-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ρε μλκ σοβαρα τωρα,αφου δε νιωθεις απο μηχανολογικα γιατι επιμενεις για τις στροφες; Απορια το εχω.. Φανταζεσαι ιστοριες που τις εχεις συνδυασει καπου καπως κι επειδη το εγραψε ο καταραμενος στη στηλη του power?
δε διαβαζω power (εσυ δειξε μου πώς ειναι εξωτερικα το bravo σου για να δουμε τι διαβαζεις )
δηλαδη θες να μου πεις οτι 6000 κοφτης ειναι κατι γ@ματο?
Αποκεκλειεται να μη δοαβαζεις power.max power ισως;
Δε θα σου πω οτι ειναι γαματο.Αν δε γνωριζεις πως εχει σχεδιαστει για να δουλευει ενας κινητηρας (otto diesel wankel δεν εχει σημασια) δεν εκφερεις αποψη για ενα χαρακτηριστικο του (σημαντικοτατο) που απλα ΝΟΜΙΖΕΙΣ οτι οσο πιο πολυ τοσο πιο καλα.. Κοινως,διαβασμα διαβασμα διαβασμα,δευτερα με τους γονεις και μετα απο συσκεψη θα αποφασισω αν θα σου δωσω αδεια.. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
To σπαστικό στα κιβώτια των Golf-οειδών είναι πως υπάρχει ένα σημείο πριν το κούμπωμα της ταχύτητας που είναι δυσανάλογα σκληρό με τη διαδρομή του λεβιέ και θέλει ζόρισμα στις γρήγορες αλλαγές. Όπως μου είχαν πει και στη VW οι μηχανικοί, είναι το σημείο εμπλοκής του συγχρονιζέ γι αυτό και το κιβώτιο δεν γρατσουνάει ποτέ, ακόμα κι αν σκαλώσει η ταχύτητα απ την απότομη αλλαγή και δεν την δεχτεί: σε 'κόβει' εκεί αλλά δεν γρατσουνάει (εκτός αν έχεις χαλασμένο συγχρονιζέ - άλλο αυτό). Είναι πάντως κάτι που χαλάει την ωραία αίσθηση του κιβωτίου κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα και όχι, δεν συνηθίζεται. Πάντα σου τη σπάει που υπάρχει και που πρέπει να σπρώξεις με περισσότερη δύναμη στο σημείο εκείνο για να μπει η ταχύτητα (κυρίως όταν αλλάζεις λίγο πιο χαλαρά, γιατί όταν αλλάζεις τελείως γρήγορα έχεις έτσι κι αλλιώς τσαμπουκά στην αλλαγή).
Η δευτέρα δε μου έχει σκαλώσει ποτέ, αλλά από 2α σε 3η έχει συμβεί.Απ την άλλη το κιβώτιο της MiTo και του Grande για τα γούστα μου είναι πολύ λαστιχένιο. Η διαδρομή του λεβιέ, πέραν του ότι είναι πιο μακριά από ότι πρέπει, έχει περίεργη αίσθηση κατά τη μετακίνηση αν και σαφές κούμπωμα στο τέλος. Καταλαβαίνεις δλδ σίγουρα πότε μπήκε η ταχύτητα αλλά μέχρι να πας το λεβιέ στο σημείο εμπλοκής της είναι σαν να τον μετακινείς προς άγνωστη κατεύθυνση.
Το κιβώτιο του Bravo που οδήγησα μου άρεσε πολύ σε αίσθηση και κούμπωμα αν και διατηρούσε τις μακριές διαδρομές.+1 Neos. Επειδή τυχαίνει να έχω ένα Ibiza και ένα bravo t-jet, το κιβώτιο της Seat (δηλ. της VW) σκαλώνει ορισμένες φορές (όχι πάντα) σε ενοχλητικό βαθμό στην επιλογή δευτέρας. Αντιθέτως του Fiat το κιβώτιό του είναι πιο σφιχτό (σαφές;) τουλάχιστον σε σχέση με του Ibiza του οποίου ο λεβιές είναι αρκετά ελαφρύς σε αίσθηση αν και ακριβής.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Άρχισες πάλι τις αρλούμπες και μόνο που αναφέρεις το παράδειγμα με αυτοκίνητο από κάποιον βελτιωτικό οίκο vs κάποιου σε εργοστασιακή κατάσταση
Βρε παπαροτρισμεγιστε,μονο για την 159 και το S του κιουση μιλησα.Δεν το γενικευσα.Λες να μην ξερω τι λεω; Με κοβεις για vasgti; Σου ειπα,φερε μου ολα τα εργοστασιακα διλιτρα της vw,του σεατ κλπ.Οσο πιο κοντα στις μαμα ρυθμισεις ομως.. Τα ξερεις κι εσυ,κατι θα χεις ακουσει δε μπορει,καθε μερα μ αυτο ασχολεισαι αλλωστε..
το οτι βγαζεις 10 αλογα λιγοτερα σε σχεση με τον vasgti δε σου λεει κατι? (δε μιλαμε καν για το νεο μοτερ του Α4 με τα 211 και τα 35 κιλα ροπης)
μεχρι τις 4500 του ριχνεις σε δυναμη, μετα πο@λος
Καπου κατι χανεις.Διλιτρο μοτερ εννοεις μαλλον..αγκουρια με κρομμυδια.Εμενα με συμφερει ομως,αγουρια με κρομμυδια λοιπον.. Καποιο διλιτρο με 211 αλογα του γκολφ εχει 28 κιλα ροπη.Δε σ ακουω.
-
ο 1.75 ειπαμε ειναι το diesel των βενζινων οπως εξηγω στο παραπανω ποστ..
οι 6000 μπηκαν γιατι πιο ψηλα ο ψοφος δε θα χε προηγουμενο
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Άρχισες πάλι τις αρλούμπες και μόνο που αναφέρεις το παράδειγμα με αυτοκίνητο από κάποιον βελτιωτικό οίκο vs κάποιου σε εργοστασιακή κατάσταση
Βρε παπαροτρισμεγιστε,μονο για την 159 και το S του κιουση μιλησα.Δεν το γενικευσα.Λες να μην ξερω τι λεω; Με κοβεις για vasgti; Σου ειπα,φερε μου ολα τα εργοστασιακα διλιτρα της vw,του σεατ κλπ.Οσο πιο κοντα στις μαμα ρυθμισεις ομως.. Τα ξερεις κι εσυ,κατι θα χεις ακουσει δε μπορει,καθε μερα μ αυτο ασχολεισαι αλλωστε..
Και πάλι είσαι άκυρος γιατί με την ίδια λογική εαν ζητήσει και ο Κιούσης τη βοήθεια της MTM θα σε αλατίζει σε όλη τη διαδρομή.
Αν θες να συγκρίνεις κινητήρες το κάνεις στην εργοστασιακή τους κατάσταση. Εαν νομίζεις πως είναι πουσαρισμένα, μαγκιά του κατασκευαστή που το κάνει και το προσφέρει με εγγύηση και όχι μέσω βελτιωτικών οίκων.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Άρχισες πάλι τις αρλούμπες και μόνο που αναφέρεις το παράδειγμα με αυτοκίνητο από κάποιον βελτιωτικό οίκο vs κάποιου σε εργοστασιακή κατάσταση
Βρε παπαροτρισμεγιστε,μονο για την 159 και το S του κιουση μιλησα.Δεν το γενικευσα.Λες να μην ξερω τι λεω; Με κοβεις για vasgti; Σου ειπα,φερε μου ολα τα εργοστασιακα διλιτρα της vw,του σεατ κλπ.Οσο πιο κοντα στις μαμα ρυθμισεις ομως.. Τα ξερεις κι εσυ,κατι θα χεις ακουσει δε μπορει,καθε μερα μ αυτο ασχολεισαι αλλωστε..
το οτι βγαζεις 10 αλογα λιγοτερα σε σχεση με τον vasgti δε σου λεει κατι? (δε μιλαμε καν για το νεο μοτερ του Α4 με τα 211 και τα 35 κιλα ροπης)
μεχρι τις 4500 του ριχνεις σε δυναμη, μετα πο@λος
Καπου κατι χανεις.Διλιτρο μοτερ εννοεις μαλλον..αγκουρια με κρομμυδια.Εμενα με συμφερει ομως,αγουρια με κρομμυδια λοιπον.. Καποιο διλιτρο με 211 αλογα του γκολφ εχει 28 κιλα ροπη.Δε σ ακουω.
ναι τοσα εχει...θελει παραπανω? εχει αποδειχτει οτι μπορει να βγαλει παραπανω
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Και πάλι είσαι άκυρος γιατί με την ίδια λογική εαν ζητήσει και ο Κιούσης τη βοήθεια της MTM θα σε αλατίζει σε όλη τη διαδρομή.Αν θες να συγκρίνεις κινητήρες το κάνεις στην εργοστασιακή τους κατάσταση. Εαν νομίζεις πως είναι πουσαρισμένα, μαγκιά του κατασκευαστή που το κάνει και το προσφέρει με εγγύηση και όχι μέσω βελτιωτικών οίκων.
Ναι που διαφωνουμε δε μου ειπες.. Για του κιουση ειπα οτι μιλησα μονο για τα δυο αμαξια και για το οποιος προλαβει να τσιπαρει.. (θεωρητικα.. )
κατεπεκταση και στο δευτερο συμφωνω.Αν και η...'εγγυηση' ειναι θεμα.. Παντου οχι μονο στην vw.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ο 1.75 ειπαμε ειναι το diesel των βενζινων οπως εξηγω στο παραπανω ποστ..οι 6000 μπηκαν γιατι πιο ψηλα ο ψοφος δε θα χε προηγουμενο
κατσε γιατι με πιανει και κοψιμο και πρεπει να καταλαβω τι ειναι πιο σημαντικο να κανω.
Τα παραπανω τα εννοεις; -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Καπου κατι χανεις.Διλιτρο μοτερ εννοεις μαλλον..αγκουρια με κρομμυδια.Εμενα με συμφερει ομως,αγουρια με κρομμυδια λοιπον.. Καποιο διλιτρο με 211 αλογα του γκολφ εχει 28 κιλα ροπη.Δε σ ακουω.
ναι τοσα εχει...θελει παραπανω? εχει αποδειχτει οτι μπορει να βγαλει παραπανω
Α.Οκ,χαιρω πολυ πασχος,ο μαμιας της γειτονιας σας. Αν θελει παραπανω; Ειπαμε,απο δευτερα με γονεις..
Και τα 250 κυβικα λιγοτερο σε λιγο καιρο θα βγαζουν 40 κιλα; SO what που λεν και στα σερβιανα το χωριο μου. -
Λεω για πουλο σιγα σιγα τα καναμε μανταρα παλι.
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
ο 1.75 ειπαμε ειναι το diesel των βενζινων οπως εξηγω στο παραπανω ποστ..
οι 6000 μπηκαν γιατι πιο ψηλα ο ψοφος δε θα χε προηγουμενο
κατσε γιατι με πιανει και κοψιμο και πρεπει να καταλαβω τι ειναι πιο σημαντικο να κανω.
Τα παραπανω τα εννοεις;ο tfsi ειναι σπορ μοτερ που αποδιδει σε μεγαλες στροφες , το αλλο ειναι ταξι για μεχρι τις 4500 καλο ειναι
επισης δεν εχει να κινησει βουβαλια σαν την 159 , για τα βουβαλια εχουμε αλλες μοτερουκλες..
και μοτερουκλες που δεν βλεπετε ουτε στον υπνο σας , οταν οι φιλοδοξιες σας σταματανε στα 3200 κεκεχεις δικιο, πρεπει να φτιαξουμε σχετικο τοπικο , οπου θα βγαζουμε ησυχοι τα απωθημενα μας
-
Μλκ ελεος εισαι τοσο τραγικα αδαης που χρειαζεσαι κι αλλο μπαν για να στρωσεις.. Μοτερουκλες,vw..κατι δε μου παει. Τελος παντων,κριμα γιατι θα μπει καμια μερα καμια γυναικουλα να διαβασει αυτα που γραφεις και θα τα παρει και στα σοβαρα..
-
Παντως σε εμενα η κοντινοτερη αντιστοιχη αισθηση που ειχα με το κιβωτιο της Mito 155
ηταν αυτη του Hyundai Getz. .
Μαλακη αισθηση, (λιγο πιο λαστιχενια βεβαια του Getz), -με μακριες επισης διαδρομες- η οποια δεν βοηθαει ομως στην αισθηση σαφηνειας που πρεπει να εχει ενα κιβωτιο
ειδικα οταν συνοδευεται απο ενα μοτερ 155ιππων.
Δεν λεω οτι ειναι μαπα (ουτε του Getz ειναι μαπα αλλωστε), απλα
δεν ειναι αυτο που περιμενεις απο μια AR, ειδικα οταν αυτη ειναι και αρκετα γρηγορη...
Πλακα, πλακα για την ιστορια, το καλυτερο ΜΑΚΡΑΝ κιβωτιο σε μικρα και φτηνα αυτοκινητα που εχω οδηγησει, ετσι για να υπαρχει ενα μετρο συγκρισης, ειναι αυτο του
προηγουμενου Ibiza (1.4/85ps που ειχαμε στην εταιρια).
Κορυφαια, σαφεστατη αισθηση τυπου 'διακοπτη', δεν περασε πολυς χρονος μεχρι
να φτασω σε σημειο να κανω με ευκολια τοσο γρηγορες αλλαγες, και να ακουγεται λες και ειναι αυτοματο-σειριακο! -
πασχο, αυτα θα πω και τελος..
τετοιο πραγμα ουτε στον υπνο σας..
τετοιο πραγμα ουτε στον υπνο σας..
συγκρινε μου τωρα εσυ τα τουρμπομπτερ των 1.8 και 2 λιτρων που τα εχουμε τοσα χρονια και εσεις τωρα βγαλατε και χαρηκατε (και δεν μπορειτε καν να ξεπερασετε )
μπορεις να χαρεις να μου συγκρινεις τον 1.75 με μοτερ του 2004 (gti V) και να δικαιολογηθεις οτι δε το ξεπερνας σε ιπποδυναμη γιατι εισαι 200 κυβικα κατω λες και αναγκασει καποιος την αλφα να μην το κανει κι αυτη διλιτρο..
αλλα ετσι βγαινει εκτος ανταγωνισμου , ή συγκρινεται με το 1.8 των 160 το οποιο ολοι ξερουμε οτι επιτηδες δεν προκειται ποτε να βγει πιο δυνατοσα χελια καταφερνετε να ξαγλιστρατε απο τις συγκρισεις
-
λιγο ακυρη η αντιπαραθεση σας..λιγο εκτος θεματος..
παντως το μονο που εχω να σχολιασω ειναι οτι για μενα το που τοποθετειται ο περιοριστης των στροφων ειναι ανευ σημασιας..αυτα περι diesel των βενζινοκινητων ειναι μαλλον απλως σχολια που σκοπο εχουν το πειραγμα κ δεν αποτελουν την πραγματικη αποψη(τουλαχιστον ετσι ελπιζω)..ποσο μαλλον απο εναν κατοχο αουντι η οποια κυριαρχει στους αγωνες με κινητηρες πετρελαιου(κ μη μου πειτε οτι το εκανε αποκλειστικα για θεμα οικονομιας,γιατι αν εχανε τοσο σε αποδοση εν συγκρισει με ενα βενζινοκινητο,τοτε θα αδιαφορουσαν για την οικονομια )..αν μου βγαζει την ιδια αποδοση 700 στροφες χαμηλοτερα,σαφως κ θα το προτιμησω(αν δεν την βγαζει,αλλαζει το θεμα)..
τωρα για την διαφορα των 700-1000-1200 στροφων μεταξυ αουντι-αλφα μου φαινεται ταιριαζει η φραση μεταξυ των τυφλων κυριαρχει ο μονοφθαλμος..οταν λοιπον η αουντι φτασει τις 9κ των χοντα(κ ταυτοχρονως πετυχει κ την αξιοπιστια τους),ας περιφανευεται για τα ορια των στροφων της αυτα καθαυτα..οποτε αφηστε κατα μερους τα ορια στροφων κ ασχοληθειτε με κατι ουσιαστικοτερο οπως το πως αποδιδουν οι εν συγκρισει κινητηρες στο φασμα στροφων που διαθετουν..κ βεβαια σε αλλο θεμα γιατι αυτο βλεπω να πηγαινει για σβησιμο.τουλαχιστον στις τελευταιες 2-3 σελιδες του..
μπορειτε να ξεκινησετε ενα νεο θεμα,οπου θα τους συγκρινετε.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
λιγο ακυρη η αντιπαραθεση σας..λιγο εκτος θεματος..
παντως το μονο που εχω να σχολιασω ειναι οτι για μενα το που τοποθετειται ο περιοριστης των στροφων ειναι ανευ σημασιας..αυτα περι diesel των βενζινοκινητων ειναι μαλλον απλως σχολια που σκοπο εχουν το πειραγμα κ δεν αποτελουν την πραγματικη αποψη(τουλαχιστον ετσι ελπιζω)..ποσο μαλλον απο εναν κατοχο αουντι η οποια κυριαρχει στους αγωνες με κινητηρες πετρελαιου(κ μη μου πειτε οτι το εκανε αποκλειστικα για θεμα οικονομιας,γιατι αν εχανε τοσο σε αποδοση εν συγκρισει με ενα βενζινοκινητο,τοτε θα αδιαφορουσαν για την οικονομια )..αν μου βγαζει την ιδια αποδοση 700 στροφες χαμηλοτερα,σαφως κ θα το προτιμησω(αν δεν την βγαζει,αλλαζει το θεμα)..
τωρα για την διαφορα των 700-100-1200 στροφων μεταξυ αουντι-αλφα μου φαινεται ταιριαζει η φραση μεταξυ των τυφλων κυριαρχει ο μονοφθαλμος..οταν λοιπον η αουντι φτασει τις 9κ των χοντα(κ ταυτοχρονως πετυχει κ την αξιοπιστια τους),ας περιφανευεται για τα ορια των στροφων της αυτα καθαυτα..οποτε αφηστε κατα μερους τα ορια στροφων κ ασχοληθειτε με κατι ουσιαστικοτερο οπως το πως αποδιδουν οι εν συγκρισει κινητηρες στο φασμα στροφων που διαθετουν..κ βεβαια σε αλλο θεμα γιατι αυτο βλεπω να πηγαινει για σβησιμο.τουλαχιστον στις τελευταιες 2-3 σελιδες του..
μπορειτε να ξεκινησετε ενα νεο θεμα,οπου θα τους συγκρινετε..οταν μιλας με το πασχο πρεπει να χρησιμοποιεις ειδικο κωδικα επικοινωνιας
θα φτιαξω τωρα θεμα..
ας γινει νεο θεμα
1.75 'diesel' vs 2.0 tfsi (aka 'υπερμοτερ' ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
λιγο ακυρη η αντιπαραθεση σας..λιγο εκτος θεματος..
παντως το μονο που εχω να σχολιασω ειναι οτι για μενα το που τοποθετειται ο περιοριστης των στροφων ειναι ανευ σημασιας..αυτα περι diesel των βενζινοκινητων ειναι μαλλον απλως σχολια που σκοπο εχουν το πειραγμα κ δεν αποτελουν την πραγματικη αποψη(τουλαχιστον ετσι ελπιζω)..ποσο μαλλον απο εναν κατοχο αουντι η οποια κυριαρχει στους αγωνες με κινητηρες πετρελαιου(κ μη μου πειτε οτι το εκανε αποκλειστικα για θεμα οικονομιας,γιατι αν εχανε τοσο σε αποδοση εν συγκρισει με ενα βενζινοκινητο,τοτε θα αδιαφορουσαν για την οικονομια )..αν μου βγαζει την ιδια αποδοση 700 στροφες χαμηλοτερα,σαφως κ θα το προτιμησω(αν δεν την βγαζει,αλλαζει το θεμα)..
τωρα για την διαφορα των 700-100-1200 στροφων μεταξυ αουντι-αλφα μου φαινεται ταιριαζει η φραση μεταξυ των τυφλων κυριαρχει ο μονοφθαλμος..οταν λοιπον η αουντι φτασει τις 9κ των χοντα(κ ταυτοχρονως πετυχει κ την αξιοπιστια τους),ας περιφανευεται για τα ορια των στροφων της αυτα καθαυτα..οποτε αφηστε κατα μερους τα ορια στροφων κ ασχοληθειτε με κατι ουσιαστικοτερο οπως το πως αποδιδουν οι εν συγκρισει κινητηρες στο φασμα στροφων που διαθετουν..κ βεβαια σε αλλο θεμα γιατι αυτο βλεπω να πηγαινει για σβησιμο.τουλαχιστον στις τελευταιες 2-3 σελιδες του..
μπορειτε να ξεκινησετε ενα νεο θεμα,οπου θα τους συγκρινετε..οταν μιλας με το πασχο πρεπει να χρησιμοποιεις ειδικο κωδικα επικοινωνιας
θα φτιαξω τωρα θεμα..
ας γινει νεο θεμα
1.75 'diesel' vs 2.0 tfsi (aka 'υπερμοτερ' )αν δεν κατανοείς κάτι , μην το κοροιδεύεις...
σε άρθρο των 4τροχών (στο δυναμόμετρο) ο μηχανικός ανέφερε οτι ο 1750 είναι το πιο καλορυθμισμένο μοτέρ που έχει δεί... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Η mito φοράει το Μ20 και η 159 ΤΒΙ το Μ32 είναι ίδια αλλά διαφέρουν στην αντοχή της ροπής.
MiTo 155CV Τjet και MiTo 120CV Mjet έχουν και αυτές το Μ32.
Στο test του quattrobanane η 135CV mair 'πέρασε' τις εξετάσεις.
-Πάει πιο γρήγορα από την 120CV
-Δεν έχει lag
-Kαταναλώνει τουλάχιστον 10% λιγότερο από την 120CV (7km/l συνδυασμένης κίνησης έναντι 8+km/l της 120CV.....με τις επιμέρους αποδόσεις να έχουν ως εξής:πόλη11.5 km\l,περιαστική κίνηση:13.5 km\l,αυτοκινητόδρομος:11.1 km\l)
-Eίναι euro 5 έναντι euro 4 της 120CV -
**Το σκίσατε στα offtopic . **
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
λιγο ακυρη η αντιπαραθεση σας..λιγο εκτος θεματος..
παντως το μονο που εχω να σχολιασω ειναι οτι για μενα το που τοποθετειται ο περιοριστης των στροφων ειναι ανευ σημασιας..αυτα περι diesel των βενζινοκινητων ειναι μαλλον απλως σχολια που σκοπο εχουν το πειραγμα κ δεν αποτελουν την πραγματικη αποψη(τουλαχιστον ετσι ελπιζω)..ποσο μαλλον απο εναν κατοχο αουντι η οποια κυριαρχει στους αγωνες με κινητηρες πετρελαιου(κ μη μου πειτε οτι το εκανε αποκλειστικα για θεμα οικονομιας,γιατι αν εχανε τοσο σε αποδοση εν συγκρισει με ενα βενζινοκινητο,τοτε θα αδιαφορουσαν για την οικονομια )..αν μου βγαζει την ιδια αποδοση 700 στροφες χαμηλοτερα,σαφως κ θα το προτιμησω(αν δεν την βγαζει,αλλαζει το θεμα)..
τωρα για την διαφορα των 700-100-1200 στροφων μεταξυ αουντι-αλφα μου φαινεται ταιριαζει η φραση μεταξυ των τυφλων κυριαρχει ο μονοφθαλμος..οταν λοιπον η αουντι φτασει τις 9κ των χοντα(κ ταυτοχρονως πετυχει κ την αξιοπιστια τους),ας περιφανευεται για τα ορια των στροφων της αυτα καθαυτα..οποτε αφηστε κατα μερους τα ορια στροφων κ ασχοληθειτε με κατι ουσιαστικοτερο οπως το πως αποδιδουν οι εν συγκρισει κινητηρες στο φασμα στροφων που διαθετουν..κ βεβαια σε αλλο θεμα γιατι αυτο βλεπω να πηγαινει για σβησιμο.τουλαχιστον στις τελευταιες 2-3 σελιδες του..μπορειτε να ξεκινησετε ενα νεο θεμα,οπου θα τους συγκρινετε..
Αν ασχολειστε καιρο με τα αυτοκινητα γενικως, και εχουν πεσει στα χερια σας AR πριν
10+ χρονια, θα ξερετε τουλαχιστον οτι φημιζονται για την αποδοση τους στις μεσαιες-υψηλες στροφες, και βεβαια για το υψηλο γενικα οριο περιστροφης τους, κατι που τις διαφοροποιουσε και απο τον υπολοιπο ανταγωνισμο ενιοτε.
Οταν σημερα μετα απο πολυ καιρο, βγαζει επιτελους η AR ενα κατα τα αλλα
πολυ 'καλοζυγισμενο' δυνατο και φιλικο μοτερ, αλλα με κοφτη στις 6,000σ.α.λ,
ειναι σαν νου σου 'παιρνουν την μπουκια απο το στομα'.
Εκει που 'γεμιζεις' πριν προλαβεις να πεις: 'ερε Alfa με τα μοτορια σου', ειτε κοιτας να αλλαξεις αγχωμενος μην χτυπησεις τις 6κ στροφες ή 'κολλας' πριν το καταλαβεις στον
κοφτη, και νιωθεις και ανικανοποιητος, αλλα και ολιγον ασχετος, ενω στην ουσια
δεν φταις εσυ που η AR εκανε αυτη την επιλογη.
Αυτο ειδικα ειναι ακομα μεγαλυτερο μειον, οταν αντιστοιχα οι Γερμανοι σε καποια μοντελα που παλαιοτερα δεν 'στροφαρανε', τα βλεπουμε τωρα να χτυπουν για πλακα 7κ στροφες,
ευκολα και γρηγορα.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008