-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το θέμα θα μπορούσε να λυθεί ΙΜΗΟ με καταλόγους από τις εταιρείες που θα πιστοποιούν τα διάφορα Euro. Η πρώτη κυκλοφορία είναι ένα μέτρο και αυτό. Απλά στηρίζεται στο γεγονός ότι από 1-1-2005 ένα όχημα έπρεπε να είναι Euro 4. Crude αλλά effective. Δεν θα με πείραζε πάντως να έρθει η επόμενη Κυβέρνηση και να βάλει μία τάξη (βασιζόμενη στην ομολογκασιόν του οχήματος σύμφωνα με την άδεια) κάτι που θα μπορούσε να γίνει εύκολα και χωρίς πρόβλημα από τα στοιχεία του Υ.Μ.Ε.Σε γενικές γραμμές όμως τα μέτρα είναι σωστά. Ο πράσινος δακτύλιος στηρίζεται σε εκπομπές CO2 έστω και αν ΙΜΗΟ τα 140 gr/CO2 δεν είναι και ότι πιο οικολογικό. Επιτέλους υβριδικά πολυτελείας δεν αντιμετωπίζονται με μηδενικά τέλη. Τα κυβικά (1929) μπορεί να φαίνονται κάτι το αυθαίρετο αλλά στην Ευρωπαϊκή αγορά αυτή τη στιγμή πράγματι αποτελεί το διαχωριστικό όριο. (κάτω από αυτό τα Prius, Civic, Insight, πάνω από αυτό τα Lexus, Merc, BMW).
ωραία εγω θα είμαι στα 146!!!
-
από French δεν καταλαβαίνω Χριστό οπότε sorry για την παραπληροφόρηση.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
από French δεν καταλαβαίνω Χριστό οπότε sorry για την παραπληροφόρηση.Νο πρόμπλεμ, κι εμένα τα Γαλλικά μου έχουν σκουριάσει, απλά τρόμαξα με τα νούμερα και είπα να το ψάξω λίγο.
Να ρωτήσω κάτι άσχετο: Σε ποιες περιπτώσεις 'προβλέπεται' να περνάει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας 'πράξεις νομοθετικού περιεχομένου'? Βρήκα αυτό:
MEPOΣ TPITO - Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας
TMHMA B΄ - Πρόεδρος της Δημοκρατίας
KEΦAΛAIO ΔEYTEPO - Eξουσίες και ευθύνη από τις πράξεις του Προέδρου
'Αρθρο 44 - (Πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, δημοψηφίσματα, διαγγέλματα)- Σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μπορεί, ύστερα από πρόταση του Yπουργικού Συμβουλίου, να εκδίδει πράξεις νομοθετικού περιεχομένου. Oι πράξεις αυτές υποβάλλονται στη Bουλή για κύρωση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 72 παράγραφος 1, μέσα σε σαράντα ημέρες από την έκδοσή τους ή μέσα σε σαράντα ημέρες από τη σύγκληση της Bουλής σε σύνοδο. Aν δεν υποβληθούν στη Bουλή μέσα στις προαναφερόμενες προθεσμίες ή αν δεν εγκριθούν από αυτή μέσα σε τρεις μήνες από την υποβολή τους, παύουν να ισχύουν στο εξής.
-
αλλά ισχύουν για 3 μήνες μέσα στο χάος αν δεν εχουμε κυβέρνηση.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν γνωρίζω καμία χώρα στην Ευρώπη που να έχει άλλο τρόπο καταβολής των τελών ή αν αυτό συμβαίνει θα είναι σε επίπεδο εξαμήνων.
Υπάρχει, ή έστω υπήρχε τουλάχιστον πριν από καμμιά δεκαριά χρόνια στο Βέλγιο. Πρώην συνάδελφος μετοίκησε από το Βέλγιο στην Ελλάδα ένα καλοκαίρι, αφού προηγουμένως είχε καταθέσει εκεί τις πινακίδες του ΙΧ του. Μετά από περίπου 5-6 μήνες, προς μεγάλη του έκπληξη, έλαβε μια επιστολή (στην Ελλάδα )από το βελγικό υπουργείο που τον έψαχνε να του επιστρέψει τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας για το υπόλοιπο της χρονιάς που δεν κυκλοφορούσε.
Το αληθινό περιστατικό δείχνει τη σοβαρότητα που κάποιοι άλλοι λειτουργούν σε σχέση με εμάς. Και δεν είναι δύσκολο να γίνει, δόξα τω θεώ υπολογιστές και σόφτγουερ θέλει μόνο τα οποία υπάρχουν παντού ακόμη και στη Μποτσουάνα.
Αντίστοιχα τα τέλη μπορούν με ένα απλό σοφτγουερ ή εναλλακτικά μηνιαίες ανακοινώσεις του υπουργείου στο διαδίκτυο, να κλιμακώνονται έτσι ώστε ο αγοραστής να πληρώνει αναλογικά αυτό που πρέπει και όχι ολόκληρο.
Αλλά τέτοιοι είμαστε στην πλειοψηφία, τέτοιο κράτος έχουμε.+1 και στη Βρετανία, σου επιστρέφεται το μέρος που σου αναλογεί εάν δηλώσεις προσωρινή απόσυρση από την κυκλοφορία. Επίσης το σήμα το αγοράζεις όποτε ταξινομηθεί το αμάξι και ισχύει 6 ή 12 μήνες.
Μόνο η χώρα που έδωσε τα φώτα του πολιτισμού πρωτοπορεί με τις κλαπ@^&$διές της. -
Αν ένα όχημα δεν πάρει τα τέλη κυκλοφορίας μια χρονιά (ή και παραπάνω) λόγω μη κυκλοφορίας του, και με τη νέα χρονιά αποφασιστεί να τα πάρει για να κυκλοφορήσει πάλι, πληρώνει αναδρομικά και τα ενδιάμεσα;
Προσέξτε τι θα απαντήσετε... -
Αν ήταν σε προσωρινή ακινησία με τις πινακίδες κατεθεμένες στη ΔΟΥ, θεωρητικά, όχι.
-
H Κατσέλη, βγήκε και είπε σε εκπομπή ότι πρέπει να επιδοτηθούν κι άλλο τα υβριδικά (πως αφού έχουν 0%ΕΤΤ, θα τους κόψει και το ΦΠΑ?) και τα μάσαγε για το diesel.
Υπάρχει πάντως τεράστια σύγχυση και στους πολιτικούς, σχετικά με τους ρύπους και το αέριο του θερμοκηπίου CO2
-
Η κατσέλη είναι η γυναίκα του Αρσένη?
-
έτσι νομίζω ...
-
Δηλαδή 30 χρόνια το ίδιο σπίτι.... ασχολείται με το Θέμα....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
H Κατσέλη, βγήκε και είπε σε εκπομπή ότι πρέπει να επιδοτηθούν κι άλλο τα υβριδικά (πως αφού έχουν 0%ΕΤΤ, θα τους κόψει και το ΦΠΑ?) και τα μάσαγε για το diesel.Υπάρχει πάντως τεράστια σύγχυση και στους πολιτικούς, σχετικά με τους ρύπους και το αέριο του θερμοκηπίου CO2
Το μόνο που μπορούν πια να κάνουν είναι να βάλουν λεφτά κάτι που μου φαίνεται δύσκολο.
Γυναίκα Βουλευτής + Τεχνικά Θέματα = Φρουτοσαλάτα.
-
Ο χρήστης Euripides έγραψε:
Αν ένα όχημα δεν πάρει τα τέλη κυκλοφορίας μια χρονιά (ή και παραπάνω) λόγω μη κυκλοφορίας του, και με τη νέα χρονιά αποφασιστεί να τα πάρει για να κυκλοφορήσει πάλι, πληρώνει αναδρομικά και τα ενδιάμεσα;
Προσέξτε τι θα απαντήσετε...Όπως τα έγραψε ο StavrosG. Αν δεν καταθέσεις πινακίδες υποθέτουν ότι κυκλοφορείς κανονικά και άρα ή πλήρωσες εμπρόθεσμα ή χρωστάς. Αν χρωστάς, πληρώνεις και πρόστιμο, το οποίο 'για οχήματα με κυλινδρισμό κινητήρα από 786 κυβ. εκατ. και άνω ανέρχεται στο ύψος των τελών κυκλοφορίας που αντιστοιχούν στον κυλινδρισμό του κινητήρα του οχήματος.'
-
Στο Πασοκ θα μας πουνε ποσο θα πληρώσουμε εμείς που δεν εκπέμπουμε.... ρύπους...
146 βγάζει το καρούλι μου....
Αν μου πει πάλι δίλιτρο θα στείλω γράμμα ότι καίει λιγότερο από το LEXUS του -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Στο Πασοκ θα μας πουνε ποσο θα πληρώσουμε εμείς που δεν εκπέμπουμε.... ρύπους...146 βγάζει το καρούλι μου....
Αν μου πει πάλι δίλιτρο θα στείλω γράμμα ότι καίει λιγότερο από το LEXUS τουθα πληρώνουμε ....... όσα τους λείπουν .....
-
Ειπε θα πληρώνουμε με τις εκομπές δε το είπε?
Θα κάνουμε λευκή απεργία στο φορουμ αν δε το υλοποιήσει...
Θα το αφήσω στην Ιπποκράτους μπροστά στο κόμμα αν δε το κάνει... για να έρθουν τα κανάλια
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
αλλά ισχύουν για 3 μήνες μέσα στο χάος αν δεν εχουμε κυβέρνηση.Πρέπει οπωσδήποτε να επικυρωθούν στο 40ήμερο. Μετά, αν δεν επικυρωθούν (π.χ. αδυναμία σχηματισμού κυβέρνησης) παύουν αυτοδικαίως.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
H Κατσέλη, βγήκε και είπε σε εκπομπή ότι πρέπει να επιδοτηθούν κι άλλο τα υβριδικά (πως αφού έχουν 0%ΕΤΤ, θα τους κόψει και το ΦΠΑ?) και τα μάσαγε για το diesel.Υπάρχει πάντως τεράστια σύγχυση και στους πολιτικούς, σχετικά με τους ρύπους και το αέριο του θερμοκηπίου CO2
Μεγάλη ειδικός για τις εκπομπές ρύπων η κα Λούκα. Νομίζει ότι το πιο καθαρό αμάξι είναι το βουλευτικό της Lexus... Aυτή προαλείφεται μάλιστα για υπουργός Οικονομικών. Τρέμε έλλειμμα Προϋπολογισμού.
Και για να σοβαρευόμαστε. Τα ίδια χάλια κυβέρνηση με άλλο προσωπείο δυστυχώς θάχουμε. -
To πρόγραμμα κάθε κόμματος τι λέει ,όχι ο καθένας που βγαίνει στα κανάλια.
-
Στο μέτρο που γνωρίζω υπήρχε σκέψη στο ΠΑΣΟΚ να επιδοτηθούν περεταίρω τα υβριδικά με την απόσυρση. Δεν γίνεται να τους αφαιρεθεί ΕΤΤ το οποίο είναι μηδέν, ούτε να μειωθεί ο Φ.Π.Α. Γίνεται όμως το ρεγάλο της απόσυρσης αντί για 1.000 ευρώ να γίνει π.χ. 2.000 ευρώ αν πάρεις υβρίδιο.
Εκτίμησή μου είναι ότι δεν θα προσωρήσει τίποτα τέτοιο για 2 πολύ σοβαρούς λόγους.
α. Πολλές αντιπροσωπείς δεν έχουν υβριδικά και θα επαναστατήσουν και
β. Δεν υπάρχουν λεφτά στα ταμεία για μοίρασμα, το περιβάλλον άλλωστε ποιός το μαμεί?Για το πετρέλαιο, απλά ξεχάστε το. Έχουμε καταδείξει σε άλλο θρεντ ότι το θέμα δεν είναι ούτε περιβαντολλογικό, ούτε πολιτικό. Αντίθετα είναι εξόχως εισπρακτικό.
Τέλη κυκλοφορίας