-
Porsche boxter S αυτοματη (2003) χανει παντου (σε επιταγχυνσεις εν κινηση) απο octavia 5 RS με προγραμμα/φιλτρο/downpipe/Intercooler....πλεον με S3 setup το εν λογω RS μαζευει και Μ3 Ε46.......
Για να συνοψισω...εγω το RS μαμα το περναγα για πλακα-την συγκεκριμενη porsche με το ζορι αλλα με μαζευε και μου εριχνε ξυλο μετα τα 180-200-το 1.4 με τα 160 ειναι πιο αργο απο το 2.0 TFSi=oυτε για αστειο....ΥΓ: Η porsche ηξερε οτι κανανε κοντρα?
-
volvozeus εχω την εντυπωση οτι την απορια σου την συμμεριζονται κ αλλοι..
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
α,μονο το σιροκο ηταν?οκ.ζητω συγνωμη τοτε..νομιζα ηταν κ τα γκολφ 5,6..τεσπα,ειμαστε κ εκτος θεματος!δεν ξερω αν το ιδιο ισχυει και για το golf 160 , αλλα μη θεωρουμε λανθασμενα οτι τα vag δινουν τροχο οσα λενε..και βεβαια δινουν πιο κατω , απλα σε σχεση με παρα μα παρα πολλα αυτοκινητα εχουν μικροτερες απωλειες και ετσι βγηκε ο μυθος οτι δινουν πιο πολλα απο οσα λενε..
και αυτο που εχω δει εγω ειναι οτι μεγαλες απωλειες εχουν κυριως τα ατμοσφαιρικα (πασχουν και απο ροπη οποτε αστα να πανε, και τα αλογα που δινουν τα δινουν για πολυ λιγο), καποια αυτοκινητα οπως slk 163, cooper s δινουν τροχο οσα περιπου λενε και στο στροφαλο και επισης καμια φορα παιζει ρολο και η μεταδοση..πχ το impreza sti δεν μου ριχνει και τοσα πολλα αλογα στο τροχο (σε σχεση με αυτα που ανακοινωνονται) γιατι η 4κινηση μου ειχει πιο μικρες απωλειες σε σχεση με ενα torsen
για παραδειγμα το ατμοσφαιρικο rs4 χανει πολλα απο τα 420 αλογα του
edit το cooper s οταν ξαναμετρηθηκε βρεθηκε στα 160 δηλαδη 10+ αλογα κατω απο την πρωτη φορα
-
δεν μπορω να γνωριζω αν επιρρεαζει τις απωλειες,η μεθοδος παραγωγης ιπποδυναμης-ροπης..αυτο που γνωριζα ηταν οτι παραγων που εππηρεαζει τις απωλειες ειναι ξεκαθαρα ο τροπος μεταδωσης της δυναμης στους τροχους..δηλαδη κατα μεσο ορο ενα εμπροσθοκινητο θα εχει λιγοτερες απωλειες απο ενα οπισθοκινητο κ αυτο με τη σειρα του απο ενα τετρακινητο..
αυτο με τους ατμοσφαιρικους κινητηρες που εχουν μεγαλυτερες απωλειες εναντι των υπερσυμπιεσμενων πρωτη φορα το ακουω,αλλα δεν μπορω να διαφωνισω καθοτι δεν ειμαι μηχανικος.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
δεν μπορω να γνωριζω αν επιρρεαζει τις απωλειες,η μεθοδος παραγωγης ιπποδυναμης-ροπης..αυτο που γνωριζα ηταν οτι παραγων που εππηρεαζει τις απωλειες ειναι ξεκαθαρα ο τροπος μεταδωσης της δυναμης στους τροχους..δηλαδη κατα μεσο ορο ενα εμπροσθοκινητο θα εχει λιγοτερες απωλειες απο ενα οπισθοκινητο κ αυτο με τη σειρα του απο ενα τετρακινητο..
αυτο με τους ατμοσφαιρικους κινητηρες που εχουν μεγαλυτερες απωλειες εναντι των υπερσυμπιεσμενων πρωτη φορα το ακουω,αλλα δεν μπορω να διαφωνισω καθοτι δεν ειμαι μηχανικος..απο απλες παρατηρησεις το λεω , ουτε εγω ειμαι μηχανικος και φυσικα δεν ειναι και κανονας..
αυτο που ισχυει σιγουρα παντως ειναι οτι το τουρμπατο συνηθως θα εχει ροπη 'τραπεζι' ετσι θα δινει για πιο πολλες στροφες πιο πολλα αλογα σε σχεση με ενα ατμοσφαιρικο που και πιο μικρη ροπη θα εχει και θα τη δινει πιο 'αναρχα' ειδικα στα μικρα κυβικα
-
-
Μία ερώτηση προς τον Γρηγόρη. Το DSG7 τελικά πως σου φάνηκε; Δοκίμασες γρήγορη εκκίνηση από στάση; Η απόκριση στα paddles άμεση; Υπήρχε περίπτωση που δεν υπάκουσε σε εντολή; Όπως καταλαβαίνεςι για το Scirroco με ενδιαφέρει αλλά το ίδιο κιβώτιο είναι.
-
το 7αρι εμενα παντως μου φανηκε πιο φλωρικο απο το 6αρι (ξεχναμε οτι τα 2 κιβωτια τα οδηγησα σε σημαντικα διαφορετικης ιπποδυναμης αυτοκινητα)
στο D δηλαδη το 7αρι προσπαθουσε να κανει οικονομια και το 6αρι λειτουργουσε αναλογα με το πώς παταγες το γκαζι.
βεβαια να τονισω οτι το 7αρι που οδηγησα ηταν μολις απο στρωσιμο , συνεπως ειχε 'εκπαιδευτει' στην οικονομικη οδηγηση, ενω το 6αρι ηταν απο test drive και ειχε πατηθει αρκετα..στο sport και τα 2 πολυ καλα , με το 6αρι να σε κραταει πιο πολυ στον κοφτη σε σημειο που αν δεν αλλαζες εσυ με τα αυτακια καθυστερουσες
το 7αρι στο sport (δεν ειχε αυτακια αυτο που δοκιμασα) στον κοφτη αλλαζε ταχυτατα μονο του..
με λιγα λογια ενω μου εσπασε τα νευρα στο D στο S με αφησε απολυτα ικανοποιημενοδεν εμενε ομως στον κοφτη και θα ηθελα να μου πει καποιος που ξερει αν παιζει ρολο το οτι δεν ειχε αυτακια
οι αλλαγες παντως ταχυτατες και στα 2 ειδικα στα ανεβασματα
-
Ευχαριστώ Γιώργο. Δεν ήξερα ότι είχες οδηγήσει και το 6άρι και το 7άρι. Σε τί αυτοκίνητο ήταν το μεν και σε τί το δε;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ευχαριστώ Γιώργο. Δεν ήξερα ότι είχες οδηγήσει και το 6άρι και το 7άρι. Σε τί αυτοκίνητο ήταν το μεν και σε τί το δε;leon fr και golf 122
ειχαν τρελη διαφορα σε δυναμη, αλλα προσπαθω να σου περιγραψω τι μου εμεινε απο τα κιβωτια..παντως το 2λιτρο μοτερ με το 6αρι ειναι τελειος συνδυασμος, ομαλοτατος και δυνατος παντου
μαλιστα μου αρεσε πιο πολυ στο D που δε χρειαζοταν να κανω τιποτα -
Το 7άρι είναι ξηρού τύπου και το 6άρι υγρού τύπου.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ευχαριστώ Γιώργο. Δεν ήξερα ότι είχες οδηγήσει και το 6άρι και το 7άρι. Σε τί αυτοκίνητο ήταν το μεν και σε τί το δε;
leon fr και golf 122
ειχαν τρελη διαφορα σε δυναμη, αλλα προσπαθω να σου περιγραψω τι μου εμεινε απο τα κιβωτια..παντως το 2λιτρο μοτερ με το 6αρι ειναι τελειος συνδυασμος, ομαλοτατος και δυνατος παντου
Εγώ το ξέρω. Στον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών πες τα που έχει ένα θεματάκι με τα 2000 κυβικά και άνω.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μία ερώτηση προς τον Γρηγόρη. Το DSG7 τελικά πως σου φάνηκε; Δοκίμασες γρήγορη εκκίνηση από στάση; Η απόκριση στα paddles άμεση; Υπήρχε περίπτωση που δεν υπάκουσε σε εντολή; Όπως καταλαβαίνεςι για το Scirroco με ενδιαφέρει αλλά το ίδιο κιβώτιο είναι.Αλεξανδρε, δεν μπορεις να φανταστεις...
Δεν εκανα εκκινηση, δυστυχως. Το ξεχασα. Επαθα τετοιο σοκ με συνδυασμο γκαζιων-κιβωτιου, που αυτο να σου που την αληθεια δεν θα με ενδιεφερε καθολου.
Παρολα αυτα, ενας φιλος κατοχος DSG7 σε rocco 160, μου ειπε το μυστικο για να κανεις γρηγορη εκκινηση, εστω και αν δεν υπαρχει λειτουργια launch control, η ελλειψη του οποιου βεβαια δικαιολογει ουσιαστικα το μετριο 8,3sec για το 0-100km/h που μετρησαν στους 4τροχους, γραφοντας ξεκαθαρα στο αρθρο οτι εξαιτιας αυτου χανεται γυρω στο 1sec...
Για να σου δωσω μια πιο πληρη εντυπωση, απλα θα σου αναφερω, οτι σε καθε κατεβασμα σχεσης (στο χειροκινητο mode, αλλα και στο s mode με αλλαγη απο τα paddles), ανεβαιναν
αρκετα υψηλα οι στροφες του κινητηρα, θυμιζοντας καθαροαιμο αγωνιστικο σειριακο κιβωτιο!!!
Οι αλλαγες επισης, τουλαχιστον με τις ρυθμισεις που εχει το cupra (στο fr πχ λενε οτι
ολα ειναι ενα κλικ πιο ηπια ακομα και στα ηλεκτρονικα) ειναι πολυ γρηγορες.
Πρεπει να σου πω οτι προβληματιζομαι αρκετα, για το ποιο θα ειναι τελικα το ιδανικο
κιβωτιο για χρηση πανω στο rocco 160, συμφωνα με τις ορεξεις-γουστα-αναγκες που θα εχω... -
για να δουμε τωρα που ερχονται εκλογες... αν και το τελος ταξινομησης κανει τη ζημια εκει δινεις τα χιλιαρικα μαζεμενα
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Παρολα αυτα, ενας φιλος κατοχος DSG7 σε rocco 160, μου ειπε το μυστικο για να κανεις γρηγορη εκκινηση, εστω και αν δεν υπαρχει λειτουργια launch control
χειροφρενακι?
-
Σε ευχαριστώ κι εσενά Γρηγόρη. Η απορία του Γιώργου είναι εύλογη... Χειρόφρενο λοιπόν;
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Παρολα αυτα, ενας φιλος κατοχος DSG7 σε rocco 160, μου ειπε το μυστικο για να κανεις γρηγορη εκκινηση, εστω και αν δεν υπαρχει λειτουργια launch control
χειροφρενακι?
-
Nταξ....ανακαλυψατε τον τροχο
Για την ιστορια βασικα....σε αυτοματο δεν καταλαβαινω γιατι να χρησιμοποιησει καποιος το χειροφρενο
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Nταξ....ανακαλυψατε τον τροχοΓια την ιστορια βασικα....σε αυτοματο δεν καταλαβαινω γιατι να χρησιμοποιησει καποιος το χειροφρενο
δεν κερδιζεις και παρα πολλα ειναι η αληθεια (το εχουμε τεσταρει σε κοντρες με αλλο αυτοματο), αν δεν εχεις launch control δεν τη παλευεις σε εκκινησεις
-
Παντως σε αλλο περιοδικο που η εκκινηση του Cupra εγινε στο αυτοματο
S mode, εκανε ενα καλυτερο 7,9sec για τα 0-100km/h σε σχεση με το 8,3sec που
εκαναν οι 4τροχοι με το χειροκινητο mode αντιστοιχα...(οι οποιοι ξεκαθαρισαν βεβαια οτι λογω ελλειψης launch control 'χαθηκε 'περιπου ενα ολοκληρο δευτερολεπτο...).
Tο μεγαλο κερδος βεβαια ειναι οι ρεπριζ στο Cupra. Εκει δεν πιανεται με τιποτα απο τον
ανταγωνισμο.
Νέο Seat Ibiza Cupra