Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES-BENZ FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MERCEDES-BENZ FORUM
    • 1
    • 2
    • 126
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 321
    • 322
    • 128 / 322
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    71
    6437
    149326
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
      Γνωριζω το 'αμαρτωλο' παρελθον των τελευταιων ετων. Δεν προσπαθω να δικαιολογησω την Μερκ αλλα μια δοση υπερβολης στο σχολιο υπαρχει. Ειδικα οταν καποιο αντιστοιχο σχολιο δεν ειχε γινει στην ανακοινωση παρομοιων προβληματων των εξισου ακριβων και πολυβραβευμενων χ35i...
      Οσον αφορα παντως το κοστος κτησης δεν νομιζω οτι επηρεαζει την προσδοκουμενη αξιοπιστια ή την προσεγγιση στα προβληματα απο τον ιδιοκτητη.

      Βασικα στη περιπτωση της BMW απλα δε συγκρινεται ο αριθμος των αυτοκινητων σε σχεση με τα ΜΒ.Η 335i δεν ειχε πουλησει και τοσο πολυ στην ευρωπη ,ειχε πουλησει βεβαια στην Αμερικη αρκετα μαζι με μερικες 535i που δεν προσφεροντουσαν στην Ευρωπη.
      Αν σκεφτουμε τωρα ποσα diesel μοντελα εχουνε προβλημα και ποσα υπαρχουν στη γερμανικη αγορα πχ,ειναι απολυτα δικαιολογημενη η αντιδραση του γερμανικου autobild.
      Επισης μη ξεχναμε οτι τοτε η BMW ηταν σχετικα απειρη στο θεμα των turbo,οποτε γενικα υπηρχε μια ελαστικοτητα στο θεμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitris60 last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karas last edited by

          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
          Με τετοιο ιστορικο που εχει η MB τα τελευταια χρονια μονο υπερβολη δε μπορει να το πει κανεις...Υποτιθεται οτι απο τη τελευταια C-klas και μετα εδωσαν και ιδιαιτερη βαση στην αξιοπιστια...οποτε τα δεδομενα ειναι διαφορετικα.
          Εμιες στην οικογενεια εχουμε και αρκετα πικρη εμπειρια απο την εταιρεια .

          Ενας λόγος που πολλοί στα service λένε ότι σωστή Μερκ μόνο με το facelift παίρνεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            beams last edited by

            Kαλησπέρα σε όλους. Όταν ως φίρμα έχεις βγάλει αυτό και από τότε, όχι μόνο δεν το έχεις ξεπεράσει σε ποιότητα αλλά επαναλαμβάνεις και τέτοια λάθη, τότε κάτι είναι πολύ στραβό στη Στουτγκάρδη. Παρεπιπτόντως, μπροστά από την 123 βρίσκεται η 211 αν δεν κάνω λάθος. Αν μου χάριζαν μία από τις δύο, είναι νομίζω περιττό να σας πω με ποια θα έφευγα. Αλλά πάλι, μπορεί να κάνω και λάθος...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              karas last edited by

              Οπώς έχει φανεί μετά το 1994 την εταιρία την ενδιαφέρει μόνο το κέρδος και όχι να είναι ευχαριστημένοι οι πελάτες της.Αρκετά προβλήματα είχαν και τα C class W202 και W203 πριν το λιφτ και τα πρώτα Α class.
              Τρία είναι τα λάθη της για μένα.

              α) Δεν παρουσίαζει ολοκληρωμένα και δοκιμασμένα τα πιό εμπορικά αμάξια της εξ'αρχής όταν πρωτοβγαίνουν για τον ανταγωνισμό,για να προλάβει πωλήσεις.Ετσι όταν δεν κάνει τους άλλους να τρέχουν να την φτάσουν όπως παλιά ...τωρα θεωρούνται premium cars τα BMW και Lexus που έχουν λιγότερα προβλήματα.

              β)Σχεδόν ληστρική τιμολογιακή πολιτική (κόστος ποιότητας,απόκτησης και σερβις) για ότι προσφέρει στον (και για) τον ανταγωνισμό.

              γ)Μπήκε σε προιόντα κατηγορίας που δεν κατέχει γνώση (μικρά αμάξια τύπου Smart,Α,Β class) ,απότελεσμα ρίχνει την ποιότητα στα υπόλοιπα αμάξια να ρεφάρει συνολικό κόστος λειτουργίας σαν εταιρία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                webfox last edited by

                Αυτό που το έχω μεγάλη απορία είναι:

                Αφού ΟΛΕΣ οι εταιρίες (οι μεγάλες Γερμανικές τουλάχιστον) ΠΡΙΝ βγει ένα νέο τους μοντέλο στην παραγωγή το ξεκ@λ@νουν κυριολεκτικά στις δοκιμές στην Αριζόνα (απόλυτος καύσωνας), την Φινλανδία (απόλυτο ψύχος) και τους κάνουν ατέλειωτα σκληρά χιλιόμετρα δοκιμών ΠΡΙΝ κυκλοφορήσει στην αγορά...

                Πως στον διάτανο δεν ανακαλύπτονται κάτι τέτοια τραγελαφικά ελαττώματα, όπως π.χ. το ελαττωματικό σύστημα ψεκασμού...;;;

                Πίστεψέ με ΒολβοΔία, την λατρεύω την εταιρία, αλλά όπως είπε πολύ σωστά και ο BEAMS παραπάνω, όταν ο μύθος μιας εταιρίας βασίζεται σε μοντέλα 30ετίας και βάλε, ΔΕΝ χωράνε επιείκειες (ειδικά με τέτοιες τιμές!)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  beams last edited by

                  Webfox, αν πετύχεις ποτέ 123 κοίταξε π.χ έναν από τους ρελέδες της. Κοίτα μετά και σε μια καινούρια. Το ίδιο κάνε σε παλιά Toyota και σε καινούρια ( με την προυπόθεση πως η καινούρια είναι made outside Japan). Θα σου λυθούν πολλές απορίες, για τα σημερινά χάλια πολλών κατασκευαστών.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    karas last edited by

                    Με την διαφορά ότι Toyota σαν εταιρία οικονομικά πάει πολύ καλύτερα από την Μercedes την τελευταία 15ετία με ότι σημαίνει αυτό,και μπήκε άνετα στο τομέα των premium cars....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nozomi last edited by

                      delete

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        karas last edited by

                        Nομίζω ότι στην φωτό το μπροστινό αμάξι είναι ένα W203 πριν το λιφτινκ και όχι ένα W211.
                        Τώρα πιο είχε τα λιγότερα προβλήματα όταν κυκλοφόρησε μέχρι να στρώσει ,είναι ένα ερώτημα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimik last edited by

                          Καλησπέρα,

                          μήπως γνωρίζει κάποιος το κόστος για αλλαγή τακάκια και λάδια αυτόματου κιβωτίου σε C200 μοντ.2003?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            karas last edited by

                            Ανάλογα που τα βάλεις,μέχρι 400ευρώ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iliasp last edited by

                              Τακάκια κάνα 70άρι για μπροστά και κιβώτιο μαζί με λάδια και φίλτρο γύρω στο 150άρι (και πολλά λέω)
                              Εάν πας σε επίσημο βάλε κανα 50άρι συν σε κάθε εργασία...αν και δεν υπάρχει λόγος να πας σε αυτούς!
                              Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimik last edited by

                                Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                                Τακάκια κάνα 70άρι για μπροστά και κιβώτιο μαζί με λάδια και φίλτρο γύρω στο 150άρι (και πολλά λέω)
                                Εάν πας σε επίσημο βάλε κανα 50άρι συν σε κάθε εργασία...αν και δεν υπάρχει λόγος να πας σε αυτούς!
                                Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι;

                                Ευχαριστώ....

                                στην Πτολεμαίδα βρίσκεται....για τον πατέρα μου πρόκειται!!! Έκανε το Service B πριν από 1 μήνα σε εξουσιοδοτημένο και τον έτσουξε και τώρα ψάχνει για τα υπόλοιπα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iliasp last edited by

                                  Εάν έρθει καμιά βόλτα στη Θεσσαλονίκη κανονίζεται
                                  Πτολεμαίδα δυστυχώς δεν γνωρίζω κάποιον καλό εξειδικευμένο ή γενικότερα συνεργείο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    metro last edited by

                                    Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                                    Εάν έρθει καμιά βόλτα στη Θεσσαλονίκη κανονίζεται
                                    Πτολεμαίδα δυστυχώς δεν γνωρίζω κάποιον καλό εξειδικευμένο ή γενικότερα συνεργείο...

                                    iliasp ήρθε η ώρα για σέρβις λάδια,φίλτρα,μπουζί, 30000 χλμ, Α150, service D. Ο Ρομπόπουλος μου ζητάει 350Ε περίπου. Έχεις να προτείνεις κάτι καλό στη θεσσαλονίκη?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iliasp last edited by

                                      Είσαι εκτός εγγύησης;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        metro last edited by

                                        Ο χρήστης iliasp έγραψε:
                                        Είσαι εκτός εγγύησης;

                                        Ναι, το αμάξι είναι 3 ετών και δεν ξέρω μέχρι πότε είναι η χαριστική εγγύηση. Για εργασία ζητά 160Ε και τα υπόλοιπα είναι ανταλλακτικά. Η πλάκα είναι πως απο τις 2,9 ώρες εργασίας παρατηρώ πως οι 1,3 ώρες αφορούν τους περιμετρικούς ελέγχους όπως φώτα, κόρνες, λάστιχα κτλ που τα θεωρώ υπερβολικά και ένας μηχανικός τα κάνει σε πολύ λιγότερο χρόνο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iliasp last edited by

                                          Έλεγχο γύρω γύρω για τα τζίτζιριμίτζιρι έχω δει να κάνουν μια φορά στο CLK του thanix για τα μάτια του κόσμου και μόνο (για να τον κάνουν γκόμενα αλλά τέσπα ) σε επίσημο!

                                          Σε εξειδικευμένο που πηγαίνω πάντα όταν το σηκώνουμε το κοιτάνε τα παιδιά, πχ για τακάκια που πήγα, μέχρι και την κρεμαγιέρα τσεκάρανε, συνδέσμους, άξονα μετάδοσης, κιβώτιο, διαφορικό...

                                          Έχεις PM, τα 160 εργατικά τσατσιλίκι γίνονται αυτόματα κανα 40άρι πραγματικής αξίας, όση ώρα πάρει τόση θα χρεωθείς χωρίς το καπέλο των περίπου 60Ε ανά εργατοώρα (fix εργατοώρας εννοείται μιας και πρόκειται περί συντήρησης Ferrari )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            metro last edited by

                                            Ευχαριστώ Ηλία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 321
                                            • 322
                                            • 128 / 322
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr