-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Σύμφωνα με συγκεκριμένη σελίδα που αναφέρεται αρκετά συχνά στο forum η Ζ4 στην ευθεία είναι πίσω από το S2000.
Αντίθετα στην πίστα είναι μπροστά.για επιδοσεις ευθειας αναφερει παντα τιμες του κατασκευστη
και για πιστα δοκιμες απο διαφορα περιοδικα μεταξυ των οποιων και του driveαλλα οπως δειχνει και στο λινκ του κεισι ειναι πισω και στα πολλα χλμ μενει ακομα πιο πισω..
το 6.1 του s2k σε δρομο ειδικα ειναι επιστημονικη φαντασιααυτα τα 2 τα εχω κοντραρει μεχρι τα 200+ το s στα πολλα παραδιδει πνευμα
βεβαια αυτο που καταφερνει το συγκεκριμενο μοτερ απο μολις 2 λιτρα και χωρις τουρμπο ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ για να λεμε τα συκα συκα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Σύμφωνα με συγκεκριμένη σελίδα που αναφέρεται αρκετά συχνά στο forum η Ζ4 στην ευθεία είναι πίσω από το S2000.
Αντίθετα στην πίστα είναι μπροστά.για επιδοσεις ευθειας αναφερει παντα τιμες του κατασκευστη
και για πιστα δοκιμες απο διαφορα περιοδικα μεταξυ των οποιων και του driveαλλα οπως δειχνει και στο λινκ του κεισι ειναι πισω και στα πολλα χλμ μενει ακομα πιο πισω..
το 6.1 του s2k σε δρομο ειδικα ειναι επιστημονικη φαντασιααυτα τα 2 τα εχω κοντραρει μεχρι τα 200+ το s στα πολλα παραδιδει πνευμα
βεβαια αυτο που καταφερνει το συγκεκριμενο μοτερ απο μολις 2 λιτρα και χωρις τουρμπο ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ για να λεμε τα συκα συκα
Μάλλον είδες τα αμάξια ανάποδα.
Το 6.1 είναι της Ζ4.
Στα πολλά είναι μπροστά το S2000 και όσο ανεβαίνει ανοίγει τη διαφορά. -
Ξαναδιαβάζω το 1ο ποστ και ψάχνω που αναφέρει ο άνθρωπος Ζ4, κόντρες, κλπ.
-
ναι εχεις δικιο angel το θεωρησα τοσο αυτονοητο που δεν ειδα καν φωτογραφιες..
απλα δε παιζει
και παλι τσεκαρε το, μαλλον ειναι οι χρονοι του εργοστασιου..και το c2 μου ετσι εχει 0-100 σε 8.3
σταματω το
-
εχει ξαναειπωθει οτι η εν λογω ιστοσελιδα(φαστεστλαψ) πασχει απο εγκυροτητα..απο εκει κ περα,για οσους θεωρουν το σ2000 οτι δεν εχει ποιοτητα κτλ κ οτι κοστιζει περισσοτερο απο οσο αξιζει,να φανταστω οτι τα ιδια λενε για λοτους..
λοτους κ σ2000 δεν τα αγοραζεις για να εχεις λουσα κ ανεσεις..ειναι ξεκαθαρες μηχανες οδηγησης..κ αν ειναι πολλα τα 50.000€ που κοστιζε,σκεφτειτε ποσο κοστιζει μια λοτους απο ελληνικη αντιπροσωπεια κ ποσο την βρισκεις στο εξωτερικο..αξιζει τα λεφτα της απο ελληνικη αντιπροσωπεια? ..
ετσι λοιπον κ το σ2000..ευχομαι στο παιδι να βρει ενα καλο σ2000.υπαρχει κ το αναλογο φορουμ οπου υπαρχουν κ αρκετα προς πωληση αν θυμαμαι καλα..
s2ki.com κ πας στον ελληνικο τομεα..εκει θα λυσεις οτι απορια εχεις πανω σε αυτο το αυτοκινητο..απο τα καλυτερα(αν οχι το καλυτερο) κ αντικειμενικοτερα ειδικευμενα φορουμς που εχω συναντησει.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
εχει ξαναειπωθει οτι η εν λογω ιστοσελιδα(φαστεστλαψ) πασχει απο εγκυροτητα..απο εκει κ περα,για οσους θεωρουν το σ2000 οτι δεν εχει ποιοτητα κτλ κ οτι κοστιζει περισσοτερο απο οσο αξιζει,να φανταστω οτι τα ιδια λενε για λοτους..
λοτους κ σ2000 δεν τα αγοραζεις για να εχεις λουσα κ ανεσεις..ειναι ξεκαθαρες μηχανες οδηγησης..κ αν ειναι πολλα τα 50.000€ που κοστιζε,σκεφτειτε ποσο κοστιζει μια λοτους απο ελληνικη αντιπροσωπεια κ ποσο την βρισκεις στο εξωτερικο..αξιζει τα λεφτα της απο ελληνικη αντιπροσωπεια? ..
ετσι λοιπον κ το σ2000..ευχομαι στο παιδι να βρει ενα καλο σ2000.υπαρχει κ το αναλογο φορουμ οπου υπαρχουν κ αρκετα προς πωληση αν θυμαμαι καλα..
s2ki.com κ πας στον ελληνικο τομεα..εκει θα λυσεις οτι απορια εχεις πανω σε αυτο το αυτοκινητο..απο τα καλυτερα(αν οχι το καλυτερο) κ αντικειμενικοτερα ειδικευμενα φορουμς που εχω συναντησει..εγω φιλε μου ειπα να κοστιζει οσο εξω ή να υπαρχει η διαφορα που υπαρχει εξω..
τωρα οσο και να θελετε καποιοι δε με πειθετε οτι ενα αυτοκινητο με αθλια ποιοτητα ειναι καλη αγορα γιατι σου προσφερει απολαυση και τελοσπαντων δεν ανεφερα και κανα 'ξενερωτο' συμφωνα με εσας που ειστε γεννημενοι στη πιστα αυτοκινητο σαν το ΤΤS που ειναι για μενα η πιο σωστη αγορα, πισωκινητη bmw ανεφερα με καλυτερη ποιοτητα και επιδοσεις στα ιδια λεφτα..
το αυτοκινητο δεν ειναι μονο για να στριβεις ή να πετας κωλους γυρω απο μια πλατεια.ειναι ενα συνθετο προιον που εχει πολλες χρησεις.αν καποιοι ειστε τοσο χαρντκοραδες ας εχετε την αποψη σας εγω τη σεβομαι και μιας και ειμαι τελειως κουλαδι δεν αναζητω την οδηγικη ευχαριστηση αλλα μονο ωραια πλαστικα και δερματα, ειναι προφανες οτι δε ξερω τιποτα..
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ξαναδιαβάζω το 1ο ποστ και ψάχνω που αναφέρει ο άνθρωπος Ζ4, κόντρες, κλπ.Πουθενα δεν αναφερει αυτα που λες,απλα στα πρωτα ποστ καποιοι τον ενθαριναν για την αγορα του S2000 λεγοντας καλα λογια για το αυτοκινητο και κλασσικα οταν εναν γιαπωνεζικο αυτοκινητο πενευεται θα ρθει καποιος και θα το συγκρινει με ενα γερμανικο ετσι για το γ@@@το και η συνεχεια ειναι η γνωστη............ιαπωνια vs γερμανια.
-
qsis δεν αναφερομουν σε εσενα..αναφερομουν γενικως σε οσους λενε οτι δεν αξιζει τα λεφτα του..ιταλια κοστιζε 42.000,γερμανια 37-40.000,ελλαδα παντα 49.750 κ στο τελος 49.990..
κ εγω συμφωνω μαζι σου οτι ειναι πολλα τα λεφτα..αλλα τα 45 που κοστιζε με μειωμενο τελος,τα αξιζε για μενα..
για την ποιοτητα κατασκευης,δεν θα διαφωνησω γιατι μιλαμε κ για ενα αυτοκινητο σχεδιασμενο κ κατασκευασμενο μια 10ετια πριν..παρολα αυτα,ξερεις πολλα αυτοκινητα αυτης της ηλικιας που να εχουν την ποιοτητα του σε αυτα τα λεφτα?να μη μιλησω για ακαμψια πατωματος που ακομα κ τωρα δυσκολα συνανταται..
συνεχιζω λεγοντας πως δεν γεννηθηκα σε πιστα,ουτε ηθελα να αποδειξω κατι τετοιο για μενα,μιας κ δεν νομιζω να ανεφερα τον εαυτο μου πουθενα..αλλα κ απο την αλλη κ αυτοι που παιρνουν λοτους δεν γεννηθηκαν σε πιστα,ποσο μαλλον οσοι εχουν σ2000,που ειναι εστω κ ελαφρως,λιγοτερο σκληροπυρηνικο..κ εντελει,το παιδι ειπε οτι θελει σ2000 κ ρωτησε τι να προσεξει σε οτι αφορα προβληματα κτλ..οχι ποιο αλλο αυτοκινητο να προσεξει..αυτο θελει,αυτο του αρεσει..
καλο βραδυ απο μενα,καλη αγορα στο παιδι..υ.γ.
αν παρεις το σ2000 για παντες σε πλατειες,λαθος αυτοκινητο πηρες..το συγκεκριμενο αυτοκινητο γεννηθηκε για να στριβει με γραμμες(κ πολυ καλα μαλιστα)..γιαυτο κ το ονομαζουν κ cornering machine στο εξωτερικο..
-
Το θέμα Σ2Κ vs Z4 τρίλιτρη έχει αναλυθεί σε ένα ωραίο τεύχος των 4Τροχών πίσω στο μακρινό 2004 ...
ιδέ περισσότερα:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=10042To S2000 είναι ένα καταπληκτικό,εστιασμένο αυτοκίνητο και τυχερός όποιος μπορεί να το αποκτήσει (ιδίως τις μετά το 2006 εκδόσεις)
Ωστόσο, μην ακυρώνετε την προηγούμενη Ζ4 (την καλή!! , και κυρίως μην είστε απόλυτοι ότι η τρίλιτρη 'τρώει ξύλο'...είναι βέβαια απότομη επίσης,και θέλει μπλοκέ (που μπαίνει εύκολα aftermarket),αλλά οι εξακύλινδρες και στην stock μορφή είναι όπλα διαφόρων διαμετρημάτων...Mεταξύ των 2 ειλικρινά δεν ξέρω τί θα επέλεγα...
Ίσως τώρα που μεγαλώνω μια Ζ4 2.5-3.0 να με κάλυπτε καλύτερα, παλαιότερα θα διάλεγα S2000 'καρφί'Σε κάθε περίπτωση, καλοτάξιδη η Ηondara στο φίλο μας, και καθόλου να μην αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα η διακοπή της παραγωγής αυτού του 'τελευταίου των Μοικανών'..
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
παρολα αυτα,ξερεις πολλα αυτοκινητα αυτης της ηλικιας που να εχουν την ποιοτητα του σε αυτα τα λεφτα?σχεδον οποιοδηποτε μπορω να σκεφτω
περα απο τη πλακα ειναι χαλια και ευτυχως στο τελος το διορθωσαν αισθητα γιατι το s2000 φιλου μου ειναι χειροτερο απο λαντα
-
Συγνώμη βρε παιδιά αλλά όταν ένας κινητήρας χρησιμοποιεί τουλάχιστον 14 αισθητήρες δεδομένων ΜΟΝΟ για την διαχείρηση της χαρτογράφισης και αποδίδει 240 ίππους απο 2 λίτρα χωρίς τούρμπο για ποιά Ζ4 μιλάτε?
Φίλε Οσις άσε την ποιότητα γιατι το αυτοκίνητο το συγκεκριμένο έγινε θρύλος για άλλα πράγματα και όχι για το σαλόνι του!
Σαν ιταλόφιλος τον παραδέχομαι τον χόντα! -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ξαναδιαβάζω το 1ο ποστ και ψάχνω που αναφέρει ο άνθρωπος Ζ4, κόντρες, κλπ.Τσ τσ τσ. Κουτό παιδί...
Αυτό είναι μόνο ζέσταμα για να καταλήξει η κουβέντα σε μεταχειρισμένο Golf GTI και μετά από 1-2 σελίδες αντιπαράθεση με καινούρια Mito 155 που στο τελευταίο DRIVE έριξε στο καινούριο GTI (τώρα έγιναν 'φίλοι μας'... ) και να κλειδωθεί μετά από 20-30 σελίδες... -
Συγνώμη για το off topic αλλά εχω λιώσει απο τα γέλια με τια ατάκες σας!!!
Αλήθεια σταμάτησε η παραγωγη του S2000?
Υπάρχει στα σκαριά ο αντικαταστάτης? -
Καλησπερα και παλι..
Ευχαριστω για τις απαντησεις, τα σχολια σας αλλα και τα ωραια Z , ουτως η αλλιως χωρις αυτα συζητηση δεν γινεται .
Aπλα να πω, οτι ΜΟΝΟ s2k ψαχνω και λογος ειναι οτι μια ζωη σε αυτο το αυτ/το δεν εβρισκα κατι να με 'χαλαει/ξενερωνει' απο τοτε που το εβλεπα διπλα μου στα φαναρια, αλλα και απο τοτε που πρωτη φορα το οδηγησα (εστω και για λιγο).Δεν μπορω να βρω καπου να υστερει παιδια..Να μου πεις δεν υπαρχει αυτ/το που σε καποιους τομεις να μην σε καλυπτει η απλα αργοτερα να το βαρεθεις, αλλα οκ.Εφοσον λοιπον η ηλικια σου ειναι η καταλληλη για δυθεσιο και ζητας λιγο παραπανω γκαζι χωρις να εισαι επιπολαιος και επικυνδινος για τον εαυτο σου και τους γυρω σου, πραγματικα δεν βρισκω κατι αλλο που να με καλυπτει μηχανικα και εμφανισιακα παραλληλα .
Επιπλεον θελω να κανω καποια τηλεφωνα αυριο δω τι παιζει με leasing και αγορα απο γερμανια , γιατι μετα απο ενα καλο ψαξιμο το κοστος τα χιλιομετρα που βλεπω με κανουν κατι παραπανω απο χαρουμενο..
Σκεφτομαι ομως οτι και αν δεν το δεις ο ιδιος απο κοντα με εναν εμπιστο μηχανικο, ειναι σαν να περνεις γουρουνι στο σακι..Τεσπα θελει αρκετο ψαξιμο και κανα δυο γνωριμιες.Και τελος, λιγο τα φωτα σας , οποιος γνωριζει κατι οσον αναφορα το ESP που υπαρχει μονο στα μοντελα μετα το 2ο 6μηνο του 2006 απο οτι διαβασα και εγω ,** ΑΝ υπαρχει στο ταμπλο καποιο κουμπι που επιτρεπει την ενεργοποιηση και την απενεργοποιηση του ΕSP**.
Ευχαριστω -
Έψαξα λίγο να βρω τι παίζει με αυτά που έρχοντε.
http://carscoop.blogspot.com/2009/05/ho ... ncept.html
το συγκεκριμένο μου αρέσει αρκετά
-
Ο χρήστης mythos1 έγραψε:
Έψαξα λίγο να βρω τι παίζει με αυτά που έρχοντε.http://carscoop.blogspot.com/2009/05/ho ... ncept.html
το συγκεκριμένο μου αρέσει αρκετά
χεχ... αυτα ειναι
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Συγνώμη βρε παιδιά αλλά όταν ένας κινητήρας χρησιμοποιεί τουλάχιστον 14 αισθητήρες δεδομένων ΜΟΝΟ για την διαχείρηση της χαρτογράφισης και αποδίδει 240 ίππους απο 2 λίτρα χωρίς τούρμπο για ποιά Ζ4 μιλάτε?
Φίλε Οσις άσε την ποιότητα γιατι το αυτοκίνητο το συγκεκριμένο έγινε θρύλος για άλλα πράγματα και όχι για το σαλόνι του!
Σαν ιταλόφιλος τον παραδέχομαι τον χόντα!δε με νοιαζει ποσους αισθητηρες εχει, 240 αλογα δε βγαζει..
παρολα αυτα το μοτερ του (σε συνδυασμο με το χαμηλο βαρος , γιατι δοκιμασε να μου το βαλεις σε 1.5 τονο αυτοκινητο ) τα σπαει..δεν υπαρχει κατι αντιστοιχο σε αυτα τα κυβικα.
δε σημαινει ομως οτι παραμενει ακομα και σημερα το καλυτερο μοτερ στα 2 λιτρα
το αυτοκινητο εγινε θρυλος για αλλα πραγματα ναι, στη χωρα μας παντως εγινε γιατι στα 2 λιτρα(που ειναι καλα για το ελλαντα) μαμουσε πολυ κοσμο στα φαναρια (για στροφες μη μου πεις καν , πρεπει να εισαι ψυχακι η οδηγος group b για να το πας γρηγορα) και επειδη το ειδαν στο fast and the furious..
επισης τα λεφτα του καποτε ηταν καλα.δε σου εδινε κανεις αλλος τετοια γκαζια με 50Κ..για μενα πολυ πιο λογικη αγορα το 350Ζ που εχει και παραπανω γκαζι, αυτο ομως στη χωρα μας δεν επιασε γιατι μολις ακουει ο αλλος 3.5 λιτρα φρικαρει
-
Φιλε το esp υπαρχει μονο στο 2ο εξαμηνο 2006 και μετα και υπαρχει κουμπακι να βγαινει
klik προβολη εικονας να την δεις ολη
-
πως μεγαλωνει η εικονα ρε παιδια??
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
πως μεγαλωνει η εικονα ρε παιδια??πανω στην εικονα πατας:
δεξι κλικ, προβολη εικονας
Αγορα Honda S2000