-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Δεν πρόκειται για ('πολιτική') σπορ έκδοση, αλλά για τον αντικαταστάτη (μάλλον) του C2 S1600, στο πρωτάθλημα Junior-WRC...φτου ρε γμτ και νομιζα προς στιγμης οτι βαλανε μυαλο οι Γαλλοι
-
Bιάζεστε , πολύ βιάζεστε
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Δεν πρόκειται για ('πολιτική') σπορ έκδοση, αλλά για τον αντικαταστάτη (μάλλον) του C2 S1600, στο πρωτάθλημα Junior-WRC...
φτου ρε γμτ και νομιζα προς στιγμης οτι βαλανε μυαλο οι Γαλλοι
και θα βαζαν roll cage σε πολιτικο οχημα?
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Δεν πρόκειται για ('πολιτική') σπορ έκδοση, αλλά για τον αντικαταστάτη (μάλλον) του C2 S1600, στο πρωτάθλημα Junior-WRC...
φτου ρε γμτ και νομιζα προς στιγμης οτι βαλανε μυαλο οι Γαλλοι
και θα βαζαν roll cage σε πολιτικο οχημα?
το roll cage τωρα το ειδα
οταν ειδα τις φωτο το πρωτο πραγμα που υπεθεσα ηταν οτι η citroen εξελισσει αυτην την εκδοση του DS3 παραλληλα με την κανονικη για να βγει στην αγορα -
Υπάρχουν σχέδια για παραπάνω απο 150 άλογα του 1,6?
Νομίζω αρκετά ... έως πολλά είναι! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Υπάρχουν σχέδια για παραπάνω απο 150 άλογα του 1,6?
Νομίζω αρκετά ... έως πολλά είναι!Σαφως...Τοσοι βελτιωσαδες στην ελλαδα...
-
Κινητήρες, τιμές και εξοπλισμός (στη Γαλλία).
20.000 € στρογγυλά για την 1.6 THP ! Λίγα ή πολλά ; -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Κινητήρες, τιμές και εξοπλισμός (στη Γαλλία).
20.000 € στρογγυλά για την 1.6 THP ! Λίγα ή πολλά ;Normal για γαλλία πάντα
-
Καλημέρα ! Απίστευτο αυτοκίνητο στη κατηγορία του.
Έχουμε νεότερα για το πότε θα κυκλοφορήσει Ελλάδα??
-
Επιτέλους ένα καινούριο πραγματικά ενδιαφέρον μοντέλο Πολύ όμορφο και ξεχωριστό, με μια τιμή στα 19χιλιάρικα με 1.6THP και γερό εξοπλισμό θα είναι πολύ καλό
-
Στα 19χιλιαρικα με 'εξοπλισμο citroen' ειναι εξαιρετικη επιλογη για το κοινο παντα στο οποιο απευθυνεται..Αντε να το δω και απο κοντα να πω εντυπωσεις.
-
παει και αυτο.....και ελεγα ισως να το ειχα στο στοχαστρο μου......
παμε για πιο φθηνα μοντελα -
Κενά νούμερα (DS1 και DS2) υπάρχουν. Μπορείς να ελπίζεις!
Η PSA 'οφείλει' στους φίλους της και ένα πολύ μικρό ΚΑΛΟ αμαξάκι! -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στα 19χιλιαρικα με 'εξοπλισμο citroen' ειναι εξαιρετικη επιλογη για το κοινο παντα στο οποιο απευθυνεται..Αντε να το δω και απο κοντα να πω εντυπωσεις.Κάτι μου λέει ότι με 19 και 20 χιλιάρικα δεν πρόκειται να περπατήσει πολύ. Όταν ανεβαίνει το μπάτζετ, πέφτει η ζήτηση για Citroen, αφού ο κόσμος (της Ελλάδας σίγουρα, για το εξωτερικό ελέγχεται) προτιμάει να τα ακουμπήσει αλλού.
-
Μπαα μια χαρα θα παει απο τις λιγες φορες που το πιστευω για citroen..Θα γινει κατι σα το mini πιστευω..θα προμοταριστει και με τροπο τετοιο που να απευθυνεται σε αυτο κοινο και θα ακουω και τη χαρακτηριστικη φραση απο τις γυναικες 'Τι γλυκουλι που ειναι' ενω θα λενε οπως και τωρα..
'Εμενα ξερεις πιο μ αρεσει?'
'Το 500 ή το mini? ' ελεγα εγω μεχρι τωρα..
'Οχιιι εκεινο το citroen που η οροφη ειναι και ροζ και τη κανεις και αλλο χρωμα..' -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
...Θα γινει κατι σα το mini πιστευω...Και η Citroen το ίδιο σκέφτηκε και έφτιαξε το DS3 και μάλιστα τόσο πολύ ... που αν μπουν δίπλα ... τα λες και αδερφάκια!
Τα 19.000€ και 20.000€ δεν απέχουν πολύ απο τις τιμές του Mini -και με το background της BMW- δύσκολα θα κονταροχτυπηθεί!
Όσο το βλέπω πάντως στερείτε έμπνευσης 'Citroen'. Ακόμα και το C2 είναι πιο εμπνευσμένο και 'φωνάζει' ότι πρόκειται για Citroen. Αντίθετα στο DS3 ... εύκολα προσαρμόζεται μια οποιασδήποτε μάρκας πρόσοψη! -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μπαα μια χαρα θα παει απο τις λιγες φορες που το πιστευω για citroen..Θα γινει κατι σα το mini πιστευω..θα προμοταριστει και με τροπο τετοιο που να απευθυνεται σε αυτο κοινο και θα ακουω και τη χαρακτηριστικη φραση απο τις γυναικες 'Τι γλυκουλι που ειναι' ενω θα λενε οπως και τωρα..
'Εμενα ξερεις πιο μ αρεσει?'
'Το 500 ή το mini? ' ελεγα εγω μεχρι τωρα..
'Οχιιι εκεινο το citroen που η οροφη ειναι και ροζ και τη κανεις και αλλο χρωμα..'χαχαχ
μου θυμισες μια ξαδερφη μου πριν χρονια που της αρεσε παρα πολυ οταν ειχε βγει στην αγορα το seat arosa και ελεγε
**Αχ μωρε τι γλυκουλι αυτοκινητο που ειναι αυτο ,ειναι παχουλουλι-στρουμπουλο και μου θυμιζει γουρουνακι !!! **
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αντίθετα στο DS3 ... εύκολα προσαρμόζεται μια οποιασδήποτε μάρκας πρόσοψη!
Δεν θα το ελεγα,
προσωπικα νομιζω οτι εχει πιο ιδιαιτερη σχεδιαση σε σχεση με τον ανταγωνισμο, για να το πω καλυτερα νομιζω οτι το desing ειναι πιο ''φίνο'' ,
εχει αυτην την φινετσα των Γαλλων που το κανει να ξεχωριζει απο των ανταγωνισμο και αυτο το desing δεν θα μπορουσε να το βγαλει ενας Γερμανος ή ενας Κορεατης κατασκευαστης
Αυτη την εντυπωση εχω βλεποντας τις φωτογραφιες -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μπαα μια χαρα θα παει απο τις λιγες φορες που το πιστευω για citroen..Θα γινει κατι σα το mini πιστευω..θα προμοταριστει και με τροπο τετοιο που να απευθυνεται σε αυτο κοινο και θα ακουω και τη χαρακτηριστικη φραση απο τις γυναικες 'Τι γλυκουλι που ειναι' ενω θα λενε οπως και τωρα..
'Εμενα ξερεις πιο μ αρεσει?'
'Το 500 ή το mini? ' ελεγα εγω μεχρι τωρα..
'Οχιιι εκεινο το citroen που η οροφη ειναι και ροζ και τη κανεις και αλλο χρωμα..'Έχεις ένα δίκιο, αλλά ο cosneo νομίζω το έχει πιάσει το νόημα μου.
Κάθομαι και σκέφτομαι πώς έχει χαθεί από τις πρώτες επιλογές η C4 για παράδειγμα, ειδικά αφού απέκτησε και τον 1.6Τ. Η C5 πάλι, μπορεί να γίνει το υπεραυτοκίνητο των 5 ηπείρων και των 7 θαλασσών, αλλά αν με τα ίδια λεφτά παίρνει κάποιος Avensis/Passat/Insignia, δεν πρόκειται να την αγοράσει παρά παππούς που θυμάται την DS ή την BX που είχε παλιά.
Στα πιο χαμηλά ευρώ δε, η κατάσταση δεν είναι καθόλου μα καθόλου κακή.
-
ειναι αυτο που ελειπε απο τη σιτροεν?
Citroen DS3