-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Ρε παιδιά ποιος ο λόγος να τσιπάρετε το Q5?
Και άντε πες ότι το έκανες 265.
Στις ευθείες αν θέλεις να ανοίγες.... δεν θα σου φεύγουν για πλάκα τα πιο sport αυτοκίνητα που οδηγούν γκαζάκηδες, αλλα θα σου φέυγουν!
Στις στροφές όμως και στα κρατήματα θα έχεις πρόβλημαCpp το Upload το κάνει 275 Ps και 39,5 kg ροπής που δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο. Ανάλογα χαρακτηριστικά συναντάς σε 3l και 3.6 l αυτοκίνητα και όχι σε 2.0l. Σκέψου ότι το 0-100 γίνεται 6,5'!
Σκοπός όμως της βελτίωσης για μένα προσωπικά δεν είναι να κοντραρίζομαι στις στροφές, αλλά να πετύχω τη μέγιστη ασφάλεια σε προσπεράσματα κ δύσκολα σημεία ακόμα κ αν το αμάξι είναι φορτωμένο καθώς επίσης και να εκμεταλλευτώ στο έπακρο τις επιδόσεις του συγκεκριμένου κινητήρα όπου αυτόν είναι δυνατό..Μην ξεχνάμε ότι η τροχαία παραμονεύει...
Όσο αναφορά τα κρατήματα με την επιπλέον ισχύ μπορείς να ορίσεις ακόμα καλύτερα το στρίψιμο, αλλά σίγουρα δεν θα πετύχεις το στρίψιμο ενός sport αυτοκινήτου, όπως και αυτό δεν θα επιτύχει ποτέ ποιότητα κυλισης Q5.
3λιτρό είναι το S4 Avant και τα κάνει όλα αυτά που περιγράφεις και με καλύτερη ποιότητα κύλισης από το Q5. όπως και τα δίλιτρο allroad νομίζω.
Μην το πειράξεις το αμάξι σου μείνε μαμά.
Δεν τσιπάρω ποτέ αν θέλω παραπάνω γκάζια παίρνω το πιο δυνατό μοντέλο.Cpp συγκρίνεις S4 των 60++ χιλιάδων με ένα αμάξι που έχει 44000. Για ποιότητα κύλισης μεταξύ Α4 & Q5 θα σου πω ότι το Q5 έχει ανάρτηση από Α6 5 συνδέσμων με αλουμινένια μέρη, ενώ το Α4 με χαλύβδινα. Η ποιότητα κύλισης μεταξύ των αυτοκινήτων που αναφέρεις είναι σχεδόν κορυφαία σε όλα και οι διαφορές είναι αμελητέες! Ο τρόπος με τον οποίο στρίβουνε είναι σίγουρα διαφορετικός και ευνοούνται τα μικρότερα. Θα σου πω όμως ότι με Q5 πηγαίνοντας με 210 ξεγελιέσαι κ νομίζεις ότι πας με 140 ή 150 δηλαδή το πλαίσιο υποστηρίζει και παραπάνω ισχύ.
Αυτο που λες για το δυνατότερο μοντέλο η μόνη λύση θα ήταν το 3.2 FSI 265 το οποίο είναι πολύ ακριβότερο κοντά στις 57.000 και δεν είναι ό,τι πιο τελευταίο από τεχνολογικής πλευράς. Μάλιστα διάβαζα κάπου ότι η Audi σκέφτεται να τον καταργήσει και συν τοις άλλοις σκέψου και την κατανάλωση και τα τεκμήρια. Σίγουρα θα τα βγάζει πιο ξεκούραστα τα αλογάκια από έναν 2λιτρο κινητήρα, αλλά ξεφεύγει σε πολλά άλλα θέματα.
Αν αναφέρεσαι στο Concept με τα 408 άλογα αυτό θα άξιζε όντως...Q5 και 210 δεν ταιριάζουν ΙΜΟ. Και είμαι σίγουρος ότι στα ίδια και παραπάνω χλμ και το Α6 και το Α4 και το Α3 Sportback θα σου δίνουν άισθητά καλύτερη ποιότητα κύλισης. Μην ξεχνάς το Q5 είναι στον πρώτο όροφο. Στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης με τέτοια χλμ θα καταλάβει και ο πλέον άσχετος περι αυτοκινήτων
Από Golf GTI προέρχομαι άρα τα 210 τα έχω δει κ με τα 2 αυτοκίνητα. Οδήγησε το αμάξι αν δεν το έχεις ήδη κάνει πήγαινε με τα χιλιόμετρα που σου λέω και μετά πες μου αν εξακολουθείς να πιστευεις το ίδιο.
Δεν είπα ότι στρίβει το ίδιο αλλά σου αποπνέει πολύ εμπιστοσύνη και ειδικα σε δρόμους με ανωμαλίες δεν καταλαβαίνεις τίποτα σε αντίθεση με τα μικρότερα αυτοκίνητα. Δεν είναι τυχαίο ότι όταν με σταμάτησε η τροχαία και πήγαινα με 211 δεν είχα καταλάβει ότι πήγαινα τόσο.Όσο αναφορά αλλαγή κατεύθυνσης θα συμφωνήσω, αλλά με τι αμάξι κάνεις αλλαγή κατεύθυνσης στα 210 και δεν την καταλαβαίνεις; μόνο καμιά Porsche, R8 κτλ. Εγώ με αυτά τα Km αναφέρομαι σε κίνηση στην Εθνική Οδό με ανοιχτές καμπες χωρίς σφήνες και όχι στα λιμανάκια!
VolvoZeus αν πας με πολλά χιλιόμετρα και δεν τα καταλαβαίνεις σημαίνει ότι έχεις στιβαρό πλαίσιο. Επίσης αμα οδηγήσεις το αμάξι και δεις πόσο δεμένο είναι θα αντιληφθείς ότι έχει πολύ υψηλή στρεπτική ακαμψία..Αν ανοίξεις το καπό μπροστά θα δεις ότι έχει και μπάρα θόλων με επιπλέον δεσίματα..
Επίσης το Q5 φοράει όντως το πλαίσιο του A4 αλλά εγώ αναφέρθηκα στην ανάρτηση.Εσύ τι θεωρείς δλδ ότι το αμάξι φοράει ένα κακό πλαισιο; Και από ότι έχω διαβάσει έχει βραβευτεί ως το καλύτερο πλαίσιο στην κατηγορία του..Για να κρίνετε πάντως αυτά που λέω πρέπει να οδηγήσετε το αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης VagQ5 έγραψε:
Ρε παιδιά ποιος ο λόγος να τσιπάρετε το Q5?
Και άντε πες ότι το έκανες 265.
Στις ευθείες αν θέλεις να ανοίγες.... δεν θα σου φεύγουν για πλάκα τα πιο sport αυτοκίνητα που οδηγούν γκαζάκηδες, αλλα θα σου φέυγουν!
Στις στροφές όμως και στα κρατήματα θα έχεις πρόβλημαCpp το Upload το κάνει 275 Ps και 39,5 kg ροπής που δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο. Ανάλογα χαρακτηριστικά συναντάς σε 3l και 3.6 l αυτοκίνητα και όχι σε 2.0l. Σκέψου ότι το 0-100 γίνεται 6,5'!
Σκοπός όμως της βελτίωσης για μένα προσωπικά δεν είναι να κοντραρίζομαι στις στροφές, αλλά να πετύχω τη μέγιστη ασφάλεια σε προσπεράσματα κ δύσκολα σημεία ακόμα κ αν το αμάξι είναι φορτωμένο καθώς επίσης και να εκμεταλλευτώ στο έπακρο τις επιδόσεις του συγκεκριμένου κινητήρα όπου αυτόν είναι δυνατό..Μην ξεχνάμε ότι η τροχαία παραμονεύει...
Όσο αναφορά τα κρατήματα με την επιπλέον ισχύ μπορείς να ορίσεις ακόμα καλύτερα το στρίψιμο, αλλά σίγουρα δεν θα πετύχεις το στρίψιμο ενός sport αυτοκινήτου, όπως και αυτό δεν θα επιτύχει ποτέ ποιότητα κυλισης Q5.
3λιτρό είναι το S4 Avant και τα κάνει όλα αυτά που περιγράφεις και με καλύτερη ποιότητα κύλισης από το Q5. όπως και τα δίλιτρο allroad νομίζω.
Μην το πειράξεις το αμάξι σου μείνε μαμά.
Δεν τσιπάρω ποτέ αν θέλω παραπάνω γκάζια παίρνω το πιο δυνατό μοντέλο.Cpp συγκρίνεις S4 των 60++ χιλιάδων με ένα αμάξι που έχει 44000. Για ποιότητα κύλισης μεταξύ Α4 & Q5 θα σου πω ότι το Q5 έχει ανάρτηση από Α6 5 συνδέσμων με αλουμινένια μέρη, ενώ το Α4 με χαλύβδινα. Η ποιότητα κύλισης μεταξύ των αυτοκινήτων που αναφέρεις είναι σχεδόν κορυφαία σε όλα και οι διαφορές είναι αμελητέες! Ο τρόπος με τον οποίο στρίβουνε είναι σίγουρα διαφορετικός και ευνοούνται τα μικρότερα. Θα σου πω όμως ότι με Q5 πηγαίνοντας με 210 ξεγελιέσαι κ νομίζεις ότι πας με 140 ή 150 δηλαδή το πλαίσιο υποστηρίζει και παραπάνω ισχύ.
Αυτο που λες για το δυνατότερο μοντέλο η μόνη λύση θα ήταν το 3.2 FSI 265 το οποίο είναι πολύ ακριβότερο κοντά στις 57.000 και δεν είναι ό,τι πιο τελευταίο από τεχνολογικής πλευράς. Μάλιστα διάβαζα κάπου ότι η Audi σκέφτεται να τον καταργήσει και συν τοις άλλοις σκέψου και την κατανάλωση και τα τεκμήρια. Σίγουρα θα τα βγάζει πιο ξεκούραστα τα αλογάκια από έναν 2λιτρο κινητήρα, αλλά ξεφεύγει σε πολλά άλλα θέματα.
Αν αναφέρεσαι στο Concept με τα 408 άλογα αυτό θα άξιζε όντως...Q5 και 210 δεν ταιριάζουν ΙΜΟ. Και είμαι σίγουρος ότι στα ίδια και παραπάνω χλμ και το Α6 και το Α4 και το Α3 Sportback θα σου δίνουν άισθητά καλύτερη ποιότητα κύλισης. Μην ξεχνάς το Q5 είναι στον πρώτο όροφο. Στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης με τέτοια χλμ θα καταλάβει και ο πλέον άσχετος περι αυτοκινήτων
Από Golf GTI προέρχομαι άρα τα 210 τα έχω δει κ με τα 2 αυτοκίνητα. Οδήγησε το αμάξι αν δεν το έχεις ήδη κάνει πήγαινε με τα χιλιόμετρα που σου λέω και μετά πες μου αν εξακολουθείς να πιστευεις το ίδιο.
Δεν είπα ότι στρίβει το ίδιο αλλά σου αποπνέει πολύ εμπιστοσύνη και ειδικα σε δρόμους με ανωμαλίες δεν καταλαβαίνεις τίποτα σε αντίθεση με τα μικρότερα αυτοκίνητα. Δεν είναι τυχαίο ότι όταν με σταμάτησε η τροχαία και πήγαινα με 211 δεν είχα καταλάβει ότι πήγαινα τόσο.Όσο αναφορά αλλαγή κατεύθυνσης θα συμφωνήσω, αλλά με τι αμάξι κάνεις αλλαγή κατεύθυνσης στα 210 και δεν την καταλαβαίνεις; μόνο καμιά Porsche, R8 κτλ. Εγώ με αυτά τα Km αναφέρομαι σε κίνηση στην Εθνική Οδό με ανοιχτές καμπες χωρίς σφήνες και όχι στα λιμανάκια!
VolvoZeus αν πας με πολλά χιλιόμετρα και δεν τα καταλαβαίνεις σημαίνει ότι έχεις στιβαρό πλαίσιο. Επίσης αμα οδηγήσεις το αμάξι και δεις πόσο δεμένο είναι θα αντιληφθείς ότι έχει πολύ υψηλή στρεπτική ακαμψία..Αν ανοίξεις το καπό μπροστά θα δεις ότι έχει και μπάρα θόλων με επιπλέον δεσίματα..
Επίσης το Q5 φοράει όντως το πλαίσιο του A4 αλλά εγώ αναφέρθηκα στην ανάρτηση.Εσύ τι θεωρείς δλδ ότι το αμάξι φοράει ένα κακό πλαισιο; Και από ότι έχω διαβάσει έχει βραβευτεί ως το καλύτερο πλαίσιο στην κατηγορία του...Για να κρίνετε πάντως αυτά που λέω πρέπει να οδηγήσετε το αυτοκίνητο...
Εγω οδηγώ CLS 55 AMG και Α4 Avant Quattro S-line και για τα δικά μου γούστα το Q5 είναι 'Unimog'.
-
Ο χρήστης VagQ5 έγραψε:
VolvoZeus αν πας με πολλά χιλιόμετρα και δεν τα καταλαβαίνεις είναι μια ένδειξη ότι έχεις στιβαρό πλαίσιο.
Άλλωστε και το 3.2 ίδιο πλαίσιο φοραει..Δεν αρκεί αυτό για να υποστηρίξει μεγαλύτερη ισχύ;
Επίσης αμα οδηγήσεις το αμάξι και δεις πόσο δεμένο είναι θα αντιληφθείς ότι έχει πολύ υψηλή στρεπτική ακαμψία και μικρά επίπεδα στρέβλωσης.
Επίσης το Q5 φοράει όντως το πλαίσιο του A4 αλλά εγώ αναφέρθηκα στην ανάρτηση. Επιπλέον έχω διαβάσει ότι έχει βραβευτεί ως το καλύτερο πλαίσιο στην κατηγορία του...Αν πας με πολλα και δεν τα καταλαβαινεις ειναι μια ενδειξη οτι το αυτοκινητο εχει καλη αεροδυναμικη, μειωμενο θορυβο κυλισης/μοτερ, καλη ηχομονοση συνολικα και καλα μελετημενο στησιμο για υψηλες ταχυτητες...
Το 3.2 με το 2.0Τ χωρις να γνωριζω ειμαι σιγουρος οτι θα εχει αρκετες διαφορες. Το overengineering δεν συμφερει καμια εταιρεια..
Δεν ειπα πουθενα παντως οτι το πλαισιο δεν ειναι καλο. Ουτε οτι το αυτοκινητο δεν ειναι καλο. Ουτε το οτι βασιζετε στο πλαισιο του Α4/Α5 ειναι κακο...Αληθεια τι ειναι το πλαισιο? Μηπως η διαταξη των αναρτησεων, μπροστινου/πισω υποπλαισιου, underfloor και συστηματος μεταδοσης/κινητηρων? Μηπως τελικα οι αναρτησεις ειναι ιδιες αλλα με διαφορετικες ρυθμισεις? Και παλι αυτο δεν ειναι κακο...απλη επισημανση για να ξερουμε τι λεμε. -
@cpp--> Αν δεν το έχεις οδηγήσει, δες το. Πατάει πολύ ωραία το αυτοκίνητο.
Αν απ'την άλλη το έχεις οδηγήσει και σου φαίνεται steyr, περι ορέξεως ουδείς λόγος .Ο χρήστης cpp έγραψε:
Εγω οδηγώ CLS 55 AMG και Α4 Avant Quattro S-line και για τα δικά μου γούστα το Q5 είναι 'Unimog'.
Πάντως εγώ οδηγώ cayman S και Q5, το οποίο μου φαίνεται ωραιότατο στον δρόμο! .
-
Καλησπέρα,
Φίλος μου πρόκειται να προβεί - πολύ συντόμως - στην αγορά ενός Q5 2.0 TDi S-Line και ζήτησε τη βοήθειά μου για να του πω τυχόν προβλήματα που έχει παρουσιάσει το συγκεκριμένο μοντέλο.....επιγραμματικά μπορεί να τα απαριθμήσει κανείς??
-
- Διακύμανση στροφών σε σταθερές ταχύτητες---> Ενοχλητικό, διορθώνεται σε κάποιο ποσοστο. Αφορά s-tronic.
- Ελαφρύ τρέμουλο τιμονιού στα 120χλμ περίπου χωρίς να εξαφανίζεται πλήρως με ευθυγράμιση.
Αυτά είναι τα διαπιστωμένα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλησπέρα,Φίλος μου πρόκειται να προβεί - πολύ συντόμως - στην αγορά ενός Q5 2.0 TDi S-Line και ζήτησε τη βοήθειά μου για να του πω τυχόν προβλήματα που έχει παρουσιάσει το συγκεκριμένο μοντέλο.....επιγραμματικά μπορεί να τα απαριθμήσει κανείς??
Επειδή το θέμα το εχω δει αρκετά,η διακύμανση στροφών 'παίζει' μόνο στο tfsi.Το πετρέλαιο δεν το κάνει...
Το τρέμουλο όμως είναι αρκετά διαδεδομένο...βέβαια τελευταία στην Ιταλία βάζουν ενα άλλο kit μπροστινής ανάρτησης,πάντα στην εγγύηση,και απο΄ότι φαίνεται μάλλον διορθώνεται.Άλλα σημαντικά προβλήματα δεν έχει,και είναι και αρκετά οικονομικό το δίλιτρο αλλά μάλλον λίγο σε σχέση με το τρίλιτρο αδερφάκι του -
Α, και για το πλάισιο, όντως είναι το Β8 (αυτό που πρωτοπαρουσιάστηκε στο α5). Οι αναρτήσεις είναι μπροστά (5 συνδέσμων) από το Α4 και πίσω (πολλαπλών) από Α6/Α8.
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
@cpp--> Αν δεν το έχεις οδηγήσει, δες το. Πατάει πολύ ωραία το αυτοκίνητο.
Αν απ'την άλλη το έχεις οδηγήσει και σου φαίνεται steyr, περι ορέξεως ουδείς λόγος .Εγω οδηγώ CLS 55 AMG και Α4 Avant Quattro S-line και για τα δικά μου γούστα το Q5 είναι 'Unimog'.
Πάντως εγώ οδηγώ cayman S και Q5, το οποίο μου φαίνεται ωραιότατο στον δρόμο! .
Ασχετο...Εγω πάντως οδηγησα το R8 V10 στο Audi Driving Experience και επαθα την πλακα της ζωης μου! μην εχωντας μεγαλη εμπειρια απο σπορ αυτοκινητα, και καμια απο supercar, μπηκα μετα στο Q5 μου και ψιλομελαγχωλησα!
Υ.Γ. και μην αρχησετε να γραφετε και τι συγκρινεις τωρα , δεν συγκρινω τπτ απολυτως απλα λεω οτι το R8 τα σπαει!
Συμπερασματικά το θεωρώ ανούσιο να προσπαθείς να κανεις ενα SUV να μοιάζει σε οδηγικη συμπεριφορα με ενα spor αμάξι! -
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
- Διακύμανση στροφών σε σταθερές ταχύτητες---> Ενοχλητικό, διορθώνεται σε κάποιο ποσοστο. Αφορά s-tronic.
- Ελαφρύ τρέμουλο τιμονιού στα 120χλμ περίπου χωρίς να εξαφανίζεται πλήρως με ευθυγράμιση.
Αυτά είναι τα διαπιστωμένα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα.
.....Επειδή το θέμα το εχω δει αρκετά,η διακύμανση στροφών 'παίζει' μόνο στο tfsi.Το πετρέλαιο δεν το κάνει...
Το τρέμουλο όμως είναι αρκετά διαδεδομένο...βέβαια τελευταία στην Ιταλία βάζουν ενα άλλο kit μπροστινής ανάρτησης,πάντα στην εγγύηση,και απο΄ότι φαίνεται μάλλον διορθώνεται.Άλλα σημαντικά προβλήματα δεν έχει,και είναι και αρκετά οικονομικό το δίλιτρο αλλά μάλλον λίγο σε σχέση με το τρίλιτρο αδερφάκι τουThanks guys...
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
- Διακύμανση στροφών σε σταθερές ταχύτητες---> Ενοχλητικό, διορθώνεται σε κάποιο ποσοστο. Αφορά s-tronic.
- Ελαφρύ τρέμουλο τιμονιού στα 120χλμ περίπου χωρίς να εξαφανίζεται πλήρως με ευθυγράμιση.
Αυτά είναι τα διαπιστωμένα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα.
Στο δικο μου 2.0 με το απλο κιβωτιο, δεν εχω παρατηρησει ουτε διακυμανση (λογικο), ουτε τρεμουλο στο τιμονι. Εχω κανει 4.500 χιλιομετρα (3 ταξιδια εκτος Αθηνων) και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με το αυτοκινητο. Τα κρατηματα του οντως θυμιζουν Α4 (δεν το πιστευα μεχρι που το 'πιεσα' πολυ σε επαρχιακο δρομο). Επισης ειναι εντυπωσιακη η επιταχυνση του εν κινηση (ιδιαιτερα χρησιμη στον καρο-δρομο Κορινθου-Πατρας). Στα πολυ θετικα η ηχομονωση και το ανετο ταξιδι που προσφερει (μετα απο 5 ωρες βγηκαμε ατσαλακωτοι).
Το μονο αρνητικο ειναι ενα τριξιματακι πισω που τελικα οφειλοταν στην εταζιερα (ειχε ξεκουμπωσει)..
Γενικα, βρισκω το Q5 τρομερα ισοροπημενο (τουλαχιστον σε σχεση με τι χρειαζομουν εγω)... -
Ο χρήστης takisot έγραψε:
...Γενικα, βρισκω το Q5 τρομερα ισοροπημενο...Συμφωνώ απόλυτα.
-
Ο χρήστης takisot έγραψε:
- Διακύμανση στροφών σε σταθερές ταχύτητες---> Ενοχλητικό, διορθώνεται σε κάποιο ποσοστο. Αφορά s-tronic.
- Ελαφρύ τρέμουλο τιμονιού στα 120χλμ περίπου χωρίς να εξαφανίζεται πλήρως με ευθυγράμιση.
Αυτά είναι τα διαπιστωμένα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα.
Στο δικο μου 2.0 με το απλο κιβωτιο, δεν εχω παρατηρησει ουτε διακυμανση (λογικο), ουτε τρεμουλο στο τιμονι. Εχω κανει 4.500 χιλιομετρα (3 ταξιδια εκτος Αθηνων) και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με το αυτοκινητο. Τα κρατηματα του οντως θυμιζουν Α4 (δεν το πιστευα μεχρι που το 'πιεσα' πολυ σε επαρχιακο δρομο). Επισης ειναι εντυπωσιακη η επιταχυνση του εν κινηση (ιδιαιτερα χρησιμη στον καρο-δρομο Κορινθου-Πατρας). Στα πολυ θετικα η ηχομονωση και το ανετο ταξιδι που προσφερει (μετα απο 5 ωρες βγηκαμε ατσαλακωτοι).
Το μονο αρνητικο ειναι ενα τριξιματακι πισω που τελικα οφειλοταν στην εταζιερα (ειχε ξεκουμπωσει)..
Γενικα, βρισκω το Q5 τρομερα ισοροπημενο (τουλαχιστον σε σχεση με τι χρειαζομουν εγω)...Συμφωνώ απόλυτα!! Και΄γω έχω τo απλό κιβώτιο και οσο και να προσπάθησα μετά απο 3.000 km δεν κατάφερα να διαπιστώσω ούτε τρέμουλο ούτε διακύμανση στροφών ούτε τίποτα. Μόνο η μυρωδιά απο το δίσκο όταν κάνω όπισθεν σε ανηφορικό δρόμο. Συνολικά αξίζει σαφέστατα τα λεφτά του.
-
Ο χρήστης christav έγραψε:
- Διακύμανση στροφών σε σταθερές ταχύτητες---> Ενοχλητικό, διορθώνεται σε κάποιο ποσοστο. Αφορά s-tronic.
- Ελαφρύ τρέμουλο τιμονιού στα 120χλμ περίπου χωρίς να εξαφανίζεται πλήρως με ευθυγράμιση.
Αυτά είναι τα διαπιστωμένα σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα.
Στο δικο μου 2.0 με το απλο κιβωτιο, δεν εχω παρατηρησει ουτε διακυμανση (λογικο), ουτε τρεμουλο στο τιμονι. Εχω κανει 4.500 χιλιομετρα (3 ταξιδια εκτος Αθηνων) και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με το αυτοκινητο. Τα κρατηματα του οντως θυμιζουν Α4 (δεν το πιστευα μεχρι που το 'πιεσα' πολυ σε επαρχιακο δρομο). Επισης ειναι εντυπωσιακη η επιταχυνση του εν κινηση (ιδιαιτερα χρησιμη στον καρο-δρομο Κορινθου-Πατρας). Στα πολυ θετικα η ηχομονωση και το ανετο ταξιδι που προσφερει (μετα απο 5 ωρες βγηκαμε ατσαλακωτοι).
Το μονο αρνητικο ειναι ενα τριξιματακι πισω που τελικα οφειλοταν στην εταζιερα (ειχε ξεκουμπωσει)..
Γενικα, βρισκω το Q5 τρομερα ισοροπημενο (τουλαχιστον σε σχεση με τι χρειαζομουν εγω)...Συμφωνώ απόλυτα!! Και΄γω έχω τo απλό κιβώτιο και οσο και να προσπάθησα μετά απο 3.000 km δεν κατάφερα να διαπιστώσω ούτε τρέμουλο ούτε διακύμανση στροφών ούτε τίποτα. Μόνο η μυρωδιά απο το δίσκο όταν κάνω όπισθεν σε ανηφορικό δρόμο. Συνολικά αξίζει σαφέστατα τα λεφτά του.
Kαλησπέρα , θέλω να κάνω μια χαζή ερώτηση στό απλό κιβώτιο στόν πίνακα ελέγχου εμφανίζει την ταχύτητα που έχει μέσα ? μάλλον όχι ε?
-
Ο χρήστης holekey έγραψε:
Kαλησπέρα , θέλω να κάνω μια χαζή ερώτηση στό απλό κιβώτιο στόν πίνακα ελέγχου εμφανίζει την ταχύτητα που έχει μέσα ? μάλλον όχι ε?
Ναι την εμφανίζει καθώς και την προτεινόμενη ταχύτητα που πρέπει να βάλεις για οικονομία. Τονίζω, οτι μιλάω για την έγχρωμη οθόνη (αυτή που βρίσκετε στο κέντρο των οργάνων) και με MMI 3g (navigation).
Στην μονόχρωνη/μη-navigation δεν γνωρίζω... -
Ο χρήστης nkarama έγραψε:
Kαλησπέρα , θέλω να κάνω μια χαζή ερώτηση στό απλό κιβώτιο στόν πίνακα ελέγχου εμφανίζει την ταχύτητα που έχει μέσα ? μάλλον όχι ε?
Ναι την εμφανίζει καθώς και την προτεινόμενη ταχύτητα που πρέπει να βάλεις για οικονομία. Τονίζω, οτι μιλάω για την έγχρωμη οθόνη (αυτή που βρίσκετε στο κέντρο των οργάνων) και με MMI 3g (navigation).
Στην μονόχρωνη/μη-navigation δεν γνωρίζω...Αυτή την εντύπωσει είχα και εγώ τελικά απο ένα video που είδα , αλλά έλεγα μήπως μπερδεύτηκα , δεν νομίζω να έχει σημασία το χρώμα της οθόνης και το MMI το θεωρώ καπως τραβηγμένο καθώς πιστεύω ότι μοιάζει να είναι λειτουργία του αυτοκινήτου ... ευχαριστώ πάντως ..
-
Ερώτηση σε όσους έχουν s-tronic:
Όταν το αυτοκίνητο κινείται μπορούμε να αλλάζουμε απο D σε S ή και αντίστροφα?? δεν ρωτάω απο D σε M ή απο S σε Μ γιατί ξέρω οτι γίνεται.Το manual πάντως δεν το αναφέρει -
γεια σας μετά από καιρό.. κι εγώ συνεχίζω στα 12.000 χλμ να έχω μόνο προβλημα το τρέμουλο στα 120 χλμ/ω και ένα ελαφρύ τρίξιμο από συναρμογή εξόδου AC αριστερά από τοπ τιμόνι.. κατά τα άλλα το αμάξι είναι super και υπερ-εκπληρώνει στο έπακρο τις προσδοκίες που είχα προτού το πάρω από ένα αμάξι αυτής της κατηγορίας...
σχετικά με την αλλαγή από D σε S εν κινήσει, πράγματι το manual πουθενά δεν αναφέρει κάτι... στην AUDI (που -όπως έχουμε χιλιοαναφέρει παλαιότερα- δεν τους εμπιστευόμαστε) λένε πως δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα...
την ίδια απορία παρατήρησα πως είχαν πολλοί συνάδερφοι από ευρώπη κ αμερική σε αρκετά forums... η απάντηση που κυρίως έπαιζε είναι πως δεν υπάρχει πρόβλημα και αρκετοι οδηγούν συστηματικά κάνοντας αυτή την αλλαγή... το ίδιο κάνει αρκετός κόσμος και σε άλλα μοντέλα του ομίλου... μάλλον είναι ψυχολογικό το θέμα, γιατί αγαπάμε το όχημα και φοβόμαστε πιθανή κακομεταχείριση...
πάντως, όσες φορές δοκίμασα αυτή την αλλαγή (ακόμα και με 150+ χλμ) δεν υπήρξε καμία απότομη/απρόσμενη αντίδραση...
αυτά σχετικά με το κιβώτιο...
παραμένουμε σε αναμονή επίλυσης του τρέμουλου
ΑΚΟΥEI ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ AUDI??????????????????????
καλά χιλιόμετρα σε όλους.. -
Από D σε S εν κινήσει έχω αλλάξει πολλές φορες, χωρίς πρόβλημα.
-
Και γω αλλάζω κανονικότα εν κινήσει από D σε S αλλά για ψυχολογικούς λόγους πατάω πάντα και λίγο φρένο!!
AUDI Q5