Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 32
    • Best 0
    • Groups 0

    nkarama

    @nkarama

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    32
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nkarama Unfollow Follow

    Latest posts made by nkarama

    • RE: AUDI Q5

      Μάλλον έχουν δίκιο που λένε απο τους καθρέπτες.
      Εχω παρατηρήσει ότι ακούγετε ένας αεροδυναμικός θόρυβος, ακριβώς σαν να είναι λίγο ανοιχτό το παθάρυρο, μετά τα 130-140 χαω.

      Δοκίμασα και έκλεισα τους καθρέπτες και ο θόρυβος άλλαξε εντελώς χροιά, μειώθηκε αισθητά και εμφανίστηκε σε +10 περίπου χιλιόμετρα. Αλλωστε είναι θόρυβος αέρα και όχι περιβάλλοντος για να είναι κάποιο λάστιχο.... Ασε που αν ήταν λάστιχο, πιστεύω ότι σε δυνατή βροχή θα έβαζε και νερό...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nkarama
    • RE: AUDI Q5

      Καλή χρονιά σε όλους.

      Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nkarama
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
      τι σχεση εχει το βτεκ με το προβλημα στροφων του q5 ρε σαξο1100?θα μας τρελανεις εντελως ετσι?εχεις δει κανενα βτεκ να μην κραταει σταθερες τις στροφες??
      νασαι καλα παντως..με εκανες κ γελασα..

      Διάβασε καλύτερα ποιό είναι το πρόβλημα, γιατί πιθανόν δεν έχεις καταλάβει.
      Οι ασταθείς στροφές είναι αντίδραση του κιβωτίου στο πρόβλημα. Δεν είναι το πραγματικό πρόβλημα.
      Το πραγματικό πρόβλημα είναι το σκαλοπάτι απόδοσης του κινητήρα σε αυτές τις στροφές.
      Και πράγματι κάτι έχει να κάνει με τα turbo/μεταβλητό χρονισμό/βύθιση βαλβίδων ή την γενικότερη χαρτογράφιση του κινητήρα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nkarama
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης tasos41 έγραψε:
      Γειά σας,
      είμαι καινούργιο μέλος και πρόσφατα παράγγειλα ένα Q5 με μηχανικό κιβώτιο και κάποια άλλα εξτρά. Ο αντιπρόσωπος μου πρότεινε να βάλω δέρμα στην Ελλάδα τα conolly. Εάν γνωρίζει κάποιος που έχει βάλει, εάν είναι ικανοποιημένος; Διάβασα επίσης στο forum για αρκετά προβλήματα με τρέμουλο στο τιμόνι σε κάποια περιοχή στροφών και ανεβοκατέβασμα στροφών στην περιοχή από 2500-3000. Ισχύει και για αυτά με μηχανικό κιβώτιο; Καίνε λάδια οι κινητήρες τους; Είναι προβλήματα καινούριου μοντέλου και δεν έχουν αντιμετωπιστεί ακόμη ύστερα από σχεδόν 2 χρόνια κυκλοφορίας; Προβληματίστηκα πριν πάρω καν το αυτοκίνητο.

      Εγώ τα έχω βάλει εδώ και η δουλειά είναι καταπληκτική. Δεν φαίνεται τίποτα, σαν να ήρθε απο το εργοστάσιο. Αν εξαιρεσεις ότι δεν ντύνουν τα χερούλια στις πόρτες φυσικά.

      Το ανεβοκατέβασμα των στροφών δεν έχει να κάνει με το κιβώτιο όπως ίσως θα διάβασες εδω. Εχει να κάνει με τον κινητήρα. Το ανεβοκατέβασμα είναι αντίδραση του αυτόματου κιβωτίου για να κρατήσει σταθερή την ταχύτητα. Στο χειροκίνητο θα έχεις στην συγκεκριμένη περιοχή ένα 'κόμπιασμα' που φαίνετε όμως μόνο σε 'ελαφρές/ευγενικές' επιταχύνσεις. Ετσι και πατήσεις καλά το γκάζι, δεν το καταλαβαίνεις καθόλου. Επίσης ένα άλλο σημείο που θα έχεις αυτό το κόμπιασμα είναι περίπου στις 3200.

      Εχει βγει ένα update για το αυτόματο κιβώτιο που 'σκεπάζει' λίγο το πρόβλημα, το οποίο φυσικά δεν κάνει για το χειροκίνητο, αλλά τελευταία ακούω ότι έχει βγει και ένα update για τον ίδιο τον κινητήρα που διορθώνει λίγο το θέμα.

      Εγώ με τις μικρές ζάντες δεν έχω ούτε πρόβλημα τρέμουλου ούτε φρεναρίσματος. Ισως είναι προβλήματα που εμφανίζονται με των μεγαλυτέρων διαστάσεων τροχών...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nkarama
    • RE: SEAT FORUM

      Καλημέρα,

      μήπως γνωρίζει κανείς αν το navigation στα νέα συστήματα (διάβασα για σύστημα με σκληρό δίσκο, χωρίς dvd κτλ) έχει χάρτες Ελλάδας?

      Ενδιαφέρετε ο κουμπάρος μου καθώς έχει παραγγείλει ένα Altea XL και σημερα τον πήραν να τον ενημερώσουν ότι το navi δεν εχει χάρτες Ελλάδας. Μου φαίνετε πολύ περίεργο καθώς σίγουρα για τα DX υπάρχει DVD με Ελλάδα, αλλά και στα υπόλοιπα αυτοκίνητα του group (πχ Audi) μια χαρά χαρτογράφηση έχει η Ελλαδα.

      Υποψιάζομαι ότι μάλλον θέλουν να μιλούν εκ του ασφαλούς μιας και σε εμένα με το Audi μου είχαν πει ότι δεν έχει Ελλάδα, αλλά το έβαλα τελικά και μια χαρά πληρέστατη χαρτογράφηση έχει (και Αθήνα και επαρχία).

      Ξέρει κανείς?

      Ευχαριστώ,

      Νικος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nkarama
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Σε συνέχεια της κουβέντας περί ηχοσυστημάτων: το ASS έχει ρύθμιση DSP η οποία βγάζει σε ένα υπομενού που λέει sound focus (και διαλέγεις all ή driver) και GALA (που έχει active & inactive). To gala ομολογώ δεν κατάλαβα τι κάνει και μάλλον πρέπει να ανοίξω manual. Σήμερα πάντως εκτός από το τρίξιμο στο ηχείο του συνοδηγού άκουγα σε όλη τη διαδρομή που έκανα και κάποια χιόνια από το κεντρικό ηχείο (γ@μώ την audi γ@μώ!! ) τα οποία όμως δεν ήταν συντονισμός απτη μουσική. Ακουγόταν και σε στιγμές που είχα mute! Τι μπορεί να είναι αυτό τώρα?? Έκανε το ηχείο σαν να παρεμβαλλόταν κάτι στη συχνότητά του!!

      Περίεργο. ΚΑι το λέω αυτό γιατί στο ΜΜΙ δεν υπάρχει καλώδιο χαλκού που μεταφέρει αναλογικό προενισχυμένο σήμα στον τελικό ενισχυτή... Οπότε παρεμβολές απο ακτινοβολίες δεν μπορούν να επηρεάσουν το παραδοσιακά ποιο ευπαθές κομμάτι μιας εγκατάστασης. Ο ήχος μεταφέρεται ψηφιακά μέσω δακτυλίου οπτικών ινών στον ενισχυτή που βρίσκετε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου (στο αριστερό καπάκι του πορτ-μπαγκαζ). Απο εκεί φεύγουν τα καλώδια που μεταφέρουν το σήμα στα ηχεία.
      .....

      Ανεξάρτητα απο αυτό, δεν κατάφερα να καταλάβω τι γίνετε με το ASS και το B & O. Τα Part Numbers για ολα τα ηχεία και τους ενιχσυχυτές είναι τα ίδια, το μόνο που αλλάζει είναι το γράμμα στο τέλος. Δεν μπορώ να βρω τον ενισχυτή που χρησιμοποιεί το B&O καθώς το ΕΤΚΑ εμφανίσει μόνο ενισχυτές 6 καναλιών για το μοντέλο 9VD (που είναι ο κωδικός του B&O, εκτός και αν το έχουν λάθος στον τιμοκατάλογο της Audi) το οποίο είναι πολύ περίεργο, καθώς για το θεωρητικά υποδεέστερο 9VK (δηλαδή το ASS) ο ενισχυτής είναι 12-κάναλος.
      Screenshot απο το ETKA http://www.netmachine.gr/nikosk/audi/etka.jpg
      Ξέρει κανείς αν στο B&O έχουν αυτοενισχυόμενα (ενεργά) ηχεία??

      Στέφανε μπορείς να δεις τι ακριβώς Parts έχεις εκεί πίσω? και μια φωτο θα βοηθούσε. Και μια απο το sub αν μπορείς... είναι μέσα στην ρεσέρβα?

      Οσον αφορά την δική μου αναβάθμιση, στα σχέδια είναι αλλαγή ηχείων (έχω πολύ καλές εμπειρίες με τα Focal και θα επιμείνω σε αυτά, το μοντέλο δεν το έχω αποφασίσει ακόμα) και αργότερα προσθήκη DSP και ενισχυτή. DSP πάω προς το παρών για αυτό http://www.motuslab.com/en/productsaser ... teway.html , μιας και δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου επιλογές (πρέπει να συνδεθεί στο MOST και να αποδικωποιήσει το σήμα) ενώ ενισχυτή δεν έχω ασχοληθεί ακόμα, θα εξαρτηθεί και απο τα ηχεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nkarama
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

      Κοίτα απότι βλέπω είσαι πιο ψαγμένος απο μένα στο θέμα άρα πάω πάσο!
      Το ASS έχει ξεχωριστή ρύθμιση για το sub (το οποίο μάλιστα είναι ολόιδιο με της φώτο που παρέθεσες) μαζί με τα κλασικά bass, treble κτλ. Γενικά πάντως θεωρείς ότι αν στο ASS αλλάξω κάποια από τα ηχεία (και λέω κάποια γιατί το κεντρικό στο ταμπλό δεν το αλλάζω με τπτ) θα δω διαφορά?? Απότι έχω καταλάβει όλα αυτά τα συστήματα που εξοπλίζουν τα αμάξια είναι ολοκληρωμένα συστήματα ηχείων με ενισχυτή και η πηγή μένει ίδια. Άρα τη διαφορά την κάνουν τα ηχεία που είναι και το πιο εύκολο να αλλαχθούν και με σχετικά χαμηλό κόστος.

      ευχαριστώ, θα το ψαχουλέψω και άλλο.

      Η δικιά μου γνώμη, ήταν και είναι ότι την μεγαλύτερη διαφορά σε ένα σύστημα την κάνουν τα ηχεία. Μετά είναι οι θέσεις των ηχείων (παρόλο που έπρεπε να είναι πρώτο, αλλά δυστηχώς δεν αλλάζει) και μετά η πηγή και ο ενισχυτής.
      Αυτό βέβαια ισχύει σε συστήματα της προκοπής και όχι σε φτινιάρικες υλοποιήσεις όπως παλαιότερα που είχαν κάτι ίσα ισα να παίζει. Αρα ανάλογα με το υπάρχον σύστημα, αν γίνει μια καλή επιλογή σε ηχεία (πχ αν ο ενισχυτής του υπάρχοντως δεν βγάζει ισχύ και ρεύμα, δεν θα βάλεις αναίσθητο ηχείο, αλλά κάποιο με υψηλή ευαισθησία και ακτινοβολία) νομίζω ότι η εικόνα αλλάζει άρδην!
      Προσωπική επιλογή είναι πρώτα η αλλαγή ηχείων και μέχρι τώρα σε όλες τις περιπτώσεις μου έδινε πάντα την μεγαλύτερη διαφορά απο το να αλλάξω την πηγή.

      Πάντα όμως παίζει στο παιχνίδι και το τι έχεις, έτσι? Σημείωση: ολα τα παραπάνω αναφέρονται στην ποιότητα του ήχου και όχι στην ένταση!

      Ασχετο - σχετικό: το τρίξιμο που αναφέρεις πιθανότατα είναι απο μη σωστή ρύθμιση της αποκοπής. Μιας και τα ηχεία μας είναι 16άρια μην περιμένεις πολλά μπάσα. Θα τερματίσουν εύκολα. Κόβε οτιδήποτε κάτω απο 100-150Hz και στέλνε τα στο sub. Αν υπάρχει τέτοια ρύθμιση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nkarama
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

      Αυτό που έχει στη φώτο είναι το B&O?? Εγώ γιατί νομίζω ότι είναι το Audi Sound System (εκτός αν έχουν τόσες ομοιότητες)?? Εγώ έχω βάλει πάντως το ASS και είναι αξιοπρεπέστατο, με χαμηλό κόστος (350€) και με ένα μόνο μικρό θεματάκι στο μπροστά ηχείο του συνοδηγού που τρίζει σε κακής ποιότητας MP3 με πολλά μπάσα.
      Επίσης παρατήρησα ότι το κατασκευάζει άλλος και γράφει 'for B&O'. Με βάση πάντως τι έχω δει από B&O σε Α8 αλλά και γενικότερα σε συσκευές σπιτιού, αυτά μου φαίνονται ψευτοκατασκευές!

      Ναι βρε, το PN αντιστοιχεί στο B&O Sound System. Τώρα για τα ηχεία στην ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ αγγελία δεν ξέρω, αλλά αν ψάξεις άλλες αγγελίες που έχουν φωτο το πίσω μέρος του κάθε ηχείο θα δεις το PN. Και μια αναζήτηση στο ΕΤΚΑ θα επιβεβαιώσει αυτό που λέω. Οτι δηλαδή τα ηχεία είναι χάρτινα.

      Σε γενικές γραμμές πάντως το πλεονέκτημα των λύσεων τύπου BOSE και B&O είναι το DSP το οποίο μπορεί να αντισταθμίσει φθαρμένα ηχεία, και να 'φτιάξει' τον ήχο σε πολύ μεγάλο βαθμό. Οπότε μην παραξενευεσαι με την όψη 'φτηνοδουλειάς'... που να ανοίξεις τα BOSE στα συστήματα Lifestyle που κοστίζουν πανάκριβα... ένα μεγαφωνάκι της πλάκας έχει... αλλά παίζει παπάδες, λόγω DSP.

      Μιας και σε πέτυχα και έχεις το ASS. Υπάρχει ξεχωριστή ρύθμιση πουθενά για το SUB? Ρυθμίσεις όπως ένταση και συχνότητα αποκοπής? Σε ρωτάω γιατί εγώ έχω το απλό (ήθελα να το αναβαθμίσω μόνος μου, λόγω παραξενιάς) αλλά απο'οτι βλέπω ο ενισχυτής έχει πάνω του pins για το SUB. Αλλα ρυθμίσεις δεν έχει... (ΜΜΙ έχει έτσι?)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nkarama
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
      παιδιά καλησπέρα το παραγγείλα με ήχοσυστημα Bang & olufsen έχει κανένας για να μου πει πως ακούγεται να με φτιάξει λίγο που εχω ξεροσταλιασει να το περιμενω ?

      Ναι μεν, αλλά.....
      Το σύστημα ακούγετε άψογα. Δεν το έχω (έχω το απλό ηχοσύστημα) αλλά το έχω ακούσει σε φίλο και ήταν πολύ πολύ καλό. Με μια λεπτομέρεια όμως που με έκανε να μην το βάλω.

      Οπως θα δεις και εδώ http://cgi.ebay.de/Audi-Q5-Soundsystem- ... 56357b06ef αλλά και σε άλλα site, το ηχεία είναι χάρτινα..... Που σημαίνει ότι θα παίζουν καλά 1-2 χρονάκια, μπορεί και παραπάνω ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, αλλά μετά.........

      Για το λόγο αυτό δεν το προτίμησα, άσχετα αν εκ των υστέρων την πάτησα γιατί με το σύστημα MOST δεν βρίσκεις τίποτε aftermarket (ή ότι βρείς είναι πανάκριβο) και τελικά το μόνο που μπορείς να αλλάξεις εύκολα είναι τα ηχεία....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nkarama
    • RE: AUDI Q5

      Ο χρήστης holekey έγραψε:

      Kαλησπέρα , θέλω να κάνω μια χαζή ερώτηση στό απλό κιβώτιο στόν πίνακα ελέγχου εμφανίζει την ταχύτητα που έχει μέσα ? μάλλον όχι ε?

      Ναι την εμφανίζει καθώς και την προτεινόμενη ταχύτητα που πρέπει να βάλεις για οικονομία. Τονίζω, οτι μιλάω για την έγχρωμη οθόνη (αυτή που βρίσκετε στο κέντρο των οργάνων) και με MMI 3g (navigation).
      Στην μονόχρωνη/μη-navigation δεν γνωρίζω...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nkarama
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr