-
Έχω ενα φίλο ο οποιος θέλει στο άμεσο μελλον να αγοράσει ενα αμάξι για την οικογενεια του (με ενα παιδι 4 χρονων). Οι 2 επιλογες του ειναι το yeti και το grand vitara. Δεν σκεφτεται για αλλο παιδι οποτε δε θα μεγαλωσουν πολυ οι μεταφορικες του αναγκες.
Οι εκδοσεις που τον ενδιαφερουν ειναι η 1.8 ΤSI 4χ4 απο το skoda και η 2.0 JLX 4X4 απο το vitara. Αυτα που θελει ειναι η πρακτικοτητα, σιγουρια και αξιοπιστια, οι χωροι, η ανεση και τελος σε μικρο βαθμο οι επιδοσεις. Το μπάτζετ του ειναι το πολυ 26000 ευρώ. Γι αυτο προτεινετε
-
Έχω ενα φίλο ο οποιος θέλει στο άμεσο μελλον να αγοράσει ενα αμάξι για την οικογενεια του (με ενα παιδι 4 χρονων). Οι 2 επιλογες του ειναι το yeti και το grand vitara. Δεν σκεφτεται για αλλο παιδι οποτε δε θα μεγαλωσουν πολυ οι μεταφορικες του αναγκες.
Οι εκδοσεις που τον ενδιαφερουν ειναι η 1.8 ΤSI 4χ4 απο το skoda και η 2.0 JLX 4X4 απο το vitara. Αυτα που θελει ειναι η πρακτικοτητα, σιγουρια και αξιοπιστια, οι χωροι, η ανεση και τελος σε μικρο βαθμο οι επιδοσεις. Το μπάτζετ του ειναι το πολυ 26000 ευρώ. Γι αυτο προτεινετε
-
Έχω ενα φίλο ο οποιος θέλει στο άμεσο μελλον να αγοράσει ενα αμάξι για την οικογενεια του (με ενα παιδι 4 χρονων). Οι 2 επιλογες του ειναι το yeti και το grand vitara. Δεν σκεφτεται για αλλο παιδι οποτε δε θα μεγαλωσουν πολυ οι μεταφορικες του αναγκες.
Οι εκδοσεις που τον ενδιαφερουν ειναι η 1.8 ΤSI 4χ4 απο το skoda και η 2.0 JLX 4X4 απο το vitara. Αυτα που θελει ειναι η πρακτικοτητα, σιγουρια και αξιοπιστια, οι χωροι, η ανεση και τελος σε μικρο βαθμο οι επιδοσεις. Το μπάτζετ του ειναι το πολυ 26000 ευρώ. Γι αυτο προτεινετε
-
Scoda
1ον κινητήρας 1,8Τ λιγότερα τέλη
2ον καινούργιο μοντέλο
3ον επιδόσεις
4ον πιο ομορφο -
για το πιο όμορφο θα διαφωνήσω...αν του αρέσει του φίλου σου το tiguan ως αμάξι ας το αγοράσει..το ίδιο πράγμα είναι με ψιλοαλλαγές για να πουληθεί ως (σχετικά φθηνότερο) μοντέλο της skoda.
-
Yeti δαγκωτο
-
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
Scoda
1ον κινητήρας 1,8Τ λιγότερα τέλη
2ον καινούργιο μοντέλο
3ον επιδόσεις
4ον πιο ομορφο+1.
Να προσθέσω:
Μεγάλη πιθανότητα τα 5 αστέρια στο NCAP
Υπέρ του Yeti και η καταναλωση
Αν σκεφτεται 2λιτρο σ'αυτά τα λεφτά βγαίνουν και άλλα καλύτερα στην εντός δρόμου κίνηση. -
Επειδή αυτά που θέλει ο χρήστης είναι τα κάτωθι :
Αυτα που θελει ειναι η πρακτικοτητα, σιγουρια και αξιοπιστια, οι χωροι, η ανεση και τελος σε μικρο βαθμο οι επιδοσεις.
Καλό θα είναι να επικεντρωθείτε σε αυτά.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Επειδή αυτά που θέλει ο χρήστης είναι τα κάτωθι :>Αυτα που θελει ειναι η πρακτικοτητα, σιγουρια και αξιοπιστια, οι χωροι, η ανεση και τελος σε μικρο βαθμο οι επιδοσεις.Καλό θα είναι να επικεντρωθείτε σε αυτά.
Την τετρακίνηση την θέλει πραγματικά και αν ναι γιατί; Γιατί αν είναι να πηγαίνει κανονικά εκτός δρόμου καλύτερα το GVitara με κοντές κλπ. Αλλά αν ήθελε εκτός δρόμου εργαλείο θα ρώταγε στην εκτός δρόμου ενότητα... οπότε μια και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις επαρκεί το Yeti, Yeti it is!
Όμως υπάρχουν κι άλλα αυτοκίνητα με τετρακίνηση πχ Octavia, Impreza κλπ με πλεονέκτημα την μικρότερη μετωπική επιφάνεια άρα και οικονομία και το χαμηλότερο κέντρο βάρους για καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Εκτός αν δεν του χρειάζεται πραγματικά η τετρακίνηση οπότε θα έκανε καλύτερη επιλογή αγοράζοντας οποιοδήποτε καταξιωμένο μικρομεσαίο ή μεσαίο αυτοκίνητο (Avensis, Octavia, Jetta, Focus, Civic, Mazda 3 ή 6, Impreza, V40 κλπ) ή και πιο μεγάλο (Passat, Superb, Mondeo κλπ), σε έκδοση στέισον φυσικά (όπως και τα δύο που αναφέρει) για μέγιστη πρακτικότητα.Συμπέρασμα: από τα δύο που κοιτάει κι από μένα Yeti! Αλλά υπάρχουν κι άλλα πολλά αυτοκίνητα που καλύπτουν τις μέχρι τώρα δηλωμένες ανάγκες του (μερικά είναι τετρακίνητα μερικά όχι)
-
YETI διοτι θα εχει και πολυχρηστικες ιδιοτητες (δυνατοτητα μεταβολης του εσωτερικου χωρου), ως και τα πισω καθισματα μετακινουνται και αφαιρουνται.
Μικροτερη επιβαρυνση τελων κλπ λογω κυβισμου (καλυτερα 1.8 παρα 2.0 στην εποχη μας ειδικα )
Αξιοπιστια, απο τις καλυτερες σε ευρωπαικες κατασκευες η Skoda και αν και δεν εχουμε ακομα εμπειρια του συγκεκριμενου μαλλον θα ειναι πιο ανετο απο Vitara και με καλες επιδοσεις. -
Octavia Scout 4X4
1.8 TSI στα 23400 Ε -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Επειδή αυτά που θέλει ο χρήστης είναι τα κάτωθι :Αυτα που θελει ειναι η πρακτικοτητα, σιγουρια και αξιοπιστια, οι χωροι, η ανεση και τελος σε μικρο βαθμο οι επιδοσεις.
Καλό θα είναι να επικεντρωθείτε σε αυτά.
Αυτές οι προυποθέσεις υπάρχουν σχεδόν ... στο 99% των αυτοκινήτων. Υπάρχουν και επιπλέον παραμετροι που θα πρέπει να αναφερθούν -ίσως και για μια 2η άποψη.
Με ένα ερωτηματικό στην αναγκαιότητα της 4κίνησης, όλα τα παραπάνω προσφέρει και ένα ΜPV ή SW ή και ένα 2κίνητο SUV/Crossover. (πχ 2κίνητα Yeti 1,8 ή Qashqai+2 1,6 κλπ). -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Octavia Scout 4X4
1.8 TSI στα 23400 ΕΚαι απο εμενα το ιδιο.Δεν ειναι ακριβως suv αλλα δεν χανει πουθενα!
-
Εγώ δεν θα κοίταζα κανένα από τα δύο ... γιατί το Skoda Yeti είναι τόσο καινούριο που το 'φοβάμαι' και το Suzuki με τίποτα γιατί έχω κάκιστες εμπειρίες από το δίκτυο της αλλά και από τον γενικό αντιπρόσωπο...
Με τόσα λεφτά με κλειστά μάτια θα έπαιρνα το Hyundai Tucson 2.0L GLS Full με 21400euro και θα μου έμεναν 4000euro για 'στραγάλια' και θα είχα και 3+7 χρόνια = 10 χρόνια εγγύηση ...
-
Ο χρήστης Άγης έγραψε:
Έχω ενα φίλο ο οποιος θέλει στο άμεσο μελλον να αγοράσει ενα αμάξι για την οικογενεια του (με ενα παιδι 4 χρονων). Οι 2 επιλογες του ειναι το yeti και το grand vitara. Δεν σκεφτεται για αλλο παιδι οποτε δε θα μεγαλωσουν πολυ οι μεταφορικες του αναγκες.Οι εκδοσεις που τον ενδιαφερουν ειναι η 1.8 ΤSI 4χ4 απο το skoda και η 2.0 JLX 4X4 απο το vitara. Αυτα που θελει ειναι η πρακτικοτητα, σιγουρια και αξιοπιστια, οι χωροι, η ανεση και τελος σε μικρο βαθμο οι επιδοσεις. Το μπάτζετ του ειναι το πολυ 26000 ευρώ. Γι αυτο προτεινετε
Θεωρώ ότι το Yeti είναι πολύ καλύτερο σαν επιλογή, αφού καλύπτει το σύνολο των αναγκών που περιγράφεις. Έχω μία μικρή επιφύλαξη για τους χώρους του Yeti που τουλάχιστον ο χώρος αποσκευών μου φάνηκε μικρός. (Το αμάξι το είδα στα κεντρικά της Skoda στην Ιερά οδό και μπορεί να το δει και ο φίλος σου, αλλά όχι να το οδηγήσει).
Όπως πρότειναν κάποιοι απο τους προλαλήσαντες, το Scout είναι -και κατά την γνώμη μου- η καλύτερη επιλογή αφού υπερκαλύπτει τις ανάγκες του φίλου σου. Το αμάξι το έχω κάνει test drive και πραγματικά με εντυπωσίασε.Το μόνο μείον που του προσάπτω είναι η δύσκολη μεταπώληση.
Έφτασα ένα βήμα πριν την αγορά του και πραγματικά θεωρώ ότι οι αρετές του είναι αμέτρητες.
-
αντικειμενικα
Υπερ του γιετι
επιδοσεις(ελεω υπερσυμπιεστη),καταναλωση,νεοτερο μοντελο,ποιοτητα κατασκευης,ποιοτητα κυλισης-οδικη συμπεριφορα στην ασφαλτο(λογικα ως suv κ οχι τοσο εκτος δρομου οπως το βιταρα..)
υπερ του βιταρα
αξιοπιστια(?δεν γνωριζουμε πως θα παει το γιετι,ειναι νωρις να το κρινουμε αναξιοπιστο η αξιοπιστο,ενω το βιταρα ειναι ηδη αξιοπιστο),εκτος δρομου ικανοτητες.
αμφοτερα τα μοντελα δεν φαινονται να εχουν μεγαλους χωρους επιβατων-αποσκευων,σε κανονικα πλαισια θα ελεγα..οποτε αν ημουν στη θεση του θα επελεγα το νεοτερο γιετι,που ειναι καλυτερο σε ολους σχεδον τους τομεις κ επισης δεν θα αλλαξει συντομα οποτε θα εχω χρονια μεχρι να σκεφτω την αντικατασταση του ωστε να μη χασω κ αλλη αξια μεταπωλησης(οταν στο βιταρα αργα η γρηγορα θα ερθει διαδοχος..)
-
Φυαικά δεν είναι κανόνας, ούτε είναι δεδομένο αλλά στο Yeti 1,8 -χωρίς να μπορώ να το αποδείξω βέβαια, αλλά περισσότερο ως διαίσθηση- δεν νομίζω να υπάρχουν 'παιδικές ασθένειες' κλπ. Το μόνο καινούριο είναι οι λαμαρίνες/εξωτερική εμφάνιση.
Μηχανικά ο 1,8 δοκιμασμένος, DSG δοκιμασμένο, 4κίνηση επίσης, όπως και όλα τα ηλεκτρονικο-ηλεκτρικά του. -
Και scout σκεφτηκε αλλά το απέρριψε λόγω του σχετικά μεγάλου μήκους του σε σχέση με τα αλλά δυο και του στεισον βαγκον χαρακτήρα του. θέλει ένα τετρακινητο με συμπάγεις διαστάσεις (μέχρι 4,40 μέτρα) γιατί μένει στο κέντρο της θες/νίκης και όπως καταλαβαίνετε δεν έχει πάρκινγκ. Τέλος χρειάζεται 4χ4 γιατί κάνει συχνά εξορμήσεις με την οικογένεια του
-
οταν λες εξορμησεις?πηγαινει σε δυσβατες περιοχες η το πολυ πολυ σε παραλιες με πατημενο χωμα κτλ(μερη δηλαδη στα οποια δεν χρειαζεσαι εκτος δρομου αυτοκινητο για να κινηθεις αλλα αρκει κ ενα ελαφρως υπερυψωμενο για λογους ψυχολογιας περισσοτερο)?γιατι αν ειαι η δευτερη περιπτωση τοτε το βιταρα δεν του χρειαζεται σιγουρα..αδικως θα καιει περισσοτερο..
κ μιας κ ανεφερες κεντρο θεσσαλονικης,μηπως να κοιτουσε κατι μικροτερο οπως τεριος η κια σουλ(για μενα καλες εναλλακτικες)?που εχουν την ιδια πρακτικοτητα κ λιγοτερο κοστος κ ευκολοτερο παρκαρισμα?
βεβαια αν εισηγαγαν το τογιοτα ουρμπανκρουιζερ στην ελλαδα πιστευω θα ηταν η καλυτερη επιλογη,αλλα δεν τους βολευει στην τιμολογιακη πολιτικη τους.. -
yeti η sx4*4 από μενα, ιδανικά για την πολη και εξοχη με επαρκεις χωρους για την οικογενεια
Skoda Yeti ή grand vitara