-
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
οριακα πρεπει να χωρανε στην 15αρα....τα μεγαλα ειναι ναι, και κοστισε ολο το πακετο 300 ευρος
Ανάλογα τη δαγκάνα και τη ζάντα χωράνε και 285mm στην 15άρα.
-
Ο δίσκος δεν έχει πρόβλημα, το θέμα είναι η δαγκάνα. Σε 16αρα πχ που φοράω εγώ χωράνε ακόμα και τα μεγαλύτερα των 302 χλστ, αλλά η δαγκάνα γλύφει οριακά την ζάντα.
-
Τα δικά μου εργοστασιακά είναι 296 και 298 και είναι με 15άρες.... άρα δεν είναι μόνο θέμα δίσκου αλλά και δαγκάνας.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο δίσκος δεν έχει πρόβλημα, το θέμα είναι η δαγκάνα. Σε 16αρα πχ που φοράω εγώ χωράνε ακόμα και τα μεγαλύτερα των 302 χλστ, αλλά η δαγκάνα γλύφει οριακά την ζάντα.Γι αυτό κυκλοφορούν τετραπίστονες (και βάλε) δαγκάνες, για να χωράνε στη ζάντα.
Βέβαια καλύπτουν μεγαλύτερη επιφάνεια του δίσκου και αερίζεται λιγότερο. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο δίσκος δεν έχει πρόβλημα, το θέμα είναι η δαγκάνα. Σε 16αρα πχ που φοράω εγώ χωράνε ακόμα και τα μεγαλύτερα των 302 χλστ, αλλά η δαγκάνα γλύφει οριακά την ζάντα.Υπάρχει πρόβλημα αν η δαγκάνα βρίσκεται κοντά στη ζάντα;
-
Τα Motul RBF 600 είναι silicon-based; Είναι συμβατά με DOT 4;
-
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Τα Motul RBF 600 είναι silicon-based; Είναι συμβατά με DOT 4;ειναι dot 4
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Τα Motul RBF 600 είναι silicon-based; Είναι συμβατά με DOT 4;
ειναι dot 4
Τι σημαίνουν οι προδιαγραφές DOT; Με τι άλλο έχουν να κάνουν εκτός από τις θερμοκρασίες; Ρωτάω γιατί το RBF έχει υψηλότερο σημείο βρασμού (και dry και wet) από τα 5.1.
http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/brake-f ... 8GB%29.pdf
-
Παιδιά μία ερώτηση προς τους γνωρίζοντες!
Ένα υγρό DOT 5.1 που έχει χαμηλότερο ιξώδες από τα DOT 4 αλλάζει τη σκληρότητα του πεντάλ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ένας μηχανικός συνεργείου γκρουπ PSA μου είπε ότι με τις αλλαγές υγρών φρένων καταπονείται η τρόμπα φρένων, γιατί αλλάζει θέση το κυλινδράκι της (;;) και έχει δημιουρήσει φθορές/πατούρα στην προηγούμενη θέση του. Μετά από 2 αλλαγές υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να πάρεις την τρόμπα στο χέρι σύντομα.
Κατά πόσο μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο, έστω και για Peugeot-Citroen? Μου ακούγεται λίγο τραβηγμένο αλλά με κάνει διστακτικό στο να αλλάξω υγρά φρένων 2η φορά (1η άλλαξα στα 2 χρόνια, και τώρα είμαι στα 5)
Και ομως εχει δικιο αλλα για παλια αμαξια >10ετιας τουλαχιστον.Οταν τερματισει το πενταλ το εμβολο ξυνει σε σημειο που δεν εχει πατησει ξανα και εχει σκουριες.Οι σκουριες αυτες γδερνουν τα λαστιχακια και εχεις προβλημα.
Επειδή μου τράβηξε το ενδιαφέρον αυτό... Ποια η διαφορά στα καινούρια; Γιατί ισχύει για 10ετίας και παλιότερα;
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Παιδιά μία ερώτηση προς τους γνωρίζοντες!Ένα υγρό DOT 5.1 που έχει χαμηλότερο ιξώδες από τα DOT 4 αλλάζει τη σκληρότητα του πεντάλ;
Δέν θα έχει διαφορά. Η σκληρότητα του πεντάλ εξαρτάται απο τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά του συστήματος πέδησης (μέγεθος κυλίνδρων, μέγεθος σέβρο).
Επειδή μου τράβηξε το ενδιαφέρον αυτό... Ποια η διαφορά στα καινούρια; Γιατί ισχύει για 10ετίας και παλιότερα;
Στα καινούρια δέν έχει προλάβει να σκουριάσει το έμβολο της τρόμπας.
-
Παρελήφθησαν δισκόπλακες και τακάκια της EBC (δισκόπλακες αρχικά μαύρες με χαρακιές μόνο και όχι και βαθουλώματα για πιο αθόρυβα και τακάκια τα πράσινα). Τα πήρα από την εταιρεία http://www.camskill.co.uk που έχουν συστήσει κι άλλοι κι έμεινα ικανοποιημένος. Παραγγελία 28/10 παράδοση στο σπίτι την 5/11 με online παρακολούθηση της διαδρομής (οδικά: Αγγλία, Γερμανία, Αυστρία, Βουδαπέστη, Σόφια, Θεσ/κη, Αθήνα). Δεν θα διστάσω να πάρω και λάστιχα...
Πρέπει τώρα να κανονίσω να τα βάλω και να τα στρώσω.... οι κωδικοί είναι οι σωστοί, ας ελπίσουμε να μπαίνουν χωρίς πρόβλημα... Δεν ξέρω τι να περιμένω, υποθέτω καλύτερο άρπαγμα λόγω αυξημένου συντελεστή τριβής των πράσινων (θα αλλαχτούν και υγρά ταυτόχρονα) και ίσως αύξηση της επιβράδυνσης με σταθερό πάτημα φρένου καθώς ζεσταίνεται. Ίσως σε καμιά έντονη καταπόνηση να μην νιώσω το fade των τακακιών όπως είχα νιώσει σε κάθοδο Καλάβρυτα-Διακοφτό. Ελπίζω σε σχετικά ήσυχο φρενάρισμα και καλύτερα χωρίς μυρωδιές (κάποτε με κάποια Textar υπήρχε θέμα με τη μυρωδιά)! Κυρίως θέλω να δω διαφορά σε φρενάρισμα με μεγάλες ταχύτητες πχ 160-100. Και υποτίθεται με μειωμένη μαύρη σκόνη.
Θα σας ενημερώσω. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Παρελήφθησαν δισκόπλακες και τακάκια της EBC (δισκόπλακες αρχικά μαύρες με χαρακιές μόνο και όχι και βαθουλώματα για πιο αθόρυβα και τακάκια τα πράσινα).Τα entry τακάκια της ebc νομίζω ότι είναι τα κίτρινα. Με τα πράσινα τι παίζει?
-
εχει απλα αντικαταστασης, green, yellow, red νομιζω και bluestuff. Τα green τα δινει ως entry για κατι καλυτερο και για αμαξια ως 200 ιππους υποτιθεται. Α, και η λιγοτερη πουδρα ειναι γεγονος
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Παιδιά μία ερώτηση προς τους γνωρίζοντες!
Ένα υγρό DOT 5.1 που έχει χαμηλότερο ιξώδες από τα DOT 4 αλλάζει τη σκληρότητα του πεντάλ;
Δέν θα έχει διαφορά. Η σκληρότητα του πεντάλ εξαρτάται απο τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά του συστήματος πέδησης (μέγεθος κυλίνδρων, μέγεθος σέβρο).
Επειδή μου τράβηξε το ενδιαφέρον αυτό... Ποια η διαφορά στα καινούρια; Γιατί ισχύει για 10ετίας και παλιότερα;
Στα καινούρια δέν έχει προλάβει να σκουριάσει το έμβολο της τρόμπας.
Αυτή την απάντηση περίμενα ότι θα πάρω! Αυτό υπέθετα κι εγώ εξ' αρχής!
Αλλά η κατάσταση έχει ως εξής...
Σήμερα έβαλα Motul DOT 5.1 σε Escort 12ετίας. Τα υγρά είχαν πάλι αλλαχτεί πριν κανά 2 χρόνια με DOT 4 τότε.Μπήκα στο αυτοκίνητο και πάτησα το φρένο για να αδειάσει το υγρό. Ο μάστορας έριξε το πρώτο δοχείο των Motul και μετά πρόσθεσε υγρό με αντλία η οποία δυστυχώς είχε μέσα DOT 4 αγνώστου κατασκευαστή...
Επίσης ρεγούλαρε και τα τάμπουρα. (Το χειρόφρενο έδενε πολύ ψηλά!)
Μετά από κάθε ρεγουλάρισμα το φρένο είχε πάντα μικρότερη διαδρομή και πιο σκληρή αίσθηση.
**Σήμερα για πρώτη είδα το μαλακότερο πεντάλ φρένου από ποτέ!!! Η διαδρομή του πεντάλ είναι ίδια με πριν το ρεγουλάρισμα αλλά το πεντάλ είναι πολύ μαλακό μέχρι να τερματίσει!
Καμία ερμηνεία για το φαινόμενο; Είμαι πολύ περίεργος να μάθω τι παίζει! Κι αν είναι όλα καλά με τα φρένα!**
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Παιδιά μία ερώτηση προς τους γνωρίζοντες!
Ένα υγρό DOT 5.1 που έχει χαμηλότερο ιξώδες από τα DOT 4 αλλάζει τη σκληρότητα του πεντάλ;
Δέν θα έχει διαφορά. Η σκληρότητα του πεντάλ εξαρτάται απο τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά του συστήματος πέδησης (μέγεθος κυλίνδρων, μέγεθος σέβρο).
Επειδή μου τράβηξε το ενδιαφέρον αυτό... Ποια η διαφορά στα καινούρια; Γιατί ισχύει για 10ετίας και παλιότερα;
Στα καινούρια δέν έχει προλάβει να σκουριάσει το έμβολο της τρόμπας.
Αυτή την απάντηση περίμενα ότι θα πάρω! Αυτό υπέθετα κι εγώ εξ' αρχής!
Αλλά η κατάσταση έχει ως εξής...
Σήμερα έβαλα Motul DOT 5.1 σε Escort 12ετίας. Τα υγρά είχαν πάλι αλλαχτεί πριν κανά 2 χρόνια με DOT 4 τότε.Μπήκα στο αυτοκίνητο και πάτησα το φρένο για να αδειάσει το υγρό. Ο μάστορας έριξε το πρώτο δοχείο των Motul και μετά πρόσθεσε υγρό με αντλία η οποία δυστυχώς είχε μέσα DOT 4 αγνώστου κατασκευαστή...
Επίσης ρεγούλαρε και τα τάμπουρα. (Το χειρόφρενο έδενε πολύ ψηλά!)
Μετά από κάθε ρεγουλάρισμα το φρένο είχε πάντα μικρότερη διαδρομή και πιο σκληρή αίσθηση.
**Σήμερα για πρώτη είδα το μαλακότερο πεντάλ φρένου από ποτέ!!! Η διαδρομή του πεντάλ είναι ίδια με πριν το ρεγουλάρισμα αλλά το πεντάλ είναι πολύ μαλακό μέχρι να τερματίσει!
Καμία ερμηνεία για το φαινόμενο; Είμαι πολύ περίεργος να μάθω τι παίζει! Κι αν είναι όλα καλά με τα φρένα!**
Παιδιά καμία ερμηνεία για τη συμπεριφορά του πεντάλ;
Συγγνώμη για την επιμονή, αλλά δε μ' αρέσει να μην ξέρω τι παίζει με τα φρένα...
-
Ο χρήστης papadodi έγραψε:
εχει απλα αντικαταστασης, green, yellow, red νομιζω και bluestuff. Τα green τα δινει ως entry για κατι καλυτερο και για αμαξια ως 200 ιππους υποτιθεται. Α, και η λιγοτερη πουδρα ειναι γεγονοςΤι σημαινει οταν η ζαντα μαυριζει πανευκολα απο τα φρενα? Σε μερικα φρενα δεν υπαρχει σχεδον καθολου μαυριλα ενω σε αλλα εχει πολυ πουδρα! Ποιοτητα τακακιου?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
εχει απλα αντικαταστασης, green, yellow, red νομιζω και bluestuff. Τα green τα δινει ως entry για κατι καλυτερο και για αμαξια ως 200 ιππους υποτιθεται. Α, και η λιγοτερη πουδρα ειναι γεγονος
Τι σημαινει οταν η ζαντα μαυριζει πανευκολα απο τα φρενα? Σε μερικα φρενα δεν υπαρχει σχεδον καθολου μαυριλα ενω σε αλλα εχει πολυ πουδρα! Ποιοτητα τακακιου?
πάει ανάλογα με το τακάκι. δεν σημαίνει κάτι...
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
[b]Σήμερα για πρώτη είδα το μαλακότερο πεντάλ φρένου από ποτέ!!! Η διαδρομή του πεντάλ είναι ίδια με πριν το ρεγουλάρισμα αλλά το πεντάλ είναι πολύ μαλακό μέχρι να τερματίσει!Το πετάλι κανονικά πρέπει να έχει πολύ μικρή διαδρομή και να είναι σχετικά σκληρό. Η διαδρομή και η σκληρότητα παίζει απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο, αλλά σε καμία περίπτωση δέν πρέπει να είναι μαλακό και να φτάνει μέχρι το πάτωμα όπως το περιγράφεις.
Ή δέν έγινε σωστά η εξαέρωση ή τα έπαιξε η τρόμπα.
Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις