-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μικρή σημασία έχει τι πιστεύεις εσύ και όποιος άλλος συμφωνεί μαζί σου και διαφωνεί μαζί μου.
Την απάντηση σου μπορείς να την βρεις στις τεχνικές που προσφέρει ένα GPA SS που επιτυγχάνει 187 ίππους, σε μια Mito QV που κάνει χρήση του MA και αποδίδει 170 ίππους. Αυτά ούτε σκαλοπάτια κάνουν ούτε τίποτα. Και μάλιστα αυτό για την κατανάλωση είναι παπάρια μέντολες....Τα T-jet/TB είναι πιο οικονομικά σε καύσιμο από τα αντίστοιχα TSI, καλά με το 1.4TB MA απέχουν έτη φωτός....
Σε παραπέμπω στις μετρήσεις δοκιμής των 4Τ του τρέχοντος μήνα:
Κατανάλωση συκριτικού δοκιμής στην διαδρομή που έγινε μεταξύ Cupra180, Abarth SS180
Το Cupra σημείωσε μέση 14.9λτ/100χλμ και το SS 14.4λτ/100χλμ....
Μιισό λίτρο λιγότερο ο 1.4Τ-jet.Και για τα Mito, FR, Rallye
13.1lt/100km, 13.3lt/100km και 14lt/100km αντίστοιχα....Θέλεις και την μέση κατανάλωση του τεστ???? Πάρε και αυτήν
SS: 12.4lt/100km
Cupra: 12.7lt/100km
FR: 11.9lt/100km
Mito: 11.3lt/100km
Rallye: 12lt/100kmΒλέπεις ότι εκτός από τα πιο δυνατά μοτέρ είναι και τα πιο οικονομικά σε αντίστοιχες εκδόσεις????
Και όλα αυτά δίχως ακόμη να έχουν έρθει Ελλάδα οι νέοι ΜultiAir....
Δυστυχώς φίλε Νέε αυτή είναι η πραγματικότητα μη διαστρεβλωμένη.....Δεν σου μιλάω για απόλυτα νούμερα και καταναλώσεις δοκιμής περιοδικού με τέρμα γκάζι όμως. Λέω ότι με 1000 στροφές 5η ταχύτητα και γκάζι το TSI επιταχύνει άνετα ενώ το Abarth SS δεν νομίζω. Αυτό γιατί ο twincharger φτιάχτηκε αρχικά για οικογενειακό αμάξι που θα έχει ροπή παντού και όχι για μικρό GTI που θα πηγαίνει τον πωπό του απ τις 3000 και πάνω και χαμηλά θα είναι ψόφιο.
Δεν έχω οδηγήσει SS δυστυχώς για να διαπιστώσω αν όντως έχει ροπή κάτω απ τις 2000.
Όσο για την κατανάλωση, επειδή τα περιοδικά έχω μάθει να τα ακούω λίγο βερεσέ πρέπει να σου πω ότι και ξέρω προσωπικά άνθρωπο με Bravo 150 και το έχω οδηγήσει ο ίδιος μια ολόκληρη μέρα το αμάξι και σε κανονική χρήση καίει 1 λίτρο περισσότερο απ το δικό μου.
Ας πιστέυει ο καθένας ό,τι θέλει, εγώ δεν έχω τίποτα να κερδίσω ή να χάσω
Η Peugeot για να πετύχει ομοιογενή απόδοση χρησιμοποίησε twin scroll, η VW έβαλε κομπρέσσορα. Με σκέτη τουρμπίνα δεν βγάζεις 170+ άλογα με μέγιστη ροπή απ τις 1500 πάντως.
Η Fiat για να το καταφέρει από ότι καταλαβαίνω εισάγει το multiair. Μαγκιά τηςoxi re neos το ρωτησα το παιδι και λεει ετσι του ειπε ο πωλητης ...ηταν κομπρεσορας -τουρμπο.....
μηπως κανεις λαθος?????Εκτός και οι μηχανικοί της Seat έκλεψαν κρυφά μοτέρ twincharger από το Wolfsburg και το φόρεσαν σε Leon για να το δώσουν στον έλληνα πωλητή, όχι δεν κάνω λάθος
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Οχι το λεον δεν εχει ΤWINcharger....το μονο σεατ που εχει twin ειναι το νεο Κουπρα.
σιγουρα ρε παιδες>/?
τοσο βλαμενος ηταν ο πωλητης?
πωλητες σ λεει μεταΕννοειται οτι ειναι βλαμμενοι!!!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
παιδια παντως και κατα γενικη ομολογια και οι κινητηρες της VAG ειναι κορυφαιοι και σε αξιπιστια και σε αποδοση και σε καταναλωση...
Ο twincharger είναι τεχνολογικά ξεπερασμένος κινητήρας όπως και να το κάνουμε, κάποιος που ξέρει από μηχανολογία μπορεί να καταλάβει το γιατί.
Πρακτικά η χρήση κομπρέσορα είναι ανόητη για να πετύχεις ειδική ισχύ 114 ίππων(128 στην περίπτωση του Ibiza Cupra) γιατί το ίδιο μπορείς να επιτύχεις μόνο με μια τουρμπίνα. Η διπλή υπερτροφοδότηση είναι χρήσιμη για να πετύχεις ιπποδυνάμεις λόγου χάρη άνω των 200 ίππων από 1.4 λίτρα. Στην περίπτωση της WV και στις διάφορες εκδόσεις του twincharger ο κομπρέσορας είναι άχρηστος, προσθέτει βάρος άνω των 50 κιλών το λιγότερο(αρκεί να δεις πόσο ζυγίζει ένα Golf6 122 και ένα Golf 6 160, ένα PEOS 122 και ένα PEOS 160), είναι πολύπλοκος χωρίς λόγο και αυτό μειώνει την αξιοπιστία, και αυξάνει το κόστος μηχανικής παραγωγής-πώλησης-συντήρησης......Αυτά είναι στοιχειώδη πράγματα και λίγο με απασχολεί ποιός θα συμφωνήσει μαζί μου ή όχι....
Η διπλή υπερτροφοδότηση με κομπρέσορα και τούρμπο είναι ξεπερασμένη.
Αυτή που δεν είναι ξεπερασμένη είναι η διπλή σειριακή υπρτροφοδότηση με τουρμπίνες.
Αλλά και αυτές είναι πολύπλοκες με αυξημένο κόστος και είναι χρήσιμες μόνο για ιπποδυνάμεις άνω των 140ίππων/λίτρο στα βενζινοκίνητα και για 100ίππους/λίτρο στα diesel.
Ακόμα και ο βραβευμένος, τρομάρα τους , τρίλιτρος 35ι της BMW είχε διπλή σειριακή υπερτροφοδότηση για να πετύχει μόνο 102 ίππους ανά λίτρο
Το κατάλαβαν ότι είναι λάθος και πλέον είναι μονοτούρμπινος....και να επρόκειτο για V6 να δεχθώ την διπλή υπερτροφοδότηση, αλλά και σε straight six καταντάει κοτσάνα....έλεοςΛες την μια οψη του νομισματος...Οντως ειναι τεχνολογικα ξεπερασμενος κατα μια και μοναδικη εννοια: αυτη που ειχε και η Lancia S4 οταν πρωτοβγηκε, αναζητωντας
πολυ δυναμη απο χαμηλα κατι που στην εποχη, δεν γινοταν με τιποτα σε τερατακια
400+ ιππων με turbo, με την τεχνολογια της εποχης.
Εδω εχουμε εντελως διαφορετικο ΚΥΡΙΑΡΧΟ λογο για την υπαρξη του κομπρεσσορα...
Αφενος ειναι σε ενα βαθμο για να καλυψει το κενο χαμηλα, ειδικα οταν θελει
να πετυχει υψηλη αποδοση χρησιμοποιωντας μεγαλη αναλογικα τουρμπινα για τον κυβισμο,
αφετερου ομως, και το κυριοτερο, -κατι που οι περισσοτεροι ειτε αδυνατουν να καταλαβουν, ειτε ξεχνουν λογω ανεβασμενης αποδοσης- οτι προκειται για τον πιο οικονομικο σε καταναλωση και 'καθαρο' κινητηρα σε αυτη την κατηγορια και ιπποδυναμη.
Το οτι στην χωρα μας λογω φορολογικου συστηματος, εχει γινει διασημος με την ιπποδυναμη που εχει σε προσιτο κοστος, δεν σημαινει οτι κυρια προτεραιοτητα του ειναι τα 'ξερα γκαζια' οπως νομιζουν πολλοι. Για αυτο υπαρχουν οι 2λιτροι και οι πιο ραφιναρισμενοι 1,800αρηδες της VAG στα αμεσως επομενα κυβικα.
Μου αρεσει πολυ το μοτερ του SS με τα 180, επαθα πλακα και δεν το εκρυψα, ειναι αλλη
ομως η φιλοσοφια του και η προσεγγιση του συμφωνα και με το αυτοκινητο για το οποιο προοριζεται.
Ειναι old school turbo με συγχρονες ρυθμισεις, αλλα σε αποτελεσματικοτητα, καταναλωση και ρυπους ο Twincharger ειναι πολυ ανωτερος και αυτη την χρυση τομη ισως την φτασει ο multiair με τα 170 αλογα.
Μεχρι να ερθει ο multiair και εδω, και να δοκιμαστει σε παρομοιου βαρους αυτοκινητα σε σχεση με τον twincharger, για την επιτευξη ξεκαθαρων συμπερασματων ως προς τον συνδυασμο ελαστικοτητας-γραμμικοτητας-δυναμης-καταναλωσης-ρυπων, ο twin, για αυτο που εχει κληθει να χρησιμοποιηθει ειναι ο leader της αγορας... -
Ρε Γρηγόρη την παλεύεις? Τι είναι αυτά που μου λες βραδιάτικα σε παρακαλώ?
Δεν είδες τι γράφω πιο πάνω, και με αναφορές? Απάντησεις με πρακτικά και όχι ρητορικό κείμενο....
Το αναφέρω ξανά λοιπόν για όσους δεν έγινε κατανοητό....
Η ΔΙΠΛΗ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΩΝΟ T-jet και γραμμικός είναι και οικονομικός είναι.
Για την επίτευξη 150-200 ίππους από 1.4 λίτρα είναι άχρηστη η διπλή υπερτροφοδότηση, διότι τέτοιες ιπποδυνάμεις επιτυγχάνονται εύκολα από μονοτούρμπινα, πετυχαίνεις γραμμικότητα με τουρμπίνα διπλής εισόδου, και εξαφανίζεις το lag με την υψηλή σχέση συμπίεσης και direct injection για το καύσιμο...απλά και ωραία....για όποιον έχει στοιχειώδης γνώσεις -
Ε μα... διάβασε ρε Γρηγόρη την αναφορά απ το περιοδικό και σταμάτα να γράφεις με βάση τις εμπειρίες σου
Έγινα εγκάθετος γμτ
-
Όταν σταματούν τα επιχειρήματα ξεκινάει η ειρωνία...είναι χαρακτηριστικό της σημερινής νεολαίας....
τουλάχιστον κάποιοι θα υπάρχουν που θα με διαβάζουν και θα μαθαίνουν 5 πραγματάκια....όχι για να τα λένε παραέξω...για την πάρτη τους και μόνο -
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες αλλά δεν γινόταν να κρατηθώ είναι σαν το σουβλάκι τη Μεγάλη Βδομάδα, ο πειρασμός ήταν τεράστιος
Θα αυτομαστιγωθώ για να εξαγνίσω την εγκαθετίλα. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Όταν σταματούν τα επιχειρήματα ξεκινάει η ειρωνία...είναι χαρακτηριστικό της σημερινής νεολαίας....
τουλάχιστον κάποιοι θα υπάρχουν που θα με διαβάζουν και θα μαθαίνουν 5 πραγματάκια....όχι για να τα λένε παραέξω...για την πάρτη τους και μόνοΟτι θα μαθαινουν, θα μαθαινουν ( ) Το κακο ομως ειναι οτι θα μαθαινουν λαθος πραγματα...
Μου αρεσει παντως που πιστευεις οτι εχεις ακομα φανατικους οπαδους οι
οποιοι ενστερνιζονται απολυτως, και με κλειστα ματια αυτα που λες. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες αλλά δεν γινόταν να κρατηθώ είναι σαν το σουβλάκι τη Μεγάλη Βδομάδα, ο πειρασμός ήταν τεράστιος
Θα αυτομαστιγωθώ για να εξαγνίσω την εγκαθετίλα. -
ελα ρε σεις χαλαρωστε.... ρε Giuseppe Busso ναι εχεις τις γνωσεις και ναι μαθαινουμε αλλα αν καποιος εχει αλλη γνωμη το λεει τονιζοντας την υποκειμενικοτητα των λογων του...
θυμαμαι ελεγες για το τιμονι της mito ...
συμφωνω ειναι εξαιρςτικο αυτοκινητο...**φυσικα θα το αγοραζα **
αλλα συμφωνα με τις οποιες δικες μου οδηγικες εμπειριες και με τα αυτοκινητα που τις απεκτησα δεν ειχε αισθηση....ναι ειναι αμεσο ναι ειναι ξεκουραστο αλλα ψευτικο και ανιωθο....αυτο ενιωσα, αυτο λεω.( οχι μονο εγω)
ακομα και να αναλυσεις την λειτουργεια της κρεμαγιερας η οτι αλλο θες εγω αυτο ενιωσα αυτο θα λεω....
διοτι το συγκρινα με αλλα τιμονια που οδηγησα ...
αυτη ειναι η ιστορια
μην χαλαμε καρδιες και ας παραθετουμε αποψεις χωρις καυγαδες και ειρωνιες. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ο T-jet και γραμμικός είναι και οικονομικός είναι.
Για την επίτευξη 150-200 ίππους από 1.4 λίτρα είναι άχρηστη η διπλή υπερτροφοδότηση, διότι τέτοιες ιπποδυνάμεις επιτυγχάνονται εύκολα από μονοτούρμπινα, πετυχαίνεις γραμμικότητα με τουρμπίνα διπλής εισόδου, και εξαφανίζεις το lag με την υψηλή σχέση συμπίεσης και direct injection για το καύσιμο...απλά και ωραία....για όποιον έχει στοιχειώδης γνώσειςΠαντως διαβαζοντας και τις 2 αποψεις και εχοντας οδηγησει ολες τις υπερτροφοδοτουμενες λυσεις της κατηγοριας... τεινω να συμφωνησω στο οτι Kompressor+Turbo ειναι οντως overkill σε αυτη την κατηγορια των αλογατων... οταν την ιδια στιγμη βρισκεις παραδειγματα μονοτουρμπινα που δουλεουν εξισου καλα (η και καλυτερα), στρωτα και αποδοτικα! TCE, TJET, PUG 1.6T... just to name a few!
@ Neos: αυτο με τις καταναλωσεις των tjet ειναι μιση αλήθεια! Θα εξεταζεις επισης τι βαρος σερνουνε και ποια ειναι η απόδοση τους. Ναι μεν το Bravo 150 μπορει να καιει και κανα λιτρο παραπανω, αλλα ξυριζει κιολας σε σχεση με αλλα αντιστοιχα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
@ Neos: αυτο με τις καταναλωσεις των tjet ειναι μιση αλήθεια! Θα εξεταζεις επισης τι βαρος σερνουνε και ποια ειναι η απόδοση τους. Ναι μεν το Bravo 150 μπορει να καιει και κανα λιτρο παραπανω, αλλα ξυριζει κιολας σε σχεση με αλλα αντιστοιχα...
Θα συμφωνούσα σε αυτό απόλυτα, αν δεν είχα τσεκάρει ιδίοις όμμασι ότι τα ίδια με το Bravo 150 καίει το Golf GT 170 που είναι σαφώς πιο γρήγορο (Σε καθημερινή χρήση λέω πάντα και όχι δοκιμή περιοδικού).
Με όλα όσα έγραψα πριν δεν νομίζω πάντως να άφησα πουθενά να υπονοηθεί ότι δεν είναι δυνατά μοτέρ τα T-Jet. Μόνο ότι, κατά την προσωπική μου άποψη, δεν είναι το ίδιο γραμμικά και οικονομικά με τον ανταγωνισμό. Γι αυτό και χρήζουν της βελτίωσης που θα επέλθει με το multiair σύντομα.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Για την επίτευξη 150-200 ίππους από 1.4 λίτρα είναι άχρηστη η διπλή υπερτροφοδότηση, διότι τέτοιες ιπποδυνάμεις επιτυγχάνονται εύκολα από μονοτούρμπινα, πετυχαίνεις γραμμικότητα με τουρμπίνα διπλής εισόδου, και εξαφανίζεις το lag με την υψηλή σχέση συμπίεσης και direct injection για το καύσιμο...απλά και ωραία....για όποιον έχει στοιχειώδης γνώσεις
υπαρχει μονοτουρμπινος κινητηρας στην αγορα που παρουσιαζει μηδενικο lag,κι εμφανιζει τη 'γραμμικοτητα' στο διαγραμμα ροπης του twin ,απο τη στιγμη που η εκαστοτε χαρτογραφηση εμπλεκει το μηχανικο υπερσυμπιεστη μεχρι(τουλαχιστον) το ευρος των σ.α.λ που αρχιζει να απεμπλεκεται ?
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Για την επίτευξη 150-200 ίππους από 1.4 λίτρα είναι άχρηστη η διπλή υπερτροφοδότηση, διότι τέτοιες ιπποδυνάμεις επιτυγχάνονται εύκολα από μονοτούρμπινα, πετυχαίνεις γραμμικότητα με τουρμπίνα διπλής εισόδου, και εξαφανίζεις το lag με την υψηλή σχέση συμπίεσης και direct injection για το καύσιμο...απλά και ωραία....για όποιον έχει στοιχειώδης γνώσεις
υπαρχει μονοτουρμπινος κινητηρας στην αγορα που παρουσιαζει μηδενικο lag,κι εμφανιζει τη 'γραμμικοτητα' στο διαγραμμα ροπης του twin ,απο τη στιγμη που η εκαστοτε χαρτογραφηση εμπλεκει το μηχανικο υπερσυμπιεστη μεχρι(τουλαχιστον) το ευρος των σ.α.λ που αρχιζει να απεμπλεκεται ?
Νομιζω η καλυτερη και κοντυνοτερη αντιστοιχη δυναμικη λειτουργιας στο ευρος που λες, πρεπει να ειναι στον κατα 200κ.εκ βεβαια μεγαλυτερο twin scroll turbo της Βmw-Psa.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ρε Γρηγόρη την παλεύεις? Τι είναι αυτά που μου λες βραδιάτικα σε παρακαλώ?
Δεν είδες τι γράφω πιο πάνω, και με αναφορές? Απάντησεις με πρακτικά και όχι ρητορικό κείμενο....
Το αναφέρω ξανά λοιπόν για όσους δεν έγινε κατανοητό....
Η ΔΙΠΛΗ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΩΝΟ T-jet και γραμμικός είναι και οικονομικός είναι.
Για την επίτευξη 150-200 ίππους από 1.4 λίτρα είναι άχρηστη η διπλή υπερτροφοδότηση, διότι τέτοιες ιπποδυνάμεις επιτυγχάνονται εύκολα από μονοτούρμπινα, πετυχαίνεις γραμμικότητα με τουρμπίνα διπλής εισόδου, και εξαφανίζεις το lag με την υψηλή σχέση συμπίεσης και direct injection για το καύσιμο...απλά και ωραία....για όποιον έχει στοιχειώδης γνώσειςΈτσι είναι.Ακόμα και οι παράμετροι ρυθμίσεων στα τσιπαρίσματα εκτός απο την πίεση που 'φυσάει' το τούρμπο αφορουν και αυτες τις πληροφορίες . Να υποθέσουμε ότι οι μηχανικοί του group vag δεν τα γνωρίζουν η μήπως διάλεξαν αυτή την μέθοδο για να ροπιάζουν χαμηλά τα μοτερ τους πράγμα αφύσικο δεδομένου το κόστος της κατασκευης!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Ρε Γρηγόρη την παλεύεις? Τι είναι αυτά που μου λες βραδιάτικα σε παρακαλώ?
Δεν είδες τι γράφω πιο πάνω, και με αναφορές? Απάντησεις με πρακτικά και όχι ρητορικό κείμενο....
Το αναφέρω ξανά λοιπόν για όσους δεν έγινε κατανοητό....
Η ΔΙΠΛΗ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΕΩΝΟ T-jet και γραμμικός είναι και οικονομικός είναι.
Για την επίτευξη 150-200 ίππους από 1.4 λίτρα είναι άχρηστη η διπλή υπερτροφοδότηση, διότι τέτοιες ιπποδυνάμεις επιτυγχάνονται εύκολα από μονοτούρμπινα, πετυχαίνεις γραμμικότητα με τουρμπίνα διπλής εισόδου, και εξαφανίζεις το lag με την υψηλή σχέση συμπίεσης και direct injection για το καύσιμο...απλά και ωραία....για όποιον έχει στοιχειώδης γνώσειςΈτσι είναι.Ακόμα και οι παράμετροι ρυθμίσεων στα τσιπαρίσματα εκτός απο την πίεση που 'φυσάει' το τούρμπο αφορουν και αυτες τις πληροφορίες .
Να υποθέσουμε ότι οι μηχανικοί του group vag δεν τα γνωρίζουν η μήπως διάλεξαν αυτή την μέθοδο για να ροπιάζουν χαμηλά τα μοτερ τους πράγμα αφύσικο δεδομένου το κόστος της κατασκευης!To εχω ξαναπει, και θα το πω και παλι! Μερικες φορες η ελλειπης πληροφορηση
(η μιση αληθεια δηλαδη ) ειναι χειροτερη και απο τα ψεματα...
Οι αριθμοι ειναι ξεκαθαροι. Οποιος καταλαβε, καταλαβε.Μεση καταναλωση:
Scirocco 160: 9,3l/100/km/h
GP SS 180: 12,4l/100km/hΕκπομπες ρυπων:
Scirocco 160: 154g.CO2/km
GP SS 180: 183g.CO2/km(πηγη: 4τροχοι Οκτωβριος, Νοεμβριος 2008, Σεπτεμβριος 2009)
-
-
Καλά εσύ δεν έβαζες μετρήσεις 4Τ στις προηγούμενες σελίδες; Τώρα είναι δράκοι;
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Καλά εσύ δεν έβαζες μετρήσεις 4Τ στις προηγούμενες σελίδες; Τώρα είναι δράκοι;Μα δες κατανάλωση που λένε για το Τσιρότο
Την ώρα που το ελαφρύτερο Κούφρα έχει σημειώσει 14 φεύγα...
Αυτά τα σήματα της WV είναι οικονομικά -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Καλά εσύ δεν έβαζες μετρήσεις 4Τ στις προηγούμενες σελίδες; Τώρα είναι δράκοι;
Μα δες κατανάλωση που λένε για το Τσιρότο
Την ώρα που το ελαφρύτερο Κούφρα έχει σημειώσει 14 φεύγα...
Αυτά τα σήματα της WV είναι οικονομικάΕγώ έχω πει εξ αρχής ότι οι καταναλώσεις περιοδικών δε μου φαίνονται ποτέ αξιόπιστες γιατί εξαρτώνται από ένα σωρό παράγοντες και στηρίζομαι σε δική μου γνώμη Με προβληματίζεις όμως που θεωρείς αξιόπιστο και παραθέτεις ένα τεστ που σε συμφέρει ενώ το άλλο του ίδιου περιοδικού το βγάζεις φίδια
Fiat Grande Punto ABARTH