Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Mi.Τo 2008
    • 1
    • 2
    • 270
    • 271
    • 272
    • 273
    • 274
    • 463
    • 464
    • 272 / 464
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    9261
    21719
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dromeas last edited by

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      Εσύ τι βιάζεσαι? Για να αρχίσεις το κράξιμο με το Ευαγγέλιο(4Τ)?

      Εγω καθολου. Οι ιδιοι θα επρεπε να ειναι πιο 'ζεστοι' να κανουν και κανενα συγκριτικο
      αφου ειναι ετοιμο το αυτοκινητο, και ειναι τοσο σιγουροι οτι θα ειναι μπροστα απο τον ανταγωνισμο.
      Το κραξιμο το κανω και χωρις τους 4τροχους, και το ξερεις πολυ καλα , εκει που χρειαζεται.
      Για την 159tbi εχω πει τα καλυτερα, -εχω δημοσιευσει αναλυτικα το γιατι-, και το ιδιο εχει κανει και το περιοδικο επισης, οποτε τις γενικολογιες κρατα τες
      για εσενα και τους 'πιστους' σου.

      Τα συγκριτικά θα τα κάνουν οι ειδικοί δημοσιογράφοι τι δουλειά έχει η άλφα ρομέο, αυτή θα πιάσει να κάνει συγκριτικά; Ας πάρουν μια brera tbi να τη συγκρίνουν με Α5 και 3άρα coupe ποιος τους εμποδίζει;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alba-parietti last edited by

        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

        Μηπως εχουν καποιο λογο που για την παρουσιαση πληρων δοκιμων καποιων μοντελων τους ειναι φειδωλοι ή και κρυψινοι οι Ιταλοι?

        Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς.Η QV είναι πολύ καλύτερη από την 155.... σε όλα εκείνα τα σημεία που η 135CV υπερέχει της 120CV.Και αυτές είναι διαπιστώσεις όχι του τύπου,αλλά ανθρώπου που την οδήγησε στο Balocco και στον οποίο έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.Πάντως το τι ακριβώς κάνει ο κινητήρας των 170CV δεν είναι άγνωστη ποσότητα....καθώς για παράδειγμα ο γερμανικός τύπος (και όχι μόνο) έχει ήδη δοκιμάσει εδώ και τρεις μήνες το Bravo mair 165CV...με ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια.Πιστεύω ότι θα πεισθείς και εσύ όταν δεις πλήρη tests από τον ειδικό τύπο.....αλλά θα πρέπει να περιμένεις για κάτι τέτοιο μέχρι να ανοίξουν οι κωδικοί για το μοντέλο,τουλάχιστον στην ιταλική αγορά....οπότε θα είναι διαθέσιμο και το κιβώτιο C635, με το οποίο εφοδιάζεται το αυτοκίνητο.

        Η ουσία είναι ότι το mair απέδειξε ήδη στην πράξη ότι αποτελεί όντως μια επανάσταση,καθώς επιτυγχάνει θερμοδυναμική επάρκεια (>επιδόσεις+

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

          Εσύ τι βιάζεσαι? Για να αρχίσεις το κράξιμο με το Ευαγγέλιο(4Τ)?

          Εγω καθολου. Οι ιδιοι θα επρεπε να ειναι πιο 'ζεστοι' να κανουν και κανενα συγκριτικο
          αφου ειναι ετοιμο το αυτοκινητο, και ειναι τοσο σιγουροι οτι θα ειναι μπροστα απο τον ανταγωνισμο.
          Το κραξιμο το κανω και χωρις τους 4τροχους, και το ξερεις πολυ καλα , εκει που χρειαζεται.
          Για την 159tbi εχω πει τα καλυτερα, -εχω δημοσιευσει αναλυτικα το γιατι-, και το ιδιο εχει κανει και το περιοδικο επισης, οποτε τις γενικολογιες κρατα τες
          για εσενα και τους 'πιστους' σου.

          Τα συγκριτικά θα τα κάνουν οι ειδικοί δημοσιογράφοι τι δουλειά έχει η άλφα ρομέο, αυτή θα πιάσει να κάνει συγκριτικά; Ας πάρουν μια brera tbi να τη συγκρίνουν με Α5 και 3άρα coupe ποιος τους εμποδίζει;;;

          Δεν μιλαω για τους 4τροχους...Αυτοι στην καλυτερη περιπτωση θα δουν σε Ελληνικο εδαφος Mito QV το καλοκαιρι . Μιλαω για τον ξενο τυπο κυριως απο Γερμανια, Ιταλια, Γαλλια. Αν δεν δωσει η AR αυτοκινητο για δοκιμη ή συγκριτικο, που θα το βρουν οι δημοσιογραφοι?
          Η Brera δεν μπορει να συγκριθει με απολυτα μετρα και σταθμα με κανενα απο τα αυτοκινητα που αναφερεις, την στιγμη που ειναι 20-30 ποντους μακρυτερα, και εχουν 3ο ογκο, (δηλαδη ειναι ακριβοτερα, και βαρυτερα, αν και οριακα αφου η Brera τα εχει τα παραπανισια κιλακια της ) ειναι δηλαδη πραγματικα Coupe, και δεν εχουν απλα coupe στοιχεια.
          Με την ιδια λογικη, εγω μπορω να πω να συγκριθει με το scirocco, αλλα και αυτο αν και σε επιπεδο ογκων (απουσια 3ου) ταιριαζει πιο πολυ για συγκριτικο, ειναι ομως σχεδον 20ποντους κοντυτερο απο την Brera...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

            Μηπως εχουν καποιο λογο που για την παρουσιαση πληρων δοκιμων καποιων μοντελων τους ειναι φειδωλοι ή και κρυψινοι οι Ιταλοι?

            Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς.Η QV είναι πολύ καλύτερη από την 155.... σε όλα εκείνα τα σημεία που η 135CV υπερέχει της 120CV.Και αυτές είναι διαπιστώσεις όχι του τύπου,αλλά ανθρώπου που την οδήγησε στο Balocco και στον οποίο έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.Πάντως το τι ακριβώς κάνει ο κινητήρας των 170CV δεν είναι άγνωστη ποσότητα....καθώς για παράδειγμα ο γερμανικός τύπος (και όχι μόνο) έχει ήδη δοκιμάσει εδώ και τρεις μήνες το Bravo mair 165CV...με ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια.Πιστεύω ότι θα πεισθείς και εσύ όταν δεις πλήρη tests από τον ειδικό τύπο.....αλλά θα πρέπει να περιμένεις για κάτι τέτοιο μέχρι να ανοίξουν οι κωδικοί για το μοντέλο,τουλάχιστον στην ιταλική αγορά....οπότε θα είναι διαθέσιμο και το κιβώτιο C635, με το οποίο εφοδιάζεται το αυτοκίνητο.

            Η ουσία είναι ότι το mair απέδειξε ήδη στην πράξη ότι αποτελεί όντως μια επανάσταση,καθώς επιτυγχάνει θερμοδυναμική επάρκεια (>επιδόσεις+

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pai-mei last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

              Με την ιδια λογικη, εγω μπορω να πω να συγκριθει με το scirocco, αλλα και αυτο αν και σε επιπεδο ογκων (απουσια 3ου) ταιριαζει πιο πολυ για συγκριτικο, ειναι ομως σχεδον 20ποντους κοντυτερο απο την Brera...

              Δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο η διαμόρφωση του αμαξώματος πάνω από τον πίσω πρόβολο, ως προς την συμμετοχή σε τέτοιου είδους συγκριτικά. Άλλωστε, σε ορισμένες περιπτώσεις δεν υφίσταται 'τρίτος όγκος' ως επιμηκυμένος πρόβολος, είναι καθαρά θέμα σχεδίασης στην απόληξη του αμαξώματος, με αποτέλεσμα πάνω σε προβόλους ίδιου μήκους να χτίζονται διαφορετικά αμαξώματα (π.χ. brera-spider, lancer sportback κ.λπ).

              Η Brera είναι να συγκριθεί με Α5 και 3series, δηλαδή coupe του D seg. Το βατράχι είναι ένα απλό hatch του C seg. και άρα θα συγκριθεί με τα αντίστοιχα των άλλων εταιρειών.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                Με την ιδια λογικη, εγω μπορω να πω να συγκριθει με το scirocco, αλλα και αυτο αν και σε επιπεδο ογκων (απουσια 3ου) ταιριαζει πιο πολυ για συγκριτικο, ειναι ομως σχεδον 20ποντους κοντυτερο απο την Brera...

                Δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο η διαμόρφωση του αμαξώματος πάνω από τον πίσω πρόβολο, ως προς την συμμετοχή σε τέτοιου είδους συγκριτικά. Άλλωστε, σε ορισμένες περιπτώσεις δεν υφίσταται 'τρίτος όγκος' ως επιμηκυμένος πρόβολος, είναι καθαρά θέμα σχεδίασης στην απόληξη του αμαξώματος, με αποτέλεσμα πάνω σε προβόλους ίδιου μήκους να χτίζονται διαφορετικά αμαξώματα (π.χ. brera-spider, lancer sportback κ.λπ).

                Η Brera είναι να συγκριθεί με Α5 και 3series, δηλαδή coupe του D seg. Το βατράχι είναι ένα απλό hatch του C seg. και άρα θα συγκριθεί με τα αντίστοιχα των άλλων εταιρειών.

                Γιατι να συγκριθει με αυτα? Αφου ειναι κατω απο 4,5μετρα...
                Τα αλλα ειναι 20-25ποντους μακρυτερα. Ασε που και να συγκριθει παλι χαμενη θα βγει,
                αφου ειδικα το Α5 ως φρεσκο τεχνολογικα μοντελο, στιβαροτερο και με απειρες σχεδον
                μηχανολογικες παραλλαγες διαθεσιμες, κραταει ανετα τα σκηπτρα της κατηγοριας,
                κατι που ειναι γνωστο πλεον εδω και λιγο καιρο.
                Σιγουρα καταφερνει να μπει σφηνα αναμεσα στην 3αρα κουπε αλλα μονο και μονο
                λογω ασθενικων κινητηρων της (προς το παρον) μεχρι τα 2λιτρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pai-mei last edited by

                  25-35εκ. Γρηγόρη είναι ένα φάσμα που συναντάς σε όλες τις κατηγορίες, βλ. supermini από 3,70-4+, C seg. από 4,25-4,5+, D seg από 4,5-4,85 κ.λπ, άρα δεν είναι κάτι αφύσικο να συνυπάρχουν στην ίδια κατηγορία αυτοκίνητα λίγο (ή και περισσότερο) διαφορετικών διαστάσεων.

                  Τώρα, σχετικά με το ποιός νικούσε σε μια τέτοια σύγκριση δεν μπορώ να πω μετά βεβαιότητας, ειδικά τώρα που ήρθε η 1.75. Θα ήθελα να τα οδηγούσα όλα εναλλάξ για να καταλήξω σε κάποια συμπεράσματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giwrgos_alfagt last edited by

                    Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:

                    Τα συγκριτικά θα τα κάνουν οι ειδικοί δημοσιογράφοι τι δουλειά έχει η άλφα ρομέο, αυτή θα πιάσει να κάνει συγκριτικά; Ας πάρουν μια brera tbi να τη συγκρίνουν με Α5 και 3άρα coupe ποιος τους εμποδίζει;;;

                    Με Α5 και 3αρα????
                    σε παρακαλω,περιμενουν να βγει το Golf R20....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης Giwrgos_AlfaGT έγραψε:

                      Τα συγκριτικά θα τα κάνουν οι ειδικοί δημοσιογράφοι τι δουλειά έχει η άλφα ρομέο, αυτή θα πιάσει να κάνει συγκριτικά; Ας πάρουν μια brera tbi να τη συγκρίνουν με Α5 και 3άρα coupe ποιος τους εμποδίζει;;;

                      Με Α5 και 3αρα????
                      σε παρακαλω,περιμενουν να βγει το Golf R20....

                      Οχι αυτο, το Scirocco R θες να πεις...
                      Το οποιο αν και προσθιοκινητο με 270αλογα, θα περναει 'απο πανω'
                      οχι μονο την οποιαδηποτε brera (και σε ευθειες και σε στροφες)
                      αλλα και οτι κουπε υπαρχει μεχρι τα 50κ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christobale last edited by

                        Ο χρήστης skye έγραψε:
                        Καλως ηρθες. Απ'οσο γνωριζω η 135αρα ΜΑ θα εχει ερθει μεχρι το τελος του χρονου με τιμη λιγο κατω απο τα 18 χιλιαρικα. Εικαζω οτι η γρηγορη θα ερθει Φεβρουαριο - Μαρτιο.

                        Σε ευχαριστώ για την απάντηση και το καλωσόρισμα.

                        Για την 135άρα MA στο επίσημο site της alfa romeo αναφέρει Νοέμβριο. Εκτός αν εννοούν παραγγελίες. Για την QV στους 4Τ Οκτομβρίου αναφέρει αρχές 2010. Ευελπιστώ να μην κάνουν λάθος...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • giuseppe-busso
                          giuseppe-busso last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                          Οχι αυτο, το Scirocco R θες να πεις...
                          Το οποιο αν και προσθιοκινητο με 270αλογα, [url]θα περναει 'απο πανω'
                          οχι μονο την οποιαδηποτε brera (και σε ευθειες και σε στροφες)[/url]
                          αλλα και οτι κουπε υπαρχει μεχρι τα 50κ...

                          Βασικά σε βλέπω πολύ σίγουρο, χωρίς να καταλαβαίνω το γιατί
                          Ειδικά για τις στροφές μην είσαι τόσο σίγουρος, κανένα αυτοκίνητο δεν πάει μόνο του....
                          Κάποιος το 'πάει' και επειδή οι μαγκιόροι οδηγοί δεν αγοράζουν ποτέ οχήματα του λαού, αλλά κάτι AR τότε κράτα πολύ μικρό καλάθι....

                          Και βασικά δε χάλασε καθόλου που ο Pai Mei έχει αντίθετη άποψη εεεε
                          Το βατραχάκι σας και στο τόπικ των βατράχων τώρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            Τα συγκριτικά θα τα κάνουν οι ειδικοί δημοσιογράφοι τι δουλειά έχει η άλφα ρομέο, αυτή θα πιάσει να κάνει συγκριτικά; Ας πάρουν μια brera tbi να τη συγκρίνουν με Α5 και 3άρα coupe ποιος τους εμποδίζει;;;

                            Με Α5 και 3αρα????
                            σε παρακαλω,περιμενουν να βγει το Golf R20....

                            Οχι αυτο, το Scirocco R θες να πεις...
                            Το οποιο αν και προσθιοκινητο με 270αλογα, θα περναει 'απο πανω'
                            οχι μονο την οποιαδηποτε brera (και σε ευθειες και σε στροφες)
                            αλλα και οτι κουπε υπαρχει μεχρι τα 50κ...

                            Μόνο να προσέχει μην το περάσει καμία έκδοση του καινούριου Megane εκεί που πηγαίνει και δεν το καταλάβει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              c-l-a-b last edited by

                              +1 angel..
                              αυτο που ηθελα να ρωτησω..οταν λεμε κουπε μεχρι 50.000€,εξαιρειται η 3θυρη 130 265?
                              η 135 κουπε που στοιχιζει 700€ περισσοτερα απο τα 50.000 ειναι εκτος συγκρισης?επισης γκολφ ρ20 κ αουντι σ3 ειναι κ αυτα εκτος συγκρισης λογω μη κουπε σχεδιασης?κ αν ναι,γιατι το συγκρινουμε(χωρις να εχει καν βγει στην παραγωγη ακομα η εστω σε δοκιμη) μονο με κουπε(γιατι κουπε δεν ειναι το ροκο.. )..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                Οχι αυτο, το Scirocco R θες να πεις...
                                Το οποιο αν και προσθιοκινητο με 270αλογα, [url]θα περναει 'απο πανω'
                                οχι μονο την οποιαδηποτε brera (και σε ευθειες και σε στροφες)[/url]
                                αλλα και οτι κουπε υπαρχει μεχρι τα 50κ...

                                **Βασικά σε βλέπω πολύ σίγουρο, χωρίς να καταλαβαίνω το γιατί **:hmmm:
                                Ειδικά για τις στροφές μην είσαι τόσο σίγουρος, κανένα αυτοκίνητο δεν πάει μόνο του....
                                Κάποιος το 'πάει' και επειδή οι μαγκιόροι οδηγοί δεν αγοράζουν ποτέ οχήματα του λαού, αλλά κάτι AR τότε κράτα πολύ μικρό καλάθι....

                                Και βασικά δε χάλασε καθόλου που ο Pai Mei έχει αντίθετη άποψη εεεε
                                Το βατραχάκι σας και στο τόπικ των βατράχων τώρα

                                **Το 'κλειδι' στην σιγουρια εχει να κανει και με το οριο των χρηματων.
                                Σιγουρα και δεν παει κανενα αυτοκινητο μονο του. Οταν ομως και απο προσωπικη εμπειρια
                                εχω δει ουκ ολιγες φορες, και σαν συνοδηγος τι μπορει να κανει ακομα και το 'ταπεινο' rocco 160 στο δρομο, ενισχυω ακομα περισσοτερο την σιγουρια μου...**Οσον αφορα αυτο περι μαγκιορων και οχηματων του λαου, ειναι εντελως εκτος τοπου και χρονου, εκτος αν αναφερεσαι στην εποχη των πατεραδων μας (67 σημερα ο δικος μου)
                                οπου στους αγωνες οι πραγματικοι μαγκιοροι εφτιαχναν
                                και οδηγουσαν γρηγορα σκαραβαιους {ο πατερας μου δηλαδη που κερδισε 12 κυπελλα
                                μεσα σε 2 χρονια αγωνων, 68-71' με σκαραβαιο 1600αρι με supercharger ηταν 'φλωρος' ή λιγοτερο μαγκιορος απο τους γνωστους ηθοποιους-καλλιτεχνες-εφοπλιστες που ετρεχαν με πανισχυρες bmw, AR, Jaguar και Porsche, -εξαιρουμενου του Μοσχου (Bmw-AR), Τσινιβιδη(Bmw), 'Μαυρου'(AR), Αγγλουπα (cobra) και Αsterix (911), που ηταν χεραδες)}, mini, Nsu ΤΤ (το πιο ευκολο και ικανο της εποχης), και αργοτερα escort. Τα υπολοιπα ΤΟΤΕ ειδικα
                                δηλαδη Bmw και ΑR τα ειχαν κυριως 'πλουσιοι' αλλα εντελως ασχετοι με το αθλημα
                                .
                                **Να μου πεις μαγκιορο καποιον με 156GTA, GT3.2 ,εστω 2λιτρη πειραγμενη autodelta 147
                                να πω οκ κατι γινεται, αλλα αμα βλεπω στο δρομο ΚΥΡΙΩΣ κατι λοιμοξιφτερα (αγορακια- κοριτσακια) με τυπου happy emo και trendy φατσες να οδηγουν mito, τι καλαθι να κρατησω...Δεν κραταω καθολου. Τουλαχιστον τα Golf GTI V τα κυκλοφορουν πιο μαγκιοροι...
                                O paimei γιατι να με χαλασει που εχει διαφορετικη αποψη? Δεν το καταλαβα.
                                Στο συγκριτικο (brera vs 3αρα Coupe vs A5) ομως που του εθεσα την απορια, ειπε οτι θα ηθελε να τα δει ολα απο κοντα τα κουπε για να εχει ξεκαθαρη αποψη.
                                Εσενα, σε χαλασε αυτο καθολου?, δεν μας ειπες... **

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
                                  +1 angel..
                                  αυτο που ηθελα να ρωτησω..οταν λεμε κουπε μεχρι 50.000€,εξαιρειται η 3θυρη 130 265?
                                  η 135 κουπε που στοιχιζει 700€ περισσοτερα απο τα 50.000 ειναι εκτος συγκρισης?επισης γκολφ ρ20 κ αουντι σ3 ειναι κ αυτα εκτος συγκρισης λογω μη κουπε σχεδιασης?κ αν ναι,γιατι το συγκρινουμε(χωρις να εχει καν βγει στην παραγωγη ακομα η εστω σε δοκιμη) μονο με κουπε(γιατι κουπε δεν ειναι το ροκο.. )..

                                  Αμα η 130i ειναι coupe, το Scirocco ειναι Porsche hatchback
                                  και η Brera ειναι Ferrari sporthatch...
                                  Φυσικα και εξαιρουνται ΤTS, 135i...
                                  Για τα υπολοιπα , δεν χρειαζεται να αναφερθω καν.
                                  Oσο κουπε ειναι η Brera, αλλο τοσο ειναι και το rocco και το αντιστροφο.

                                  http://en.wikipedia.org/wiki/Coupé

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                    +1 angel..
                                    αυτο που ηθελα να ρωτησω..οταν λεμε κουπε μεχρι 50.000€,εξαιρειται η 3θυρη 130 265?
                                    η 135 κουπε που στοιχιζει 700€ περισσοτερα απο τα 50.000 ειναι εκτος συγκρισης?επισης γκολφ ρ20 κ αουντι σ3 ειναι κ αυτα εκτος συγκρισης λογω μη κουπε σχεδιασης?κ αν ναι,γιατι το συγκρινουμε(χωρις να εχει καν βγει στην παραγωγη ακομα η εστω σε δοκιμη) μονο με κουπε(γιατι κουπε δεν ειναι το ροκο.. )..

                                    Αμα η 130i ειναι coupe, το Scirocco ειναι Porsche hatchback
                                    και η Brera ειναι Ferrari sporthatch...
                                    Φυσικα και εξαιρουνται ΤTS, 135i...
                                    Για τα υπολοιπα , δεν χρειαζεται να αναφερθω καν.
                                    Oσο κουπε ειναι η Brera, αλλο τοσο ειναι και το rocco και το αντιστροφο.

                                    http://en.wikipedia.org/wiki/Coupé

                                    Ο βάτραχος είναι supercar και η brera supermini159
                                    Διάβασε το άρθρο της φρικιπαιδείας καλύτερα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      morpheus last edited by

                                      Μα καλά ρε Γρηγόρη... (...φφφφτ βαριά τζούρα...) ...δεν ξέρεις αγόρι μου οτι οι κάτοχοι AR είναι γνωστοί μαγκιόροι και μπελαλήδες ενώ οι κάτοχοι οχημάτωνε του λαουτζίκου έστε φλώράντζε τρισκραγμένε...?
                                      Εαν δε έχεις και απο τα δύο, καλύτερα να ήσουν τρ@βέλι βάζελος στην θύρα 7...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                        +1 angel..
                                        αυτο που ηθελα να ρωτησω..οταν λεμε κουπε μεχρι 50.000€,εξαιρειται η 3θυρη 130 265?
                                        η 135 κουπε που στοιχιζει 700€ περισσοτερα απο τα 50.000 ειναι εκτος συγκρισης?επισης γκολφ ρ20 κ αουντι σ3 ειναι κ αυτα εκτος συγκρισης λογω μη κουπε σχεδιασης?κ αν ναι,γιατι το συγκρινουμε(χωρις να εχει καν βγει στην παραγωγη ακομα η εστω σε δοκιμη) μονο με κουπε(γιατι κουπε δεν ειναι το ροκο.. )..

                                        Αμα η 130i ειναι coupe, το Scirocco ειναι Porsche hatchback
                                        και η Brera ειναι Ferrari sporthatch...
                                        Φυσικα και εξαιρουνται ΤTS, 135i...
                                        Για τα υπολοιπα , δεν χρειαζεται να αναφερθω καν.
                                        Oσο κουπε ειναι η Brera, αλλο τοσο ειναι και το rocco και το αντιστροφο.

                                        http://en.wikipedia.org/wiki/Coupé

                                        Ο βάτραχος είναι supercar και η brera supermini159
                                        Διάβασε το άρθρο της φρικιπαιδείας καλύτερα

                                        Δωσε μου εσυ ενα πιο εγκριτο να το ενστερνιστω ευχαριστως...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          c-l-a-b last edited by

                                          προσεξτε καλυτερα τι εγραψα..''οταν λεμε κουπε μεχρι 50.000€,εξαιρειται η 130 265?'' ..ακριβως επειδη δεν ειναι κουπε το λεω..

                                          καπου εδω αρχιζει το εργο με τιτλο ''αντικειμενικοτης μηδεν-σημα κατατεθεν''

                                          το θεμα για το ποσο ειναι κουπε το χατσμπακ σιροκο,το εχουμε λυσει κ προσωπικως.. ,οσο ειναι κουπε κ το σ3 κτλ..
                                          μου αρεσει που θετετε ορους(εκτος η 135,εκτος τα υπολοιπα χατσμπακ κτλ)..να θεσω κ εγω λοιπον..το σιροκο ρ ειμαι σιγουρος(ενω δεν εχει δοκιμαστει καν.. ) οτι ειναι το καλυτερο εν συγκρισει με οποιοδηποτε προσθιοκινητο,υπερσυμπιεσμενο,2λιτρο,2θυρο χατσμπακ,με σημα το vw κ ονομα μοντελου απο ανεμο,που εχει κατασκευασει ποτε αμιγως γερμανικη εταιρια κατασκευης αυτοκινητων με εδρα το wolfsburg(αλλα με τοπο κατασκευης την πορτογαλια )..
                                          πλακα κανω,απλως οι υπερβολες εχουν κ τα ορια τους..εδω καλα καλα δεν εχει δοκιμαστει απο δημοσιογραφους,καποιοι ειδημονες γνωριζουν οτι θα ειναι το καλυτερο..

                                          τελος το απο εμενα,μιας κ το θεμα μας ειναι η μιτο κ οχι το σιροκο..καλη συνεχεια..

                                          υ.γ. για την ιστοσελιδα που παραθεσατε,απαντηση πηρατε απο αλλους,μια ακομα επιβεβαιωση απο εμενα δεν προσθετει τιποτα περαιτερω..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • giuseppe-busso
                                            giuseppe-busso last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                            Δωσε μου εσυ ενα πιο εγκριτο να το ενστερνιστω ευχαριστως...

                                            Νομίζω ότι και η Alba σου έχει δώσει απάντηση αλλά και ο Pai Mei προσφάτως.
                                            Οπότε γιατί το κουράζεις?
                                            Ο βάτραχος δεν είναι coupe, είναι ένα μικρομεσαίο hatchback, αντίστοιχο του έχει η Opel το Astra GTC, και η Renault το Megane Coupe( το ίδιο και για αυτούς) όπως και η Seat το Ibiza SC
                                            Αυτά είναι hatchback....και γιατί τόσο κόλλημα? Υποτιμητικό είναι δηλαδή?
                                            Δηλαδή η 159 Sportwagon είναι 5θυρο coupe? Σώνει και καλά πρέπει να είναι coupe κάτι ενώ δεν είναι?

                                            Για την Brera παρότι οι ίδιοι οι Ιταλοί απέφευγαν πάντα την αναφορά της λέξης coupe,
                                            εν τέλει είναι coupe άσχετα εάν είναι 3θυρη και όχι 2θυρη....Η κυρτότητα του πίσω μέρους, το 2+2, τα πιο κοντινά στα μπροστά πίσω καθίσματα, το κοντύτερο μεταξόνιο του πατώματος της berlina έκδοσης 159, είναι σαφή χαρακτηριστικά για να την ονοματίζουμε ως coupe.....
                                            Να γίνει κατανοητό λοιπόν ώστε να μιλάμε από κάποια βάση, γιατί αλλιώς Gregory άκρη δεν βγαίνει....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 272
                                            • 273
                                            • 274
                                            • 463
                                            • 464
                                            • 272 / 464
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr