφοσον υπαρχει τετοια διαφοροποιηση στην λειτουργια των εκκεντροφορων, σε αυτο το θεμα το κοστος θα ειναι εντελως διαφορετικο.
Παντως εχουν πεσει τοσο πολυ οι τιμες λογω εποχης, που πιστευω αξιζει περισσοτερο η αποκτηση μιας καλης μτχ 430 ή εστω μιας F355 παρα μιας 360 που βρισκεται αναμεσα τιμολογιακα (και χρονολογιακα) , αλλα νομιζω οδηγικα οτι δεν ειχε προκαλεσει τοση συγκινηση σε δοκιμαστες-κατοχους, οσο τα αλλα δυο μοντελα.
Περι ορεξεως βεβαια... -
http://www.evo.co.uk/news/evonews/24694 ... 9_gto.html
Ferrari 599 GTO
-
-
Μαζι με καθε Ferrari επρεπε να δινουν και αυτο ως δωρακι
http://www.open365.gr/index.php?target= ... t_id=39304
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)