-
Σωπα ρε..εκει κοντα μενω κι εγω... Πως δε σε εχω πετυχει με το q5 να σου ραψω μια κηδεια; Να κανονισουμε να παμε να στριψουμε αλλα να παρουμε και τον αστριφτο τον κιουση με το ες για να χουμε καποιον σακο του μποξ να παιζουμε..
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Σωπα ρε..εκει κοντα μενω κι εγω... Πως δε σε εχω πετυχει με το q5 να σου ραψω μια κηδεια; Να κανονισουμε να παμε να στριψουμε αλλα να παρουμε και τον αστριφτο τον κιουση με το ες για να χουμε καποιον σακο του μποξ να παιζουμε..Ο Κιούσης είναι πολύ γλήγορος για μας...άσε που άμα πάμε να στρίψουμε πουθενά δεν θα χει κοντά ΚΑΡΕΝΤΑ και βαριέμαι να κουβαλάω μαζί μου πολλαπλασιαστές...
-
Yποννοεις οτι τα διλιτρα tfsi εκτος απο χειροτερα κι απ τον tbi ειναι και παντελως αναξιοπιστα;;; Εχεις αποδειξεις;
-
Μυρίζομαι lock...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Yποννοεις οτι τα διλιτρα tfsi εκτος απο χειροτερα κι απ τον tbi ειναι και παντελως αναξιοπιστα;;; Εχεις αποδειξεις;Συ είπας...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Yποννοεις οτι τα διλιτρα tfsi εκτος απο χειροτερα κι απ τον tbi ειναι και παντελως αναξιοπιστα;;; Εχεις αποδειξεις;
Με βαση τις εμπειριες του κιουση το ειπα...
Α οκ τοτε..
Στα δικα μας,μπορει να μου πει καποιος πως καταφερε η vw να βγαλει το 2.0 tfsi των 211 γερμανικων πονυ με 28 κιλα ροπη στο γκολφ;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Yποννοεις οτι τα διλιτρα tfsi εκτος απο χειροτερα κι απ τον tbi ειναι και παντελως αναξιοπιστα;;; Εχεις αποδειξεις;
Με βαση τις εμπειριες του κιουση το ειπα...
Α οκ τοτε..
Στα δικα μας,μπορει να μου πει καποιος πως καταφερε η vw να βγαλει το 2.0 tfsi των 211 γερμανικων πονυ με 28 κιλα ροπη στο γκολφ;
Προβοκάτορα!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πασχο να σε ρωτησω κατι on topic για να μπουμε λιγο στο θεμα μαςποτε προλαβαν να βγαλουν kit βελτιωσης για τον 1.75????
κυκλοφορει πολυ λιγο καιρο το μοτερ(ο tfsi ας μη συζητησουμε μεχρι πού φτανει )
Πάντως, γνωστός 'βελτιωτής' που επικοινώνησα, μου έγραψε ότι τέλος 11ου θα υπάρχει μια έκδοση με περίπου 260 (+20-30%), 39 κιλά με PPC (=ένα palmtop με καλωδίωση) που βγάζεις-βάζεις πρόγραμμα μόνος σου, περίπου στα 1000...
Βέβαια δεν νομίζω ότι στο Delta μου θα χρειαστεί, αλλά μετά από πρόσφατο test drive 159, θα έλεγα οτι το προσθετο βάρος της θα αντιμετωπιστεί καλύτερα...
Τώρα, σχετικά με το θέμα, οι εμπειρία μου (έχω 5000χλμ) με το 1750 είναι απλά ...πορωτική:
Κινείσαι πολύ γρήγορα και απλά οπουδήποτε. Στα + (νομίζω το ανέφερε κάποιος) το καλά κρυμμένο μυστικό της Delta, καθώς στις ΕΟ διαπίστωσα αρκετά 'περίεργες' συμπεριφορές από κάθε λογής Golf TSi και Astra!!! Χωρίς καμμία πρόκληση (η ηλικία μου δεν επιτρέπει...), αλλάζουν λωρίδα 'αμα τη εμφανίσει' και πιέζουν...ανεπιτυχώς...
Σε σχέση με το Tsi που είχα παλαιότερα, αν και είναι άδικη η σύγκριση των 1400 με τα 1750, θα έλεγα ότι μέχρι 1300rpm τραβάει χειρότερα, από 1300 έως 5500 πετάει, και πάει καλά μέχρι τις 6000...Μάλιστα, μετά τις 5000, όπου το γκολφάκι περίπου ...καταστρεφόταν... δεν δείχνει ιδιαίτερα σημάδια κούρασης.
Ομως, με τις μακριές σχέσεις, για να ανέβεις τόσο ψηλά σε στροφές, πρέπει ή να είσαι 20 χρόνια νεώτερος μου ή να κινείσαι με ταχύτητες αυτόφωρου: 6η και 3000rmp=165χλμ! -
αυτο με τις 1300 στροφες γενικα δε το πολυπιανω και επειδη κι αλλοι λενε οτι στις πολυ χαμηλες στροφες το μοτερ κομπιαζει θα ηθελα καποιος να μας εξηγουσε γιατι συμβαινει αυτο
ειναι θεμα μεταδοσης ή μοτερ? λογικα μονο στο ξεκινημα με 1η θα εχεις προβλημα γιατι και χαλαρα να οδηγεις αυτες οι στροφες δε θα σε αφορουν, θα εισαι κοντα στις 2000 τουλαχιστον
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο με τις 1300 στροφες γενικα δε το πολυπιανω και επειδη κι αλλοι λενε οτι στις πολυ χαμηλες στροφες το μοτερ κομπιαζει θα ηθελα καποιος να μας εξηγουσε γιατι συμβαινει αυτοειναι θεμα μεταδοσης ή μοτερ? λογικα μονο στο ξεκινημα με 1η θα εχεις προβλημα γιατι και χαλαρα να οδηγεις αυτες οι στροφες δε θα σε αφορουν, θα εισαι κοντα στις 2000 τουλαχιστον
Απλά, εκεί χαμηλά, δεν 'τραβάει' όπως στις 1300+. Δεν κομπιάζει, απλά δεν σε κολλάει στο κάθισμα!
Πάντως πράγματι, δεν αφορούν πολύ την πραγματική οδήγηση, καθώς με το αυτόματο στο 'D', συνήθως έχει 1500-2500 rpm...Σκέψου ότι στα 140, ακόμα είναι εκεί κοντά... -
α εσυ το εχεις και αυτοματο, οποτε δε σε ενδιαφερει καθολου τι γινεται χαμηλα..
εγω ειχα στο νου μου καποιους που με χειροκινητο ελεγαν οτι θελει γκαζακι χαμηλα , αλλιως μπορει να σου σβησει..αν και αυτο ειναι θεμα συνηθειας πιστευω, καθως πολλα αυτοκινητα θελουν να μαθεις το συμπλεκτη τους -
η δελτα 1.75 παραγεται αποκλειστικα αυτοματη..κ ειναι κ απο τα πιο ολοκληρωμενα αυτοκινητα για μενα(αν κ η καλυτερη συνολικα ειναι η πετρελαιου με τα 190,αποψη μου)..πιστευω οτι ο 1.4λτ 155 που εχει ο πατερας μου δεν αφηνει να φανει πληρως η αξια της..απλως δεν γνωριζω αν εχουν αλλαξει καθισματα στην 1.75..σε μια που εχω μπει ειχε τα ιδια με της 1.4..με ελλειπη πλευρικη στηριξη..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
α εσυ το εχεις και αυτοματο, οποτε δε σε ενδιαφερει καθολου τι γινεται χαμηλα..
εγω ειχα στο νου μου καποιους που με χειροκινητο ελεγαν οτι θελει γκαζακι χαμηλα , αλλιως μπορει να σου σβησει..αν και αυτο ειναι θεμα συνηθειας πιστευω, καθως πολλα αυτοκινητα θελουν να μαθεις το συμπλεκτη τουςΣτην ολοκαίνουργια 159 πάντως που δοκίμασα το μόνο που χρειαζόταν ήταν συνήθεια στο συμπλέκτη. Ήταν πολύ ελαφρύς και 'άφηνε' κάπως ψηλά και παρόλο που συνήθως μου παίρνει ώρα να συνηθίσω ένα συμπλέκτη στο συγκεκριμένο δεν είχα ούτε καν σκορτσάρισμα σε φανάρια κτλ.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
α εσυ το εχεις και αυτοματο, οποτε δε σε ενδιαφερει καθολου τι γινεται χαμηλα..
εγω ειχα στο νου μου καποιους που με χειροκινητο ελεγαν οτι θελει γκαζακι χαμηλα , αλλιως μπορει να σου σβησει..αν και αυτο ειναι θεμα συνηθειας πιστευω, καθως πολλα αυτοκινητα θελουν να μαθεις το συμπλεκτη τουςΣτην ολοκαίνουργια 159 πάντως που δοκίμασα το μόνο που χρειαζόταν ήταν συνήθεια στο συμπλέκτη. Ήταν πολύ ελαφρύς και 'άφηνε' κάπως ψηλά και παρόλο που συνήθως μου παίρνει ώρα να συνηθίσω ένα συμπλέκτη στο συγκεκριμένο δεν είχα ούτε καν σκορτσάρισμα σε φανάρια κτλ.
Συμφωνώ απόλυτα για το συμπλέκτη, αν και τώρα έχω κακομάθει με το αυτόματο!
Στο test drive που της έκανα όμως, το πρόβλημα για εμένα ήταν το κιβώτιο που θύμιζε vw και όχι Honda που είχα πριν και ήταν
Ακόμη, μετά την εμπειρία από τη Δέλτα, μου φάνηκε αρκετά αργότερη!!! Βάρος?
Τώρα σχετικά με τα κάθίσματα, φαίνεται ότι τα περιοδικά έχουν 'αδύνατους' δοκιμαστές:
Τα αποτελούμενα από λιπαρούς λευκούς μύες 95 κιλά μου (στο 1.80 ύψος...) έχουν βολευτεί απείρως καλύτερα στη D από ότι στο Golf και σχεδόν το ίδιο όπως στο civic, ακόμη και στο Ναύπακτος-Ιτέα! -
Κιουση και οι υπολοιπη Γερμανοφιλοι.Ο Πασχος λεει πως τα Γερμανικα ειναι για πεταμα!!!Πεταχτε οσο ειναι καιρος να παρετε Ιταλους επειδη ειναι καροτσια με ροδες τα γερμανικα. Ρε εισαι σοβαρος???Που το συμπαιρενεις αυτο?Ο Ιταλος εβγαλε ενα μοτερ καλο και λιγου κυβισμου.Γιαυτο το προτιμαει ο κοσμος.Βεβαια επρεπε να ειχε ανοιχτει αργοτερα το θεμα αυτο.Anyway.
-
-
Ο χρήστης gatoz έγραψε:
α εσυ το εχεις και αυτοματο, οποτε δε σε ενδιαφερει καθολου τι γινεται χαμηλα..
εγω ειχα στο νου μου καποιους που με χειροκινητο ελεγαν οτι θελει γκαζακι χαμηλα , αλλιως μπορει να σου σβησει..αν και αυτο ειναι θεμα συνηθειας πιστευω, καθως πολλα αυτοκινητα θελουν να μαθεις το συμπλεκτη τουςΣτην ολοκαίνουργια 159 πάντως που δοκίμασα το μόνο που χρειαζόταν ήταν συνήθεια στο συμπλέκτη. Ήταν πολύ ελαφρύς και 'άφηνε' κάπως ψηλά και παρόλο που συνήθως μου παίρνει ώρα να συνηθίσω ένα συμπλέκτη στο συγκεκριμένο δεν είχα ούτε καν σκορτσάρισμα σε φανάρια κτλ.
Συμφωνώ απόλυτα για το συμπλέκτη, αν και τώρα έχω κακομάθει με το αυτόματο!
Στο test drive που της έκανα όμως, το πρόβλημα για εμένα ήταν το κιβώτιο που θύμιζε vw και όχι Honda που είχα πριν και ήταν
Ακόμη, μετά την εμπειρία από τη Δέλτα, μου φάνηκε αρκετά αργότερη!!! Βάρος?
Τώρα σχετικά με τα κάθίσματα, φαίνεται ότι τα περιοδικά έχουν 'αδύνατους' δοκιμαστές:
Τα αποτελούμενα από λιπαρούς λευκούς μύες 95 κιλά μου (στο 1.80 ύψος...) έχουν βολευτεί απείρως καλύτερα στη D από ότι στο Golf και σχεδόν το ίδιο όπως στο civic, ακόμη και στο Ναύπακτος-Ιτέα!Μια χαρά το βρήκα το κιβώτιο όπως μια χαρά βρίσκω και τα χειροκίνητα του VAG ( ). Αν είχα το 6αρι της Γκόλφως στην Alfa θα έκανα παπάδες! Βέβαια τα Honda έχουν και μια άλλη φήμη στο συγκεκριμένο θέμα οπότε επειδή δεν έχω οδηγήσει Civic πάω πάσο!
-
λεγε τετοια και θα στη πεσει ο πασχος
παντως ειχα δικιο για το συμπλεκτη..εγω εκανα λιγο να συνηθισω και του 500 να καταλαβεις..
ο οποιος ειναι βουτηρο και πιανει ψηλα (φανταζομαι της 159 θα ναι πολυ καλυτερος)βεβαια εχω πεσει και σε πολυ πιο ηλιθιους, οποτε συνηθισα γρηγορα
οταν πηγα απο γαλλικο σε γερμανικο συμπλεκτη ειχα σοβαρο προβλημα..απο κει που ειχα μικρο ευρος στο πεταλι και σκληρο πεταλι ξαφνικα βρεθηκα να εχω τεραστιο ευρος σε σημειο που επαθα τραβηγμα στον αστραγαλο μου
ειναι πώς εχει μαθει ο καθενας
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
λεγε τετοια και θα στη πεσει ο πασχος
παντως ειχα δικιο για το συμπλεκτη..εγω εκανα λιγο να συνηθισω και του 500 να καταλαβεις..
ο οποιος ειναι βουτηρο και πιανει ψηλα (φανταζομαι της 159 θα ναι πολυ καλυτερος)βεβαια εχω πεσει και σε πολυ πιο ηλιθιους, οποτε συνηθισα γρηγορα
οταν πηγα απο γαλλικο σε γερμανικο συμπλεκτη ειχα σοβαρο προβλημα..απο κει που ειχα μικρο ευρος στο πεταλι και σκληρο πεταλι ξαφνικα βρεθηκα να εχω τεραστιο ευρος σε σημειο που επαθα τραβηγμα στον αστραγαλο μου
ειναι πώς εχει μαθει ο καθενας
Το σωστό να λέγεται! Το μόνο που έχω ζηλέψει από το συγκεκριμένο μπουρούχι είναι το κιβώτιο! Όχι τίποτα άλλο αλλά θα βελτιώνε κατά πολύ το ήδη πολύ καλό (για τα λεφτά και την κατηγόρία του) αμάξι μου!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
α εσυ το εχεις και αυτοματο, οποτε δε σε ενδιαφερει καθολου τι γινεται χαμηλα..
εγω ειχα στο νου μου καποιους που με χειροκινητο ελεγαν οτι θελει γκαζακι χαμηλα , αλλιως μπορει να σου σβησει..αν και αυτο ειναι θεμα συνηθειας πιστευω, καθως πολλα αυτοκινητα θελουν να μαθεις το συμπλεκτη τουςEγω σε προ(σ)καλω οταν με το καλο,πρωτα ο θεος (της ιταλιας ) ,συναντηθουμε οι 3 μας με τον στεφ να δοκιμασεις τον συμπλεκτη.Επειδη καποιος ελεγε οτι αν κανεις το λαθος και αφησεις σιγα σιγα το συμπλεκτη απο ρελαντι (χωρις γκαζι) θα σβησει,το ξανακανα το τεστ.Το αμαξι δε σβηνει που να χτυπιεσαι.Τωρα το τι λενε για κομπιασμα κλπ,δε μπορω να ειμαι στη φαντασια του καθενος.Εδω ο αλλος λεει κομπιαζει στις 800rpm.. Σωπα ρε μεγαλε που μου θες να ραβει στις 800,εχουμε κι ενα ηλεκτρογκαζο και ουτε 4πεταλουδο ειναι..
1.75 TB vs 2.0 tfsi