Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 939
    • 940
    • 49 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137253
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Αν νομίζεις ότι εκεί που πηγαίνεις με πχ 80-100-120 και πέσεις στο παγωμένο σημείο ότι υπάρχει λάστιχο που θα κάνει διαφορά σε τέτοιες ταχύτητες είσαι πολύ γελασμένος....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stred last edited by

        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
        Αν νομίζεις ότι εκεί που πηγαίνεις με πχ 80-100-120 και πέσεις στο παγωμένο σημείο ότι υπάρχει λάστιχο που θα κάνει διαφορά σε τέτοιες ταχύτητες είσαι πολύ γελασμένος....

        +10.000.000

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          puntolord last edited by

          Καλησπέρα,

          Για αυτόν που ρωτάει για τα All Weather, θα πω πως η χρήση τους στον πάγο είναι 50% καλύτερη πρόσφυση από αυτή των καλοκαιρινών και 50% χειρότερη από αυτή των χειμερινών ελαστικών, όση πρόσφυση είναι εφικτή βέβαια.

          Η εμπειρία μου - για 1 μήνα - με τα Vredestein Quatrac 3 All Weather RFT μου έδειξε πως είναι μια μέση λύση για μέτριες χειμερινές συνθήκες (όχι πάντα χιόνια, όχι πάντα στεγνό δρόμο, μέση κατάσταση) και επ ουδενί να ξεχαστεί ο χρήστης και τα πιέσει σαν να είναι καλοκαιρινά. Το έκανα εγώ - από συνήθεια - σε στροφή-έξοδο Autobahn και με έβγαλαν - σχεδόν - εκτός δρόμου ΑΜΕΣΑ & χωρίς προειδοποίηση (προοδευτικότητα).

          ΥΓ: Τα πούλησα στον 1,5 μήνα με 2000ΚΜ χρήσης.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fonzareli last edited by

            Ωχ...

            και να φανταστώ ότι και τα χειμερινά επίσης δεν θα έχουν καλό κράτημα σε στεγνό, βρεγμένο;
            (Με τα μείον πάντα της πιο μικρής διάρκεια ζωής, του θορύβου και της υπερθέρμανσης... )

            Οπότε όπως μου τα λέτε η σωστή λύση είναι μόνο θερινά και πολύ προσοχή;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              j-marr last edited by

              Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
              Ωχ...

              και να φανταστώ ότι και τα χειμερινά επίσης δεν θα έχουν καλό κράτημα σε στεγνό, βρεγμένο;
              (Με τα μείον πάντα της πιο μικρής διάρκεια ζωής, του θορύβου και της υπερθέρμανσης... )

              Οπότε όπως μου τα λέτε η σωστή λύση είναι μόνο θερινά και πολύ προσοχή;

              μην περιμενεις επιδόσεις θερινού ελαστικού απο χειμερινά (και το αντίστροφο)

              έχουν σχεδιαστεί για συγκεκριμένες συνθήκες και σε οτιδήποτε διαφορετικό δεν θα αποδώσουν και αμα το παρακάνεις θα καταλήξεις στου χαντακ

              όπως επίσης έχεις μεγάλη πιθανότητα να βρεθείς αγκαλιά με κάποιο δέντρο αν δεν μπορείς να οδηγήσεις με θερινά (και αλυσίδα) στα χιόνια/παγο

              και στην τελική αν δεν θες να κινδυνεύσεις 5 μέρες το χρόνο κάτσε σπίτι σου ή επέλεξε εναλλακτική διαδρομή

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Ο χρήστης thymios έγραψε:

                ...Αν φοράς σκληρή ανάρτηση σίγουρα θα χρειαστείς πιο άκαμπτα πλαινά....

                Αν κάποιος μπορεί θα ήθελε να πει δυο λόγια περισσότερο για αυτό; Ποιο είναι το σκεπτικό;
                Ευχαριστώ!

                Το σκεπτικό είναι το εξής;
                Μια σκληρή ανάρτηση είναι λιγότερο ενδωτική στους κραδασμούς και στις παραμορφώσεις. Τοποθετώντας ένα ελαστικό με μαλακά πλαϊνά, το ελαστικό υπόκειται ευκολότερα στις πιέσεις που η ανάρτησή σου δεν παραλαμβάνει τόσο εύκολα. Αποτέλεσμα είναι το ελαστικό να 'σαπουνιάζει', δηλαδλη να πατά περισσότερο στο εξωτερικό του και να δίνει την εντύπωση πως μετατοπίζεται ο άξονας προς το εξωτερικό της στροφής. Ουσιαστικά η σκληρή ανάρτηση δημιουργεί συνθήκες αυξημένης έντασης, η οποία εκτονώνεται μέσω των ελστικών. Αν τα πλαϊνά του είναι αρκούντως σκληρά, είναι δυσκολότερο να χάσει την πρόσφυσή του. Γι αυτό το λόγο τα ελαστικά επιδόσεων έχουν εξαιρετικά σκληρά πλαϊνά.

                Επίσης υπάρχει και θέμα στην αίσθηση. Μια σκληρή ανάρτηση κάνει το τιμόνι αμεσότερο. Το μαλακό πλαϊνο δίνει την εντύπωση πως 'γονατίζει' , δημιουργώντας μια περίεργη αίσθηση στο τιμόνι.

                Η σκληρη αναρτηση μεταφερει περισσοτερα φορτια στο λαστιχο.Οσο μαλακωτερος ο σκελετος του ελαστικου,τοσο μεγαλύτερη η παραμορφωση και τοσο μικροτερη η αποτελεσματικότητά τους λογω μικροτερης επιφανειας επαφης του πέλματος με το δρομο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fonzareli last edited by

                  Ο χρήστης j.marr έγραψε:

                  και στην τελική αν δεν θες να κινδυνεύσεις 5 μέρες το χρόνο κάτσε σπίτι σου ή επέλεξε εναλλακτική διαδρομή

                  εναλλακτική Καλαμάτα-Αθήνα δεν υπάρχει...
                  Αθήνα θα πάω μόνο αν είναι ανάγκη αλλά οπωσδήποτε θα πρέπει να φύγω πρωί.

                  Επειδή έψαξα αρκετά τι έχει γραφτεί στα διάφορα forum σχετικά, βρήκα κάποια ενδιαφέροντα πράγματα και δίνω τα links για όποιον άλλο ενδιαφέρεται:

                  http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=8421

                  http://www.safedriver.gr/index.php?productID=16

                  http://www.snowclub.gr/forums/index.php ... 8421&st=80

                  http://www.tanea.gr/default.asp?pid=96& ... 7236&nid=0

                  http://toyotaclub.forumup.gr/about494-toyotaclub.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης fonzareli έγραψε:

                    και στην τελική αν δεν θες να κινδυνεύσεις 5 μέρες το χρόνο κάτσε σπίτι σου ή επέλεξε εναλλακτική διαδρομή

                    εναλλακτική Καλαμάτα-Αθήνα δεν υπάρχει...
                    Αθήνα θα πάω μόνο αν είναι ανάγκη αλλά οπωσδήποτε θα πρέπει να φύγω πρωί.

                    Επειδή έψαξα αρκετά τι έχει γραφτεί στα διάφορα forum σχετικά, βρήκα κάποια ενδιαφέροντα πράγματα και δίνω τα links για όποιον άλλο ενδιαφέρεται:

                    http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=8421

                    http://www.safedriver.gr/index.php?productID=16

                    http://www.snowclub.gr/forums/index.php ... 8421&st=80

                    http://www.tanea.gr/default.asp?pid=96& ... 7236&nid=0

                    http://toyotaclub.forumup.gr/about494-toyotaclub.html

                    Στα 600χλμ πηγαινε-ελα ποσα ειναι το Καλογερικο;Θα εχεις τοσα χλμ μπροστα σου που θα μπορεις να πας πανω απο τα 150χλμ/ωρα και θα σε αναγκαζουν τα χειμερινα λαστιχα σε χαμηλοτερες ταχυτητες;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fonzareli last edited by

                      Δυστυχώς (ή ευτυχώς) υπάρχουν πιά τόσα πολλά σταθερά ρανταρ της τροχαίας που είναι αδύνατον να κινηθείς γρήγορα στην εθνική αυτή.

                      Εντάξει, έχω πάει και 230, στην ευθεία που περνάει έξω από την Τρίπολη, αλλά γενικά έχουν τελειώσει οι υψηλές ταχύτητες με τα πανάκριβα πρόστιμα που υπάρχουν πλέον! Σοβαρότερο επιχείρημα είναι ότι στα 140 τα θερινά θα κρατάνε καλύτερα αν δεν κάνει πολύ κρύο.

                      Στα λινκς που έβαλα εύκολα βλέπει κανείς ότι κάτω από τους 7 βαθμούς τα θερινά είναι άχρηστα ουσιαστικά διότι χάνουν τις ιδιότητές τους, και ανάποδα, πάνω από τους 25 τα χειμερινά πάνε για κάψιμο.

                      Αυτοί προτείνουν δύο σετ ζαντολάστιχα γενικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        johnkyr last edited by

                        Ο χρήστης fonzareli έγραψε:
                        Δυστυχώς (ή ευτυχώς) υπάρχουν πιά τόσα πολλά σταθερά ρανταρ της τροχαίας που είναι αδύνατον να κινηθείς γρήγορα στην εθνική αυτή.

                        Εντάξει, έχω πάει και 230, στην ευθεία που περνάει έξω από την Τρίπολη, αλλά γενικά έχουν τελειώσει οι υψηλές ταχύτητες με τα πανάκριβα πρόστιμα που υπάρχουν πλέον! Σοβαρότερο επιχείρημα είναι ότι στα 140 τα θερινά θα κρατάνε καλύτερα αν δεν κάνει πολύ κρύο.

                        Στα λινκς που έβαλα εύκολα βλέπει κανείς ότι κάτω από τους 7 βαθμούς τα θερινά είναι άχρηστα ουσιαστικά διότι χάνουν τις ιδιότητές τους, και ανάποδα, πάνω από τους 25 τα χειμερινά πάνε για κάψιμο.

                        Αυτοί προτείνουν δύο σετ ζαντολάστιχα γενικά.

                        μιας κι εγώ κάνω συχνά πυκνά την διαδρομή ..... που υπάρχουν τα σταθερά ραντάρ ? μόνο στρούμφ έχω πετύχει με μπιστόλι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fonzareli last edited by

                          Πέρισσότερα από 5 υπάχουν Καλαμάτα-Μεγαλόπολη μόνο. Τοποθετημένα μέσα στον τελευταίο χρόνο.
                          Από εκεί και πάνω δεν ξέρω ακριβώς πόσα.

                          off-topic ή μου φαίνεται;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • bathan
                            bathan last edited by

                            Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                            ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟΥΟ Τ1R.ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΦΗΜΗ ΓΙΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΙΜΗ.

                            Καλά τα T1R αλλά υπάρχουν και καλύτερα

                            • Μην γράφεις με κεφαλαία

                            Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hunter last edited by

                              Ο χρήστης bathan έγραψε:

                              ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΟΥΟ Τ1R.ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΦΗΜΗ ΓΙΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΙΜΗ.

                              Καλά τα T1R αλλά υπάρχουν και καλύτερα

                              • Μην γράφεις με κεφαλαία

                              Για τα συγκεκριμενα λαστιχα,εχω ακούσει και πολύ κακες απόψεις.Δεν τα εχω δοκιμασει ο ίδιος,αλλα,σιγουρα θα τα απέφευγα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                Είναι αρκετά μαλακά τα Τ1Ρ με μαλακά πλαινά.

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • xenos
                                  xenos last edited by

                                  Έχω από μαμά 16' με 205/50/16, 6.5 φάρδος και οφφσετ 55.
                                  Μπορώ να βάλω 16' με 6 φάρδος και οφφσετ 50? Δεν πιστεύω να βρίσκει πουθενά. Λάστιχο μέχρι τι φάρδος παίρνει το 6? (για πιστοκατάσταση τις θέλω)

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dog80 last edited by

                                    Ο χρήστης xenos έγραψε:
                                    Έχω από μαμά 16' με 205/50/16, 6.5 φάρδος και οφφσετ 55.
                                    Μπορώ να βάλω 16' με 6 φάρδος και οφφσετ 50? Δεν πιστεύω να βρίσκει πουθενά. Λάστιχο μέχρι τι φάρδος παίρνει το 6? (για πιστοκατάσταση τις θέλω)

                                    Δέν έχεις πρόβλημα γιατί μικρότερο νούμερο οφφσέτ σημαίνει οτι η ζάντα θα βγαίνει πιό έξω, συν το γεγονός οτι είναι και πιό στενή. Σύμφωνα με αυτό: http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp με την καινούρια ζάντα έχει 11 χιλιοστά πιό πολύ κενό εσωτερικά.

                                    Πάντως 6.5 είναι ήδη οριακό φάρδος ζάντας για 205 λάστιχο για σπορ χρήση, αν βάλεις ακόμα πιό στενή ζάντα θα μαγουλιάζει πιό πολύ. Σε 6άρα ζάντα θα πρότεινα 195/45/16 λάστιχο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Αν η ζάντα βγαίνει πιο έξω κινδυνεύεις να βρίσκει το έξω μέρος του εμπρός ελαστικού στον θόλο κατά την στροφή (μπροστά στις προς την αντίθετη κατεύθυνση και πίσω στις προς την ίδια κατεύθυνση στροφές). Δεν πρόκειται να έχεις τέτοιο πρόβλημα γιατί η διαφορά είναι ελάχιστη παρά μόνο αν ήσουν ήδη οριακός. Το ότι θα βάλεις και πιο στενή ζάντα βοηθάει ακόμα περισσότερο.
                                      Τα πίσω λάστιχα μπορεί να βρίσκουν στο φτερό, πάλι μόνο αν ησουν οριακός ή βάλεις πιο φαρδύ λάστιχο.

                                      Είναι στενή η 6άρα, καλύτερα 7άρα που μπορεί να δεχτεί το ελάχιστο 195, θέλεις να βάζεις στενότερα;;
                                      Δεν ξέρω αν χωράει στα φρένα αλλά αν είναι για πίστα μήπως να έβαζες και 15άρα. Θα σε χαμήλωνε, θα ήταν ελαφρύτερη με μικρότερη αδράνεια, θα κόνταιναν και οι σχέσεις και θα έβρισκες πολλά φτηνά 195/50-15 λάστιχα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thymios last edited by

                                        Τελικά έβαλα τα ER300. Τα ΡΕ2 τα λυπήθηκα...πού να πηγαίνω στις οικοδομές με ελαστικό V ???
                                        απ την άλλη με 75 άλογα 15ετίας...

                                        Εντυπώσεις από αύριο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kon5 last edited by

                                          Tα turanza είναι αυτά Θύμιο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thymios last edited by

                                            Όου, γιες!

                                            Εντωμεταξύ η αριστερή εμπρός ζάντα είχε ένα τσάκισμα ....

                                            Η πρώτη εντύπωση λοιπόν έχει να κάνει καθαρά με την...εξάλειψη του τρέμουλου! Επίσης είναι φανερό οτι είναι πιο μαλακά από τα-γίναμε-κόκκαλο-70Κ χλμ-Πιρέλλι . Το τιμόνι είναι λίγο πιο γλυκό. Βέβαια απ το μεσημέρι που τα έβαλα πρόλαβα κι έκανα μόλις 55 χλμ, οπότε αρχή ακόμη!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 49 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr