Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
τελικά εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμη, ο κύριος του thread ενδιαφέρεται ακόμη για το αυτοκίνητο ή έχει είδη αλλάξει γνώμη ή το έχει στην κατοχή του?πάνω στο θέμα, να προσθέσω ότι έχω οδηγήσει πολλάκις το πρώτης γενιάς και ναί ήταν λίγο απότομο αλλά όχι και επικίνδυνο! Το δεύτερης γενιάς με κάποιες αλλαγές στην πίσω ανάρτηση, στο τιμόνι και στις ζάντες αλλά και με την τελευταία πρόσθεση του ESP, είναι απόλυτα στρωτό στις αντιδράσεις του αλλά όπως όλα τα πισωκίνητα με πολλά άλογα, ξέφρενα κιόλας, είναι για καλά χέρια!
Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ και ιδιαίτερα σε ένα μπλεδάκι ανοιχτό που έχω πάει βόλτα!
Σας χαιρετω ολους.
Οχι φιλε vellerefontis δυστηχως δεν ειναι στα χερια μου ακομα ,ο λογος που αργησα να ποσταρω ειναι οτι βρισκομαι εκτος αθηνων λογο σπουδων..
Λοιπον, οσον αφορα καποια αλλα αυτ/τα που ειδα να συζητατε -- το ΤΤS ,τη Ζ4 και 350, τα οποια ηταν μεσα σε αυτα που ειχα σκεφτει αν και το S2K ηταν αυτο που ηξερα πως θα επελεγα, οπως και rx8 αλλα πριν διαβασω και διαπιστωσω μερικα πραγματα-- θα σας πω με την σειρα την προσωπικη μου αποψη:
TTS= δεν ειναι αυτο που εψχνα τελικα, Ζ4 E89(απλα γιατι τη παλια δεν μπορω να την βλεπω )=Πολυ ωραιο και σωστο αυτοκινητο,δεν μου προσφερει αυτο που ζηταω στα 2000κυβ.., 350Z=Αν υπηρχε λιγο περισσοτερο οικονομικη ανεση θα ηταν αυτο που θα επλεγα και συν του οτι δεν μπορω να ζητησω στα 21μισο αυτοκινητο 300+ιπων και 3500κυβικων.,.,.,.,.
Απλα τωρα που θα ανεβω Αθηνα θα τηλεφωνησω σε μερικες εταιριες leasing που εχω βρει να δω αν μπορουν να μου δωσουν προσφορες.
Εχω σταμπαρει 4-5 ολα ΜΥ 07, τα 4 σε 30.000χιλ. στα οποια θα παω με εναν γνωστο μου μηχανικο να τα δουμε και αφου πει το οκ να παμε στην Σαρακακη να δουμε εγκεφαλο..
Για οτι νεοτερο θα γραψω, ευχαριστω, καλο σας βραδυ μαNgkesh μου .