Sep 25, 2009, 4:13 PM

Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
... εχουν εξτασιαστει ολοι με το να εχουν ιμαντα παντως

Εγώ να δεις όταν σχεδόν συγχρόνως σε Megane και Passat πλήρωνα τις αλλαγές ιμάντα χρονισμού σε εξουσιοδοτημένα ... πόσο εκστασιασμένος ήμουν!!!
Στο Passat μου η αλλαγή έγινε στα 90.000 χλμ (μία έκανα γιατί το αυτοκίνητο πουλήθηκε στα 98.000 χλμ) και δεν ήταν και σε καλή κατασταση ο ιμάντας (αν και στο περιβάλλον μου μου έλεγαν ιδιοκτήτες Octavia Taxi ότι καλά έκανα) αντίθετα σε Megane και 406 άλλαζα κάθε 60.000 χλμ (με ... 'εγκεφαλικό' στη Renault αντίθετα με λογική τιμή στη Peugeot. (Το ίδιο κάνουν ακόμα και τώρα οι κάτοχοι 406 ταξιτζήδες).

Πάντως αν δεν κάνω λάθος όλοι πλέον οι Turbo κινητήρες βενζίνης από όλες τις εταιρίες (Renault (1,4 Tce), PSA, VAG (TSi), Οpel (1,6T)) -εκτός απο τον 1,2 Tce της Renault- καδένα έχουν πλέον!