-
Το ίδιο είναι ρε μάστορα, είναι ζήτημα μεγέθους 'μικρή αδράνεια' = 'μεγάλη τάση'. Πάντως η ροπή δεν είναι αυτό που έλεγε ο φίλος.
-
Μα ο φίλος είπε πως είναι η τάση ενός αντικειμένου να αλλάζει την κινητική του κατάσταση. Το σωστό είναι το αντίθετο (για την αδράνεια), να μην αλλάζει την κινητική του κατάσταση.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Απο Astra opc ..... Βmw 645?
Μηπως δουλευει νυχτα...?Μεταχειρισμένη φαντάζομαι καθώς δεν βγαίνει η 645 πια...
-
ξαναλεω οτι η ροπη ειναι η ταση ενος αντικειμενου να αλλαξει την κινητικη του κατασταση.ειναι ο γενικος ορισμος.απο εκει κ περα εξαρταται παντα για ποια ροπη θελουμε να μιλησουμε(μιας υπαρχουν περισσοτερες απο μια)
η ροπη στην οποια αναφερεται ο drdino ειναι η ροπη στρεψης.κ να επισημανω οτι η ροπη δεν ειναι δυναμη.ετσι κ η ροπη στρεψης ειναι το γινομενο δυναμης επι την αποσταση απο τον αξονα περιστροφης..ειναι πραγματα γραμμενα σε βιβλια γυμνσιου η λυκειου(δεν θυμαμαι) κ τα εχω κ στα φοιτητικα μου βιβλια φυσικης..
ναςς,να σε διορθωσω,αυτο που λεω ειναι η ροπη αδρανειας(μιας κ υπαρχουν διαφορες ροπες περα απο την στρεψης κ την αδρανειας) κ οχι η ιδια η αδρανεια..
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
ξαναλεω οτι η ροπη ειναι η ταση ενος αντικειμενου να αλλαξει την κινητικη του κατασταση.ειναι ο γενικος ορισμος.απο εκει κ περα εξαρταται παντα για ποια ροπη θελουμε να μιλησουμε(μιας υπαρχουν περισσοτερες απο μια)Η νευτώνια δυναμική μας λέει ότι μια δύναμη είναι η αιτία που αλλάζει την κινητική κατάσταση ενός σώματος...
και αφού η ροπή δεν είναι δύναμη, δεν ισχύει αυτό που λες...
αν μου έλεγες ότι η δύναμη που προκαλεί τη ροπή δημιουργεί την τάση αλλαγής της κινητικής κατάστασης ενός αντικειμένου, τότε οκ... -
ειπε κανεις οτι η ροπη αλλαζει την κινητικη κατασταση του αντικειμενου(αρα ειναι κ η αιτια αυτης της αλλαγης)? η ροπη ειναι η ΤΑΣΗ(κ οχι δυναμη-αιτια) που εχει το αντικειμενο να αλλαξει την κινητικη του κατασταση(προφανως απο την ασκηση μιας δυναμης..). .νομιζω ελληνικα μιλαμε,αλαμπουρνεζικα καταλαβαινουμε..
δεν ηξερα οτι θα καναμε κ μαθηματα φυσικης σε διαδικτυακη κοινοτητα περι αυτοκινητων.. -
τι σημαίνει τάση να αλλάξει την κινητική κατάσταση?
μπορείς να μου ορίσεις την τάση σα φυσικό μέγεθος?
γιατί εγώ από τα λίγα που ξέρω, τάση=δύναμηάρα αυτό που λες είναι: η ροπη ειναι η δύναμη ενος αντικειμενου να αλλαξει την κινητικη του κατασταση...
αν εννοείς τάση σα να λέμε τάσεις της μόδας τότε δε μιλάς με φυσικούς όρους...
-
μπορεις να ανοιξεις οποιοδηποτε λεξικο.κ αν βρεις καπου την εννοια ΤΑΣΗ να ειναι ταυτοσημη με την εννοια ΔΥΝΑΜΗ,παρεθεσε μου ενα συνδεσμο να το δω κ εγω..
εγω λοιπον με τα λιγα ελληνικα που κατεχω,ξερω οτι ΤΑΣΗ ισοδυναμει περιπου με ΕΥΚΟΛΙΑ(εξ'ου κ οταν λεμε οτι καποις εχει ταση-ροπη προς π.χ. τις κακες συνηθειες=προβαινει σε κακες συνηθειες με ευκολια..κ οχι με δυναμη! )
απο την αλλη,αν θελεις κοιταξε τα βιβλια της φυσικης σου(αν εχεις ακομα γυμνασιου-λυκειου,αλλιως πανεπιστημιου,αν ηταν σχετικη η σχολη σου,αλλιως πεταξου σε μια βιβλιοθηκη) κ δες τον γενικο ορισμο της ροπης.
αυτα απο εμενα,κ επειδη βλεπω οτι δεν παει το θεμα πουθενα κ ειμαστε ηδη ,το σταματαω εδω..ουτε καθηγητης φυσικης ειμαι,ουτε εχω διαθεση να επιβαλλω τα αυτονοητα..οποτε ο καθεις μπορει να πιστευει οτι θελει..
καλη συνεχεια!!
συγνωμη για ακομα μια εκτος θεματος παραθεση..καλα,τωρα ειδα ολη την απαντηση σου..ο ορος ταση χρησιμοποιειεται για να εξηγησει ενα φυσικο μεγεθος.κ η εξηγηση δινεται με λεξεις..δεν ηξερα οτι τα φυσικα μεγεθη(αληθεια ειναι φυσικο μεγεθος?αφου ειναι γινομενο φυσικων μεγεθων αρα νομιζω δεν ειναι.. ) ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ μονο με φυσικα μεγεθη κ οχι με λεξεις..
παραδειγμα.ροπη στρεψης=δυναμη χ αποσταση απο τον αξονα. αρα συμφωνα με τα λεγομενα σου κ αν η ταση=δυναμη(αυτο ειλικρινα πρωτη φορα το ακουω.. ) τοτε δυναμη=δυναμη χ αποσταση..
μαλιστα..κ απορω γιατι συνεχιζω..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
φταιει οτι το μοτερ του psa μεχρι τις 4.000 δεν υπαρχει βεβαια και οτι οταν αφηνεις το γκαζι η καταναλωση μηδενιζει μετα απο κανα 2λεπτο
αυτα ουτε σε καρμπιρατερ δε γινονταν
Ψιτ... νεαρέ...
Το tc όταν σου λέει ότι δείχνει στιγμιαία κατανάλωση, στην πραγματικότητα σου δείχνει τον κινητό μέσο όρο των τελευταίων Χ στιγμιαίων καταναλώσεων (για τα P.S.A.) μιλάω... Γι' αυτό κάνει μια ώρα να μηδενίσει. Δεν σημαίνει ότι εκείνη την ώρα καις κιόλας...
Αλλά εσείς οι vagίτες έχετε ένα θεματάκι με τα ηλεκτρονικά...
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
μπορεις να ανοιξεις οποιοδηποτε λεξικο.κ αν βρεις καπου την εννοια ΤΑΣΗ να ειναι ταυτοσημη με την εννοια ΔΥΝΑΜΗ,παρεθεσε μου ενα συνδεσμο να το δω κ εγω..Θυμάσαι στο σχολειο που λέγαμε για τάση σχοινιού... ε δύναμη είναι αυτό και μετριέται σε Newton...
6) Ένα συρματόσχοινο που στηρίζει κατακόρυφο τηλεγραφικό στύλο σχηματίζει με αυτόν γωνία φ=30ο και η τάση του είναι F=800N. Να βρείτε την οριζόντια Fo και την κατακόρυφη Fκ συνιστώσα της F. (Πηγή Δυναμική 1)
εγω λοιπον με τα λιγα ελληνικα που κατεχω,ξερω οτι ΤΑΣΗ ισοδυναμει περιπου με ΕΥΚΟΛΙΑ(εξ'ου κ οταν λεμε οτι καποις εχει ταση-ροπη προς π.χ. τις κακες συνηθειες=προβαινει σε κακες συνηθειες με ευκολια..κ οχι με δυναμη! )
δεν υπάρχει όρος ευκολία στη φυσική... εγώ αυτό που κατάλαβα ότι εννοείς με τον όρο τάση είναι η κλίση ή η παράγωγος (που υποδηλώνει την τάση που λες) κάποιου φυσικού μεγέθους που αλλάζει την κινητική κατάσταση ενός αντικειμένου, όμως η ροπή είναι ένα αρκετά περίεργο μέγεθος μιας και ακόμα και όταν εφαρμοστεί μπορεί να μην αλλάξει καν την κινητική κατάσταση ενός αντικειμένου (αλλά μόνο τη δυναμική πχ)...
-
μαλιστα..δηλαδη θελεις να μου πεις οτι για οποιοδηποτε ορισμο χρησιμοποιουμε αποκλειστικα φυσικους ορους..κ οχι λεξεις..μαλιστα..
οπως επιθυμεις..εχεις δικαιο,δεν μπορω να στο αλλαξω..μιας κ βρηκες παραδειγμα με ταση(η οποια προφανως δεν ειναι ιδια,μη ξεχναμε κ τις πολλες εννοιες που εχει η καθε ελληνικη λεξη),βρες λοιπον κ τον γενικο ορισμο της ροπης..
i rest my case..καλη συνεχεια..κ που'σαι ομορφε..παρε κ μια αποψη απο λεξικο(που προφανως δεν ξερει οσα εσυ..)
http://www.wordreference.com/engr/inclinationκ δες αν ροπη κ ταση τα θεωρει ταυτοσημα..κ δες αν αναφερει πουθενα δυναμη..(αντιθετως την κλιση που ανεφερες την λεει,μιας κ ειναι το ιδιο πραγμα κ συμφωνω..)
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
τι σημαίνει τάση να αλλάξει την κινητική κατάσταση?
μπορείς να μου ορίσεις την τάση σα φυσικό μέγεθος?
γιατί εγώ από τα λίγα που ξέρω, τάση=δύναμηάρα αυτό που λες είναι: η ροπη ειναι η δύναμη ενος αντικειμενου να αλλαξει την κινητικη του κατασταση...
αν εννοείς τάση σα να λέμε τάσεις της μόδας τότε δε μιλάς με φυσικούς όρους...
δεν έχεις ακούσει την έκφραση, αυτό το παιδί έχει μιά τάση να λέει μαλακίες?
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
κ δες αν ροπη κ ταση τα θεωρει ταυτοσημα..κ δες αν αναφερει πουθενα δυναμη..άλλο inclination, άλλο torque...
-
επισης παρε ενα ακομη συνδεσμο που ολως τυχαιως παλι λεει οτι η ροπη ειναι ταση..
http://www.ee.teihal.gr/lessons/downloa ... ioseis.pdfαπο την σελιδα 7(στο τελος της ειδικα ανα φερει ροπη-τεινει) κ επειτα μπορεις να διαβασεις..στην σελιδα 8 εχει παραγραφο που αναφερει την εννοια της ροπης..εκει θα δεις αν την ταυτοποιει με την ταση(με την εννοια ευκολια) η οχι..
οσο για το αλλο inclination,αλλο torque,μαλλον δεν διαβαζεις αυτα που πρεπει αλλα αυτα που θελεις..
εγω μιλησα για ΓΕΝΙΚΟ ΟΡΙΣΜΟ!!ποσες φορες θα το πω??
οριστε,δες κ την ανωτερω εργασια.μαλλον κ αυτος λαθος τα λεει..
ακομα περιμενω τον δικο σου γενικο ορισμο της ροπης..
εγω τουλαχιστον αυτα που εχω διδαχθει,τα λεω.. -
Η ροπή και η τάση ως γενικές έννοιες είναι συνώνυμες (ροπή - ρέπω, επιρρεπής πχ: ο Γιάννης είναι επιρρεπής στα λάθη = τείνει να κάνει λάθη, τείνω - τάση) αλλά στη Μηχανική μιλάμε για δύο διαφορετικές έννοιες:
Ροπή = Δύναμη επί απόσταση (M = F∙α)
Τάση = Δύναμη δια Επιφάνεια (σ = F/A) -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
ακομα περιμενω τον δικο σου γενικο ορισμο της ροπης..
εγω τουλαχιστον αυτα που εχω διδαχθει,τα λεω..επειδή το κουράσαμε, η ροπή δεν έχει καμιά σχέση με την τάση ή ευκολία ή όπωσθεσπεστο για αλλαγή της κινητικής κατάστασης ενός αντικειμένου... δείχνει απλά το πόσο επιδρά μια δύναμη F που ασκείται σε απόσταση d από το σημείο περιστροφής στην περιστροφή ενός σώματος...
άλλωστε η ροπή δεν υπάρχει/μπαίνει σα μέγεθος σε καμιά εξίσωση διατήρησης ενέργειας, κινητική εξίσωση ή οτιδήποτε άλλο... είναι ένα τεχνητό μέγεθος που το φτιάξαμε γιατί μόνο το μέγεθος της δύναμης δε βολεύει στις περιστροφικές κινήσεις... άντε πες μου τώρα σε όλα αυτά που κολλάει η αλλαγή της κινητικής κατάστασης ενός αυτοκινήτου πχ...
-
Φτάνει πια με τα !
-
μα εγω ουδεποτε ειπα οτι η ροπη ειναι η ταση με την εννοια της ως φυσικος ορος.αντιθετως ειπα οτι η ταση ειναι η ευκολια.κ ειπα οτι η καθε ελληνικη λεξη εχει παραπανω απο μια σημασια..αντιθετως αλλοι ηταν αυτοι που ειπαν οτι η ροπη δεν ειναι η ευκολια(για να μη τους μπερδευει λοιπον το ''ταση'') ενος αντικειμενου να αλλαξει την κινητικη του κατασταση..κ περιπλεκουν ταση νηματος με ροπη κτλ..
ρε ομορφε κ παλι δεν μου εδωσες γενικο ορισμο..μου ειπες τι δειχνει,χαιρω πολυ,αυτο το ηξερα ηδη..γενικο ορισμο περιμενω.. ,τουλαχιστον σου παρεθεσα κ μερικους συνδεσμους,για να δεις τι εννοω..δεν αρκουμαι στην ισχυρογνωμοσυνη μου..
επειδη μονος σου λες οτι ειναι τεχνητο μεγεθος,ποιος ο λογος να μη χρησιμοποιησω αυτο που εμαθα κ εχω γραμμενο σε βιβλια..επειδη εσυ μπερδευεις την ταση(=ευκολια) με οποιαδηποτε ταση υπαρχει στην φυσικη?
οσο για το που κολλαει με το αυτοκινητο,ειπα οτι ενα βαρυ αυτοκινητο εχει την ταση να αλλαζει πιο δυσκολα την κινητικη του κατασταση(επιταχυνση-επιβραδυνση-απο κινηση σε ευθεια σε κινηση με στροφες κτλ) εν συγκρισει με ενα ελαφρυτερο..
οσο για το αν η ροπη εχει σχεση με την μεταβολη της κινητικης καταστασης,οκ,θα ξερεις καλυτερα απο καθηγητες κ βιβλια..οποτε παω πασο..δεν εχει σχεση..
τεσπα,απο εδω κ στο εξης εχεις δικαιο σε οτι κ αν πεις..το σταματαω εδω..ελπιζω να ικανοποιηθεις..
καλη συνεχεια..** ΤΕΛΟΣ [mod]**
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
οσο για το που κολλαει με το αυτοκινητο,ειπα οτι ενα βαρυ αυτοκινητο εχει την ταση να αλλαζει πιο δυσκολα την κινητικη του κατασταση(επιταχυνση-επιβραδυνση-απο κινηση σε ευθεια σε κινηση με στροφες κτλ) εν συγκρισει με ενα ελαφρυτερο..F = m * α... άρα ένα βαρύ αυτοκίνητο (m, δλδ μάζα είναι μεγάλη) έχει την τάση να αλλάζει πιο δύσκολα την κινητική του κατάσταση (α, δλδ επιτάχυνση είναι μικρή) σε σχέση με ένα ελαφρύτερο αυτοκίνητο και για την ίδια δύναμη (και κατ' επέκταση ισχύ)...
αφού τα λέει ΟΛΑ ο δεύτερος νόμος, ένα και ένα κάνουν δύο... -
ειπαμε τελος τα
Οδήγησα....