-
Εχω ένα mx5 μοντέλο 2007 και κάθε φορά που κάνω αλλαγή από 4η σε 5η κανει ένα γρατζούνισμα... Αν την κάνω κάτω από 2500 στροφές, δήλαδή γύρω στις 2 όλα καλά. Εχω μόνο 40000. Στο service τώρα που θα το πάω μου είπαν ότι μάλλον είναι δίσκος. Βέβαια δεν πατινάρει, ούτε έχω άλλα προβλήματα. Εχετε κάποια άποψη τι μπορεί να φταίει? Το αμάξι είναι εντός εγγύησης..
-
Εχω ένα mx5 μοντέλο 2007 και κάθε φορά που κάνω αλλαγή από 4η σε 5η κανει ένα γρατζούνισμα... Αν την κάνω κάτω από 2500 στροφές, δήλαδή γύρω στις 2 όλα καλά. Εχω μόνο 40000. Στο service τώρα που θα το πάω μου είπαν ότι μάλλον είναι δίσκος. Βέβαια δεν πατινάρει, ούτε έχω άλλα προβλήματα. Εχετε κάποια άποψη τι μπορεί να φταίει? Το αμάξι είναι εντός εγγύησης..
-
Εχω ένα mx5 μοντέλο 2007 και κάθε φορά που κάνω αλλαγή από 4η σε 5η κανει ένα γρατζούνισμα... Αν την κάνω κάτω από 2500 στροφές, δήλαδή γύρω στις 2 όλα καλά. Εχω μόνο 40000. Στο service τώρα που θα το πάω μου είπαν ότι μάλλον είναι δίσκος. Βέβαια δεν πατινάρει, ούτε έχω άλλα προβλήματα. Εχετε κάποια άποψη τι μπορεί να φταίει? Το αμάξι είναι εντός εγγύησης..
-
συγχρονιζε και ενδεχομενως γραναζι και ντιζες..φροντισε το συνεργειο που θα σου ανοιξει το κιβωτιο να ξερει τι κανει, γιατι εχω κακιες εμπειριες
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
συγχρονιζε και ενδεχομενως γραναζι και ντιζες..φροντισε το συνεργειο που θα σου ανοιξει το κιβωτιο να ξερει τι κανει, γιατι εχω κακιες εμπειριεςΕτσι μωρη citroenαρα...
-
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
συγχρονιζε5ης? Πως?
-
οταν γρατζουναει απο τα λιγα που ξερω σημαινει οτι το συγχρονιζε δεν συγχρονιζει αρα θελει πεταμα..
(και απο τη φθορα ενδεχομενως και το γραναζι να θελει πεταμα)συνηθως 2α και 3η βγαζουν προβλημα η 5η ειναι κουλη , απο την αλλη ομως ξερω περιπτωση σε παλιο μας αυτοκινητο που εβγαλε προβλημα και ηθελε αλλαγη το γραναζι της 5ης..
ο δισκος παντως μου φαινεται λιγο ασχετος
-
Εγώ στο Punto μου άλλαξα γρανάζια έκτης!
-
Ετσι ρε Ιταλια!
Μεσα στην πρωτοτυπια ειμαστε!
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ετσι ρε Ιταλια!Μεσα στην πρωτοτυπια ειμαστε!
Ε σιγα.
Πρωτοτυπο θα ηταν να αλλαζε γραναζια εκτης, χωρις να εχει εξαρι σασμαν. -
Στο Punto γρατζουνάει η αλλαγή 1η->2α (όχι το κατέβασμα 3η->2α), εκτός και αν κάνεις την αλλαγή αρκετά χαλλλαρά... Όλες οι υπόλοιπες σχέσεις μπαίνουν κανονικά.
-
Το συγχρονιζέ δεν είναι σε καλή κατάσταση. Ίσως αν βάλεις άλλες βαλβολίνες βελτιωθεί.
Αν βάλεις για παράδειγμα λάδι κινητήρα (που γλυστράει πολύ) θα γρατζουνάει περισσότερο.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Στο Punto γρατζουνάει η αλλαγή 1η->2α (όχι το κατέβασμα 3η->2α), εκτός και αν κάνεις την αλλαγή αρκετά χαλλλαρά... Όλες οι υπόλοιπες σχέσεις μπαίνουν κανονικά.Και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω.
Και έχασα και μια κόντρα χθες από αυτό...
-
Και μένα κάνει το ίδιο ακριβώς. Μέχρι που έβαλα 400-500 gr γρασσο στο σαζμάν και την πιό χοντρή βαλβολίνη που βρήκα. Τώρα μόνο όταν είναι κρύο δυσκολεύονται να μπούν οι ταχύτητες, όταν ζεσταθεί λίγο μπαίνουν σα βούτηρο και επιπλέον μειώθηκε και ο θόρυβος.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Στο Punto γρατζουνάει η αλλαγή 1η->2αγρατζουνάει ή απλα νιωθεις αντισταση?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
γρατζουνάει ή απλα νιωθεις αντισταση?Γρατζουνάει.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
γρατζουνάει ή απλα νιωθεις αντισταση?
Γρατζουνάει.
Σα να σπινιαρει μεταλλο με μεταλλο και να κανει εκεινο τον ανατριχιαστικο ηχο?
-
κοπλερ
-
Εγω στην xsara ειχα ριξει ενα αντιτρυβικο της wyrth και τελος
Ετριζε απο 3η κατεβασμα 2α
γρατζουνάει η πέμπτη..