-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
οπότε δεν βλέπω που η κατηγορία για το Haldex το οποίο έχει άριστες επιδώσεις στις τελευταίαες γενιές του όσον αφορά στο χρόνο απόκρισης του...
άσε που σε όλα τα αυτοκίνητα ένα επιθυμιτό σπίναρισμα είναι προδιαγεγραμμένο να συμβεί, ειδικά σε πολύ δυνατά μοντέλα, μπροσθιοκίνητα ή πισωκίνητα...
Κωνσταντίνε στον απόμενο καφε θα το συζητήσουμε αυτό απο κοντα...
δε σε πηγε εσενα βολτα ο βολβοδιας για αυτο θες να συζητησεις
και ο γρηγορης ειχε τις αμφιβολιες του, αλλα ακομα και η αχαρη επιδειξη που του εκανα εγω τον ψιλοεπεισε..μετα τον εκανε φραπε ο αλλος και εμαθε την αληθεια
-
Κ μονο που αναφερεις κιουσης οτι το tts ειναι προσθιοκινητο κατα βαση δεν χρειαζεται να αναφερουμε τπτ αλλο. Ελπιζω ο φιλος να αγορασει s2k κ να το χαρει ..
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Κ μονο που αναφερεις κιουσης οτι το tts ειναι προσθιοκινητο κατα βαση δεν χρειαζεται να αναφερουμε τπτ αλλο. Ελπιζω ο φιλος να αγορασει s2k κ να το χαρει ..μα εγω δε συγκρινω το ττσ με το s2000 , αλλα με αλλα 4κινητα και μπροστοκινητα( σιγουρα πολυ καλυτερο απο την κινηση μονο εμπρος )..
σε αποτελεσματικοτητα δεν αναφερομαι καν.το μονο 'μεμπτο' που ειπα ειναι οτι εγω στην ιδια φαση (καμπριο πιωσκουνα ατμοσφαιρα) θα προτιμουσα Ζ4 3.0 , ειπε ο γρηγορης οτι θα προτιμουσε γενικα tts και εγινε θεμα απο κει που δεν υπαρχει..
ο καθενας εχει τα γουστα του , εγω τουλαχιστον προσπαθω να προτεινω σε καποιον κατι που ταιριαζει σε αυτον (και φυσικα αρεσει και σε μενα), για αυτο δε με ειδες να βαζω το ΤΤ στη κουβεντα..
εσυ αρχισες χωρις λογο τα πικροχολα σχολια..ενταξει δικαιωμα σου να χεις την αποψη σου, ασε τις ψευτοτρακινησεις για τους βαγγεληδες και τους σκανδιναβους
το αν ειναι μπροστοκουνητη εμεις ξερουμε ποσο μας χαλαει ή οχι..
οταν πρεπει να κανει αυτο που πρεπει παντως το κανει και με το παραπανωκαι γω ελπιζω να αγορασει το s και να το χαρει, δεν ειναι ομως και τοσο κατακριτεο να αναφερουμε πιθανα αρνητικα και να προτεινουμε εναλλακτικες
-
Φυσικά να το πάρει ο φίλος το χοντα γιατί ρε παιδι μου αυτος ο θορυβος και η λειτουργία μοτοσυκλέτας του κινητήρα μόνο σε αυτα τα ρημάδια τα ατμοσφαιρικά υπαρχουν.
Ο Χοντα τα καταφέρνει μια χαρά εδώ! -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
τελικά εγώ δεν έχω καταλάβει ακόμη, ο κύριος του thread ενδιαφέρεται ακόμη για το αυτοκίνητο ή έχει είδη αλλάξει γνώμη ή το έχει στην κατοχή του?πάνω στο θέμα, να προσθέσω ότι έχω οδηγήσει πολλάκις το πρώτης γενιάς και ναί ήταν λίγο απότομο αλλά όχι και επικίνδυνο! Το δεύτερης γενιάς με κάποιες αλλαγές στην πίσω ανάρτηση, στο τιμόνι και στις ζάντες αλλά και με την τελευταία πρόσθεση του ESP, είναι απόλυτα στρωτό στις αντιδράσεις του αλλά όπως όλα τα πισωκίνητα με πολλά άλογα, ξέφρενα κιόλας, είναι για καλά χέρια!
Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ και ιδιαίτερα σε ένα μπλεδάκι ανοιχτό που έχω πάει βόλτα!
Σας χαιρετω ολους.
Οχι φιλε vellerefontis δυστηχως δεν ειναι στα χερια μου ακομα ,ο λογος που αργησα να ποσταρω ειναι οτι βρισκομαι εκτος αθηνων λογο σπουδων..
Λοιπον, οσον αφορα καποια αλλα αυτ/τα που ειδα να συζητατε -- το ΤΤS ,τη Ζ4 και 350, τα οποια ηταν μεσα σε αυτα που ειχα σκεφτει αν και το S2K ηταν αυτο που ηξερα πως θα επελεγα, οπως και rx8 αλλα πριν διαβασω και διαπιστωσω μερικα πραγματα-- θα σας πω με την σειρα την προσωπικη μου αποψη:
TTS= δεν ειναι αυτο που εψχνα τελικα, Ζ4 E89(απλα γιατι τη παλια δεν μπορω να την βλεπω )=Πολυ ωραιο και σωστο αυτοκινητο,δεν μου προσφερει αυτο που ζηταω στα 2000κυβ.., 350Z=Αν υπηρχε λιγο περισσοτερο οικονομικη ανεση θα ηταν αυτο που θα επλεγα και συν του οτι δεν μπορω να ζητησω στα 21μισο αυτοκινητο 300+ιπων και 3500κυβικων.,.,.,.,.Απλα τωρα που θα ανεβω Αθηνα θα τηλεφωνησω σε μερικες εταιριες leasing που εχω βρει να δω αν μπορουν να μου δωσουν προσφορες.
Εχω σταμπαρει 4-5 ολα ΜΥ 07, τα 4 σε 30.000χιλ. στα οποια θα παω με εναν γνωστο μου μηχανικο να τα δουμε και αφου πει το οκ να παμε στην Σαρακακη να δουμε εγκεφαλο..Για οτι νεοτερο θα γραψω, ευχαριστω, καλο σας βραδυ μαNgkesh μου .
-
Σε τι τιμες ειναι αυτα? Και πες αν ειναι απο ιδιωτη η εμπορο.
-
Τι θα πας να κάννης στο Σαρακάκη? Εγκέφαλο? lol γιατί? Μην χάνεις το χρόνο σου. Γιατί εάν έχει πρόβλημα θα το έδειχνε με ένα λαμπάκι κίτρινο Check Engine. Και εν είχε στο παρελθόν μπορεί οποιος να είναι να σβήσει τους παλιούς κωδικούς με μια παραμάνα σε 1 λεπτό η με ένα OBDII Reader.
-
βασικα καλο ειναι να παει στο σαρακακη για να δει το ιστορικο του αυτοκινητου
-
.... μπουρδελο αμαξι...
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
.... μπουρδελο αμαξι...ποσα χλμ εχεις? και τι εχει βγαλει?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και τι εχει βγαλει?μην τσιμπάς
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
και τι εχει βγαλει?
μην τσιμπάς
εγω δεν τσιμπαω καθολου, απλα θελω να δω τι θα μου πει..
ποσο σκυλι ειναι τελοσπαντων αυτο το χοντα.. -
Qsis ...ειλικρινα τι περιμενεις στην γωνια σαν το ροτβαιλερ?? Εννοειται πως το λεει ειρωνικα.Ας μην το ρημαξουμε κ αυτο το thread , κ γω μπορουσα ανετα εκει που μου εγραψες για την τετρακινηση κ οτι στριβει μια χαρα να σου πεταξω τα γνωστα video 5th gear tt quattro vs z4 σε στροφες οπου το audi γινεται οικοπεδοφαγος ενω το Ζ4 στριβει μια χαρα ...Γιαυτο σου λεω αστο..
-
ειλικρινα τι περιμενεις στην γωνια σαν το ροτβαιλερ??
δεν μπορω να ζητησω στα 21μισο αυτοκινητο 300+ιπων και 3500κυβικων
Χωρίς παρεξήγηση και εντελώς φιλικά αλλά μήπως είσαι λίγο άπειρος ακόμα για ένα διάολο σαν το S2000; Το RX8 το σκέφτεσαι η σε ξενερώνει η κατανάλωση;
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Qsis ...ειλικρινα τι περιμενεις στην γωνια σαν το ροτβαιλερ?? Εννοειται πως το λεει ειρωνικα.Ας μην το ρημαξουμε κ αυτο το thread , κ γω μπορουσα ανετα εκει που μου εγραψες για την τετρακινηση κ οτι στριβει μια χαρα να σου πεταξω τα γνωστα video 5th gear tt quattro vs z4 σε στροφες οπου το audi γινεται οικοπεδοφαγος ενω το Ζ4 στριβει μια χαρα ...Γιαυτο σου λεω αστο..varga μου μιλας εσυ για ροντβαιλερ?
και τι θες να μου πεις και καλα για το βιντεο του fifth gear?
http://www.youtube.com/watch?v=IJR0CJaUkMA
ενας λαθος χειρισμος σημαινει οτι το αυτοκινητο κυνηγαει χωραφια εισαι σοβαρος(τη μια φορα που εφυγε με ανοικτο esp κιολας, αρα ξεπερασε τα ορια για πλακα)?
οσο για τα παντιλικια το εχω ξαναπει το haldex δεν ειναι φιλικο στα παντιλικια,ειναι για να οδηγιεται με γραμμες παρολα αυτα μπορει να κανει κατι πολυ καλυτερο απο αυτο που βλεπεις...δηλαδη με την ιδια λογικη να πουμε για τα s2000 που τρωνε για πλακα πεζοδρομια οτι ειναι γτπ?
ετσι κρινεις εσυ ποιο στριβει και ποιο οχι με τα παντιλικια? για να καταλαβω..
θες να μιλησουμε για γυρολογια...
http://fastestlaps.com/index.php?page_i ... 74cf1611aeενταξει δε θα γυριζεις το ιδιο καλα γυρω απο τις πλατειες αλλα το τσαγακι σου θα το κερνας
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
ειλικρινα τι περιμενεις στην γωνια σαν το ροτβαιλερ??
σ'αρεσε εε?
-
Εύστοχο
-
τα ροτβάιλερ την στηνουν στις γωνίες??
-
Όχι απαραίτητα αλλά ο Κιούσης το κάνει. Τώρα στο θέμα επιλογής του θηλαστικού δεν θα κολήσουμε.
-
Ελα ντε τι μιλαω για ροτβαιλερ , λυκο κ ακιτα εχω Btw , αν οδηγειται με γραμμες οπως λες το tts η υποστροφη ειναι φανερηστα πολλα χλμ κ σε κλειστες στροφες .
Αγορα Honda S2000