Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Megane Coupe 1.4 TCe Vs VW Golf 1.4 TSI
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 22
    • 23
    • 12 / 23
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    444
    734
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      klf last edited by

      αλλαζει η σχεση συμπιεσησ[μειωνεται]κ θεωρητικα ενισχυμενοσ κορμοσ,εμβολα,κ.τ.λ.ολα τα μεγαλα οχηματα λεωφ.φορτηγα,μηχ.εργων,τουρμπο εχουν.τι πανικοσ ειναι αυτοσ με το τουρμπο?τωρα το ανακαλυψανε?βεβαια αλλεσ στροφεσ,αλλη πιεση αλλο καυσιμο αλλα ενταξει,μην τα ξευτιλησουμε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        Ο χρήστης klf έγραψε:
        αλλαζει η σχεση συμπιεσησ[μειωνεται]κ θεωρητικα ενισχυμενοσ κορμοσ,εμβολα,κ.τ.λ.ολα τα μεγαλα οχηματα λεωφ.φορτηγα,μηχ.εργων,τουρμπο εχουν.τι πανικοσ ειναι αυτοσ με το τουρμπο?τωρα το ανακαλυψανε?βεβαια αλλεσ στροφεσ,αλλη πιεση αλλο καυσιμο αλλα ενταξει,μην τα ξευτιλησουμε

        ναι αυτο λεω κι εγω. αν εχουν γινει τα απαραιτητα το αυτοκινητο δεν εχει προβλημα με την υπερτροφοδοτηση..

        το θεωρω χαζο να μην παιρνει καποιος τουρμπο γιατι φοβαται τη συγκεκριμενη τεχνολογια..
        απο αποψη να το δεχτω (θελει κυβικα και γραμμικοτητα) , αλλα να καθεσαι να ταλαιπωρεισαι με ενα 1600αρι ατμοσφαιρα και να καις αδικα τη βενζινη σου , ενω μπορεις να εχεις ενα 1.4Τ και να εισαι αρχοντας μου φαινεται χαζο..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vargas last edited by

          το εκανα τεστ το μεγκαν χτες το πρωι στην ρενο κορινθου. Πολυ καλο μου φανηκε, ανετο κ με ωραιες αντιδρασεις στις στροφες , επισης καλο κιβωτιο.Πολυ ωραιο σαλονακι αν κ του γκολφ ειναι σιγουρα πιο ποιοτικο , πισω ειναι λιγο κλειστοφοβικο αλλα ok . Ο κινητηρας πολυ καλος αλλα ασυνηθιστα υσηχος . Λογικα το γκολφ θα ναι πιο γρηγορο. Τοugh desicion...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bibendum last edited by

            Ο χρήστης vargas έγραψε:
            Ο κινητηρας πολυ καλος αλλα ασυνηθιστα υσηχος .

            γιατι αλλά στο οτι ειναι ησυχος;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koralli last edited by

              Ξερει κανεις εαν η επεκταση εγγυησης που δινει η Renault για +3 ετη (bumper to bumper νομιζω οτι λεγεται)ειναι μεσω ασφαλιστικης? Και αν ναι ποιας?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                klf last edited by

                το 1.4 με τα 122 αλογα δεν ειναι πιο γρηγορο,αν μιλασ γι αυτο.καλο το γκολφ,αλλα αμμαν μ αυτη την ποιοτητα.ειχε ενασ φιλοσ κ ολο ζημιεσ ηταν.ηλεκτρικα,το τζαμι του οδηγου επεσε ξαφνικα,κ διαφορα αλλα.πολυ επηρεαζουν τα περιοδικα μου φαινεται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  surudos last edited by

                  Ο χρήστης koralli έγραψε:
                  Ξερει κανεις εαν η επεκταση εγγυησης που δινει η Renault για +3 ετη (bumper to bumper νομιζω οτι λεγεται)ειναι μεσω ασφαλιστικης? Και αν ναι ποιας?

                  Auto Protect

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vargas last edited by

                    Ειναι καλος ο κινητηρας του μεγκαν , τραβαει με οποιαδηποτε σχεση (οπως κ του γκολφ), απλα δεν εχει λιγο σπορ ηχο , εμενα στο type S ακουγεται αισθητα κ μου αρεσει... Σε οτι αφορα την ποιοτητα υποθετω πως θα ναι καλυτερο το γκολφ δεν ειμαι κ σιγουρος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      c-l-a-b last edited by

                      στο σιροκο παντως ο τσι160 δεν ακουγεται ιδιαιτερα,ελαχιστα θα ελεγα..αρα κ στο γκολφ ετσι περιπου θα ειναι,οποτε απο ηχο,ισως να ειναι στα ιδια επιπεδα(για μενα καλα κανουν κ δεν παραγουν θορυβο,δεν ειναι σπορ αυτοκινητα..)..
                      απο εκει κ περα,στα υλικα κατασκευης κ ποιοτητα συναρμολογησης,δεν γνωριζω,αλλα απο θεμα σχεδιασμου,υποκειμενικα παντα-για μενα δηλαδη,το μεγκαν ειναι καλυτερο..συγκρινω παντα τις 3θυρες εκδοσεις τους..στην 5θυρη ισως να πλησιαζει το γκολφ..(γενικοτερα αρεσκομαι περισσοτερο στα 5θυρα,ειδικα τα 3θυρα γκολφ μου φαινονται οτι κατι λειπει οπισθιως..)

                      βαργκας το δικο σου ειναι τυπε ς(δηλαδη σπορτιφ εκδοση),υπαρχει περιπτωση να ακουγεται περισσοτερο απο τα συνηθη σιβικ?η δεν εχουν διαφορες σε εξατμιση φιλτρα κτλ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vargas last edited by

                        Moνο οι εξατμισεις ειναι λιγο διαφορετικες κ ισως κανουν λιγο πιο πολυ θορυβο, κατα τ αλλα ιδια ολα στα μηχανικα μερη. C.L.A.B , δεν διαφωνω , καλο ειναι να ειναι υσηχα αλλα να μην ακουγεται κ τπτ ?? Δεν λεω το δικο μου να κανει σαν το ep3 που προσφατως αγορασα , αλλα τουλαχιστον ο ηχος που κανει μετα τισ 4 χιλ ακουγεται αρκετα ομορφα χωρις να ενοχλει ...;)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          c-l-a-b last edited by

                          μη συγκρινεις ομως το τυπε ς σου που ειναι η σπορτιφ εκδοση ενος καθημερινου αυτοκινητου με ενα εντελως καθημερινο αυτοκινητο με ελαχιστες σπορτιφ διαθεσεις..παρολα αυτα κ σε εμενα αρεσει να ακουγεται λιγο,σε ψηλες στροφες ομως,για να μην κουραζει στην πολη η στο ταξιδι..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lesoko last edited by

                            Ο χρήστης surudos έγραψε:

                            Ξερει κανεις εαν η επεκταση εγγυησης που δινει η Renault για +3 ετη (bumper to bumper νομιζω οτι λεγεται)ειναι μεσω ασφαλιστικης? Και αν ναι ποιας?

                            Auto Protect

                            Εργοστασιακή είναι η εγγύηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης lesoko έγραψε:

                              Ξερει κανεις εαν η επεκταση εγγυησης που δινει η Renault για +3 ετη (bumper to bumper νομιζω οτι λεγεται)ειναι μεσω ασφαλιστικης? Και αν ναι ποιας?

                              Auto Protect

                              Εργοστασιακή είναι η εγγύηση.

                              είσαι σίγουρος;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                surudos last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                Ξερει κανεις εαν η επεκταση εγγυησης που δινει η Renault για +3 ετη (bumper to bumper νομιζω οτι λεγεται)ειναι μεσω ασφαλιστικης? Και αν ναι ποιας?

                                Auto Protect

                                Εργοστασιακή είναι η εγγύηση.

                                είσαι σίγουρος;

                                σε καμία περίπτωση δεν ειναι εργοστασιακή

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasgti last edited by

                                  Όλες οι επεκτάσεις εγγύησης γίνονται μέσω ειδικών (ασφαλιστικών) προγραμμάτων (όπως και της Toyota).

                                  Απλά στη Renault εκείνο που αναφέρεται είναι πως η επέκταση της εγγύησης έχει τους ίδιους όρους με την εργοστασιακή. Όχι πως είναι εργοστασιακή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    koralli last edited by

                                    Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                                    Όλες οι επεκτάσεις εγγύησης γίνονται μέσω ειδικών (ασφαλιστικών) προγραμμάτων (όπως και της Toyota).

                                    Απλά στη Renault εκείνο που αναφέρεται είναι πως η επέκταση της εγγύησης έχει τους ίδιους όρους με την εργοστασιακή. Όχι πως είναι εργοστασιακή.

                                    Απο αυτο που λες ομως καταλαβαινω οτι για τον πελατη ουσιαστικα ειναι 'εργοστασιακη', με την εννοια οτι θα καλυπτεται για τα υπολοιπα 3 ετη οπως και στην περιπτωση της 2ετους εργοστασιακης αφου εχει τους ιδιους ορους.

                                    Αν ισχυει αυτο, τοτε μπραβο στη Renault που δινει 5 χρονια ΠΛΗΡΗ εγγυηση, εστω και με καποιο κοστος επεκτασης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Εργοστασιακή, ξεεργοστασιακή το θέμα είναι τι σου καλύπτει και πως. Αυτό είναι και που θα πάρεις τελικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                        Εργοστασιακή, ξεεργοστασιακή το θέμα είναι τι σου καλύπτει και πως. Αυτό είναι και που θα πάρεις τελικά.

                                        Με άλλα κριτίρια και ανοχές εγκρίνεται μία φθορά από το εργοστάσιο με άλλα από μία τυχάρπαστη ασφαλιστική όμως. Οπως και να το κάνουμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          grig82 last edited by

                                          Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                          μη συγκρινεις ομως το τυπε ς σου που ειναι η σπορτιφ εκδοση ενος καθημερινου αυτοκινητου με ενα εντελως καθημερινο αυτοκινητο με ελαχιστες σπορτιφ διαθεσεις..παρολα αυτα κ σε εμενα αρεσει να ακουγεται λιγο,σε ψηλες στροφες ομως,για να μην κουραζει στην πολη η στο ταξιδι..

                                          Καλά και το Type S δεν είναι τόσο πιο σπορ από τα άλλα. Πάντως ο κινητήρας του παράγει έναν πολύ ωραίο ήχο για καθημερινό αυτοκίνητο και μάλιστα τον θεωρώ έναν από τους πιο εύηχους ατμοσφαιρικούς που έχω δοκιμασει μαζί με τον ΤS της Alfa.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vargas last edited by

                                            To εχεις οδηγησει το honda ? Eπειδη προσφατα οδηγησα το megane , σε σχεση με το type S , ειναι πολυ πιο ανετο αλλα κ πολυ λιγοτερο σπορ , κ γιαυτο κατηγορειται οτι κοπαναει αρκετα το civic , λογω σκληρης αναρτησης. Δεν λεω οτι ειναι καμια σπορ απολυτη κατασκευη αλλα στα 3θυρα μικρομεσαια , απο συμπεριφορα ειναι απο τα πιο σπορ που κυκλοφορουν (αμεσο τιμονι με καλη αισθηση κ πολυ λιγες στροφες σε συνδυασμο με αρκετα σκληρη αναρτηση).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 12 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr