Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 152
    • 153
    • 154
    • 155
    • 156
    • 640
    • 641
    • 154 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    118896
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stred last edited by

      Ο χρήστης stavroslik έγραψε:

      Ενα VW Golf 1,4 Tsi, με το γκαζι τερμα τι καταναλωση θα ειχε??

      Σταυρο δύσκολη ερώτηση καθώς μόνο αν οδηγήσει 2-3 φορές το γκολφ ο ίδιος οδηγός, στην ίδια διαδρομή , με τις ίδιες ταχύτητες, ίδιες θερμοκρασίες- ανέμους κτλ τότε θα μπορεί να βγάλει ασφαλή σύμπεράσματα..

      εδω οταν πηγαίνω μεταμόρφωση-λένορμαν εχω τελείως διαφορετική κατανάλωση απο το λένορμαν-μεταμόρφωση.. με τις ίδιες ταχύτητες πάντα..

      προσωπικά μετα απο 17.000 χλμ έχω 8.9λ/100χλμ ΑΛΛΑ σπάνια να πάω πάνω απο 170.. συνήθως 140-150.. και φυσικά επειδή μένω αθήνα έχω και αρκετές μετακινήσεις εντος πόλεως..

      αλήθεια η κατανάλωση που είχες ήταν με το σπορ πρόγραμμα ενεργοποιημένο ή όχι? γιατί έχει τεράστια διαφορα βάση όσων έχω παρατηρήσει προσωπικά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Δεν είμαι κάτοχος Bravo αλλά ενδέχεται να προστεθεί στην οικογένεια ένα τον προσεχή καιρό οπότε το ψάχνω αρκετά το θέμα. Διαβάζω στο τελευταίο Drive ότι η μέγιστη κατανάλωση που είχε το Bravo (σε συγκριτικό τεστ με το Golf και το Megane) ήταν 16,8 λίτρα/100 χλμ. Οπότε θεωρώ φυσιολογικό ότι έκαψες 15+ με το πόδι στο πάτωμα. Απλά το T-Jet όταν ζορίζεται πίνει πολύ... Συγκριτικά η μέγιστη του Golf ήταν 10,5 και του Megane 12,3. Πριν καταδικάσετε το Fiat όμως σκεφτείτε πόσο φτηνότερο είναι στην αγορά του και επίσης πόσο ταχύτερο είναι από το Golf (το Bravo της δοκιμής ήταν αυτό με τα 150 άλογα και το Golf με τα 122).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stred last edited by

          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
          Δεν είμαι κάτοχος Bravo αλλά ενδέχεται να προστεθεί στην οικογένεια ένα τον προσεχή καιρό οπότε το ψάχνω αρκετά το θέμα. Διαβάζω στο τελευταίο Drive ότι η μέγιστη κατανάλωση που είχε το Bravo (σε συγκριτικό τεστ με το Golf και το Megane) ήταν 16,8 λίτρα/100 χλμ. Οπότε θεωρώ φυσιολογικό ότι έκαψες 15+ με το πόδι στο πάτωμα. Απλά το T-Jet όταν ζορίζεται πίνει πολύ... Συγκριτικά η μέγιστη του Golf ήταν 10,5 και του Megane 12,3. Πριν καταδικάσετε το Fiat όμως σκεφτείτε πόσο φτηνότερο είναι στην αγορά του και επίσης πόσο ταχύτερο είναι από το Golf (το Bravo της δοκιμής ήταν αυτό με τα 150 άλογα και το Golf με τα 122).

          REALZEUS γενικά το t-jet αν το πιέσεις θέλει την βενζίνη του, ειδικά στο σπορ πρόγραμμα ΑΛΛΑ ότι αφορά μετρήσεις του drive θα σου πρότεινα να είσαι πολύ πολύ προσεχτικός.. (ειδικά όταν προσπαθούν να λανσαρουν το 'νεο' γκολφ 6)

          ενδεικτικά τέυχος 136.. golf 5 tsi 122 vs kia ceed 1.6 vs toyota auris 1.6

          μέγιστη κατανάλωση: 14,2 - 13,4 - 12,5

          δηλάδη τί είδους τέστ ήταν αυτό που είχε τουρμπατο με μέγιστη κατανάλωση 10,5?

          εν τω μεταξύ ψάχνω κανα τεταρτο να βρώ ενα συγκριτικό του drive με bravo-golf-leon-astra-c4 να γράψω καταναλώσεις.. που στο καλο το'χω βάλει..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Κι εμένα μού έκανε εντύπωση αλλά το Megane είχε 12.3. Το Golf λόγω πολύ μακρύτερων σχέσεων και άμεσου ψεκασμού μου φαίνεται λογικό να είναι ακόμα πιο οικονομικό. Ίσως δεν το πίεσαν τόσο όσο τα άλλα. Πάντως από φίλο με Leon 1.8 βλέπω πολύ χαμηλές καταναλώσεις. Είναι γεγονός ότι δεν είναι οικονομικός ο T-Jet όταν πιέζεται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikolas87 last edited by

              Ο χρήστης stavroslik έγραψε:
              Η προτεραιοτητα μου δεν ειναι να ταξιδευω με 180 και να ειναι οικονομικο!!!
              Αλλα να ειναι μεσα στα πλαισια της λογικης!!
              Και αν παιζω στο κατι παραπανω, να μην ειναι υπερβολικο!!

              Και εγώ θέλω ένα αμάξι να κατουράω στο τεπόζιτο και να πηγαίνει αλλά δεν γίνεται... Να είμαστε λίγο λογικοί με αυτά που λέμε. Υψηλές ταχύτητες και χαμηλή κατανάλωση είναι δυο πράγματα που δεν ταιριάζουν. Όταν εγώ θέλω να το σκίζω το μοτέρ, να πηγαίνω τσίτα στις βουνίσιες διαδρομές ή να το τελικιάζω δε κάιγομαι μετά γιατί μου έκαψε πολύ. Ίσα ίσα το ευχαριστιέμαι και με το παραπάνω γιατί με ικανοποιεί απόλυτα..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stred last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Κι εμένα μού έκανε εντύπωση αλλά το Megane είχε 12.3. Το Golf λόγω πολύ μακρύτερων σχέσεων και άμεσου ψεκασμού μου φαίνεται λογικό να είναι ακόμα πιο οικονομικό. Ίσως δεν το πίεσαν τόσο όσο τα άλλα. Πάντως από φίλο με Leon 1.8 βλέπω πολύ χαμηλές καταναλώσεις. Είναι γεγονός ότι δεν είναι οικονομικός ο T-Jet όταν πιέζεται.

                το megane ηταν το ατμοσφαιρικό? αν ναι φυσιολογικό νούμερο..

                γενικά είναι απίθανο ενας κινητήρας να βγάζει 20+ κιλα ροπη με μεγιστη κατανάλωση 10,4.. δε λέω για μεση, εκεί είναι δεκάδες οι παράγοντες.. λέω για διαδρομή με το πόδι στο πάτωμα..

                αν κρατας τευχη ψαξε το no.147.. εκεί έιχε το συγκριτικό, βέβαια το golf ηταν με dsg7 αλλά είχε και το λεον 1.8Τ
                http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=9321&Itemid=140

                δυστηχώς το έχω χάσει μάλλον.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mousatos last edited by

                  Από το blog της Φαμπιάτου για το Grande Punto 1.4 T-JΕΤ 5d με τα 120 άλογα.

                  'Η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο καθορίζεται από τον οδηγό και κυμαίνεται από 8 λίτρα-εάν προσέχει έως και 14 αν το κυνηγήσει το πράμα. '

                  'Μέσα στην πόλη η κατανάλωση κυμαίνεται από 11,7 έως 12,5 λίτρα ανά 100 χλμ που -κατά την γνώμη μου -είναι υπερβολική τόσο για την κατηγορία του αυτοκίνητου, όσο και για την ιπποδύναμη του κινητήρα.'

                  http://fabiatou.com/2008/02/grande-punto-14-t-j-5d.html

                  Οπότε το 150άρι bravo δεν είναι παράξενο να φτάνει τα 16 λίτρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Όχι, το καινουριο τουρμπάτο Megane 1.4 TCe ήταν.

                    Και τεύχη κρατάω και το βρήκα αυτό που έψαχνες. Εκεί η μέση του Golf είναι 13.2 αλλά είναι το 160άρι που όπως είναι λογικό πίνει περισσότερο από το 122άρι! Το Bravo έχει πάλι 16.8 μέγιστη και 8.9 ελάχιστη που σημαίνει ότι οι μετρήσεις του είναι οι ίδιες και στα 2 τεύχη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stred last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Όχι, το καινουριο τουρμπάτο Megane 1.4 TCe ήταν.

                      Και τεύχη κρατάω και το βρήκα αυτό που έψαχνες. Εκεί η μέση του Golf είναι 13.2 αλλά είναι το 160άρι που όπως είναι λογικό πίνει περισσότερο από το 122άρι! Το Bravo έχει πάλι 16.8 μέγιστη και 8.9 ελάχιστη που σημαίνει ότι οι μετρήσεις του είναι οι ίδιες και στα 2 τεύχη.

                      θύμησε μου γιατι το'χω χάσει

                      13.2 μέγιστη ή μέση του γκολφ?

                      μέγιστη λεον 1.8Τ?

                      οτι το Bravo εχει την κατανάλωση αυτή δε το έχω αμφισβητήσει πουθενα(στο σπορ προγραμμα).. το μέγιστη 10.4 του γκολφ αμφισβητώ...

                      εκτος αν στο golf 5 στο τευχος 138 ήταν άλλος tsi με 122 αλογα και μεγιστη 14 λίτρα.. δε ξέρω ακριβώς πόσους έχει βγάλει..

                      δυστηχώς στο συγκεκριμένο τεστ δεν βρήκα πουθενα αν οι μετρήσεις είναι με το σπορ πρόγραμμα ή όχι.. αν είναι με αυτό αφαίρεσε 2λ/100χλμ και είσαι μεσα για το νορμαλ πρόγραμμα..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        italakias last edited by

                        οταν εγω ελεγα οτι τα τουρμπο καινε καποιοι μου λεγανε οτι δεν ειναι οπως τα παλια και οτι εχουν πολυ καλη ροπη απο χαμηλα και γιαυτο ειναι οικονομικα.

                        παπαρια μεντολες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης stred έγραψε:

                          Όχι, το καινουριο τουρμπάτο Megane 1.4 TCe ήταν.

                          Και τεύχη κρατάω και το βρήκα αυτό που έψαχνες. Εκεί η μέση του Golf είναι 13.2 αλλά είναι το 160άρι που όπως είναι λογικό πίνει περισσότερο από το 122άρι! Το Bravo έχει πάλι 16.8 μέγιστη και 8.9 ελάχιστη που σημαίνει ότι οι μετρήσεις του είναι οι ίδιες και στα 2 τεύχη.

                          θύμησε μου γιατι το'χω χάσει

                          13.2 μέγιστη ή μέση του γκολφ?

                          μέγιστη λεον 1.8Τ?

                          οτι το Bravo εχει την κατανάλωση αυτή δε το έχω αμφισβητήσει πουθενα(στο σπορ προγραμμα).. το μέγιστη 10.4 του γκολφ αμφισβητώ...

                          δυστηχώς στο συγκεκριμένο τεστ δεν βρήκα πουθενα αν οι μετρήσεις είναι με το σπορ πρόγραμμα ή όχι.. αν είναι με αυτό αφαίρεσε 2λ/100χλμ και είσαι μεσα για το νορμαλ πρόγραμμα..

                          Με συγχωρείς, 13.1 (και όχι 13.2... κούραση, καταλαβαίνεις) μέγιστη, όχι μέση (μέση δεν γράφουνε). Το Leon 13.5 μέγιστη (αυτό πάντως το επιβεβαιώνει και ο φίλος μου), το C4 1.6T 13.1, το Astra 1.6T 16.3 και το Peugeot 308 GT 16.8.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stred last edited by

                            Ο χρήστης italakias έγραψε:
                            οταν εγω ελεγα οτι τα τουρμπο καινε καποιοι μου λεγανε οτι δεν ειναι οπως τα παλια και οτι εχουν πολυ καλη ροπη απο χαμηλα και γιαυτο ειναι οικονομικα.

                            παπαρια μεντολες

                            italakia θα σου πω μονο ενα παράδειγμα να καταλάβεις πόσο συμφέρει.. με τον προισταμενο μου στη δουλεια μένουμε κοντα και πέρνουμε εναλλαξ το bravo με το δικό του 2λιτρο quasqai... εγω οδηγώ ψιλοέντονα ενω αυτός είναι τρελλα ήρεμος οδηγός.. πχ έχουμε μετρήσει μέση ταχύτητα μέχρι να φτάσουμε και εγω έχω 68χλμ/ωρα και αυτός 44!!

                            θές καταναλώσεις? 8.9 εγω και 9.1 αυτός.. με εννοείται πολύ καλύτερες επιδόσεις.. αρα δεν είναι πως δε καίνε.. αλλα λόγω ροπής αν ξέρεις πως να τα πας καίνε πολύ λίγότερο απ'οτι παλια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ε εντάξει... άλλο βάρος, μέγεθος και τριβές (λόγω 4κίνησης) το Qashqai. Δεν μπορείς να συγκρίνει έτσι. Μόνο μεταξύ παρόμοιων αυτοκινήτων.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                italakias last edited by

                                συγκρινεις δυο καινουρια αμαξια ομως.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stred last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                  Με συγχωρείς, 13.1 (και όχι 13.2... κούραση, καταλαβαίνεις) μέγιστη, όχι μέση (μέση δεν γράφουνε). Το Leon 13.5 μέγιστη (αυτό πάντως το επιβεβαιώνει και ο φίλος μου), το C4 1.6T 13.1, το Astra 1.6T 16.3 και το Peugeot 308 GT 16.8.

                                  σίγα ρε σε καταλαβαίνω, και γω απο τις 5 όρθιος είμαι..

                                  13.5 το λεον? εντυπωσιακό για τον 1.8Τ.. τρομερος κινητήρας.. θυμόμουν πως κάποιο ήταν κοντα με το bravo αλλα ηταν το 308-astra οχι το λεον..

                                  και το golf είναι με dsg7 οπότε εχει ενα πλεονέκτημα στην οικονομία.. οπότε καταλαβαίνεις γιατί αυτό το 10.5 δε μπορω να το χωνέψω έυκολα.. ίσως βέβαια ήταν κάποιο ήρεμο τεστ..

                                  απλα δε σου κάνει εσένα εντύπωση οτι το bravo στο 'αγριο' συγκριτικό με τα GT έχει την ίδια κατανάλωση σε σχέση με το 'ήρεμο' συγκριτικό με τα 120αρια?

                                  κοίτα λίγο και σύγκρινε και τις ρεπριζ ανάμεσα στα 2 τεστ γιατί είχε γίνε ενα θέμα πριν καμια 6αρια σελίδες..

                                  γενικα αν ψάξεις για drive σε αυτό το θεμα θα βρείς αρκετά παράπονα.. τι να πω, ίσως εμείς που το αγαπάμε το αμάξι να είμαστε προκατείλημενοι..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stred last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Ε εντάξει... άλλο βάρος, μέγεθος και τριβές (λόγω 4κίνησης) το Qashqai. Δεν μπορείς να συγκρίνει έτσι. Μόνο μεταξύ παρόμοιων αυτοκινήτων.

                                    ο προιστάμενος δεν το βάζει ποτε στο 4wd γιατί εκει του καίει περισσότερο.. ρε συ αν μπείς μεσα και δεις πως οδηγά ο ένας και πως ο άλλος θα καταλάβεις τι εννοώ!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Οι επιδόσεις από στάση και οι καταναλώσεις είναι ίδιες στα 2 συγκριτικά. Όμως στις ρεπρίζ υπάρχει θέμα. Το καινούριο τεστ τους αριθμούς που το παλιό είχε ως μετρήσεις 4ης, τους έχει τώρα ως μετρήσεις 5ης! Δηλαδή 110-140 με 4η: 6.8 τον Ιανουάριο και 8.1 στο τελευταιο (ενώ 8.1 έδινε με 5η του Ιανουαρίου)! Θέλω να πιστεύω ότι είναι απλό μπερδεμα και όχι ηθελημένο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimidekas last edited by

                                        Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                        Από το blog της Φαμπιάτου για το Grande Punto 1.4 T-JΕΤ 5d με τα 120 άλογα.

                                        'Η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο καθορίζεται από τον οδηγό και κυμαίνεται από 8 λίτρα-εάν προσέχει έως και 14 αν το κυνηγήσει το πράμα. '

                                        'Μέσα στην πόλη η κατανάλωση κυμαίνεται από 11,7 έως 12,5 λίτρα ανά 100 χλμ που -κατά την γνώμη μου -είναι υπερβολική τόσο για την κατηγορία του αυτοκίνητου, όσο και για την ιπποδύναμη του κινητήρα.'

                                        http://fabiatou.com/2008/02/grande-punto-14-t-j-5d.html

                                        Οπότε το 150άρι bravo δεν είναι παράξενο να φτάνει τα 16 λίτρα.

                                        Απλά ΔΕΝ παίζουν αυτά τα νούμερα!
                                        Εδώ καίμε 9-10 με το μπράβο το 150άρι μέσα στην πόλη.
                                        Για να κάψω 12,5 λίτρα/100 πρέπει να πηγαίνω τάπα
                                        και να κάνω κόντρες στα φανάρια!
                                        Σόρυ κιόλας, αλλά όταν σε μια δοκιμή αναφέρεται έτσι γενικά και αόριστα
                                        ότι η κατανάλωση κυμάνθηκε από..... εώς..... χωρίς διευκρινίσεις για το στυλ
                                        οδήγησης είναι τελείως ΓΤΠ
                                        12λίτρα/100 μέσα στην πόλη είναι κατανάλωση για S3 και GTI, έλεος δλδ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stred last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Οι επιδόσεις από στάση και οι καταναλώσεις είναι ίδιες στα 2 συγκριτικά. Όμως στις ρεπρίζ υπάρχει θέμα. Το καινούριο τεστ τους αριθμούς που το παλιό είχε ως μετρήσεις 4ης, τους έχει τώρα ως μετρήσεις 5ης! Δηλαδή 110-140 με 4η: 6.8 τον Ιανουάριο και 8.1 στο τελευταιο (ενώ 8.1 έδινε με 5η του Ιανουαρίου)! Θέλω να πιστεύω ότι είναι απλό μπερδεμα και όχι ηθελημένο...

                                          όντως υπάρχει λάθος με τις ρεπριζ και το είχα γράψει και γω σαν απάντηση σε φίλο που διαμαρτυρόταν για το τεστ.. αν ψάξεις θα το δεις..

                                          επίσης επειδή το τεστ στο τευχος 147 είχε βγεί οταν εψαχνα να αγοράσω το bravo είχα βρεί πάρα πολλά τυχαία λάθη είς βάρος του και 'σκοτεινά' σημεία..
                                          ας πούμε τι γίνεται με το σπορ πρόγραμμα? είναι ενεργοποιημένο ή όχι? γιατί άλλο αμάξι με άλλο τιμόνι-καταναλώσεις-επιδόσεις είναι με το πρόγραμμα ανοιχτό και άλλο χωρίς.. και αν αμφιβάλλείς ψάξε να το κάνεις τεστ..

                                          και γιατί καμία αναφορα στο τεστ έστω σαν θετικο? (αν θυμάμαι καλα)

                                          ακόμα δες και την συγκριτική δυναμομέτρηση που το συγκρίνει με το c4 .. και εκεί είχε γίνει φαουλ..δε θυμάμαι ακριβως αλλα αν διαβάσεις προσεχτικά θα το καταλάβεις

                                          και δες και τις αναφορές στους κινητήρες.. 10 σειρες για τους t-jet 40-50 για τους άλλος..

                                          και αρκετά άλλα σημεία που δε θυμάμαι..αν είχα το τευχος θα στα έγραφα..γενικά υπήρχε ενα κλίμα απαξίωσης και όπου το γκολφ δε τα πήγαινε καλα το περναγανε με ελαφρά..

                                          βέβαια προς αποφυγή παρεξηγήσεων δε λέω οτι το golf είναι χειρότερο απο το bravo.. ΑΛΛΑ οτι εγω απο αυτό το τεστ καθώς και άλλα περιστατικά θεωρώ το drive αναξιόπιστο περιοδικό.. δλδ οτι σου έγραψα και στην αρχή-αρχή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Σίγουρα το Γκολφ είναι και γρήγορο και οικονομικό κλπ... αλλά δεν θα το έπαιρνα! Είμαι ανάμεσα στα Bravo και Leon. Το Leon θεωρώ ότι είναι τεχνικά ανώτερο (πολλαπλοί πίσω, ταχύτερο, οικονομικότερο) αλλά το Bravo είναι ομορφότερο, με καλύτερο εσωτερικό και φτηνότερο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 154 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr