-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Ρεπρίζ εμφανίζουν τις ίδιες,και σημείωσε ότι το δυναμόμετρο που μετρούν οι τροχοί σχεδόν πάντα εμφανίζει μικρότερες τιμές στον τροχό από το αντίστοιχο του Drive.
Γεγονός πάντως είναι ότι το FR πολύ γρήγορο!Πάντως μια ιπποδύναμη στον τροχό 125 ας πούμε ίππων, μεταφράζεται σε τουλάχιστον 145 στο στρόφαλο, ειδικά για αυτοκίνητο που είναι καινούργιο και άστρωτο. Δεν έχω διαβάσει κανένα από τα δύο τεστ, το σίγουρο είναι όμως ότι δεν εμπιστεύομαι καμία μέτρηση ιπποδύναμης, γιατί εύκολα μπορεί κάποιος να παρουσιάσει ό,τι θέλει.
Από τη στιγμή που οι ρεπρίζ είναι ίδιες, οι επιταγχύνσεις από στάση (0-100, 0-160 και χιλιόμετρο) είναι κοντά, τότε η ιπποδύναμη πρέπει να είναι πρακτικά ίδια, ίσως πρόκειται και για το ίδιο 'δημοσιογραφικό' όχημα.
Κάτω κάτω στις 'συνθήκες' μέτρησης βάζουν θερμοκρασίες, φορτίο, κλπ, μήπως εκεί υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορές;
-
Χμμμμ...Ενα FR με μια aftermarket αναρτηση, μπλοκε (αν και νομιζω οτι εχει ηλεκτρονικα ελεγχομενο διαφορικο) και ενα κιτ αυξησης υποδυναμης γυρο στα 200 αλογακια ειναι παλι πιο φτηνο απο το CRT... Και πολυ πιο ροπατο! Και εχει και Clima Τι παιζει αραγε εδω? Συμφερει τελικα το CRT και το μπλεξημο με τον Σαρακακη?
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Κάτι δεν πάει καλά με τις μετρήσεις. Το υπεραισιόδοξο Drive μέτρησε 140 άλογα στους τροχούς και 7,5'' στα 0-100. Οι 4Τ 15 ημέρες μετά βγαίνουν με κάτι παραπάνω από 120 άλογα στον τροχό και πάνω από 8'' στα 0-100. Τι συμβαίνει άραγε;;;Τα αυτοκίνητα έχουν την ίδια πινακίδα;
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Κάτι δεν πάει καλά με τις μετρήσεις. Το υπεραισιόδοξο Drive μέτρησε 140 άλογα στους τροχούς και 7,5'' στα 0-100. Οι 4Τ 15 ημέρες μετά βγαίνουν με κάτι παραπάνω από 120 άλογα στον τροχό και πάνω από 8'' στα 0-100. Τι συμβαίνει άραγε;;;Διαφορετικό δυναμόμετρο...
Τον προ-προηγούμενο μήνα οι 4Τ δυναμομέτρησαν το ίδιο αμάξι σε 2 δυναμόμετρα (Alfa 156 JTS - διορθώστε με αν κάνω λάθος) και έβγαλαν διαφορές 7-8 ίππων στον τροχό. Αν μιλάμε και για διαφορετικά αυτοκίνητα... τρέχα γύρευε... Επίσης και οι διαφορές μεταξύ κινητήρων... Αν του Drive είναι στο (επιτρεπόμενο) +4% και των 4Τ στο (επίσης επιτρεπόμενο) -4% μιλάμε για 13-15 άλογα διαφορά.
Για τους παραπάνω λόγους προσωπικά δεν παίρνω και σαν δεδομένο τις δυναμομετρήσεις... Απλά μου δείχνουν την κατανομή της ισχύος/ροπής και το που πάνω/κάτω κυμαίνεται...
-
Άμα αρχίσουμε να συγκρίνουμε φτιαγμένα Ibiza με το CTR , φτιάξε και ένα 206 τούμπανο και σύγκρινέ το με την Elise....
-
Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
Άμα αρχίσουμε να συγκρίνουμε φτιαγμένα Ibiza με το CTR , φτιάξε και ένα 206 τούμπανο και σύγκρινέ το με την Elise.... -
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Άμα αρχίσουμε να συγκρίνουμε φτιαγμένα Ibiza με το CTR , φτιάξε και ένα 206 τούμπανο και σύγκρινέ το με την Elise....
-
Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
Άμα αρχίσουμε να συγκρίνουμε φτιαγμένα Ibiza με το CTR , φτιάξε και ένα 206 τούμπανο και σύγκρινέ το με την Elise....Όπως το κατάλαβα προσωπικά, η σύγκριση είχε να κάνει με το value for money του πράγματος και μόνο και φαντάζομαι ότι ήταν απλώς υπόθεση εργασίας...
Αν δεν κάνω λάθος ωστόσο, οι 4Τ το FR το συνέκριναν με το 'παλιό-καλό' Punto GT και βέβαια όχι με κάποιο 'πραγματικό Gti'.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Άμα αρχίσουμε να συγκρίνουμε φτιαγμένα Ibiza με το CTR , φτιάξε και ένα 206 τούμπανο και σύγκρινέ το με την Elise....
Όπως το κατάλαβα προσωπικά, η σύγκριση είχε να κάνει με το value for money του πράγματος και μόνο και φαντάζομαι ότι ήταν απλώς υπόθεση εργασίας...
Αν δεν κάνω λάθος ωστόσο, οι 4Τ το FR το συνέκριναν με το 'παλιό-καλό' Punto GT και βέβαια όχι με κάποιο 'πραγματικό Gti'.
Καποιος το 'επιασε το υπονοουμενο'
Φυσικα και μιλουσα για το value for money και μονο... -
Mα και σε vfm είναι φανερό πως το CTR δεν έχει συγκρίνεται με το Seat! Ίσα ίσα που 20000 για Iiza είναι πάαααααρα πολλά, ενώ τα 30000 του R είναι 'πάνω' στο αμάξι.Σκεψου και τη μεταπώληση, σκέψου την εγγύηση, βάλε και τη μηχανή διαμάντι, βάλε και τουλάχιστον ίδιους χώρους, βάλε,βάλε,βάλε.....
-
Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
Σκεψου και τη μεταπώληση, σκέψου την εγγύηση, βάλε και τη μηχανή διαμάντι, βάλε και τουλάχιστον ίδιους χώρους, βάλε,βάλε,βάλε.....Πιστεύεις ότι έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία το Type R από το ibiza ;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σκεψου και τη μεταπώληση, σκέψου την εγγύηση, βάλε και τη μηχανή διαμάντι, βάλε και τουλάχιστον ίδιους χώρους, βάλε,βάλε,βάλε.....
Πιστεύεις ότι έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία το Type R από το ibiza ;
Nαι, όπως και γενικά τα Honda από τα Seat. Sorry κιόλας, αλλά η έννοια ποιότητα δεν εξαντλείται στο VAG....
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πιστεύεις ότι έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία το Type R από το ibiza ;
Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου technik.
Φυσικά και έχει... -
Ο χρήστης 106rallye03 έγραψε:
Σκεψου και τη μεταπώληση, σκέψου την εγγύηση, βάλε και τη μηχανή διαμάντι, βάλε και τουλάχιστον ίδιους χώρους, βάλε,βάλε,βάλε.....
Πιστεύεις ότι έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία το Type R από το ibiza ;
Nαι, όπως και γενικά τα Honda από τα Seat. Sorry κιόλας, αλλά η έννοια ποιότητα δεν εξαντλείται στο VAG....
Mα φυσικά και η ποιότητα δεν εξαντλείται στο γκρούπ VAG , δεν ανέφερα κάτι τέτοιο.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Πιστεύεις ότι έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία το Type R από το ibiza ;
Εδώ θα διαφωνήσω μαζί σου technik.
Φυσικά και έχει...Δεν εξέφρασα αντίθετη άποψη. Δεν γνωρίζω τί διαφορές έχουν στην
μεταπωλητική αξία ibiza και civic, απλά ρώτησα
(Το μόνο ίσως που μπορώ να δώ είναι η τιμή, όπου στο type R είναι πολύ πιο υψηλή, οπότε μπορεί να είναι και πιο δύσκολο να πουληθεί συγκριτικά με το πιο προσιτό ibiza )
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
(Το μόνο ίσως που μπορώ να δώ είναι η τιμή, όπου στο type R είναι πολύ πιο υψηλή, οπότε μπορεί να είναι και πιο δύσκολο να πουληθεί συγκριτικά με το πιο προσιτό ibiza )
Δεν έχει να κάνει πιστεύω με την τιμή, τα Honda διατηρούν παραδοσιακά καλή μεταπωλητική αξία και το Type R έχει και μια 'συλλεκτική' διάσταση.
Αντιθέτως, από ότι μπορώ να δω σε αγγελίες, το προηγούμενο Ibiza Cupra μάλλον δεν διατηρεί σπουδαία αξία μεταπώλησης, πράγμα που δικαιούμαστε να περιμένουμε και από το καινούργιο FR.
-
Κι εγω πιστεύω οτι το honda θα κρατήσει καλύτερα την αξία του,όμως οι υποψήφιοι αγοραστές του θα είναι σαφώς λιγότεροι απο αυτούς του FR.
Λογικά το FR πρέπει να πωλείται σχετικά εύκολα σε λίγα χρονάκια (λέμε τώρα,γιατι φετος οι ελληνάρες σπανε ολα τα ρεκορ αγορας αυτοκινήτων),γιατί αν καποιος θέλει ενα GT μελλοντικά,αντι να δωσει 26+ για καινούριο,μπορεί να δώσει 15+ για να πάρει το FR και να γλυτώσει και 11 χιλιάρικα .Βέβαια αν ενδιάμεσα βγει αυτοκίνητο με παρόμοιες δυνατότητες και τιμή αλλαζει το σκηνικό.
-
Δε μπορεις να ξερεις και να εκτιμησεις τι αξια θα εχει ενα αμαξι σε 5 χρονια... αν η ΧΟΝΤΑ βγαλει (λεμε τωρα) τουχρονου ενα αμαξι καραμουφα και σκοτωθουνε 200 ατομα, το ΤΑΙΠ ΑΡ θα πωλειται τσαμπα.
η αν φτηνηνουν τα καινουργια και πηξει η αγορα σε ιμπιζα μεταχειρισμενα? αν ελευθερωθουν τα ντιζελ?YG Δεν λεω ουτε θεωρω πιθανο κατι να αλλαξει δραματικα, απλα μην τρωγεστε με αναλυσεις και κοντρα αναλυσεις, που στην ουσια δεν εχουν να προσφερουν τιποτα.
-
Tα diesel και να απελευθερωθούν δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα στην αγορά των αυτοκινήτων τύπου GT,αλλωστε η απελευθέρωση πιθανότατα θα αφορα μόνο τα αυτοκίνητα που πληρούν το euro VΙ, που ειναι πολύ λίγα προς το παρόν και σίγουρα όχι τέτοιου τύπου αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Δεν εξέφρασα αντίθετη άποψη. Δεν γνωρίζω τί διαφορές έχουν στην
μεταπωλητική αξία ibiza και civic, απλά ρώτησα
(Το μόνο ίσως που μπορώ να δώ είναι η τιμή, όπου στο type R είναι πολύ πιο υψηλή, οπότε μπορεί να είναι και πιο δύσκολο να πουληθεί συγκριτικά με το πιο προσιτό ibiza )
Έτσι που το θέτεις τώρα, πιθανόν να έχεις και δίκιο. Δίλιτρο αυτοκίνητο 30'000Ευρώ πιθανόν να χάσει πιο έυκολα την αξία του σε σχέση με ένα που είναι 1800 και στοιχίζει 20'000Ευρώ.
SEAT IBIZA FR