-
Γεια σας παιδες!
Εχω μια απορια, μαζι με ταφωτα ημερας (περα απο την μεσαια σκαλα στο octavia5 fl) αναβουν και τα πισω φωτα?? Εχει κανεις octavia5 fl με φωτα ημερας ενεργοποιημενα ή οποιοσδηποτε αλλος γνωριζει να μου απαντησει?
Εχω το octavia5 1.4tsi fl elegance και ανεβηκα εχθες Αθηνα (απο Πατρα διοτι η εδω αντιροσωπεια δεν μπορει να ενεργοποιησει τα φωτα ημερας) μετα απο ραντεβου που ειχα 'κλεισει' στην ΒΙΑΜΑΡ Βουλιαγμενης...η εξυπηρετηση ηταν αψογη κι αμεση, αλλα σημερα το βραδυ (στην Πατρα πλεον) παρατηρησα οτι περα απο την μεσαια σκαλα, αναβουν και τα πισω φωτα..! Ειναι λογικο αυτο? -
Δεν το έχω προσέξει σε Octavia αλλά στα Audi μόνο τα μπροστά led ανάβουν. Τα πίσω όχι. Αντίθετα στο Mazda 6 ανάβουν και τα μπροστά και τα πίσω.
-
Γιατί τα φώτα ημέρας στο Octavia χρειάζονται 'ενεργοποίηση'...;;; Μήπως ελέγχονται από κανα τσιπάκι που τρέχει Windows XP ή Vista και απαιτείται 'activation'...???
Πέρα από την πλάκα, γιατί δεν τα ενεργοποιούν από το εργοστάσιο και βάζουν τον κοσμάκη να τρέχει και άκρη να μην βρίσκει...; -
Ο χρήστης GiannisB έγραψε:
Πέρα από την πλάκα, γιατί δεν τα ενεργοποιούν από το εργοστάσιο και βάζουν τον κοσμάκη να τρέχει και άκρη να μην βρίσκει...;+1000
Πηρα τηλ την ΒΙΑΜΑΡ και μου απαντησαν οτι το σωστο ειναι να αναβουν και τα εμπρος (φωτα ποριας) και τα πισω.. Τωρα, εαν θελω (που θελω!) μπορουν να μου ρυθμισουν με το διαγνωστικο μηχανιμα παλι, να αναβουν μονο τα μροστινα φωτα (και μονο τα φωτα ποριας κι οχι την δευτερη λαμπα που ειναι στα φωτα ομιχλης). Επισης, δεν μπορω να ενεργοποιω ή να απενεργοποιω τα daylights απο το μενου, αλλα παρα μονο απο το διαγνωστικο μηχανιμα..!! Το ωραιο ειναι οτι στην εδω αντιπροσωπεια (στην Πατρα) μου ειπαν τοι δεν γινεται αυτο (δλδ μονο τα μπροστινα φωτα να αναβουν) και μονο οταν τους επεμεινα οτι απο την ΒΙΑΜΑΡ μου ειπαν οτι γινεται, δεχτηκαν να κλεισουμε ενα ραντεβου για να το....προσπαθησουν κι εαν γινει εγινε!!!
Τελικα αξιζει τον κοπο να τους παω το αυτοκινητο μου για να πειραματιστουν?? Το κακο ειναι οτι δεν μπορω να ξανα ανεβω στην Αθηνα, τουλαχιστον αμεσα, για να παω παλι στην ΒΙΑΜΑΡ
Επισης, αξιζει τον κοπο να εχω παντα αναμενα τα φωτα μου (εστω και χωρις τα πισω αναμενα) υπολογιζοντας την φθορα των λαμπτηρων (οπως ειναι αναμενομενο) καθως και της μπαταριας (μεχρι να γυρισει η 'μιζα' και να παρει εμπρος ο κινητηρας) ?? -
Για τον ίδιο λόγο που δεν ενεργοποιούν το αυτόματο κλείδωμα θυρών και πρέπει να τρέχεις εσύ.
Δηλαδή υπάρχει η δυνατότητα και το αφήνουν στην επιλογή σου.
Να συμπληρώσω για το 1.4 tsi τα εξής:
Το αυτοκίνητο σου δίνει την αίσθηση ότι είναι 1800 κ.ε ατμόσφαιρα. Το τούρμπο είναι άκρως πολιτισμένο, με κλειστά παράθυρα δεν ακούγεται.
Στις ψηλές στροφές το μοτέρ ακούγεται ελαφρώς (πάντα με κλειστά παράθυρα και ΧΩΡΙΣ μουσική) κάνοντας ένα πολύ ωραίο βραχνό ήχο.
Το εργοστασιακό ηχοσύστημα + τα ηχεία είναι πολύ καλά (για εργοστασιακά).
Η ποιότητα στο εσωτερικό δείχνει να είναι υψηλού επιπέδου (μη σας ξεγελάει ο λιτός σχεδιασμός).
Για μένα πάντως, το μεγαλύτερο + του αυτοκινήτου είναι η στιβαρή αίσθηση που θυμήζει ακριβότερα αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας. -
Ο χρήστης GiannisB έγραψε:
Γιατί τα φώτα ημέρας στο Octavia χρειάζονται 'ενεργοποίηση'...;;; Μήπως ελέγχονται από κανα τσιπάκι που τρέχει Windows XP ή Vista και απαιτείται 'activation'...???
Πέρα από την πλάκα, γιατί δεν τα ενεργοποιούν από το εργοστάσιο και βάζουν τον κοσμάκη να τρέχει και άκρη να μην βρίσκει...;Γιατι δεν το ζηταει ο τοπικος αντιπροσωπος ή το απενεργοποιει κατα το PDI αφου δεν ειναι κατι που συνηθιζετε ουτε το ζηταει ο αγοραστης....Δεν μπορεις να φανταστεις ποσες φορες μου κανουν διαφοροι νοημα οτι εχω ξεχασει τα φωτα ανοιχτα!
Τα φωτα ημερας υπαρχουν σε αλλες αγορες (Ιταλια, Αγγλια, Σουηδια) τουλαχιστον εδω και 15 χρονια. Στα ελληνικα λοιπον μοντελα όπου υπαρχει αυτη η δυνατοτητα επισης εδω και αρκετα χρονια γινετε να ενεργοποιηθει αυτη η λειτουργια μεσω του εκαστοτε OBD προγραμματος (Vagcom για τα VAG). -
Ο χρήστης CHRIS-ASTRA έγραψε:
Τελικα αξιζει τον κοπο να τους παω το αυτοκινητο μου για να πειραματιστουν?? Το κακο ειναι οτι δεν μπορω να ξανα ανεβω στην Αθηνα, τουλαχιστον αμεσα, για να παω παλι στην ΒΙΑΜΑΡ
Επισης, αξιζει τον κοπο να εχω παντα αναμενα τα φωτα μου (εστω και χωρις τα πισω αναμενα) υπολογιζοντας την φθορα των λαμπτηρων (οπως ειναι αναμενομενο) καθως και της μπαταριας (μεχρι να γυρισει η 'μιζα' και να παρει εμπρος ο κινητηρας) ??Καλυτερα κατεβασε το Vagcom εγκατεστησε το σε ενα laptop αγορασε και ενα καλωδιο usb-OBD II και παιξε μονος σου....
-
Παιδιά να ρωτήσω την άποψή σας; Μεταξύ Octavia 5 1.8Τ DSG και RS DSG τι θα προτιμούσατε; Ας υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα με τη διαφορά τιμής, συντήρησης κτλ. (δηλ. το budget φτάνει για RS + μερικά extra αλλά χωρίς να σημαίνει ότι μας χαλάει να δώσουμε και λιγότερα). Για πολλούς η προφανής επιλογή είναι το RS, αλλά από την άλλη υπάρχουν και μερικά πιθανά + στον 1.8:
- Πιο καινούριος κινητήρας με πιθανόν καλύτερη αξιοπιστία (νομίζω για το 2λιτρο έχουν ακουστεί κάποια προβληματάκια).
- 7τάχυτο DSG ξηρού τύπου, θεωτητικά καλύτερο απ' αυτό του RS (;).
- Αν και θεωρούμε ότι μπορούμε να καλύψουμε τη διαφορά τιμής (γύρω στα 5k) δεν ξέρω αν την αξίζει το RS.
Για να μη λέμε μόνο θετικά για το 1.8 υπάρχει και το αρνητικό του ορίου ροπής του 7τάχυτου DSG που δεν επιτρέπει πειράγματα. Επίσης το RS έχει και πιο σπορ στήσιμο κτλ.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω κατά βάση είναι εάν μεταξύ RS και 1.8 θα παίρνατε χωρίς δεύτερη σκέψη το RS ή αν θα το σκεφτόσασταν και για το 1.8.
By the way αν και δε βρίσκομαι άμεσα σε φάση αγοράς αυτοκινήτου το παραπάνω είναι ένα δίλημμα που μ' έχει 'απασχολήσει' και σκέφτηκα να ρωτήσω τις απόψεις σας, έστω και για την κουβέντα.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Καλυτερα κατεβασε το Vagcom εγκατεστησε το σε ενα laptop αγορασε και ενα καλωδιο usb-OBD II και παιξε μονος σου....Τελικα εχεις απολυτο δικιο! Εαν δεν γινεις απο μονος σου μηχανικος, μην περιμενεις προκοπη απο τα...επισημα συνεργεια!
By the way αν και δε βρίσκομαι άμεσα σε φάση αγοράς αυτοκινήτου το παραπάνω είναι ένα δίλημμα που μ' έχει 'απασχολήσει' και σκέφτηκα να ρωτήσω τις απόψεις σας, έστω και για την κουβέντα.
Φιλε μου εχω το 1,4tsi και απο δυναμη δεν εχω κανενα παραπονο!
1,8tsi ειναι ο ιδανικος κινητηρας! -
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
Παιδιά να ρωτήσω την άποψή σας; Μεταξύ Octavia 5 1.8Τ DSG και RS DSG τι θα προτιμούσατε; Ας υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα με τη διαφορά τιμής, συντήρησης κτλ. (δηλ. το budget φτάνει για RS + μερικά extra αλλά χωρίς να σημαίνει ότι μας χαλάει να δώσουμε και λιγότερα). Για πολλούς η προφανής επιλογή είναι το RS, αλλά από την άλλη υπάρχουν και μερικά πιθανά + στον 1.8:- Πιο καινούριος κινητήρας με πιθανόν καλύτερη αξιοπιστία (νομίζω για το 2λιτρο έχουν ακουστεί κάποια προβληματάκια).Οχι,ο 2λιτρος ειναι αστερι,οπως και ο 1.8 δεν τιθεται θεμα.
- 7τάχυτο DSG ξηρού τύπου, θεωτητικά καλύτερο απ' αυτό του RS (;).Οχι,σαφως καλυτερο το 6αρι για σπορ χρηση
- Αν και θεωρούμε ότι μπορούμε να καλύψουμε τη διαφορά τιμής (γύρω στα 5k) δεν ξέρω αν την αξίζει το RS.
Για να μη λέμε μόνο θετικά για το 1.8 υπάρχει και το αρνητικό του ορίου ροπής του 7τάχυτου DSG που δεν επιτρέπει πειράγματα. Επίσης το RS έχει και πιο σπορ στήσιμο κτλ.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω κατά βάση είναι εάν μεταξύ RS και 1.8 θα παίρνατε χωρίς δεύτερη σκέψη το RS ή αν θα το σκεφτόσασταν και για το 1.8.
By the way αν και δε βρίσκομαι άμεσα σε φάση αγοράς αυτοκινήτου το παραπάνω είναι ένα δίλημμα που μ' έχει 'απασχολήσει' και σκέφτηκα να ρωτήσω τις απόψεις σας, έστω και για την κουβέντα.
Aφου δεν τιθεται θεμα κυβικων,φυσικα RS!
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
- 7τάχυτο DSG ξηρού τύπου, θεωτητικά καλύτερο απ' αυτό του RS (;).Οχι,σαφως καλυτερο το 6αρι για σπορ χρηση
Επειδή δε γνωρίζω, γιατί λες ότι το 6άρι είναι καλύτερο για σπορ χρήση;
-
Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
- 7τάχυτο DSG ξηρού τύπου, θεωτητικά καλύτερο απ' αυτό του RS (;).Οχι,σαφως καλυτερο το 6αρι για σπορ χρηση
Επειδή δε γνωρίζω, γιατί λες ότι το 6άρι είναι καλύτερο για σπορ χρήση;
Δεν εχει Launch Control και εχει αντοχη μεχρι 25 Nm ροπης(αν σκεφτει ποτε βελτιωση).Απο κει και περα η VW το εχει κατασκευασει κυριως για οικονομια καυσιμου.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Απο κει και περα η VW το εχει κατασκευασει κυριως για οικονομια καυσιμου....και με μηδενική όπως λέει συντήρηση για όλη τη διάρκεια ζωής του. Αυτό θα το διαπιστώσω ιδίοις όμασι.
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Παιδιά να ρωτήσω την άποψή σας; Μεταξύ Octavia 5 1.8Τ DSG και RS DSG τι θα προτιμούσατε; Ας υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα με τη διαφορά τιμής, συντήρησης κτλ. (δηλ. το budget φτάνει για RS + μερικά extra αλλά χωρίς να σημαίνει ότι μας χαλάει να δώσουμε και λιγότερα). Για πολλούς η προφανής επιλογή είναι το RS, αλλά από την άλλη υπάρχουν και μερικά πιθανά + στον 1.8:
- Πιο καινούριος κινητήρας με πιθανόν καλύτερη αξιοπιστία (νομίζω για το 2λιτρο έχουν ακουστεί κάποια προβληματάκια).Οχι,ο 2λιτρος ειναι αστερι,οπως και ο 1.8 δεν τιθεται θεμα.
- 7τάχυτο DSG ξηρού τύπου, θεωτητικά καλύτερο απ' αυτό του RS (;).Οχι,σαφως καλυτερο το 6αρι για σπορ χρηση
- Αν και θεωρούμε ότι μπορούμε να καλύψουμε τη διαφορά τιμής (γύρω στα 5k) δεν ξέρω αν την αξίζει το RS.
Για να μη λέμε μόνο θετικά για το 1.8 υπάρχει και το αρνητικό του ορίου ροπής του 7τάχυτου DSG που δεν επιτρέπει πειράγματα. Επίσης το RS έχει και πιο σπορ στήσιμο κτλ.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω κατά βάση είναι εάν μεταξύ RS και 1.8 θα παίρνατε χωρίς δεύτερη σκέψη το RS ή αν θα το σκεφτόσασταν και για το 1.8.
By the way αν και δε βρίσκομαι άμεσα σε φάση αγοράς αυτοκινήτου το παραπάνω είναι ένα δίλημμα που μ' έχει 'απασχολήσει' και σκέφτηκα να ρωτήσω τις απόψεις σας, έστω και για την κουβέντα.
Aφου δεν τιθεται θεμα κυβικων,φυσικα RS!
Όπως τα λέει ο Jntaras! Ο δίλιτρος είναι πολύ καλύτερος του 1.8 (ο οποίος είναι άψογος ούτως ή άλλως, απλά ο δίλιτρος είναι πολύ πιο δυνατός ψηλά και πιο γεμάτος από χαμηλά). Το 6άρι DSG είναι πιο σπορ από το 7άρι. Αν σου αρέσει το γκάζι πήγαινε στο RS με κλειστά μάτια.
-
Το RS έχει και το υπέρ της ομορφότερης εξωτερικής εμφάνισης σε σχέση με το 1,8 ...που είναι σχεδόν ίδιο με το 1,4 (απ' ότι έχω δει σε έκθεση) που είναι ωραίο μεν, κλασικό δε.
ΥΓ. Σήμερα περιεργάστηκα ένα ολοκαίνουριο άσπρο 1,4 (συναδέλφου) ... του πάει πολύ και δείχνει ... ΤΕΡΑΣΤΙΟ!
-
Έχω κατεβάσει το Manual του Octavia από το site της Skoda ( http://new.skoda-auto.com/com/service/d ... /0609.aspx ) και εκεί μέσα διάβασα ΑΚΡΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ πράγματα για τα ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ...
'Daylight driving lights*
In some countries, the national legislation requires that the vehicles are equipped with the function daylight driving lights.
- Switching on daylight driving lights
– Switch on the ignition without turning the light switch out of the position 0.Deactivate function daylight driving lights
– Pull the turn signal light lever towards the steering wheel up to 3 seconds after switching on the ignition and at the same time, slide it to the bottom and hold it in this position for at least 3 seconds.Activate function daylight driving lights
– Pull the turn signal light lever towards the steering wheel up to 3 seconds after switching on the ignition and at the same time, slide it to the top and hold it in this position for at least 3 seconds.When the daylight driving lights are switched on, the side lights and the low beam come on together.
On vehicles which are fitted with bulbs for daylight driving lights* in the fog lights, the parking lights do not come on when activating the function daylight driving lights 9).
When the daylight driving lights are switched on, the illumination of the instrument cluster is switched off, however, it is switched on in the position AUTO when it is dark and the low beam shines with full brightness (100 % of the performance).'
Απ' ό,τι φαίνεται δηλαδή η διαδικασία ενεργο-απενεργοποίησης είναι σχετικά απλή και ΔΕΝ χρειάζονται συνεργεία, εγγέφαλοι και τα ρέστα. Δεν έχω αγοράσει (ακόμη) το αμάξι και ΔΕΝ γνωρίζω εάν αυτά αναφέρονται στο ελληνόγλωσο manual. By the way, 'τυπικά' επιτρέπονται στην Ελλάδα φώτα ημέρας;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Όπως τα λέει ο Jntaras! Ο δίλιτρος είναι πολύ καλύτερος του 1.8 (ο οποίος είναι άψογος ούτως ή άλλως, απλά ο δίλιτρος είναι πολύ πιο δυνατός ψηλά και πιο γεμάτος από χαμηλά). Το 6άρι DSG είναι πιο σπορ από το 7άρι. Αν σου αρέσει το γκάζι πήγαινε στο RS με κλειστά μάτια.Ok, με καλύψατε παιδιά, ευχαριστώ. Όπως τα περιγράφετε, RS χωρίς δεύτερη σκέψη...
-
Σε μια συζήτηση που είχα με ανώτερο στέλεχος της εταιρίας μου είπε για τα -άμεσα- μελλοντικά σχέδια της εταιρίας.
Το 2011 παύοντας την παραγωγή του (παλιό) Octavia Classic, θα αντικατασταθεί με άλλο μικρομεσαίο μοντέλο (σφήνα ανάμεσα στο Fabia και στο Octavia5). Επίσης βγαίνει και το mini Skoda (μάλλον αδερφάκι του VW Up) ενώ το Octavia5 θα αντικατασταθεί απο το 2013. -
Μια ερώτηση σε σχέση με τις εγγυήσεις καινούριων αυτοκινήτων skoda.
Oι έμποροι της Skoda μου είπαν ότι τα αυτοκίνητά τους έχουν 2ετή εγγύση και στα μηχανικά και στα ηλεκτρικά μέρη του αυτοκινήτου (+σκουριά, +χρώμα). Το ίδιο και οι της VW. Στα ενημερωτικά/διαφημιστικά φυλλάδια της SKODA γράφουν 2ετή εγγύση στα μηχανικά μέρη (superb, yeti, octavia).
Ξέρει κανείς τι ισχύει για τη skoda;
Αντίθετα στη VW γράφουν ξεκάθαρα 2ετή εγγύση και στα μηχανικά και στα ηλεκτρικά μέρη
http://www.volkswagen.gr/gr/el/service/ ... nties.html -
Η 2ετής εγγύηση της Skoda είναι και στα μηχανικά και στα ηλεκτρικά. Η επιπλέον +2 χρόνια (με χρέωση όμως σαν extra) είναι και αυτή ολική (αφού είναι επίσης εργοστασιακή) και καλύπτει επίσης τα πάντα αλλά έχει και όριο τα 60.000 χλμ συνολικά (σταματά όποιο παρέλθει πρώτο ... 4 χρόνια ή 60.000 χλμ).
ΥΓ. Το είχα δει και εγώ στα προσπέκτους τους ότι δεν αναφέρουν 'ηλεκτρικά' αλλά μου το επιβεβαίωσαν 3 αντιπροσωπίες.
SKODA FORUM