Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SEAT IBIZA FR
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. SEAT IBIZA FR
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Μελλοντικά Μοντέλα
    22
    46
    85
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dienekes last edited by

      Ο χρήστης tsilis έγραψε:

      Ρεπρίζ εμφανίζουν τις ίδιες,και σημείωσε ότι το δυναμόμετρο που μετρούν οι τροχοί σχεδόν πάντα εμφανίζει μικρότερες τιμές στον τροχό από το αντίστοιχο του Drive.
      Γεγονός πάντως είναι ότι το FR πολύ γρήγορο!

      Πάντως μια ιπποδύναμη στον τροχό 125 ας πούμε ίππων, μεταφράζεται σε τουλάχιστον 145 στο στρόφαλο, ειδικά για αυτοκίνητο που είναι καινούργιο και άστρωτο. Δεν έχω διαβάσει κανένα από τα δύο τεστ, το σίγουρο είναι όμως ότι δεν εμπιστεύομαι καμία μέτρηση ιπποδύναμης, γιατί εύκολα μπορεί κάποιος να παρουσιάσει ό,τι θέλει.

      Από τη στιγμή που οι ρεπρίζ είναι ίδιες, οι επιταγχύνσεις από στάση (0-100, 0-160 και χιλιόμετρο) είναι κοντά, τότε η ιπποδύναμη πρέπει να είναι πρακτικά ίδια, ίσως πρόκειται και για το ίδιο 'δημοσιογραφικό' όχημα.

      Κάτω κάτω στις 'συνθήκες' μέτρησης βάζουν θερμοκρασίες, φορτίο, κλπ, μήπως εκεί υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορές;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tsakinnen last edited by

        Χμμμμ...Ενα FR με μια aftermarket αναρτηση, μπλοκε (αν και νομιζω οτι εχει ηλεκτρονικα ελεγχομενο διαφορικο) και ενα κιτ αυξησης υποδυναμης γυρο στα 200 αλογακια ειναι παλι πιο φτηνο απο το CRT... Και πολυ πιο ροπατο! Και εχει και Clima Τι παιζει αραγε εδω? Συμφερει τελικα το CRT και το μπλεξημο με τον Σαρακακη?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης Petros έγραψε:
          Κάτι δεν πάει καλά με τις μετρήσεις. Το υπεραισιόδοξο Drive μέτρησε 140 άλογα στους τροχούς και 7,5'' στα 0-100. Οι 4Τ 15 ημέρες μετά βγαίνουν με κάτι παραπάνω από 120 άλογα στον τροχό και πάνω από 8'' στα 0-100. Τι συμβαίνει άραγε;;;

          Τα αυτοκίνητα έχουν την ίδια πινακίδα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            markvag last edited by

            Ο χρήστης Petros έγραψε:
            Κάτι δεν πάει καλά με τις μετρήσεις. Το υπεραισιόδοξο Drive μέτρησε 140 άλογα στους τροχούς και 7,5'' στα 0-100. Οι 4Τ 15 ημέρες μετά βγαίνουν με κάτι παραπάνω από 120 άλογα στον τροχό και πάνω από 8'' στα 0-100. Τι συμβαίνει άραγε;;;

            Διαφορετικό δυναμόμετρο...

            Τον προ-προηγούμενο μήνα οι 4Τ δυναμομέτρησαν το ίδιο αμάξι σε 2 δυναμόμετρα (Alfa 156 JTS - διορθώστε με αν κάνω λάθος) και έβγαλαν διαφορές 7-8 ίππων στον τροχό. Αν μιλάμε και για διαφορετικά αυτοκίνητα... τρέχα γύρευε... Επίσης και οι διαφορές μεταξύ κινητήρων... Αν του Drive είναι στο (επιτρεπόμενο) +4% και των 4Τ στο (επίσης επιτρεπόμενο) -4% μιλάμε για 13-15 άλογα διαφορά.

            Για τους παραπάνω λόγους προσωπικά δεν παίρνω και σαν δεδομένο τις δυναμομετρήσεις... Απλά μου δείχνουν την κατανομή της ισχύος/ροπής και το που πάνω/κάτω κυμαίνεται...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 1
              106rallye03 last edited by

              Άμα αρχίσουμε να συγκρίνουμε φτιαγμένα Ibiza με το CTR , φτιάξε και ένα 206 τούμπανο και σύγκρινέ το με την Elise....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                frogy last edited by

                Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
                Άμα αρχίσουμε να συγκρίνουμε φτιαγμένα Ibiza με το CTR , φτιάξε και ένα 206 τούμπανο και σύγκρινέ το με την Elise....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης frogy έγραψε:

                  Άμα αρχίσουμε να συγκρίνουμε φτιαγμένα Ibiza με το CTR , φτιάξε και ένα 206 τούμπανο και σύγκρινέ το με την Elise....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dienekes last edited by

                    Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
                    Άμα αρχίσουμε να συγκρίνουμε φτιαγμένα Ibiza με το CTR , φτιάξε και ένα 206 τούμπανο και σύγκρινέ το με την Elise....

                    Όπως το κατάλαβα προσωπικά, η σύγκριση είχε να κάνει με το value for money του πράγματος και μόνο και φαντάζομαι ότι ήταν απλώς υπόθεση εργασίας...

                    Αν δεν κάνω λάθος ωστόσο, οι 4Τ το FR το συνέκριναν με το 'παλιό-καλό' Punto GT και βέβαια όχι με κάποιο 'πραγματικό Gti'.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tsakinnen last edited by

                      Ο χρήστης dienekes έγραψε:

                      Άμα αρχίσουμε να συγκρίνουμε φτιαγμένα Ibiza με το CTR , φτιάξε και ένα 206 τούμπανο και σύγκρινέ το με την Elise....

                      Όπως το κατάλαβα προσωπικά, η σύγκριση είχε να κάνει με το value for money του πράγματος και μόνο και φαντάζομαι ότι ήταν απλώς υπόθεση εργασίας...

                      Αν δεν κάνω λάθος ωστόσο, οι 4Τ το FR το συνέκριναν με το 'παλιό-καλό' Punto GT και βέβαια όχι με κάποιο 'πραγματικό Gti'.

                      Καποιος το 'επιασε το υπονοουμενο'
                      Φυσικα και μιλουσα για το value for money και μονο...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        106rallye03 last edited by

                        Mα και σε vfm είναι φανερό πως το CTR δεν έχει συγκρίνεται με το Seat! Ίσα ίσα που 20000 για Iiza είναι πάαααααρα πολλά, ενώ τα 30000 του R είναι 'πάνω' στο αμάξι.Σκεψου και τη μεταπώληση, σκέψου την εγγύηση, βάλε και τη μηχανή διαμάντι, βάλε και τουλάχιστον ίδιους χώρους, βάλε,βάλε,βάλε.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
                          Σκεψου και τη μεταπώληση, σκέψου την εγγύηση, βάλε και τη μηχανή διαμάντι, βάλε και τουλάχιστον ίδιους χώρους, βάλε,βάλε,βάλε.....

                          Πιστεύεις ότι έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία το Type R από το ibiza ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 1
                            106rallye03 last edited by

                            Ο χρήστης technik έγραψε:

                            Σκεψου και τη μεταπώληση, σκέψου την εγγύηση, βάλε και τη μηχανή διαμάντι, βάλε και τουλάχιστον ίδιους χώρους, βάλε,βάλε,βάλε.....

                            Πιστεύεις ότι έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία το Type R από το ibiza ;

                            Nαι, όπως και γενικά τα Honda από τα Seat. Sorry κιόλας, αλλά η έννοια ποιότητα δεν εξαντλείται στο VAG....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης technik έγραψε:

                              Πιστεύεις ότι έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία το Type R από το ibiza ;

                              Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου technik.
                              Φυσικά και έχει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:

                                Σκεψου και τη μεταπώληση, σκέψου την εγγύηση, βάλε και τη μηχανή διαμάντι, βάλε και τουλάχιστον ίδιους χώρους, βάλε,βάλε,βάλε.....

                                Πιστεύεις ότι έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία το Type R από το ibiza ;

                                Nαι, όπως και γενικά τα Honda από τα Seat. Sorry κιόλας, αλλά η έννοια ποιότητα δεν εξαντλείται στο VAG....

                                Mα φυσικά και η ποιότητα δεν εξαντλείται στο γκρούπ VAG , δεν ανέφερα κάτι τέτοιο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Ο χρήστης meco έγραψε:

                                  Πιστεύεις ότι έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία το Type R από το ibiza ;

                                  Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου technik.
                                  Φυσικά και έχει...

                                  Δεν εξέφρασα αντίθετη άποψη. Δεν γνωρίζω τί διαφορές έχουν στην

                                  μεταπωλητική αξία ibiza και civic, απλά ρώτησα

                                  (Το μόνο ίσως που μπορώ να δώ είναι η τιμή, όπου στο type R είναι πολύ πιο υψηλή, οπότε μπορεί να είναι και πιο δύσκολο να πουληθεί συγκριτικά με το πιο προσιτό ibiza )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dienekes last edited by

                                    Ο χρήστης technik έγραψε:

                                    (Το μόνο ίσως που μπορώ να δώ είναι η τιμή, όπου στο type R είναι πολύ πιο υψηλή, οπότε μπορεί να είναι και πιο δύσκολο να πουληθεί συγκριτικά με το πιο προσιτό ibiza )

                                    Δεν έχει να κάνει πιστεύω με την τιμή, τα Honda διατηρούν παραδοσιακά καλή μεταπωλητική αξία και το Type R έχει και μια 'συλλεκτική' διάσταση.

                                    Αντιθέτως, από ότι μπορώ να δω σε αγγελίες, το προηγούμενο Ibiza Cupra μάλλον δεν διατηρεί σπουδαία αξία μεταπώλησης, πράγμα που δικαιούμαστε να περιμένουμε και από το καινούργιο FR.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tiger last edited by

                                      Κι εγω πιστεύω οτι το honda θα κρατήσει καλύτερα την αξία του,όμως οι υποψήφιοι αγοραστές του θα είναι σαφώς λιγότεροι απο αυτούς του FR.

                                      Λογικά το FR πρέπει να πωλείται σχετικά εύκολα σε λίγα χρονάκια (λέμε τώρα,γιατι φετος οι ελληνάρες σπανε ολα τα ρεκορ αγορας αυτοκινήτων),γιατί αν καποιος θέλει ενα GT μελλοντικά,αντι να δωσει 26+ για καινούριο,μπορεί να δώσει 15+ για να πάρει το FR και να γλυτώσει και 11 χιλιάρικα .Βέβαια αν ενδιάμεσα βγει αυτοκίνητο με παρόμοιες δυνατότητες και τιμή αλλαζει το σκηνικό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros19 last edited by

                                        Δε μπορεις να ξερεις και να εκτιμησεις τι αξια θα εχει ενα αμαξι σε 5 χρονια... αν η ΧΟΝΤΑ βγαλει (λεμε τωρα) τουχρονου ενα αμαξι καραμουφα και σκοτωθουνε 200 ατομα, το ΤΑΙΠ ΑΡ θα πωλειται τσαμπα.
                                        η αν φτηνηνουν τα καινουργια και πηξει η αγορα σε ιμπιζα μεταχειρισμενα? αν ελευθερωθουν τα ντιζελ?

                                        YG Δεν λεω ουτε θεωρω πιθανο κατι να αλλαξει δραματικα, απλα μην τρωγεστε με αναλυσεις και κοντρα αναλυσεις, που στην ουσια δεν εχουν να προσφερουν τιποτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tiger last edited by

                                          Tα diesel και να απελευθερωθούν δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα στην αγορά των αυτοκινήτων τύπου GT,αλλωστε η απελευθέρωση πιθανότατα θα αφορα μόνο τα αυτοκίνητα που πληρούν το euro VΙ, που ειναι πολύ λίγα προς το παρόν και σίγουρα όχι τέτοιου τύπου αυτοκίνητα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης technik έγραψε:

                                            Δεν εξέφρασα αντίθετη άποψη. Δεν γνωρίζω τί διαφορές έχουν στην

                                            μεταπωλητική αξία ibiza και civic, απλά ρώτησα

                                            (Το μόνο ίσως που μπορώ να δώ είναι η τιμή, όπου στο type R είναι πολύ πιο υψηλή, οπότε μπορεί να είναι και πιο δύσκολο να πουληθεί συγκριτικά με το πιο προσιτό ibiza )

                                            Έτσι που το θέτεις τώρα, πιθανόν να έχεις και δίκιο. Δίλιτρο αυτοκίνητο 30'000Ευρώ πιθανόν να χάσει πιο έυκολα την αξία του σε σχέση με ένα που είναι 1800 και στοιχίζει 20'000Ευρώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr