Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 526
    • 527
    • 68 / 527
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    124
    10535
    182706
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      Μισή ντροπή δική σας, μισή της Opel που το βγαζε...τι να πω...

      ηταν πολυ τιμιο αυτοκινητο για αυτο και δε μπορω να του κρατησω κακια...
      δε με ενθουσιαζε ποτε , αλλα σαν εργαλειο ηταν παραπανω απο καλο..
      αυτος που το αγορασε απο μας ακομα και σημερα μετα απο απειρα χλμ δηλωνει ευχαριστημενος

      δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα για σπορ σκηνικα ρε συ στεφανε , δε θα το συγκρινα σε καμια περιπτωση με 156 σε αυτον τον τομεα..σε αλλους ομως οπως αξιοπιστια , κοστη και χρηστικοτητα το συγκρινω μια χαρα

      αλλωστε ουτε τα λεφτα ειχαμε τοτε για να παρουμε κατι πιο γκλαμουρατο , ουτε ο πατερας μου ενδιαφερεται για γκαζια

      θα σου λεγα και σενα ντροπη που πηρατε q5 , αλλα ειναι audi και δε μου βγαινει

      Πες το πες το! Θα δώσεις έτοιμο signature στον Πάσχο!!

      Πέρα απτη πλάκα ρε συ δεν κρίνω το αμάξι οικονομοτεχνικά! Καλά κάνατε και το πήρατε αφού σας κάλυπτε τις ανάγκες! Απλά στη συγκεκριμένη κατηγορία παίζουν ένα κάρο αμάξια και σίγουρα ακόμα και τότε το Vectra δεν ήταν ότι καλύτερο! Το ότι βγήκε αξιόπιστο μάλλον θέμα τύχης και καλής χρήσης ήταν! Αλλά τι λέω...εδώ μου χουν βγει εμένα 4 Alfa και 2 Fiat αξιόπιστα...το Vectra που ναι και Γερμανικό δεν θα βγαινε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        δεν ειναι μονο θεμα κατηγοριας ειναι και θεμα χρηματων και τι σου δινει ο καθενας στα χρηματα αυτα..

        αν βγαλεις το οδηγικο κομματι η opel διαχρονικα σου δινει πολυ καλα πραγματα για αυτα που πληρωνεις

        βεβαια ουτε και ο πατερας μου δεν θα ξαναπερνε οπελ γιατι ειχε καλομαθει στις γαλλικες αναρτησεις και τον ενοχλουσε λιγο η γερμανικη (ή μαλλον οπελικη) αντιμετωπιση του θεματος

        δεν ηταν σφιχτο αμαξι, ομως μετα απο καποια ωρα ηταν αβολο

        το αξιοπιστο ειναι σχετικο , στο οπελ δεν ειχαμε καμια απολυτως βλαβη περα απο ενα δυναμο..
        (και εξατμισεις που τρυπουσαν επειδη η μητερα μου δουλευει 2 χλμ απο το σπιτι και εμενε νερο στην εξατμιση, αρα καταλαβαινεις και ποσο γτπ χρηση ειχε)

        κατα τα αλλα το αυτοκινητο δε ζητησε απολυτως τιποτα, δε σου μιλαω λοιπον για προβλεπομενες/γνωστες ζημιες ή αναλωσιμα
        σου μιλαω για το απολυτο τιποτα
        **εδιτ ** ξεχασα οτι οταν το ειχα εγω για καμια 20αρια χιλιαρικα χλμ εκοψα 2 βασεις μηχανης, αλλα κιβωτιο δισκος/ μοτερ δεν επαθαν τιποτα παροτι το πηγαινα κοφτες κρυο και αλλαζα ταχυτητες οπως να ναι

        κατι το οποιο σου λεω οτι δεν εχει συμβει με κανενα μας αλλο αυτοκινητο..
        εστω και μια χαζοβλαβη μια στο τοσο ολα τα αλλα την εβγαζαν και βγαζουν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefan147 last edited by

          Όντως ανέκαθεν τίμια τα Opel αλλά από σχέδιο και συμπεριφορά...
          Σε δρόμο με grip πάντως πρέπει να σε δυσκολεύει το OPC! To οδήγησα πρόσφατα και πήγαινε τον κώλο του! Απλά μην του ζητούσες να στρίψει ή να εκκινήσει...Υποστροφή και torque steering σε όλο τους το μεγαλείο...Έχει και ωράιο ήχο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            ποιο opc? για πες εμπειριες να ειμαστε και λιγο εντος θεματος?

            εγω ειχα απογοητευτει μια κια καλη οταν οδηγησα αστρα με 180 αλογα..δεν περιμενα κατι τρομερο αλλα συμπεριφορα πολυ χειροτερη και απο το σιτροενακι μου..
            ισως επηρεαστηκα πολυ και απο την αισθηση αλλα γενικα το αυτοκινητο δεεεν...

            το σχεδιο δεν ηταν ποτε κατι τρομερο, αλλα σιγουρα δεν ειναι και απο τα πιο ασχημα που κυκλοφορουν

            μονη μεγαλη ενσταση η καγκουρο εμφανιση χωρις λογο των οpc ειδικα του corsa..
            ενω γενικα το συμπαθω το αμαξακι και δεν εχω προβλημα με το corsa ο βασικος λογος που δε θα επαιρνα opc ειναι η εμφανιση..

            μπορει να ειμαι βαγκιτης και να μην εχω ιχνος αισθητικης , αλλα εχω και καποια ορια ως ανθρωπος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kikizas-grigoris last edited by

              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

              όπως και το ότι μας έβαζαν (τα παιδιά) στο πορτ-μπαγκάζ για να ελέγξουν την χωρητικότητά του...
              Τι εποχές και εκείνες !

              σοβαρα σου εκαναν τετοιο πραγμα?

              θυμαμαι παντως το 98 περιπου οταν πηραμε το vectra που ο πατερας μου απερριψε το avensis γιατι οταν εκλεινε η πορτα του φαινοταν χαρτινο

              Καλά ρε έχει περάσει Opel Vectra του 98 απτην οικογένεια και έχεις μούτρα και βγαίνεις και το λες?? Έτσι εξηγούνται όλα...

              Ωπα, ωπα, λιγα λογια για το αυτοκινητο μου...
              Μπορει να μην 'σκαβει' τον δρομο, το τιμονι να μην εχει πολυ καλη αισθηση για το που βρισκονται οι τροχοι, (τουλαχιστον ειναι βαρυ...) το κιβωτιο να εχει διαδρομες...λεωφορειου (εχει πολυ στιβαρη αισθηση ομως ακομα και μετα απο αρκετη 'περιποιηση'), αλλα τουλαχιστον αυτο που οδηγω με την sport
              στανταρ αναρτηση, δεν κανει κιχ μετα απο 108κ, στριβει οπως ερχεσαι (ενταξει με 100αλογα
              θα πεις ολα το κανουν, σε ανοιχτες καμπες με 'πολλα' ομως? ), και δεν 'πινει'
              τον αγλεωρα. (εκτος αν πας συνεχεια διχως αυριο, ετσι 'πινουν' σχεδον ολα )

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                και χωρις αυριο να πας αυτο το μοτερ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΠΟΛΥ

                σου ειπα τι γινοταν σε σχεση με το 1600αρι του psa που την πινει με το καλαμακι
                (και σε πολυ πιο ελαφρυ αυτοκινητο )

                και τα 25 αλογα διαφορα δε μου λενε κατι γιατι το αλλο πινει και χαλαρα να πηγαινεις..

                αυτο και οι twin spark

                και μετα μου λετε οτι τα τουρμπο καινε..τιποτα δεν καινε
                (για τα turbo benzina δε βαζω το χερι μου στη φωτια )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                  και χωρις αυριο να πας αυτο το μοτερ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΨΕΙ ΠΟΛΥ

                  σου ειπα τι γινοταν σε σχεση με το 1600αρι του psa που την πινει με το καλαμακι
                  (και σε πολυ πιο ελαφρυ αυτοκινητο )

                  Mπορει, μπορει , ακου που σου λεω.
                  Ενα συντομο περασμα απο Βουλιαγμενη μεχρι το σημειο που γνωριστηκαμε ολη η παρεα και
                  πισω σε ρυθμους 'ταπα' για το vectra βγαινει ανετα στα 10λιτρα. (μιλαμε για 10-15χλμ συνολικα) Για 100αλογα δεν ειναι και 'τιποτα'...
                  Τωρα εσυ βεβαια εισαι σε αλλο league με τα 265 να 'φτερνιζονται', οποτε
                  σε καταλαβαινω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                    ποιο opc? για πες εμπειριες να ειμαστε και λιγο εντος θεματος?

                    εγω ειχα απογοητευτει μια κια καλη οταν οδηγησα αστρα με 180 αλογα..δεν περιμενα κατι τρομερο αλλα συμπεριφορα πολυ χειροτερη και απο το σιτροενακι μου..
                    ισως επηρεαστηκα πολυ και απο την αισθηση αλλα γενικα το αυτοκινητο δεεεν...

                    το σχεδιο δεν ηταν ποτε κατι τρομερο, αλλα σιγουρα δεν ειναι και απο τα πιο ασχημα που κυκλοφορουν

                    μονη μεγαλη ενσταση η καγκουρο εμφανιση χωρις λογο των οpc ειδικα του corsa..
                    ενω γενικα το συμπαθω το αμαξακι και δεν εχω προβλημα με το corsa ο βασικος λογος που δε θα επαιρνα opc ειναι η εμφανιση..

                    μπορει να ειμαι βαγκιτης και να μην εχω ιχνος αισθητικης , αλλα εχω και καποια ορια ως ανθρωπος

                    Για Astra OPC μιλάω, μπλε με 19αρες το οποίο μ' αρέσει κιόλας!
                    Γενικά ποιοτικά αξιοπρεπέστατο, κλειστοφοβικό για τους πίσω, ωραία καθισματάκια και τιμονάκι. Οδηγικά όμως εν εξαιρέσεις τον ωραίο ήχο με το ρούφηγμα και τη θηριώδη ροπή λίγα πράγματα. Ασαφές αργό τιμόνι (καλά μετά της Alfa για όλα έτσι λέω ), σε ανοιχτές καμπές που το πάτησα έδιωχνε μούτρα με όχι υπερβολικά χιλιόμετρα και συνεχώς μου έδινε την αίσθηση ότι δεν βολευόταν στον αυτοκινητόδρομο (ίσως και γιατί είναι σχετικά κοντό το κιβώτιο)! Σε ενδιαμεσες επιταχύνσεις πάντως ξεμπάζωνε και γενικά αποτι κατάλαβα αυτή είναι η χαρά του: να βρίσκεις χώρο να ανοιγεις 60-160 και μετά φρένα και ξανά το ίδιο. Μιας και είπα φρένα..λίγα πράγματα και τα φρένα του αλλά είχαν και 40000χλμ στην πλάτη τους...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      @κικιζας
                      στο citroen ειχα γενικη μεση 11.5 και τωρα ειμαι στο 14
                      η αυξηση (αν εξαιρεσεις την 100αρα) με εχει κανει παραπανω απο χαρουμενο

                      νταξει τα 265 μπορουν να καψουν βενζιναδικα ολοκληρα αν πας ταπα, αλλα το αλλο εκαιγε το 10αρακι του για πλακα, νουμερο που δε χτυπουσε το vectra

                      φταιει οτι το μοτερ του psa μεχρι τις 4.000 δεν υπαρχει βεβαια και οτι οταν αφηνεις το γκαζι η καταναλωση μηδενιζει μετα απο κανα 2λεπτο

                      αυτα ουτε σε καρμπιρατερ δε γινονταν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Το Astra OPC ποτε δεν φημιζοταν για την ομοιογενεια του...
                        Περα απο το βρωμογκαζο πραγματικα που εχει, ειναι αρκετα 'αντρικο'
                        σε οτι αφορα τα χειριστηρια του, αλλα η αισθηση αυτων ποτε δεν ηταν το δυνατο σημειο στα Opel. Το μεγαλο θεμα που εχει βεβαια ως προς το να βγαλει την εξωφρενικη
                        για τα λεφτα του δυναμη, εκτος απο τις 19αρες( ) λυνεται ουσιαστικα
                        με τοποθετηση μπλοκε διαφορικου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                          ποιο opc? για πες εμπειριες να ειμαστε και λιγο εντος θεματος?

                          εγω ειχα απογοητευτει μια κια καλη οταν οδηγησα αστρα με 180 αλογα..δεν περιμενα κατι τρομερο αλλα συμπεριφορα πολυ χειροτερη και απο το σιτροενακι μου..
                          ισως επηρεαστηκα πολυ και απο την αισθηση αλλα γενικα το αυτοκινητο δεεεν...

                          το σχεδιο δεν ηταν ποτε κατι τρομερο, αλλα σιγουρα δεν ειναι και απο τα πιο ασχημα που κυκλοφορουν

                          μονη μεγαλη ενσταση η καγκουρο εμφανιση χωρις λογο των οpc ειδικα του corsa..
                          ενω γενικα το συμπαθω το αμαξακι και δεν εχω προβλημα με το corsa ο βασικος λογος που δε θα επαιρνα opc ειναι η εμφανιση..

                          μπορει να ειμαι βαγκιτης και να μην εχω ιχνος αισθητικης , αλλα εχω και καποια ορια ως ανθρωπος

                          Για Astra OPC μιλάω, μπλε με 19αρες το οποίο μ' αρέσει κιόλας!
                          Γενικά ποιοτικά αξιοπρεπέστατο, κλειστοφοβικό για τους πίσω, ωραία καθισματάκια και τιμονάκι. Οδηγικά όμως εν εξαιρέσεις τον ωραίο ήχο με το ρούφηγμα και τη θηριώδη ροπή λίγα πράγματα. Ασαφές αργό τιμόνι (καλά μετά της Alfa για όλα έτσι λέω ), σε ανοιχτές καμπές που το πάτησα έδιωχνε μούτρα με όχι υπερβολικά χιλιόμετρα και συνεχώς μου έδινε την αίσθηση ότι δεν βολευόταν στον αυτοκινητόδρομο (ίσως και γιατί είναι σχετικά κοντό το κιβώτιο)! Σε ενδιαμεσες επιταχύνσεις πάντως ξεμπάζωνε και γενικά αποτι κατάλαβα αυτή είναι η χαρά του: να βρίσκεις χώρο να ανοιγεις 60-160 και μετά φρένα και ξανά το ίδιο. Μιας και είπα φρένα..λίγα πράγματα και τα φρένα του αλλά είχαν και 40000χλμ στην πλάτη τους...

                          το μοτερ ειχε ξεσπασματα ήταν γραμμικο? τι εκανε?
                          γιατι το να διωχνει μουτρα σε καμπες μου φαινεται καπως..
                          παντως σε δυναμη δεν πρεπει να ειναι πολυ καλο και γω και φιλος μου με s2000 του ριχνουμε ανετα ,πραγμα που δεν περιμενα λογω διαφορας βαρους..

                          τη θες τη 4κινηση σου με τοσα αλογα παντως, αλλιως πρεπει να εχεις πολυ γραμμικο μοτερ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                            @κικιζας
                            στο citroen ειχα γενικη μεση 11.5 και τωρα ειμαι στο 14
                            η αυξηση (αν εξαιρεσεις την 100αρα) με εχει κανει παραπανω απο χαρουμενο

                            νταξει τα 265 μπορουν να καψουν βενζιναδικα ολοκληρα αν πας ταπα, αλλα το αλλο εκαιγε το 10αρακι του για πλακα, νουμερο που δε χτυπουσε το vectra

                            φταιει οτι το μοτερ του psa μεχρι τις 4.000 δεν υπαρχει βεβαια και οτι οταν αφηνεις το γκαζι η καταναλωση μηδενιζει μετα απο κανα 2λεπτο

                            αυτα ουτε σε καρμπιρατερ δε γινονταν

                            Ενταξει και εγω μεση (αν εχω αρκετες σβελτες βολτες μεσα σε αυτην) δεν βλεπω πανω απο
                            12-13 στην χειροτερη...
                            Συνηθως εχω 9-10, αν τυχουν και μερες που το παω σαν 'ταξι' πεφτει ακομα και στο 7...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stefan147 last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                              Το Astra OPC ποτε δεν φημιζοταν για την ομοιογενεια του...
                              Περα απο το βρωμογκαζο πραγματικα που εχει, ειναι αρκετα 'αντρικο'
                              σε οτι αφορα τα χειριστηρια του, αλλα η αισθηση αυτων ποτε δεν ηταν το δυνατο σημειο στα Opel. Το μεγαλο θεμα που εχει βεβαια ως προς το να βγαλει την εξωφρενικη
                              για τα λεφτα του δυναμη, εκτος απο τις 19αρες( ) λυνεται ουσιαστικα
                              με τοποθετηση μπλοκε διαφορικου...

                              Μου πέρασε και μένα απτο μυαλό αυτό (σκεφτόμενος και κάτι αντίστοιχες περιπτώσεις με GTA στο λιγότερο χάλια βέβαια) αλλά θέλει γενικότερη αναβάθμιση. Θέλει και λίγο πιο μακρύ σασμάν γιατί η ροπή υπάρχει σε αφθονία και για λίγη οικονομία (πίνει τις κάλτσες του), θέλει και λίγο πιο μαλακή ανάρτηση μπροστά...θέλει και τιμόνι που εκεί δεν μπορείς να κάνεις τπτ...σε γενικές γραμμές για drugster καταστάσεις είναι εξαιρετικό value for money!!
                              Μου το δινε 17000€ ο ιδιοκτήτης του...αλλά είχε φτιάξει γλάρο εκείνη τη μέρα η μάνα μου οπότε δεν ψήθηκα...BTW το επόμενο αμάξι αυτουνου είναι 645!! Τι μυαλά κουβαλάει ο κόσμος...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Απο Astra opc ..... Βmw 645?
                                Μηπως δουλευει νυχτα...?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stefan147 last edited by

                                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                  Απο Astra opc ..... Βmw 645?
                                  Μηπως δουλευει νυχτα...?

                                  Άμα σου πω τι δουλειά κάνει και πόσο χρονών είναι θα σου φύγουν οι κάλτσες...άλλα άστο γιατί είναι μικρός ο κόσμος και δεν ξέρεις ποιος μπορεί να διαβάζει...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    @κικιζας
                                    το citroen το εχω παει λιγο κατω απο 16 (15.7 ) σε βολτα προς βαριζα και μην ξεχνας οτι ειναι και πολυ πιο ελαφρυ...
                                    σε ενα πηγαινε ελα πειραια με κινηση του εκανα 11αρι
                                    μπορουσα με προσπαθεια να το ριξω στο 8.5 αλλα ετσι ειμαι σε στροφες που το αυτοκινητο ειναι ανυπαρκτο..

                                    το δικο σου μοτερ χαμηλα εχει καλη δυναμη και αυτο ειναι καθοριστικο στην οικονομια ειδικα οταν δεν εισαι υπομονετικος, οπως εγω..

                                    τα τουρμπο για αυτο χτυπανε τοσο καλες καταναλωσεις, τραβανε απο χαμηλα και ανυπομονος να εισαι οταν θες απλα να πας στη δουλεια σου δεν καινε

                                    πολυ συχνα δεν περναω με το αudi τις 3500 και κανω καταναλωσεις 11-12 και σε κινηση δεν μπορω να περασω τις 3500 γιατι θα καβαλησω τον μπροστινο μου

                                    με το αλλο σταματα ξεκινα πιανω χαλαρα τις 4000

                                    για αυτο δε μου αρεσουν τα πολυστροφα, γιατι ακομα και η καινουρια Μ3 (τι σου λεω τωρα... ) λενε οτι μεχρι τις 4-5000 δεν καταλαβαινεις οτι εχεις κτηνος των 420 αλογων.. αυτα ειναι βλακειες..
                                    το θεμα ειναι να εχεις δυναμη και χαμηλα και να μη ρουφας ετσι τη βενζινη σου
                                    (η Μ3 φανταζομαι οτι θα εχει λογω κυβικων, παρε ενα 2λιτρο ατμοσφαιρικο να ειμαστε πιο λογικοι, επισης και το δικο μου χαμηλα δεν ειναι καποιο τερας αλλα τσουλαει αξιοπρεπως παρα το βαρος)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      ozzy1948 last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                      ολα τα smart ειναι τουρμπο παντως το fortwo με τα 100 αλογακια την ξεφτιλιζει ανετα την μπεμπα εκτος αν η κοντρα τελειωνει θεσσαλονικη οπότε λογικα σε τελική λιγο πριν την λαρισα θα το εχει περασει.Παντως θεωρω μεγάλη βλακεία να πας να δωσεις 37000 ευρω να παρεις την 316 CI την διπορτη δηλαδη που ειναι πολυ ωραιο αμαξι κατα τα αλλα και στον δρομο να να εισαι πιο αργος και απο 1000αρια και το μοτερ της ειναι και της peugeot ΑΜΑΡΤΙΑ η ελληνικη αντιπροσωπεια το εχει καταλαβει και σου λεει ο ελληνας βεμβεδακι θελει κατω των 2000 κυβικων και ας το πληρωσει και χρυσο και γιαυτο και το βαραει ασε που στο top gear τις εχουν βγαλει χειροτερες και απο lada στην ποιοτητα κατασκευης

                                      Δεν είμαι Μπεμβεδάκιας αλλά από ότι φαίνεται δεν έχεις καμία σχέση με το άθλημα. Τα Smart ΗΤΑΝ turbo 600 κυβικών. Πλέον είναι 1000άρια ατμοσφαιρικά (εκτός απο τις κορυφαίες εκδόσεις των). Το μοτέρ της 316 ΔΕΝ είναι το BMW-PSA! Αυτό το φοράνε τα Peugoet, τα Citroen και τα Mini. Η 316 έχει μετρηθεί στα 11 για τα 100 που είναι πολύ ταχύτερα από τα ατμοσφαιρικα Smart. Μάλιστα τα Σμαρτάκια έχουν κόφτη στα 150. Ξαναπέρνα τον Σεπτέμβριο για επανεξέταση...

                                      Υπαρχει και 'νορμαλ' εκδοση 1000κε turbo me 80κατι αλογα. Δεν μιλαγα για το Brabus. Επισης καποιος μιλησε για ροπη κινητικης καταστασης... Τι ειναι αυτο? Που το εχει δει?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        c-l-a-b last edited by

                                        ροπη ειναι η ταση που εχει ενα αντικειμενο να αλλαζει την κινητικη του κατασταση.φυσικη γυμνασιου η λυκειου,δεν θυμαμαι ακριβως..κ οταν ενα οχημα ειναι βαρυ εχει μικροτερη ροπη,αρα μικροτερη ταση να αλλαζει την κινητικη του κατασταση.ειτε αυτο ειναι επιταχυνση,ειτε επιβραδυνση ειτε απο ευθυγραμμη σε μη.
                                        συγνωμη για το
                                        τα λεμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                          ροπη ειναι η ταση που εχει ενα αντικειμενο να αλλαζει την κινητικη του κατασταση.φυσικη γυμνασιου η λυκειου,δεν θυμαμαι ακριβως..κ οταν ενα οχημα ειναι βαρυ εχει μικροτερη ροπη,αρα μικροτερη ταση να αλλαζει την κινητικη του κατασταση.ειτε αυτο ειναι επιταχυνση,ειτε επιβραδυνση ειτε απο ευθυγραμμη σε μη.
                                          συγνωμη για το
                                          τα λεμε.

                                          Αυτό που λες είναι η αδράνεια

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Αδράνεια είναι η τάση να μην αλλάζει την κινητική του κατάσταση.

                                            Ροπή είναι η δύναμη που προσπαθεί να περιστρέψει ένα σώμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 526
                                            • 527
                                            • 68 / 527
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr