-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
με 400€ τον 85 αρη τον κανεις 100 αρη στην αντιπροσωπεια και με εγγυηση.
στελνουν τον εγκεφαλο αθηνα προγραμματιζεται η χαρτογραφηση και βγαζει 100 και στον γυριζουν...
αλλωστε τις εκδοσεις μεταξυ 85 και 100 αλογα τις φτιαχνουν στην ελληνικη αντιπροσωπια δεν ερχονται ετσι απο το εργοστασιο.Ρε συ δε νομιζω Υπαρχει και εξω 100αρι πολο.Ειναι αλλο μοτερ με αλλο κωδικο κιολας
1.4 L straight-4 16 valve petrol 100 PS (74 kW; 99 hp) (Engine Code - AFH)
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Polo
Ερχοταν με γνησια ατια απο το εργοστασιο.ε ναι αυτο ερχεται και το κατεβαζουν οι δικοι μας πιο κατω για να κανουν εκδοσεις και τιμες
Οχι,ειναι ξεχωριστες εκδοσεις.Κατ αρχην τα 75αρια εχουν ταμπουρα ενω τα 100αρια δισκους.Τα 100αρια εχουν βαμμενα πλαστικα στο χρωμα του αμαξωματος,τα 75αρια οχι.Κοιτα πιο πιθανο ηταν να συνεβαινε το αντιθετο(να φερνουν 75αρια και να τα κανουν 100αρια)αλλα δεν ισχυει.Προκειται για εκδοσεις που υπαρχουν πανευρωπαικα.
-
οχι εγω μιλαω για σημερινες εκδοσεις ατμοσφαιρας 85 και 100 αλογων .... οι οποιες ειναι ολοιδιες παντου εκτος απο την χαρτογραφιση
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Αλλα σε εκκινησεις το fiesta ειναι μπροστα.Αυτό που το είδες;
-
Ο χρήστης malousgr έγραψε:
MSR ( σύστημα αντιολισθησθης κατά την επιβράδυνση με απότομο κατέβασμα ταχύτητας)
Αυτό πώς γίνεται? Μονόδρομος συμπλέκτης?
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αλλα σε εκκινησεις το fiesta ειναι μπροστα.
Αυτό που το είδες;
Μωρε εγω ξερω τι λεω.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
οχι εγω μιλαω για σημερινες εκδοσεις ατμοσφαιρας 85 και 100 αλογων .... οι οποιες ειναι ολοιδιες παντου εκτος απο την χαρτογραφισηΜιλάς για το νέο Polo?!? Γιατί από ότι βλέπω δεν έχει έκδοση με 100 ίππους. Στο site της VW έχει 1.2 70, 1.4 85 και 1.6TDI 75. Επίσης και στο ibiza που βλέπω δεν έχει 1.4 100 επίσημα, παρά μόνο 1.6 105. Στην έκθεση seat που το είδα όντως έλεγε 1.4 101! Πιστεύω πως έρχεται πια μόνο με τον 85άρη(πρώην 75άρης) και αυτοί εδώ πέρα τα 'αναβαθμίζουν' (νομίζω revo τους βάζουν?). Εργοστασιακά δεν πρέπει να βγαίνει καθόλου με τον 1.4 100 καθώς δεν έχει νόημα όταν οι μεν έχουν τον 1.6 105 και οι δε τον 1.2TSI. Ακόμα και να έβγαινε από το εργοστάσιο ο 100άρης 1.4 μου φαίνεται λίγο άτοπο να τον κάνουν detuned εδώ πέρα, αφού έχουν και άλλους κωδικούς κινητήρα.
-
Όντως δε βγαίνουν με 1.400άρη 101 ίππων.
Δεν ξέρω τί κάνουν εδώ στην Ελλάδα, πάντως εγώ δε θα ήθελα έναν κινητήρα που δεν έχει την εργοστασιακή χαρτογράφηση, έστω και αν η μόνη αλλαγή έιναι ένα νέο πρόγραμμα (είτε το αυθεντικό της VW είτε της revo)...
Επίσης να προσθέσω πως αν οι σημερινοί 1.400άρηδες με τους 85 ίππους είναι οι παλιοί 1.400άρηδες με τα 75 επίσημα άλογα (80-85 πραγματικά) στους οποίους έβαλαν χαρτογράφηση από τον μαμά 1.400άρη 101 ίππων, τότε δε μπορεί να έχουν αλλάξει μόνο χαρτογράφηση για να φτάσουν τα 101 άλογα!
Θα χρειάζεται να έχουν γίνει και επιπλέον αλλαγές σε διάφορα σημεία όπως πεταλούδα, εκκεντροφόρο κλπ.1.400 75 ονομαστικά άλογα μαμά
στα συν: καλύτερη ελαστικότητα χαμηλά (με ροπή που δίνει το peak της και πιο χαμηλά), ίσως πιο αξιόπιστος και δοκιμασμένος κινητήρας, βενζίνη απλή αμόλυβδη
στα πλην: κόφτης γύρω στις 6.000 στροφές, ψοφάει ψηλά λόγω πτώσης της ροπής και της ιπποδύναμης πάνω από τις 5.000 στροφές, χαμηλότερη ιπποδύναμη, ίσως πιο τραχύς1.400 101 άλογα μαμά
στα συν: υψηλότερη ιπποδύναμη (που το peak είναι και πιο ψηλά), κόφτης γύρω στις 7.000 στροφές
στα πλην: peak ροπής που το δίνει ψηλότερα με αποτέλεσμα χαμηλά να είναι ψόφιος λόγω χαμηλής ροπής, ίσως χειρότερη αξιοπιστία, βενζίνη σούπερ αμόλυβδηΤο ποιος από τους δύο μαμά κινητήρες 85 και 101 ίππων είναι και πιο οικονομικός δε μπορεί να το ξέρει κανείς γιατί εξαρτάται από το βάρος του αμαξώματος και τους ρυθμούς στους οποίους κινείται.
Πχ αν κάποιος έχει τον κινητήρα των 75 ίππων σε ένα βαρύ αμάξωμα ή αν προσπαθήσει να τρέξει με τον κινητήρα αυτό σε ρυθμούς γρήγορους, είναι σχεδόν σίγουρο ότι εκτός του ότι θα ιδρώσει αρκετά για να το καταφέρει, επιπλέον θα κάψει περισσότερη βενζίνη απλής αμόλυβδης απ' ό,τι με τον κινητήρα των 101 ίππων ο οποίος συγκριτικά θα αποδειχθεί πιο οικονομικός σε κατανάλωση λίτρων σούπερ αμόλυβδης.Πάντως και για το Ibiza από του χρόνου ο 1.600άρης των 105 ίππων θα αντικατασταθεί από τον 1.2TSI...
-
Γενικά πάντως, υπάρχει και Ibiza με κινητήρα 1.6 στα 120 άλογα. Τώρα τι ακριβώς κάνει σε αποδόσεις θα σας γελάσω....δεν βρίσκω πουθενά 0-100 και τελικές.
-
Από Automotopress.gr :
'Αξίζει να σημειωθεί πως η αναβάθμιση των κινητήρων (101 PS o 1.400αρης και 120 ο 1.600άρης, από 85 και 105 αντίστοιχα) περιλαμβάνει φιλτροχοάνη και επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και γίνεται από το τεχνικό τμήμα της Technocar, γεγονός που δεν επηρεάζει την εργοστασιακή εγγύηση. Οι νέοι κινητήρες μάλιστα έχουν πάρει και την έγκριση για τις εκπομπές ρύπων.' -
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Οχι,ειναι ξεχωριστες εκδοσεις.Κατ αρχην τα 75αρια εχουν ταμπουρα ενω τα 100αρια δισκους.Τα 100αρια εχουν βαμμενα πλαστικα στο χρωμα του αμαξωματος,τα 75αρια οχι.Κοιτα πιο πιθανο ηταν να συνεβαινε το αντιθετο(να φερνουν 75αρια και να τα κανουν 100αρια)αλλα δεν ισχυει.Προκειται για εκδοσεις που υπαρχουν πανευρωπαικα.Γιαννη τα φρενα αλλαζουν και με την υπαρξη ή οχι ABS...το στρογγυλοφαναρο του 2003 με τα 75αλογα που εχουμε εχει πισω δισκους γιατι ειχαμε βαλει τοτε εξτρα ABS.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Οχι,ειναι ξεχωριστες εκδοσεις.Κατ αρχην τα 75αρια εχουν ταμπουρα ενω τα 100αρια δισκους.Τα 100αρια εχουν βαμμενα πλαστικα στο χρωμα του αμαξωματος,τα 75αρια οχι.Κοιτα πιο πιθανο ηταν να συνεβαινε το αντιθετο(να φερνουν 75αρια και να τα κανουν 100αρια)αλλα δεν ισχυει.Προκειται για εκδοσεις που υπαρχουν πανευρωπαικα.
Γιαννη τα φρενα αλλαζουν και με την υπαρξη ή οχι ABS...το στρογγυλοφαναρο του 2003 με τα 75αλογα που εχουμε εχει πισω δισκους γιατι ειχαμε βαλει τοτε εξτρα ABS.
Σωστοοος...
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Αλλα σε εκκινησεις το fiesta ειναι μπροστα.
Αυτό που το είδες;
Μωρε εγω ξερω τι λεω.
Ε καλά... Αφού ξέρεις τι λες μη σε βγάλω από τον κόσμο σου...
-
Ο χρήστης kaligoulas69 έγραψε:
Από Automotopress.gr :
'Αξίζει να σημειωθεί πως η αναβάθμιση των κινητήρων (101 PS o 1.400αρης και 120 ο 1.600άρης, από 85 και 105 αντίστοιχα) περιλαμβάνει φιλτροχοάνη και επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου και γίνεται από το τεχνικό τμήμα της Technocar, γεγονός που δεν επηρεάζει την εργοστασιακή εγγύηση. Οι νέοι κινητήρες μάλιστα έχουν πάρει και την έγκριση για τις εκπομπές ρύπων.'αυτο ακριβως μου ειπαν και στο συνεργειο της αντιπροσωπειας
-
http://www.sniffpetrol.com/page/10/
η αλήθεια για τα seat βρίσκεται στο τρίτο άρθρογια πιο polo 101 ps λέτε? Tο 16 V?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
MSR ( σύστημα αντιολισθησθης κατά την επιβράδυνση με απότομο κατέβασμα ταχύτητας)
Αυτό πώς γίνεται? Μονόδρομος συμπλέκτης?
Μία απλή λύση θα ήταν ένα λογισμικό που να δίνει έξτρα γκάζι όπως στη τεχνική 'μύτη-τακούνι'. Το ΕΣΠ είναι συνδεδεμένο με το γκάζι ούτως ή άλλως οπότε λογικά κάπως έτσι θα γίνεται με μηδενικές προσθκήκες σε χάρντγουερ...
χρήσιμο είναι μόνο σε πολύ μα πολύ οριακές συνθήκες για το χαρακτήρα του οχήματος ωστόσο είναι καλοδεχούμενο
New Seat Ibiza vs New Vw Polo