-
Απλά αυτό είναι μια ακόμα απόδειξη ότι στη χώρα αυτή υπάρχουν πολίτες Α και... Β κατηγορίας
-
Η έννοια της υποστήριξης των θέσεων των κατοίκων αφορά σε περιοχές που δέχονται πολύ κόσμο επισκέπτη. Σε μέρη που είναι ήδη πηγμένα λόγω πυκνοκατοίκησης δεν έχει και τόσο νόημα αφού τα αυτοκίνητα των κατοίκων υπερκαλύπτουν τις θέσεις....
Στην Αγγλία το μέτρο ισχύει αυστηρά στα περισσότερα κεντρικά μέρη. Βέβαια εκεί είναι και άλλη η νοοτροπία, δεν συνηθίζονται οι επισκέψεις και ο κόσμος χρησιμοποιεί περισσότερο τα ΜΜΜ αλλά αν το έκαναν κι εδώ με τον ίδιο αυστηρό τρόπο κι εμείς με ΜΜΜ θα πηγαίναμε... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η έννοια της υποστήριξης των θέσεων των κατοίκων αφορά σε περιοχές που δέχονται πολύ κόσμο επισκέπτη.και στην Καλλιθέα όταν είναι όλα κλειστά (καφετέριες-εστιατόρια και μαγαζιά φυσικά) είναι πιο εύκολο να βρεις να παρκάρεις...δεν είδα να βάζουν και εκεί θέσεις μόνιμων κατοίκων στα στενά πχ κοντά στα πολλά μαγαζιά που εκεί ΣΙΓΟΥΡΑ ο κόσμος δυνοπαθεί...
και όχι...το κολονάκι δεν μπορώ να δεχτώ ότι το επισκέπτεται περισσότερος κόσμος από ό,τι στην καλλιθέα πχ που με το που ανοίγουν τα μαγαζιά ούτε να τριπλοπαρκάρεις δεν μπορείς.
συνεχίζει να μου φαίνεται αντισυνταγματικό το μέτρο πάντως...
Είμαστε όλοι ίσοι?Άρα ή σε όλους τους δήμους για τους κατοίκους του κάθε δήμου ή σε κανέναν.Για να νιώσουν και οι Κολωνακιώτες τη γλύκα και θα σου πω για πότε θα καταργηθεί το μέτρο.
-
Στην Καλλιθέα το τεράστιο πρόβλημα το έχουν περιοχές αμιγώς κατοικίας. Προς την πλατεία Κύπρου πχ είναι καλύτερα τα πράγματα. Κοντά στην Συγγρού είναι πολύ δύσκολα το πρωί, αλλά πολύ εύκολα το απόγευμα και μετά.
Γενικά το πρόβλημα το έχουν περιοχές που δέχονται επισκέπτες σε όλη την διάρκεια της ημέρας. Τέτοια είναι και το Μοναστηράκι, και το Θησείο και το Κολωνάκι.Το ότι κάποιοι βέβαια πίεσαν λίγο παραπάνω για περισσότερες θέσεις κατοίκων, αντί επισκεπτών στο τελευταίο, ας το θεωρήσουμε δεδομένο...
-
Να επισημάνω επίσης πως η ελεγχόμενη στάθμευση, σύμφωνα με τις ταμπέλες πάντα, ισχύει απο 1/8 μέχρι 1/9!
Παρεμπιπτόντως το πάρκινγκ που ανέφερε ο φίλος προηγουμένως, ήταν ΤΙΓΚΑ όπως και όοοολοι οι δρόμοι σε ακτίνα 1χλμ από το λιμάνι.
Σε γενικές γραμμές οι δρόμοι είναι δημόσιοι, και είναι για να εξυπηρετούνται όλοι!
Πάει και τέρμα. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη λογική για κάτι τέτοιο. Τι είναι ο δημόσιος δρόμος ρε φίλε και τον κατοχυρώνεις εσύ 'νόμιμα' με ταμπέλα επειδή μένεις εκεί; Μυρίζομαι να τα έχουν 'βρει' με το δήμο
//με πρόλαβε ο christos.dimou
αν το κάνανε σε όλους τους δήμους (για να μην ψάχνω κι εγώ να παρκάρω κάτω στο σπίτι μου ), ας βάζανε ό,τι θέλανε.Από τη στιγμή που υπάρχει όμως μόνο σε 1-2-5 δήμους...ας μην χαρακτηρίσω καλύτερα τι είναι.
Και αν γκρινιάζουν οι κάτοικοι κολωνακίου-κέντρου, τι να πουν οι περιοχές που πραγματικά έχουν πήξει από τα αμάξια (καλλιθέα πχ) και γυρίζεις σα το μ@λ@κ@ πάνω από μισή ώρα για να παρκάρεις (τις περισσότερες φορές) και στο τέλος παρκάρεις τουλάχιστον 5-6 στενάκια μακρυά?Που τρέμεις αν πάρεις αμάξι βράδυ, που θα βρεις να το αφήσεις όταν επιστρέψεις?Αυτοί τι να πουν?Ή δε μένουν σε premium περιοχή αυτοί οπότε δεν παίζει κάρτα μόνιμων κατοίκων?Το καλοκαίρι έγινα μπίλιες με τα Δημοτικά Λαμόγια. Το θέμα στο Κολωνάκι είναι άλλο. Στο Δήμο Αθηναίων ελεγχόμενη στάθμευση υπάρχει για την ώρα μόνον σε ορισμένα σημεία του 1ου Διαμερίσματος. Φυσικά και αυτή η λογική έχει δημιουργήσει ακόμα μία πηγή παράνομων εσόδων για τα όργανα της Δημοτικής τάξης. Η φύλαξη μίας θέσης εμπρός από το κατάστημα σου πχ. (ή η φύλαξη θέσεων αν έχεις εστιατόριο) κυμαίνεται από ένα μηνιαίο μπαχτσίσι από 60 ως 200 ευρώ.
Φυσικά αντί αυτή η @@@στάρα που έχουμε για Δήμαρχο να καθίσει και να καθαρίσει τον κόπρο που αυτή δημιούργησε αποφάσισε εντός του καλοκαιριού σε δρόμους που θυμίζουν κωλύματα του στρατού από τις συνεχείς εκσκαφές και επιχώσεις στο σπίτι να χαράξει θέσεις στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους. Μαύρο λοιπόν στις επόμενες Δημοτικές όπως έκαναν και οι Λονδρέζοι για τον Κόκκινο Κεν για να βάλουν μυαλό.
Έλα όμως που η συλλογιστική του είμαι πολίτης σταματά στο 'αν με βολεύει να πάνε να γαμη@@@@ όλοι'. Στο Κέντρο του Κολωνακίου μετά τη απίστευτη πολεοδομική παράβαση (το να αφαιρείς μία λωρίδα κυκλοφορίας και να μετατρέπεις δρόμο όπου έχεις τη διέλευση 3 Λεωφορειακών γραμμών σε καλδερίμι) υπέρ του γνωστού εραστή της ως άνω @@@στάρας το θέμα ξεχάστηκε απλά όταν η συγκεκριμένη παράβαση επεκτάθηκε στο σύνολο σχεδόν των δρόμων του στενού Κολωνακίου και ευνόησε και τους άλλους Καταστηματάρχες της περιοχής.
Και στη συνέχεια μιλάμε για Δάση και μα@@κίες. Αν αύριο ο Καραμαν ή ο Παπανδρε μύριζαν τα καμένα στους εκεί κατοίκους και τους έδιναν τη δυνατότητα να χτίσουν ότι θέλουν όπου θέλουν όσους φόρους και να τους πρόσθεταν θα έμεναν στην εξουσία ως τα βαθιά γεράματα καθώς 'θα μας είχαν κάνει νοικοκύρηδες'.
-
Νέο σύστημα διοδίων στο τμήμα Αθήνα – Λαμία του ΠΑΘΕ
-
τουλαχιστον θα πληρωνουμε λιγοτερα για μικρες διαδρομες βεβαια για μεγαλυτερες αποστασεις θα μας πιανουν τον κ@λο.. ξερει κανεις ποτε θα επιβληθουν διοδια στον κλαδο σχηματαρι-χαλκιδα και στον αγ.στεφανο/βαρυμπομπη??
ας ελπισουμε να λειτουργησουν σε συντομο χρονικο διαστημα το νεο ηλεκτρονικο συστημα μπας και δουμε καμια εκπτωση.. -
12,κάτι Αθήνα - Λαμία και πίσω
Και πριν 10 μέρες παραλίγο να αφήσω όλο το μπροστινό μου σύστημα σε ανωμαλία... -
Το συνολικό κόστος βγαίνει 5.35 ευρώ με τη τιμή αυτή. Για να δούμε πόσο θα είναι το overhead.
Επιπλέον σε αυτούς που διαμαρτύρονται. Στο εξωτερικό πληρώνετε λιγότερα?? ή μήπως πριν που δίνατε 4 ευρώ ήταν καλύτερος ο δρόμος??
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το συνολικό κόστος βγαίνει 5.35 ευρώ με τη τιμή αυτή. Για να δούμε πόσο θα είναι το overhead.Επιπλέον σε αυτούς που διαμαρτύρονται. Στο εξωτερικό πληρώνετε λιγότερα?? ή μήπως πριν που δίνατε 4 ευρώ ήταν καλύτερος ο δρόμος??
Εφτιαξαν τον δρομο για παω ασφαλεστερα και συντομοτερα και πρεπει να πληρωσω για αυτα τα εξοδα.Βλεπεις αυτο να εγινε ; Και αν εσυ βλεπεις οτι εγιναν εργα,αυτα καλυψαν οσα τοσα τα διοδια τοσων ετων και ζητανε και αλλα ;
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Το συνολικό κόστος βγαίνει 5.35 ευρώ με τη τιμή αυτή. Για να δούμε πόσο θα είναι το overhead.
Επιπλέον σε αυτούς που διαμαρτύρονται. Στο εξωτερικό πληρώνετε λιγότερα?? ή μήπως πριν που δίνατε 4 ευρώ ήταν καλύτερος ο δρόμος??
Εφτιαξαν τον δρομο για παω ασφαλεστερα και συντομοτερα και πρεπει να πληρωσω για αυτα τα εξοδα.Βλεπεις αυτο να εγινε ; Και αν εσυ βλεπεις οτι εγιναν εργα,αυτα καλυψαν οσα τοσα τα διοδια τοσων ετων και ζητανε και αλλα ;
ΝΑΙ. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια σχέση μεταξύ του δρόμου πριν 2 έτη και φέτος.
Για τα διόδια. Αν τα λεφτά που έχεις πληρώσει ως σήμερα θεωρείς ότι έχουν πάει στον κάδο των αχρήστων αρκεί να αναλογιστείς ότι για το δρόμο αυτό πλήρωνες και τα έδινες στο Δημόσιο για 40+ έτη. Αν κάτι σε ενοχλεί λοιπόν πριν κυνηγήσεις τον 'κακό Ιδιώτη' για βάλε πρώτα χέρι στους Δημόσιους ταγούς που ήσαν υπεύθυνοι για τα χάλια του δρόμου τόσα χρόνια.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για τα διόδια. Αν τα λεφτά που έχεις πληρώσει ως σήμερα θεωρείς ότι έχουν πάει στον κάδο των αχρήστων αρκεί να αναλογιστείς ότι για το δρόμο αυτό πλήρωνες και τα έδινες στο Δημόσιο για 40+ έτη. Αν κάτι σε ενοχλεί λοιπόν πριν κυνηγήσεις τον 'κακό Ιδιώτη' για βάλε πρώτα χέρι στους Δημόσιους ταγούς που ήσαν υπεύθυνοι για τα χάλια του δρόμου τόσα χρόνια.εγώ καταλαβαίνω που το πας (και σωστά το θέτεις το θέμα), όμως ξεχνάς ότι πρώτα κάνεις τη δουλειά και μετά πληρώνεσαι.
Δεν πρωτοπληρώνεσαι και μετά αρχίζεις να δουλεύεις.
(το οποίο θα με βόλευε είναι η αλήθεια )Επίσης...πιστεύεις ότι μόλις μαζευτούν τα χρήματα που χρειάζονται για να τελειώσει ο δρόμος και τα έργα, τα διόδια θα 'πέσουν' δραματικά (για να πληρώνουμε μόνο έξοδα συντήρησης)?
Για το τελευταίο...ΟΚ...εδώ είμαστε και θα το κρίνουμε, αλλά όσο αναφορά το 1ο, μου φαίνεται απαράδεκτο που το ελληνικό κράτος δέχτηκε κάτι τέτοιο.
Ο οποιοσδήποτε άνθρωπος των 18+ ετών θα μπορούσε να κάνει καλύτερη διαπραγμάτευση (πιστεύω), από τη στιγμή ειδικά που μιλάμε για τεράστια ποσά που διακυβεύονται.ΟΚ δεν θα το δεχόταν να το αναλάβει ο Χ εργολάβος, θα δεχόταν ο Ψ ή ο Ζ κοκ. -
Να λαβουμε υπ' οψιν οτι ΔΕΝ υπαρχουν λεφτα... για την χρηματοδοτηση των εργων.... η ετσι μας λενε τουλαχιστον Με αυτο το δεδομενο λοιπον ναι, δεχεσαι την διαπαργματευση να αρχισεις να εισπρατει.... και στην πορεια να κατασκευασει.... αρκει το συνολικο πακετο κοστος + κερδος να ειναι μεσα σε ανταγωνιστικα νουμερα που υπαρχουν και σε αλλες χωρες... Αυτο το τελευταιο βεβαια ειναι πολυ σχετικο και οι συζητησεις μπορει να μην τελειωσουν ποτε.... ομως γεγονος ειναι οτι και αυτα τα εργα τα χρειαζομαστε..... αρα πρεπει να δεχθουμε καποια οικονομικη προταση ωστε να κατασκευασθουν χωρις 'λεφτα' του κρατους...
Και ετσι 'ηρθαν οι τραπεζες- ιδιωτες, κ.λ.π.' -
Σήμερα έκανα ένα ταξιδάκι ως την Αράχωβα για δουλειά και επιστροφή. Ίσως να ήμουν από τους τελευταίους που πλήρωσαν τα 5.5 ευρώ προς Αράχωβα και μηδέν στην επιστροφή.
Αυτό που ξέρω είναι ότι πρακτικά ότι πλήρωνα πληρώνω και σήμερα αλλά ο δρόμος είναι πολύ καλύτερος. Ακόμα σε σχέση με το σούργελο που είχα να αντιμετωπίσω πριν από 5 χρόνια απλά πλήρωσα 1.50 ευρώ παραπάνω (από 4 ---> 5.5 ευρώ) αλλά η μέση μου δεν με πόναγε, τα αυτιά δεν βούιζαν και το αμάξι δεν πέρασε τα πάθη του Ιησού για να με πάει και να με φέρει (που σημαίνει ότι τα αμορτισέρ μου θα αντέξουν κάτι παραπάνω από το σύνηθες) και φυσικά δεν κινδύνευα ανά πάσα στιγμή να διαπραγματεύομαι με τον Άγιο Πέτρο την Είσοδο μου ή όχι στον Παράδεισο εξαιτίας της εξόδου μου από το δρόμο λόγω κάποιας κακοτεχνίας της οδού.
Η χιλιομετρική χρέωση επιτέλους θα εξαλείψει την απίστευτη αδικία του να πληρώνεις τα ίδια τόσο για 50 χιλιόμετρα ως την Χαλκίδα όσο και για 130 χιλιόμετρα. Το κόστος είναι 0.031 ευρώ το χιλιόμετρο που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικό σε σχέση με άλλες χώρες που εφαρμόζουν την πολιτική των διοδίων. Το θετικό όμως είναι ότι όντας σε ιδιώτη η οδός έχω τη δυνατότητα σε περίπτωση βλάβης δικής μου ή του οχήματος να καταφύγω στην Δικαιοσύνη και να δικαιωθώ. Κάτι που σήμερα ενάντια στο Κρατικοδίαιτο κράτος θα έπρεπε ή να ήμουν Δικηγόρος ή να ήμουν 25 χρονών (για να αντέξω τα 30 χρόνια που θα κρατούσε η υπόθεση κατά μέσο όρο). Επιπλέον καθώς μιλάμε για μονοπώλιο το κράτος θα καθορίζει και το κόστος της κίνησης στο δρόμο αυτό οπότε και προστατεύομαι (τρόπος του λέγειν) και από την αιμοδιψή διάθεση του κακού Ιδιώτη να μου πιει το αίμα με το μπουρί της σόμπας.
Το κράτος ας παίξει λοιπόν το ρόλο του ως ρυθμιστής και να πάψει εφόσον είναι ανίκανο να παίζει τον οδοποιό. Πολύ θα ήθελα τα πράγματα να ήταν κρατικά και να μου στοίχιζε λιγότερα η όλη υπόθεση αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι χρόνια ολόκληρα οι γονείς μου πλήρωναν για δρόμους που θα έπρεπε κανονικά να τους πληρώνουν για να οδηγούν αλλά τότε κανείς δεν είχε αντίρρηση να το κάνει αυτό. Μόλις ξαφνικά ακούστηκε ότι τα χρήματα θα καταλήξουν σε κάποιον Ιδιώτη χωρίς να κοιτάξουμε τη δουλειά θα κάνει αρχίσαμε τις επαναστάσεις ως νέος Τσε. Τώρα βέβαια οι Λεονταρόκοτες που φωνασκούσαν για τα διόδια στου Κορίνθου Πάτρας υπό την απειλή των Δικηγόρων εσπευσμένα οι περισσότεροι κινούνται άμεσα στην τακτοποίηση του Χρέους και στα μουλωχτά και χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες.
Τα περί προ-πληρωμής τώρα. Κύριοι είτε από τον Κρατικό Προϋπολογισμό να βγαίναν τα χρήματα είτε από την τσέπη αυτών που το χρησιμοποιούν το ένα και το αυτό είναι. Αν ο Ιδιώτης προέβαινε σε δανεισμό το κόστος αυτού θα το περνούσε αυτούσιο στο κόστος χρήσης και είναι βέβαιο ότι τα 0.031 ευρώ θα ήταν πολύ περισσότερα. Και φυσικά αυτή η αύξηση θα μετακυλιόταν εσαεί στις μελλοντικές γενεές.
ΥΓ. Λεφτά υπάρχουν αλλά όχι τόσα ώστε να γίνουν όλα αυτά που θέλουμε να γίνουν. Τα 20 δις ευρώ του Δ ΚΠΣ (ή ΕΣΠΑ) απαιτούν και 5 δις χρηματοδότηση από το Δημόσιο. Έργα που μπορούν να τραβήξουν την προσοχή ιδιώτη καλό να δίνονται σε αυτόν (με διαφανείς πάντα διαδικασίες και όχι όπως κάποιος γνωστός Μεγαλοεργολάβος πήρε κάποια έργα επέκτασης έργου με το αιτιολογικό ότι ήταν ο κατασκευαστής του κυρίου έργου) ώστε τα χρήματα να καταλήγουν και σε έργα που δεν είναι οικονομικά ανταποδοτικά με στενούς όρους αλλά είναι ανταποδοτικά δίδοντας κάποια αξία και στις κοινωνικές συνέπειες ενός έργου.
-
Μέχρι σήμερα το πήγαινε-έλα από Κηφισιά ως Μαλακάσα και πίσω ήταν 2.75 ευρώ σε διόδια.
Τώρα πόσο θα είναι? -
Αναλυτικά η χρέωση για τα ΙΧ και τα ελαφρά οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος έως 2,2 μέτρα:
Προς Λαμία
Μετωπικά Διόδια Αφιδνών 1,85 ευρώ
Πλευρικά Διόδια Καπανδριτίου 1,05 ευρώ
Πλευρικά Διόδια Μαλακάσας 0,80 ευρώ
Πλευρικά Διόδια Οινοφύτων 0,35 ευρώ
Πλευρικά Διόδια Θήβας 0,50 ευρώ
Μετωπικά Διόδια Θήβας 2,25 ευρώ
Μετωπικά Διόδια Τραγάνας 2,20 ευρώ
Πλευρικά Διόδια Τραγάνας 1,75 ευρώΠρος Αθήνα
Πλευρικά Διόδια Τραγάνας 1,75 ευρώ
Μετωπικά Διόδια Τραγάνας 2,20 ευρώ
Μετωπικά Διόδια Θήβας 2,25 ευρώ
Πλευρικά Διόδια Θήβας 0,50 ευρώ
Πλευρικά Διόδια Οινοφύτων 0,35 ευρώ
Πλευρικά Διόδια Μαλακάσας 0,80 ευρώ
Πλευρικά Διόδια Καπανδριτίου 1,05 ευρώ
Μετωπικά Διόδια Αφιδνών 1,85 ευρώ -
Χρήστο Δήμου σου φαίνεται λογικό το ποσό των 3,1 λεπτών ανά χιλιόμετρο. Εμένα όχι, τη στιγμή που για καύσιμα δίνω περίπου 8 λεπτά/ χλμ. Οι δρόμοι που (ακόμα) έχουμε δεν αξίζουν ούτε αυτά τα (λίγα κατά τη γνώμη σου) χρήματα. Κάνω συχνά εδώ και πολλά χρόνια τη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα όπου το κόστος είναι υψηλότερο από 3,1 λεπτά/χλμ η δε πρόοδος του οδικού δικτύου υπολείπεται σαφώς της ανόδου στο αντίτιμο των διοδίων. Αυτά χωρίς να υπολογίσουμε τις επερχόμενες αυξήσεις και τους νέους σταθμούς...
-
Θυμάμαι ότι σε Ιταλία και Γαλλία παλιά, τώρα δεν ξέρω τι παίζει, τα διόδια σου ερχόντουσαν όσο περίπου και η βενζίνη! Για συγκρίσεις επί των προσφερόμενων υπηρεσιών και δρόμων δεν χρειάζεται να σχολιάσω αλλά προσωπικά προτιμώ να μείνουν οι δρόμοι ως είναι (αλλά να συντηρούνται) παρά να φτάσουν τα διόδια πχ Θεσσαλονίκη-Αθήνα από 16,2 (τόσα ήτανε πριν λίγες μέρες ή όσα γίνανε), σε πχ 40!!
Δεν φοβάμαι όμως, καθόλου δεν ανησυχώ, δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο όσο οι μεταφορές γίνονται μέσω οδικού δικτύου και όχι με τα τραίνα... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Θυμάμαι ότι σε Ιταλία και Γαλλία παλιά, τώρα δεν ξέρω τι παίζει, τα διόδια σου ερχόντουσαν όσο περίπου και η βενζίνη! Για συγκρίσεις επί των προσφερόμενων υπηρεσιών και δρόμων δεν χρειάζεται να σχολιάσω αλλά προσωπικά προτιμώ να μείνουν οι δρόμοι ως είναι (αλλά να συντηρούνται) παρά να φτάσουν τα διόδια πχ Θεσσαλονίκη-Αθήνα από 16,2 (τόσα ήτανε πριν λίγες μέρες ή όσα γίνανε), σε πχ 40!!
Δεν φοβάμαι όμως, καθόλου δεν ανησυχώ, δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο όσο οι μεταφορές γίνονται μέσω οδικού δικτύου και όχι με τα τραίνα...Επικροτω 1000% αυτα που λες καθως και το προηγουμενο ποστ σου... το 80 στην ιταλια ηταν το κοστος ανα χλμ οσο και της βενζινης.... θυμαμαι να κανω τοτε τους υπολογισμους και να γελαω με την γυναικα μου για το ποσο ακριβα πληρωναν τοτε οι ιταλοι τα διοδια....
Χρήστο Δήμου σου φαίνεται λογικό το ποσό των 3,1 λεπτών ανά χιλιόμετρο. Εμένα όχι, τη στιγμή που για καύσιμα δίνω περίπου 8 λεπτά/ χλμ. Οι δρόμοι που (ακόμα) έχουμε δεν αξίζουν ούτε αυτά τα (λίγα κατά τη γνώμη σου) χρήματα. Κάνω συχνά εδώ και πολλά χρόνια τη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα όπου το κόστος είναι υψηλότερο από 3,1 λεπτά/χλμ η δε πρόοδος του οδικού δικτύου υπολείπεται σαφώς της ανόδου στο αντίτιμο των διοδίων. Αυτά χωρίς να υπολογίσουμε τις επερχόμενες αυξήσεις και τους νέους σταθμούς...
Ε οχι οτι η προοδος του δικτυου εχει μεινει πισω.... στον Αθηνα Θεσσαλονικη... Τελεια ισως δεν ειναι αλλα καμια σχεση με την εποχη του 2000....
Αυξηση διοδίων (ξανά!)