Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Astra 2009
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Astra 2009
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 52
    • 53
    • 13 / 53
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    160
    1050
    1205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drunkard last edited by

      Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

      ειναι πολυ λογικο να μπαινεις σε ενα ΑΘΛΙΟ υπομενου για να ενεργοποιησεις το airc condition......μια διαδικασια που δεν μπορεις να την κανεις με κλειστα ματια και πρεπει να παρεις τα την προσοχη σου απο το δρομο...

      ΕΛΕΟΣ

      εργονομικα το προηγουμενο αστρα ηταν για τα αναθεμα....

      Eχεις απολυτο δικιο! το astra το εχει ο κολλητος μου,
      του το ειχα παει μια φορα για service γιατι αυτος δεν μπορουσε να φυγει απο την δουλεια του , ε λοιπον για να ρυθμισω το αιρ κοντισιον και το ραδιοφωνο σταματησα στην ακρη με αλαρμ και εφαγα περιπου 5 λεπτα μεχρι να βρω στο μενου που θα παω και πως θα τα ρυθμισω ,επεισης κακια εντυπωση μου εκανε οτι δεν ουτε μια ποτηροθηκη :

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pk33 last edited by

        Καλά, έχει μήκος 20 εκατοστά παραπάνω από το Golf ή αν θέλετε, ίδιο μήκος με το touran και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι μικρότερη από της Mercedes A class η οποία έχει μήκος μικρότερο από 4 μέτρα;;;;;

        Γιατί μου φαίνεται ότι η εκμετάλευση των τετραγωνικών που πιάνει στο δρόμο το νέο Astra είναι χείριστη;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Ναι... οκ... καλα τα σχολια σας για το απερχομενο Astra... αλλα για το τωρινο, ουτε ξερουμε πως ρυθμιζεται το clima, και εχει θηκη μεχρι και για μποθκαλι νερου 1,5 λιτρου... οποτε.... ας ειμαστε on target.

          Τουλαχιστον παντως τα Astra δεν σαπιζουν

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drunkard last edited by

            απ'οτι φαινετε το καινουργιο astra θα ειναι αλλου σε εργονομια σε σχεση με το απερχωμενο
            και μπορει τα opel astra να μην σαπιζουν αλλα απο αξιοπιστια ειναι ..........

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              corsair last edited by

              Ο χρήστης Drunkard έγραψε:

              και μπορει τα opel astra να μην σαπιζουν αλλα απο αξιοπιστια ειναι ..........

              στο ιδιο καζανι βραζουνε με τα αλλα... μην γινομαστε υπερβολικοι!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
                απ'οτι φαινετε το καινουργιο astra θα ειναι αλλου σε εργονομια σε σχεση με το απερχωμενο
                και μπορει τα opel astra να μην σαπιζουν αλλα απο αξιοπιστια ειναι ..........

                μια χαρα ειναι τα οπελ..βγαζουν κατι χαζομαρες αλλα γενικα ειναι σκυλια

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                  απ'οτι φαινετε το καινουργιο astra θα ειναι αλλου σε εργονομια σε σχεση με το απερχωμενο
                  και μπορει τα opel astra να μην σαπιζουν αλλα απο αξιοπιστια ειναι ..........

                  μια χαρα ειναι τα οπελ..βγαζουν κατι χαζομαρες αλλα γενικα ειναι σκυλια

                  γουφ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asanakis-kostas last edited by

                    ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΤΕΡ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ Η ΜΕ ΚΑΔΕΝΑ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      volvozeus last edited by

                      Ο χρήστης asanakis kostas έγραψε:
                      ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΤΕΡ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ Η ΜΕ ΚΑΔΕΝΑ

                      Ερωτηση: Τι διαφορα θα εχει αν πχ ο ιμαντας αλλαζει μετα απο 180000χιλιομετρα?
                      Απαντηση: Εδω σε θελω!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        106_4_ever last edited by

                        Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                        ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΤΕΡ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ Η ΜΕ ΚΑΔΕΝΑ

                        Ερωτηση: Τι διαφορα θα εχει αν πχ ο ιμαντας αλλαζει μετα απο 180000χιλιομετρα?
                        Απαντηση: Εδω σε θελω!

                        υπαρχει ιμαντας που να αντεζει τοσο????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                          ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΟΤΕΡ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ Η ΜΕ ΚΑΔΕΝΑ

                          Ερωτηση: Τι διαφορα θα εχει αν πχ ο ιμαντας αλλαζει μετα απο 180000χιλιομετρα?
                          Απαντηση: Εδω σε θελω!

                          υπαρχει ιμαντας που να αντεζει τοσο????

                          Στα νέα μοτέρ το διάστημα αλλαγής κυμαίνεται από 120κ μέχρι 180κ χιλιόμετρα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Ο χρήστης mirage έγραψε:
                            Στα νέα μοτέρ το διάστημα αλλαγής κυμαίνεται από 120κ μέχρι 180κ χιλιόμετρα

                            Έχει αλλάξει το υλικό κατασκευής τους ως προς την ανθεκτικότητα?
                            Στα περισσότερα στο πρόσφατο παρελθόν (πριν πάνε στη καδένα) έπαιζε αλλαγή κάθε 60.000 χλμ (Peugeot, Renault) άντε βία βία 90.000 χλμ (VW).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                              Στα νέα μοτέρ το διάστημα αλλαγής κυμαίνεται από 120κ μέχρι 180κ χιλιόμετρα

                              Έχει αλλάξει το υλικό κατασκευής τους ως προς την ανθεκτικότητα?
                              Στα περισσότερα στο πρόσφατο παρελθόν (πριν πάνε στη καδένα) έπαιζε αλλαγή κάθε 60.000 χλμ (Peugeot, Renault) άντε βία βία 90.000 χλμ (VW).

                              ο ιμαντας σε εμενα θελει αλλαγη στα 60.000 χλμ (tfsi 2.0) και με κοροιδευουν οι υπολοιποι 'βαγγεληδες' που εχουν καδενα

                              για 30.000 χλμ με κοροιδευουν? εχουν εξτασιαστει ολοι με το να εχουν ιμαντα παντως

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                ο ιμαντας σε εμενα θελει αλλαγη στα 60.000 χλμ (tfsi 2.0) και με κοροιδευουν οι υπολοιποι 'βαγγεληδες' που εχουν καδενα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                  ο ιμαντας σε εμενα θελει αλλαγη στα 60.000 χλμ (tfsi 2.0) και με κοροιδευουν οι υπολοιποι 'βαγγεληδες' που εχουν καδενα

                                  εσυ ποτε θελεις αλλαγη?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                    ο ιμαντας σε εμενα θελει αλλαγη στα 60.000 χλμ (tfsi 2.0) και με κοροιδευουν οι υπολοιποι 'βαγγεληδες' που εχουν καδενα

                                    εσυ ποτε θελεις αλλαγη?

                                    καδένα έχω...1800 γαρ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      ναι το ξερω, ποτε θες αλλαγη σε ρωταω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Ελεγχος λένε στα 150.000 χλμ ...όχι αλλαγή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          ε καλα κανετε και μου τη λετε

                                          θα ζησω με αυτο.. τι να κανω?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cosneo last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                            ... εχουν εξτασιαστει ολοι με το να εχουν ιμαντα παντως

                                            Εγώ να δεις όταν σχεδόν συγχρόνως σε Megane και Passat πλήρωνα τις αλλαγές ιμάντα χρονισμού σε εξουσιοδοτημένα ... πόσο εκστασιασμένος ήμουν!!!
                                            Στο Passat μου η αλλαγή έγινε στα 90.000 χλμ (μία έκανα γιατί το αυτοκίνητο πουλήθηκε στα 98.000 χλμ) και δεν ήταν και σε καλή κατασταση ο ιμάντας (αν και στο περιβάλλον μου μου έλεγαν ιδιοκτήτες Octavia Taxi ότι καλά έκανα) αντίθετα σε Megane και 406 άλλαζα κάθε 60.000 χλμ (με ... 'εγκεφαλικό' στη Renault αντίθετα με λογική τιμή στη Peugeot. (Το ίδιο κάνουν ακόμα και τώρα οι κάτοχοι 406 ταξιτζήδες).

                                            Πάντως αν δεν κάνω λάθος όλοι πλέον οι Turbo κινητήρες βενζίνης από όλες τις εταιρίες (Renault (1,4 Tce), PSA, VAG (TSi), Οpel (1,6T)) -εκτός απο τον 1,2 Tce της Renault- καδένα έχουν πλέον!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 13 / 53
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr