Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SKODA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SKODA FORUM
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 59
    • 60
    • 12 / 60
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    1200
    29792
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chris-astra last edited by

      Γεια σας παιδες!
      Εχω μια απορια, μαζι με ταφωτα ημερας (περα απο την μεσαια σκαλα στο octavia5 fl) αναβουν και τα πισω φωτα?? Εχει κανεις octavia5 fl με φωτα ημερας ενεργοποιημενα ή οποιοσδηποτε αλλος γνωριζει να μου απαντησει?
      Εχω το octavia5 1.4tsi fl elegance και ανεβηκα εχθες Αθηνα (απο Πατρα διοτι η εδω αντιροσωπεια δεν μπορει να ενεργοποιησει τα φωτα ημερας) μετα απο ραντεβου που ειχα 'κλεισει' στην ΒΙΑΜΑΡ Βουλιαγμενης...η εξυπηρετηση ηταν αψογη κι αμεση, αλλα σημερα το βραδυ (στην Πατρα πλεον) παρατηρησα οτι περα απο την μεσαια σκαλα, αναβουν και τα πισω φωτα..! Ειναι λογικο αυτο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • C
        cosneo last edited by

        Δεν το έχω προσέξει σε Octavia αλλά στα Audi μόνο τα μπροστά led ανάβουν. Τα πίσω όχι. Αντίθετα στο Mazda 6 ανάβουν και τα μπροστά και τα πίσω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • G
          giannisb last edited by

          Γιατί τα φώτα ημέρας στο Octavia χρειάζονται 'ενεργοποίηση'...;;; Μήπως ελέγχονται από κανα τσιπάκι που τρέχει Windows XP ή Vista και απαιτείται 'activation'...???
          Πέρα από την πλάκα, γιατί δεν τα ενεργοποιούν από το εργοστάσιο και βάζουν τον κοσμάκη να τρέχει και άκρη να μην βρίσκει...;

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • C
            chris-astra last edited by

            Ο χρήστης GiannisB έγραψε:
            Πέρα από την πλάκα, γιατί δεν τα ενεργοποιούν από το εργοστάσιο και βάζουν τον κοσμάκη να τρέχει και άκρη να μην βρίσκει...;

            +1000
            Πηρα τηλ την ΒΙΑΜΑΡ και μου απαντησαν οτι το σωστο ειναι να αναβουν και τα εμπρος (φωτα ποριας) και τα πισω.. Τωρα, εαν θελω (που θελω!) μπορουν να μου ρυθμισουν με το διαγνωστικο μηχανιμα παλι, να αναβουν μονο τα μροστινα φωτα (και μονο τα φωτα ποριας κι οχι την δευτερη λαμπα που ειναι στα φωτα ομιχλης). Επισης, δεν μπορω να ενεργοποιω ή να απενεργοποιω τα daylights απο το μενου, αλλα παρα μονο απο το διαγνωστικο μηχανιμα..!! Το ωραιο ειναι οτι στην εδω αντιπροσωπεια (στην Πατρα) μου ειπαν τοι δεν γινεται αυτο (δλδ μονο τα μπροστινα φωτα να αναβουν) και μονο οταν τους επεμεινα οτι απο την ΒΙΑΜΑΡ μου ειπαν οτι γινεται, δεχτηκαν να κλεισουμε ενα ραντεβου για να το....προσπαθησουν κι εαν γινει εγινε!!!
            Τελικα αξιζει τον κοπο να τους παω το αυτοκινητο μου για να πειραματιστουν?? Το κακο ειναι οτι δεν μπορω να ξανα ανεβω στην Αθηνα, τουλαχιστον αμεσα, για να παω παλι στην ΒΙΑΜΑΡ
            Επισης, αξιζει τον κοπο να εχω παντα αναμενα τα φωτα μου (εστω και χωρις τα πισω αναμενα) υπολογιζοντας την φθορα των λαμπτηρων (οπως ειναι αναμενομενο) καθως και της μπαταριας (μεχρι να γυρισει η 'μιζα' και να παρει εμπρος ο κινητηρας) ??

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • D
              ddr2 last edited by

              Για τον ίδιο λόγο που δεν ενεργοποιούν το αυτόματο κλείδωμα θυρών και πρέπει να τρέχεις εσύ.

              Δηλαδή υπάρχει η δυνατότητα και το αφήνουν στην επιλογή σου.

              Να συμπληρώσω για το 1.4 tsi τα εξής:
              Το αυτοκίνητο σου δίνει την αίσθηση ότι είναι 1800 κ.ε ατμόσφαιρα. Το τούρμπο είναι άκρως πολιτισμένο, με κλειστά παράθυρα δεν ακούγεται.
              Στις ψηλές στροφές το μοτέρ ακούγεται ελαφρώς (πάντα με κλειστά παράθυρα και ΧΩΡΙΣ μουσική) κάνοντας ένα πολύ ωραίο βραχνό ήχο.
              Το εργοστασιακό ηχοσύστημα + τα ηχεία είναι πολύ καλά (για εργοστασιακά).
              Η ποιότητα στο εσωτερικό δείχνει να είναι υψηλού επιπέδου (μη σας ξεγελάει ο λιτός σχεδιασμός).
              Για μένα πάντως, το μεγαλύτερο + του αυτοκινήτου είναι η στιβαρή αίσθηση που θυμήζει ακριβότερα αυτοκίνητα άλλης κατηγορίας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • V
                volvozeus last edited by

                Ο χρήστης GiannisB έγραψε:
                Γιατί τα φώτα ημέρας στο Octavia χρειάζονται 'ενεργοποίηση'...;;; Μήπως ελέγχονται από κανα τσιπάκι που τρέχει Windows XP ή Vista και απαιτείται 'activation'...???
                Πέρα από την πλάκα, γιατί δεν τα ενεργοποιούν από το εργοστάσιο και βάζουν τον κοσμάκη να τρέχει και άκρη να μην βρίσκει...;

                Γιατι δεν το ζηταει ο τοπικος αντιπροσωπος ή το απενεργοποιει κατα το PDI αφου δεν ειναι κατι που συνηθιζετε ουτε το ζηταει ο αγοραστης....Δεν μπορεις να φανταστεις ποσες φορες μου κανουν διαφοροι νοημα οτι εχω ξεχασει τα φωτα ανοιχτα!
                Τα φωτα ημερας υπαρχουν σε αλλες αγορες (Ιταλια, Αγγλια, Σουηδια) τουλαχιστον εδω και 15 χρονια. Στα ελληνικα λοιπον μοντελα όπου υπαρχει αυτη η δυνατοτητα επισης εδω και αρκετα χρονια γινετε να ενεργοποιηθει αυτη η λειτουργια μεσω του εκαστοτε OBD προγραμματος (Vagcom για τα VAG).

                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • V
                  volvozeus last edited by

                  Ο χρήστης CHRIS-ASTRA έγραψε:
                  Τελικα αξιζει τον κοπο να τους παω το αυτοκινητο μου για να πειραματιστουν?? Το κακο ειναι οτι δεν μπορω να ξανα ανεβω στην Αθηνα, τουλαχιστον αμεσα, για να παω παλι στην ΒΙΑΜΑΡ
                  Επισης, αξιζει τον κοπο να εχω παντα αναμενα τα φωτα μου (εστω και χωρις τα πισω αναμενα) υπολογιζοντας την φθορα των λαμπτηρων (οπως ειναι αναμενομενο) καθως και της μπαταριας (μεχρι να γυρισει η 'μιζα' και να παρει εμπρος ο κινητηρας) ??

                  Καλυτερα κατεβασε το Vagcom εγκατεστησε το σε ενα laptop αγορασε και ενα καλωδιο usb-OBD II και παιξε μονος σου....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • F
                    fsword last edited by

                    Παιδιά να ρωτήσω την άποψή σας; Μεταξύ Octavia 5 1.8Τ DSG και RS DSG τι θα προτιμούσατε; Ας υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα με τη διαφορά τιμής, συντήρησης κτλ. (δηλ. το budget φτάνει για RS + μερικά extra αλλά χωρίς να σημαίνει ότι μας χαλάει να δώσουμε και λιγότερα). Για πολλούς η προφανής επιλογή είναι το RS, αλλά από την άλλη υπάρχουν και μερικά πιθανά + στον 1.8:

                    • Πιο καινούριος κινητήρας με πιθανόν καλύτερη αξιοπιστία (νομίζω για το 2λιτρο έχουν ακουστεί κάποια προβληματάκια).
                    • 7τάχυτο DSG ξηρού τύπου, θεωτητικά καλύτερο απ' αυτό του RS (;).
                    • Αν και θεωρούμε ότι μπορούμε να καλύψουμε τη διαφορά τιμής (γύρω στα 5k) δεν ξέρω αν την αξίζει το RS.

                    Για να μη λέμε μόνο θετικά για το 1.8 υπάρχει και το αρνητικό του ορίου ροπής του 7τάχυτου DSG που δεν επιτρέπει πειράγματα. Επίσης το RS έχει και πιο σπορ στήσιμο κτλ.

                    Αυτό που θέλω να ρωτήσω κατά βάση είναι εάν μεταξύ RS και 1.8 θα παίρνατε χωρίς δεύτερη σκέψη το RS ή αν θα το σκεφτόσασταν και για το 1.8.

                    By the way αν και δε βρίσκομαι άμεσα σε φάση αγοράς αυτοκινήτου το παραπάνω είναι ένα δίλημμα που μ' έχει 'απασχολήσει' και σκέφτηκα να ρωτήσω τις απόψεις σας, έστω και για την κουβέντα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      chris-astra last edited by

                      Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                      Καλυτερα κατεβασε το Vagcom εγκατεστησε το σε ενα laptop αγορασε και ενα καλωδιο usb-OBD II και παιξε μονος σου....

                      Τελικα εχεις απολυτο δικιο! Εαν δεν γινεις απο μονος σου μηχανικος, μην περιμενεις προκοπη απο τα...επισημα συνεργεια!

                      By the way αν και δε βρίσκομαι άμεσα σε φάση αγοράς αυτοκινήτου το παραπάνω είναι ένα δίλημμα που μ' έχει 'απασχολήσει' και σκέφτηκα να ρωτήσω τις απόψεις σας, έστω και για την κουβέντα.

                      Φιλε μου εχω το 1,4tsi και απο δυναμη δεν εχω κανενα παραπονο!
                      1,8tsi ειναι ο ιδανικος κινητηρας!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jntaras last edited by

                        Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:
                        Παιδιά να ρωτήσω την άποψή σας; Μεταξύ Octavia 5 1.8Τ DSG και RS DSG τι θα προτιμούσατε; Ας υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα με τη διαφορά τιμής, συντήρησης κτλ. (δηλ. το budget φτάνει για RS + μερικά extra αλλά χωρίς να σημαίνει ότι μας χαλάει να δώσουμε και λιγότερα). Για πολλούς η προφανής επιλογή είναι το RS, αλλά από την άλλη υπάρχουν και μερικά πιθανά + στον 1.8:

                        • Πιο καινούριος κινητήρας με πιθανόν καλύτερη αξιοπιστία (νομίζω για το 2λιτρο έχουν ακουστεί κάποια προβληματάκια).Οχι,ο 2λιτρος ειναι αστερι,οπως και ο 1.8 δεν τιθεται θεμα.
                        • 7τάχυτο DSG ξηρού τύπου, θεωτητικά καλύτερο απ' αυτό του RS (;).Οχι,σαφως καλυτερο το 6αρι για σπορ χρηση
                        • Αν και θεωρούμε ότι μπορούμε να καλύψουμε τη διαφορά τιμής (γύρω στα 5k) δεν ξέρω αν την αξίζει το RS.

                        Για να μη λέμε μόνο θετικά για το 1.8 υπάρχει και το αρνητικό του ορίου ροπής του 7τάχυτου DSG που δεν επιτρέπει πειράγματα. Επίσης το RS έχει και πιο σπορ στήσιμο κτλ.

                        Αυτό που θέλω να ρωτήσω κατά βάση είναι εάν μεταξύ RS και 1.8 θα παίρνατε χωρίς δεύτερη σκέψη το RS ή αν θα το σκεφτόσασταν και για το 1.8.

                        By the way αν και δε βρίσκομαι άμεσα σε φάση αγοράς αυτοκινήτου το παραπάνω είναι ένα δίλημμα που μ' έχει 'απασχολήσει' και σκέφτηκα να ρωτήσω τις απόψεις σας, έστω και για την κουβέντα.

                        Aφου δεν τιθεται θεμα κυβικων,φυσικα RS!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fsword last edited by

                          Ο χρήστης jntaras έγραψε:

                          • 7τάχυτο DSG ξηρού τύπου, θεωτητικά καλύτερο απ' αυτό του RS (;).Οχι,σαφως καλυτερο το 6αρι για σπορ χρηση

                          Επειδή δε γνωρίζω, γιατί λες ότι το 6άρι είναι καλύτερο για σπορ χρήση;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jntaras last edited by

                            Ο χρήστης TimDeLAY έγραψε:

                            • 7τάχυτο DSG ξηρού τύπου, θεωτητικά καλύτερο απ' αυτό του RS (;).Οχι,σαφως καλυτερο το 6αρι για σπορ χρηση

                            Επειδή δε γνωρίζω, γιατί λες ότι το 6άρι είναι καλύτερο για σπορ χρήση;

                            Δεν εχει Launch Control και εχει αντοχη μεχρι 25 Nm ροπης(αν σκεφτει ποτε βελτιωση).Απο κει και περα η VW το εχει κατασκευασει κυριως για οικονομια καυσιμου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kon5 last edited by

                              Ο χρήστης jntaras έγραψε:
                              Απο κει και περα η VW το εχει κατασκευασει κυριως για οικονομια καυσιμου.

                              ...και με μηδενική όπως λέει συντήρηση για όλη τη διάρκεια ζωής του. Αυτό θα το διαπιστώσω ιδίοις όμασι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης jntaras έγραψε:

                                Παιδιά να ρωτήσω την άποψή σας; Μεταξύ Octavia 5 1.8Τ DSG και RS DSG τι θα προτιμούσατε; Ας υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα με τη διαφορά τιμής, συντήρησης κτλ. (δηλ. το budget φτάνει για RS + μερικά extra αλλά χωρίς να σημαίνει ότι μας χαλάει να δώσουμε και λιγότερα). Για πολλούς η προφανής επιλογή είναι το RS, αλλά από την άλλη υπάρχουν και μερικά πιθανά + στον 1.8:

                                • Πιο καινούριος κινητήρας με πιθανόν καλύτερη αξιοπιστία (νομίζω για το 2λιτρο έχουν ακουστεί κάποια προβληματάκια).Οχι,ο 2λιτρος ειναι αστερι,οπως και ο 1.8 δεν τιθεται θεμα.
                                • 7τάχυτο DSG ξηρού τύπου, θεωτητικά καλύτερο απ' αυτό του RS (;).Οχι,σαφως καλυτερο το 6αρι για σπορ χρηση
                                • Αν και θεωρούμε ότι μπορούμε να καλύψουμε τη διαφορά τιμής (γύρω στα 5k) δεν ξέρω αν την αξίζει το RS.

                                Για να μη λέμε μόνο θετικά για το 1.8 υπάρχει και το αρνητικό του ορίου ροπής του 7τάχυτου DSG που δεν επιτρέπει πειράγματα. Επίσης το RS έχει και πιο σπορ στήσιμο κτλ.

                                Αυτό που θέλω να ρωτήσω κατά βάση είναι εάν μεταξύ RS και 1.8 θα παίρνατε χωρίς δεύτερη σκέψη το RS ή αν θα το σκεφτόσασταν και για το 1.8.

                                By the way αν και δε βρίσκομαι άμεσα σε φάση αγοράς αυτοκινήτου το παραπάνω είναι ένα δίλημμα που μ' έχει 'απασχολήσει' και σκέφτηκα να ρωτήσω τις απόψεις σας, έστω και για την κουβέντα.

                                Aφου δεν τιθεται θεμα κυβικων,φυσικα RS!

                                Όπως τα λέει ο Jntaras! Ο δίλιτρος είναι πολύ καλύτερος του 1.8 (ο οποίος είναι άψογος ούτως ή άλλως, απλά ο δίλιτρος είναι πολύ πιο δυνατός ψηλά και πιο γεμάτος από χαμηλά). Το 6άρι DSG είναι πιο σπορ από το 7άρι. Αν σου αρέσει το γκάζι πήγαινε στο RS με κλειστά μάτια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  cosneo last edited by

                                  Το RS έχει και το υπέρ της ομορφότερης εξωτερικής εμφάνισης σε σχέση με το 1,8 ...που είναι σχεδόν ίδιο με το 1,4 (απ' ότι έχω δει σε έκθεση) που είναι ωραίο μεν, κλασικό δε.

                                  ΥΓ. Σήμερα περιεργάστηκα ένα ολοκαίνουριο άσπρο 1,4 (συναδέλφου) ... του πάει πολύ και δείχνει ... ΤΕΡΑΣΤΙΟ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    giannisb last edited by

                                    Έχω κατεβάσει το Manual του Octavia από το site της Skoda ( http://new.skoda-auto.com/com/service/d ... /0609.aspx ) και εκεί μέσα διάβασα ΑΚΡΩΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ πράγματα για τα ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ...

                                    'Daylight driving lights*

                                    In some countries, the national legislation requires that the vehicles are equipped with the function daylight driving lights.

                                    - Switching on daylight driving lights
                                    – Switch on the ignition without turning the light switch out of the position 0.

                                    Deactivate function daylight driving lights
                                    – Pull the turn signal light lever towards the steering wheel up to 3 seconds after switching on the ignition and at the same time, slide it to the bottom and hold it in this position for at least 3 seconds.

                                    Activate function daylight driving lights
                                    – Pull the turn signal light lever towards the steering wheel up to 3 seconds after switching on the ignition and at the same time, slide it to the top and hold it in this position for at least 3 seconds.

                                    When the daylight driving lights are switched on, the side lights and the low beam come on together.

                                    On vehicles which are fitted with bulbs for daylight driving lights* in the fog lights, the parking lights do not come on when activating the function daylight driving lights 9).

                                    When the daylight driving lights are switched on, the illumination of the instrument cluster is switched off, however, it is switched on in the position AUTO when it is dark and the low beam shines with full brightness (100 % of the performance).'

                                    Απ' ό,τι φαίνεται δηλαδή η διαδικασία ενεργο-απενεργοποίησης είναι σχετικά απλή και ΔΕΝ χρειάζονται συνεργεία, εγγέφαλοι και τα ρέστα. Δεν έχω αγοράσει (ακόμη) το αμάξι και ΔΕΝ γνωρίζω εάν αυτά αναφέρονται στο ελληνόγλωσο manual. By the way, 'τυπικά' επιτρέπονται στην Ελλάδα φώτα ημέρας;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      fsword last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Όπως τα λέει ο Jntaras! Ο δίλιτρος είναι πολύ καλύτερος του 1.8 (ο οποίος είναι άψογος ούτως ή άλλως, απλά ο δίλιτρος είναι πολύ πιο δυνατός ψηλά και πιο γεμάτος από χαμηλά). Το 6άρι DSG είναι πιο σπορ από το 7άρι. Αν σου αρέσει το γκάζι πήγαινε στο RS με κλειστά μάτια.

                                      Ok, με καλύψατε παιδιά, ευχαριστώ. Όπως τα περιγράφετε, RS χωρίς δεύτερη σκέψη...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Σε μια συζήτηση που είχα με ανώτερο στέλεχος της εταιρίας μου είπε για τα -άμεσα- μελλοντικά σχέδια της εταιρίας.
                                        Το 2011 παύοντας την παραγωγή του (παλιό) Octavia Classic, θα αντικατασταθεί με άλλο μικρομεσαίο μοντέλο (σφήνα ανάμεσα στο Fabia και στο Octavia5). Επίσης βγαίνει και το mini Skoda (μάλλον αδερφάκι του VW Up) ενώ το Octavia5 θα αντικατασταθεί απο το 2013.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          argostrofos last edited by

                                          Μια ερώτηση σε σχέση με τις εγγυήσεις καινούριων αυτοκινήτων skoda.

                                          Oι έμποροι της Skoda μου είπαν ότι τα αυτοκίνητά τους έχουν 2ετή εγγύση και στα μηχανικά και στα ηλεκτρικά μέρη του αυτοκινήτου (+σκουριά, +χρώμα). Το ίδιο και οι της VW. Στα ενημερωτικά/διαφημιστικά φυλλάδια της SKODA γράφουν 2ετή εγγύση στα μηχανικά μέρη (superb, yeti, octavia).

                                          Ξέρει κανείς τι ισχύει για τη skoda;

                                          Αντίθετα στη VW γράφουν ξεκάθαρα 2ετή εγγύση και στα μηχανικά και στα ηλεκτρικά μέρη
                                          http://www.volkswagen.gr/gr/el/service/ ... nties.html

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Η 2ετής εγγύηση της Skoda είναι και στα μηχανικά και στα ηλεκτρικά. Η επιπλέον +2 χρόνια (με χρέωση όμως σαν extra) είναι και αυτή ολική (αφού είναι επίσης εργοστασιακή) και καλύπτει επίσης τα πάντα αλλά έχει και όριο τα 60.000 χλμ συνολικά (σταματά όποιο παρέλθει πρώτο ... 4 χρόνια ή 60.000 χλμ).

                                            ΥΓ. Το είχα δει και εγώ στα προσπέκτους τους ότι δεν αναφέρουν 'ηλεκτρικά' αλλά μου το επιβεβαίωσαν 3 αντιπροσωπίες.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 12 / 60
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr