-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
σε χαλασε η γαλλια
Οχι παραπάνω από ένα κομμάτι ροκφόρτ
πασοκικο τυρι
Kαλά το κάνω και bleu d Auverge...Να μην στοχοποιούμαστε
-
Είσαι σίγουρος ότι το έκανες καλύτερο τώρα; Έλα, ακόμα και η ζαζά σου πασοκική λαίλαπα είναι...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Με νο
??
Mais non (μα οχι)
-
μ εστειλες.. Μ αρεσει που ειμαι και γαλλομαθης..
-
Εχεις γαλλικη παιδεια, καλο αυτο
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
:lol: Εχεις γαλλικη παιδεια, καλο αυτοΕιναι αυτο που λεμε 'με το πιανο και τα γαλλικα του'.. Ειμαι γαλαζοαιματος ρε αδερφε..
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Είσαι σίγουρος ότι το έκανες καλύτερο τώρα; Έλα, ακόμα και η ζαζά σου πασοκική λαίλαπα είναι...C'est vrai
Je suis amoureux de ma zaza -
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
:offtopicviii: -
Eνας mod να μαζεψει τους mods
-
και όχι μόνο.
-
-
Με τον εδώ εξοπλισμό η C5 exclusive 1.6 THP 33400 € στην Γαλλία . Η 2.0 με αντίστοιχο εξοπλισμό έκανε 31400 € . Οπότε υπολογίστε λόγω διαφοράς φόρων περίπου 31000 εδώ , όσο και η 2,0 σήμερα . Αλλωστε και το ινσίνια εκεί κοντά είναι στην πλούσια έκδοση . Είναι και η υδροπνευματική , έχει και περισσότερο εξοπλισμό η C5 λογικό είναι .
-
Έχει περιθώρια να το φέρουν και πιο κάτω. Μην ξεχνάς ότι στο Βέλγιο ξεκινά από 25.021 € και με έκπτωση γύρω στα 5 χιλ. όπως λένε. Γιατί να μην το ξεκινήσει κι εδώ με έκπτωση; Αλήθεια πότε έρχεται;
Υ.Γ.: Το Ινσίγνια που είναι ο λογικός αντίπαλος του είναι πολύ πιο κάτω από τα 30 χιλ. σε ότι εξτρά και να βάλεις επάνω. -
Η εκπτωση στο Βέλγιο είναι γιά τα 90 χρόνια και νομίζω τελειώνει τέλος Οκτωβρίου .
Το ινσίνια 31500 με ανάλογο εξοπλισμό , βάσει τιμοκαταλόγου . -
Τώρα που μπήκα στην επίσημη ιστοσελίδα της Όπελ το Ινσίγνια το δίνει 25.150 αρχική τιμή στην έκδοση Cosmo που έχει 'γεμάτο εξοπλισμό'. Μου φαίνεται δύσκολο ότι εξτρά και να βάλεις επάνω να φτάσει 31.500. Τώρα όσον αφορά τα 90 χρόνια της Σιτροέν γιατί να μην τα γιορτάσει και στην Ελλάδα παρά μόνον στο Βέλγιο;
-
Δέρμα , ξένον , ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμη , μεταλλικό χρώμα και κάτι άλλα ψιλά , πάνε εκεί την τιμή του ινσίνια . Εγώ έχω την C5 2.0 exclusive , οπότε την συγκρίνω ακριβώς και πάλι είναι πλουσιότερη από το ινσίνια . Τα 90 χρόνια τελειώνουν τον Δεκέμβριο και οι νέες 5άρες μάλλον από Γενάρη το Βλέπω. Αλλωστε πλέον το αυτοκίνητο εξαλείφει το τελευταίο του μειονέκτημα , ενώ στην Ευρώπη το αυτοκίνητο θεωρείται πλέον απαυθείας αντίπαλος της 3άρας , του Α4 και της C class , με τα οποία έχει διαφορά 5000 € και μιλάμε βέβαια κυρίως γιά τα 2,0 ντίζελ που πλέον έχει 160 ΗΡ .
-
Insignia 1600 turbo στην κορυφαια του εκδοση με δερματα, ηλεκτρικα καθισματα,οροφη, xenon,πλοηγηση κτλ πηρε το καλοκαιρι πατερας πολυ κοντινου μου ανθρωπου...Του βγηκε 27.000€ με το κλειδι στο χερι αλλα το ειχε παρει με μειωμενο τελος ταξινομησης...Ενταξει , καλο αυτοκινητο αλλα σαν την C5 δεν ειναι!
-
o πεθερος σαν να λεμε δλδ????
-
Οχι επ'ουδενι...
Αυτην την στιγμη δεν υφισταται πεθερος , αλλα ο πρωην πεθερος ειχε C4 by Loeb! Εννοειται!
CITROËN FORUM