-
delete
-
Το scirocco 160 είναι απο τους καλύτερους ταξιδευτές (αν όχι ο καλύτερος) που μπορείς να αγοράσεις σε αυτά τα χρήματα... αλλά και μέσα στην πόλη διαπρέπει, ειδικά με το dsg και μία ρυθμιζόμενη ανάρτηση...
Εαν όμως θέλεις κάτι πιο παιχνιδιάρικο τότε 120... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
μεχρι ποσα χλμ πηγατε?
(σε πιστα ολα αυτα εννοειται )γιατι μου ειπε ο jntaras , αλλα ξεχασα
μετα τα 120 αρχιζε να ξεκαθαριζει η διαφορα? (ετσι γινεται σε κοντινης αποδοσης αυτοκινητα πχ εγω vs volvozeus)
Ναι, ναι...σε πίστα, κλειστή κλπ
Ούτε θυμάμαι...δε κοίταξα κοντέρ. Θα μας πει ο jntaras αν θυμάται.
Όταν έβαλα 4η και 3η το rocco κάνει ένα μπαμ και φεύγει και δε μαζευόταν...αλλά ήμουν πίσω του, δεν άνοιγε περισσότερο...όσπου μετά απλά έκοψα γιατί πλησίαζε η στροφή
Για να καταλάβεις...(jntaras correct me if I am wrong mate)...ανοίγουμε 2ες...ενώ ο jntaras ήταν 2α και μένει εκεί, εγώ γεμίζω τη 2α και βάζω 3ή...παραμένουμε μαζί...τελειώνω τη 3η και πάω να βάλω 4η, ο jntaras κουμπώνει 3η και φεύγει με άνεση εμπρός πάνω από 2 καρότσες. Μετά κρατάγαμε σταθερά τη διαφορά την οποία δεν είδα να ανοίγει περισσότερο.
Είναι αυτό που λέγαμε...στις μεσσαίες το rocco είναι γρήγορο γιατί έχει φουσκώσει η τουρμπίνα και είναι στη φουλ ροπή του.
Ναι ανοιγαμε δευτερες και πηγαιναμε παρεα (εγω ανοιγα απο τις 2500 κιολας )και μολις εγω κουμπωνα τριτη εφευγα αμεσως.Μονο να προσθεσω Νικο οτι μολις σε περνουσα και μετα πηγαινα μπροστα σταματουσα να ανοιγω,σε μια φαση μονο στο γυρισμο ανοιγα συνεχεια και η διαφορα μας ειχε γινει μεγαλη(στο κοντερ ειδα 180 ).Τεσπα,σε επιδοσεις ειναι μπροστα το ροκκο,το τιμονι και το μπακετ της μπεμπας απλα δεν παιζονται!! Να προσθεσω οτι η 1 του Νικου ειναι η ομορφοτερη που εχω δει!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κοίτα...ανοίξαμε ρολαριστές 2ες...δεν ανοίξαμε από στάση, εκεί δε ξέρω τι θα γινόταν.Μη ξεχνάς όμως ότι η πίσω κίνηση έχει μεγαλύτερες απώλειες από την εμπρός.
επισης αν θυμαμαι καλα ειπαμε οτι δεν εχει launch control το scirocco
αρα πώς να τη παλεψει?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Κοίτα...ανοίξαμε ρολαριστές 2ες...δεν ανοίξαμε από στάση, εκεί δε ξέρω τι θα γινόταν.
Μη ξεχνάς όμως ότι η πίσω κίνηση έχει μεγαλύτερες απώλειες από την εμπρός.
επισης αν θυμαμαι καλα ειπαμε οτι δεν εχει launch control το scirocco
αρα πώς να τη παλεψει?
Ναι δυσκολα την παλευει χωρις launch...εγω ειμαι χειροκινητος παντως Qsis.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
...Το έγραψα και στην αρχή...στην Εθνική καίει 7-8λτ, αλλά από 160 και πάνω θα δεις 11-12 και στη πόλη είμαι στο 9-10 αλλά 11-12 αν το σκίζεις και έχω πάντα κλιματισμό.
Δεν ήξερα πως καίει τόσα πολλά Νίκο.....
Συντήρηση είναι αρκετά χαμηλή έως τώρα...δύο χρόνια την έχω και 20.000κμ και έχω αλλάξει δύο φορές λαδάκια και από μια φίλτρο αέρα και a/c...τίποτε άλλο. Τακάκια όπως λέει το CBS σε 8Κ κμ αν θυμάμαι καλά για τα εμπρός και 13Κ για τα πίσω.
Άσχετο, Λάδια 2 φορές γιατί?? Κάθε 2 χρόνια δεν είναι η αλλαγή (ή έως 30000ΚΜ)? Απάντησε με pm για να μην βγούμε εκτός θέματος....
Μια χαρά είναι για 2λτ...σκέψου ότι πριν με την 147 και 1.6 έκαιγε 12-13!
Στα 8.000 τα πρώτα του...και στα 17Κ τα επόμενα. Ας λέει 30.000 η BMW, το λαδάκι είναι το αίμα του αυτοκινήτου και με τόσες φθορές (auto start/stop, κίνηση, ζέστη κλπ) δε θα μείνει τίποτα στα 30.000κμ.
Την 147 μην την πιάνεις στο στόμα σου κύριος.
Πες απλά πως δεν μπορούσες να την οδηγήσεις όπως έπρεπε. Άλλωστε κάποια ψυχή έχει δηλώσει πως με το συγκεκριμένο μοντέλο μας τσαγιάζει όλους εδώ μέσα...
Ήσασταν τυχεροί χθες το βράδυ που δεν σας πέτυχε στο δρόμο.
Εμεις παντως (εγω συνοδηγος, με τον jntaras στο 160αρι rocco του),
πετυχαμε μια μαρη 147GTA (μονο ο οδηγος μεσα) και, οταν σταθηκαμε μετα απο αρκετο
'παιχνιδι' διπλα σε φαναρι, εντυπωσιαστηκε πραγματικα οταν ακουσε οτι ηταν
1.4/160... -
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Κοίτα...ανοίξαμε ρολαριστές 2ες...δεν ανοίξαμε από στάση, εκεί δε ξέρω τι θα γινόταν.
Μη ξεχνάς όμως ότι η πίσω κίνηση έχει μεγαλύτερες απώλειες από την εμπρός.
επισης αν θυμαμαι καλα ειπαμε οτι δεν εχει launch control το scirocco
αρα πώς να τη παλεψει?
Ναι δυσκολα την παλευει χωρις launch...εγω ειμαι χειροκινητος παντως Qsis.
το λεω γιατι ο puntolord εβαλε το χρονο του dsg (0-100)
ειπαμε ξεχναω , αλλα δεν εχω ξεκουτιανει τελειως -
Nα προσθεσω σε αυτα που λεει ο PuntoLord οτι το 160αρι με Dsg εχει μετρηθει σε πλαστιγγα στα 1300 κιλα με +-10 κιλα αποκλιση.Το μετρησε παιδι απο το κλαμπ σε δικια του πλαστιγγα.Το 1360 πρεπει να ειναι για το διλιτρο
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Nα προσθεσω σε αυτα που λεει ο PuntoLord οτι το 160αρι με Dsg εχει μετρηθει σε πλαστιγγα στα 1300 κιλα με +-10 κιλα αποκλιση.Το μετρησε παιδι απο το κλαμπ σε δικια του πλαστιγγα.Το 1360 πρεπει να ειναι για το διλιτροΟι 4τροχοι παντως μετρησαν το 160αρι manual με ηλιοροφη και 18αρες (για να λεμε τα παντα ολα...) στα 1317κιλα.
Το 2λιτρο επισης με ηλιοροφη και 18αρες, DSG, στα 1362κιλα... -
ασχετη πληροφορια..
το 2λιτρο μοτερ του s3 παει 150 κιλα περιπου μαζι με τα ολα του (ψυγειο, τουρμπο , ιντερκουλερ, λαδια)το 160 τσι ποσο παει ξερει κανεις?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Nα προσθεσω σε αυτα που λεει ο PuntoLord οτι το 160αρι με Dsg εχει μετρηθει σε πλαστιγγα στα 1300 κιλα με +-10 κιλα αποκλιση.Το μετρησε παιδι απο το κλαμπ σε δικια του πλαστιγγα.Το 1360 πρεπει να ειναι για το διλιτρο
Οι 4τροχοι παντως μετρησαν το 160αρι manual με ηλιοροφη και 18αρες (για να λεμε τα παντα ολα...) στα 1317κιλα.
Το 2λιτρο επισης με ηλιοροφη και 18αρες, DSG, στα 1362κιλα...Αρα καλα τα λεω....150 κιλα Qsis??Αμαν!!!...θα ρωτησω μπουρδα...το χαλντεξ δινει πολυ βαρος?
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Nα προσθεσω σε αυτα που λεει ο PuntoLord οτι το 160αρι με Dsg εχει μετρηθει σε πλαστιγγα στα 1300 κιλα με +-10 κιλα αποκλιση.Το μετρησε παιδι απο το κλαμπ σε δικια του πλαστιγγα.Το 1360 πρεπει να ειναι για το διλιτρο
Οι 4τροχοι παντως μετρησαν το 160αρι manual με ηλιοροφη και 18αρες (για να λεμε τα παντα ολα...) στα 1317κιλα.
Το 2λιτρο επισης με ηλιοροφη και 18αρες, DSG, στα 1362κιλα...Αρα καλα τα λεω....150 κιλα Qsis??Αμαν!!!...θα ρωτησω μπουρδα...το χαλντεξ δινει πολυ βαρος?
το αμαξι μου παει 1520 κιλα με την ηλιοροφη. αρα κατι θα δινει το χαλντεξ
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ασχετη πληροφορια..
το 2λιτρο μοτερ του s3 παει 150 κιλα περιπου μαζι με τα ολα του (ψυγειο, τουρμπο , ιντερκουλερ, λαδια)το 160 τσι ποσο παει ξερει κανεις?
Πρεπει να ειναι 144κιλα συμφωνα με δελτιου τυπου της VW...
Βασικα ειχα διαβασει για 131κιλα στο tsi 122, για τoν οποιο ελεγαν χαρακτηριστικα
οτι εχει γλιτωσει 13κιλα συνολικα σε σχεση με τον 160/170. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ασχετη πληροφορια..
το 2λιτρο μοτερ του s3 παει 150 κιλα περιπου μαζι με τα ολα του (ψυγειο, τουρμπο , ιντερκουλερ, λαδια)το 160 τσι ποσο παει ξερει κανεις?
Πρεπει να ειναι 144κιλα συμφωνα με δελτιου τυπου της VW...
Βασικα ειχα διαβασει για 131κιλα στο tsi 122, για τoν οποιο ελεγαν χαρακτηριστικα
οτι εχει γλιτωσει 13κιλα συνολικα σε σχεση με τον 160/170.Πολλα ειναι,θα το ελαφρυνω.Βγαζω φιλτροκουτια,πλαστικα καλυμματα και μονωση μπαταριας
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ασχετη πληροφορια..
το 2λιτρο μοτερ του s3 παει 150 κιλα περιπου μαζι με τα ολα του (ψυγειο, τουρμπο , ιντερκουλερ, λαδια)το 160 τσι ποσο παει ξερει κανεις?
Πρεπει να ειναι 144κιλα συμφωνα με δελτιου τυπου της VW...
Βασικα ειχα διαβασει για 131κιλα στο tsi 122, για τoν οποιο ελεγαν χαρακτηριστικα
οτι εχει γλιτωσει 13κιλα συνολικα σε σχεση με τον 160/170.γιατι τοσο πολυ? λογω κομπρεσσορα?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Το έγραψα και στην αρχή...στην Εθνική καίει 7-8λτ, αλλά από 160 και πάνω θα δεις 11-12 και στη πόλη είμαι στο 9-10 αλλά 11-12 αν το σκίζεις και έχω πάντα κλιματισμό.
Δεν ήξερα πως καίει τόσα πολλά Νίκο.....
Συντήρηση είναι αρκετά χαμηλή έως τώρα...δύο χρόνια την έχω και 20.000κμ και έχω αλλάξει δύο φορές λαδάκια και από μια φίλτρο αέρα και a/c...τίποτε άλλο. Τακάκια όπως λέει το CBS σε 8Κ κμ αν θυμάμαι καλά για τα εμπρός και 13Κ για τα πίσω.
Άσχετο, Λάδια 2 φορές γιατί?? Κάθε 2 χρόνια δεν είναι η αλλαγή (ή έως 30000ΚΜ)? Απάντησε με pm για να μην βγούμε εκτός θέματος....
Μια χαρά είναι για 2λτ...σκέψου ότι πριν με την 147 και 1.6 έκαιγε 12-13!
Στα 8.000 τα πρώτα του...και στα 17Κ τα επόμενα. Ας λέει 30.000 η BMW, το λαδάκι είναι το αίμα του αυτοκινήτου και με τόσες φθορές (auto start/stop, κίνηση, ζέστη κλπ) δε θα μείνει τίποτα στα 30.000κμ.
Την 147 μην την πιάνεις στο στόμα σου κύριος.
Πες απλά πως δεν μπορούσες να την οδηγήσεις όπως έπρεπε. Άλλωστε κάποια ψυχή έχει δηλώσει πως με το συγκεκριμένο μοντέλο μας τσαγιάζει όλους εδώ μέσα...
Ήσασταν τυχεροί χθες το βράδυ που δεν σας πέτυχε στο δρόμο.
Εμεις παντως (εγω συνοδηγος, με τον jntaras στο 160αρι rocco του),
πετυχαμε μια μαρη 147GTA (μονο ο οδηγος μεσα) και, οταν σταθηκαμε μετα απο αρκετο
'παιχνιδι' διπλα σε φαναρι, εντυπωσιαστηκε πραγματικα οταν ακουσε οτι ηταν
1.4/160...Για πείτε με τη GTA τι έπαιξε?? Σε ρεπρίζ πρέπει να είσασταν κοντά εε?
-
δε νομιζω να ηταν κοντα ρε συ ο 3.2 ειναι μεγαλη δυναμη
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ασχετη πληροφορια..
το 2λιτρο μοτερ του s3 παει 150 κιλα περιπου μαζι με τα ολα του (ψυγειο, τουρμπο , ιντερκουλερ, λαδια)το 160 τσι ποσο παει ξερει κανεις?
Πρεπει να ειναι 144κιλα συμφωνα με δελτιου τυπου της VW...
Βασικα ειχα διαβασει για 131κιλα στο tsi 122, για τoν οποιο ελεγαν χαρακτηριστικα
οτι εχει γλιτωσει 13κιλα συνολικα σε σχεση με τον 160/170.γιατι τοσο πολυ? λογω κομπρεσσορα?
Κυριως ναι. Τα περισσοτερα απο τα εξτρα 13κιλα σε σχεση με το 122αρι εκει αποδιδονται.
Παραλληλα ομως τα 152κιλα που ζυγιζει το δικο σου αποτελουν ενα απο τα χαμηλοτερα βαρη, τουλαχιστον απ' οσο γραφουν τα δημοσιευματα της VAG για τετοιας κατηγοριας
κινητηρα. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δε νομιζω να ηταν κοντα ρε συ ο 3.2 ειναι μεγαλη δυναμηΣε συγκεκριμένες ταχύτητες ο 155αρης t-jet τον ζορίζει το Busso. Γι' αυτό ρωτάω...Βέβαια άμα περάσει τις 4000σαλ ο Busso γ@μησέ τα κι άστα... Πλάκα πλάκα εσύ θα είχε ενδιαφέρον να στήσεις με Busso...πρέπει να του ρίχνεις αλλά είναι και σε αμαξώματα καμιά 100κιλά λιγότερα από σένα..
-
@κικιζας
ε εναι εναι εξευτελιστικα μικρο βαρος..αλλα το υπολοιπο αμαξι αρκουδατα αλουμινενια ψαλιδια ομως κανουν την διαφορα (βλεπε brera )
ΒΜW 120i μεταχ. γερμανιας vs VW Scirocco 160hp καινουριο