-
E όχι και ποιότητα τα πρώτα γκόλφ , στο εργοστάσιο της ζασταβα τα βγάζανε , ρώτα και εμάς που το είχαμε , τι τραβήξαμε . Αλλά και σήμερα η γερμανική ποιότητα είναι μύθος ειδικά με τα λεφτά που ζητάνε , άλλωστε μην ξεχνάτε ότι στην Ευρώπη το 95 % του κόσμου είναι υπάλληλοι και έχουν εταιρικά αυτοκίνητα και κάθε χώρα αγοράζει τα δικά της .
-
Το αυτοκίνητο το οδήγησα σε testdrive και ομολογώ πως έπαθα πλάκα. Ναι, ο κινητήρας είναι αστείος, το αυτοκίνητο σερνότανε, αλλά να σας πω κάτι? Δε σε νοιάζει καθόλου! Πολύ καλή εντύπωση μου έκανε και η ποιότητά του (μικρή ένσταση τα κάθε λογής κουμπάκια που έχουν λίγο ψεύτικη αίσθηση), η ποιότητα κύλισης (κορυφαία) και η ηχομόνωση. Γενικά η άνεση κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα και πλέον πιστεύω πως η ψαλίδα έχει κλείσει σε σχέση ακόμη και με πολύ executive μάρκες. Βέβαια δεν έχω εμπειρία από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας του (Insignia, 407, Mondeo, Mazda 6 κτλ κτλ) μπορεί όλα έτσι να είναι, για τις executive μάρκες αναφέρομαι σε Mercedes E που χρησιμοποιήσαμε πρόσφατα για ταξίδι στη Γερμανία.
Αν βάλουν και τον 1.6T τότε μιλάμε για πολύ δυνατό πακέτο. Η αλήθεια είναι όμως ότι πράγματι η αξία μεταπώλησης συνήθως σε τέτοια αυτοκίνητα είναι πίκρα, οπότε τελικά σου βγαίνει ακριβό το πακέτο... -
Μα αν δεν βάλλουν τον 16άρη turbo, αυτό κι αν θα είναι ...αυτογκόλ από τα αποδυτήρια!
-
Πάντως στην αντιπροσωπεία τότε τους το είχα ρωτήσει και ο πωλητής θυμάμαι είχε φορέσει εκείνο το όμορφο και συμπονετικό χαμόγελο (καιμένο μου παιδί που δεν ξέρεις θα σου πω εγώ) και μου λέει αποκλείεται κύριε, είναι πολύ βαρύ αυτοκίνητο για 1.6...
Πυροβολίστε τους!!!! -
Ακροβάτη, το οδήγησα κι εγώ και επιβεβαιώνω όσα λες, είναι τόσο καλό και ποιοτικό που δεν σε νοιάζει ο κινητήρας, εξάλλου μπορεί κάποιοι να γουστάρουν να πηγαίνουν αργά.... Στο θέμα της ποιότητας με εξέπληξε, είναι ξεκάθαρα πάνω από Μondeo, Passat, 6 και λίγο πάνω από Insignia, που είναι επίσης πολύ ωραίο εσωτερικά αλλά τα κάτω πλαστικά δεν είναι το ίδιο καλά με τα επάνω, η απομίμηση ξύλου στο Cosmo φτηνή και το δέρμα δερματίνη (πάντως προς τιμή τους οι Γερμανοί το παραδέχονται και το γράφουν στον εξοπλισμό ως δερματίνη.) Η πλάκα όμως είναι όταν ξεκινάς, νομίζεις ότι κλείσαν το volume στο μηδέν, δεν ακούς τίποτα... Πάντως μετά από όλα αυτά πήγα οδήγησα και μια 316. Μπορεί να ακούγεται περισσότερο, μπορεί τα runflat να είναι απαράδεκτα για την ποιότητα κύλισης, μπορεί να ζορίζεται, μπορεί το ταμπλό να είναι minimal και τα νούμερα μικρά για να τα βλέπουμε εμείς που γεράσαμε, αλλά το αυτοκίνητο έχει ποιότητα και το δείχνει και τιμόνι που σκίζει. Κρίμα που και τα δύο δεν έχουν έναν καλύτερο κινητήρα (δεν μιλώ για τούρμπο, τα αποκλείω αλλά ένας ατμοσφαιρικός γύρω στα 140 άλογα θα ήταν ότι έπρεπε.)
Μια απορία : εκεί στην VAG τι παπάδες κάνουν; Πως δίνουν σχεδόν 22 κιλά ροπή από ατμοσφαιρκό 1.800άρη με 120 άλογα; -
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
Μια απορία : εκεί στην VAG τι παπάδες κάνουν; Πως δίνουν σχεδόν 22 κιλά ροπή από ατμοσφαιρκό 1.800άρη με 120 άλογα;
Βάζοντας turbo
-
Δεν το κατάλαβα, ίσως να μην έχω και τις γνώσεις, αλλά αφού είναι ατμοσφαιρικός πως είναι και τούρμπο;
-
Δεν είναι ατμοσφαιρικός προφανώς.
-
Έχεις δίκιο μόλις μπήκα στην ιστοσελίδα της Αουντι και τον δίνει τούρμπο, μπερδεύτηκα γιατί έχει και την έκδοση με 160 άλογα στα ίδια κυβικά και πίστεψα ότι εκείνος ήταν ο πουσαρισμένος κι αυτός ο απλός. Αnyway ευχαριστώ
-
(Katarxas paidia sugnomi gia ta greeklish alla grafo apo ti douleia sti germania se solaris opote ta ellinika einai no go.... )
An anaferesai sto 1.8TFSI tis Audi (vasiko montelo tou A4) me ta 120 aloga, pragmatika mou exei kanei ki emena tromeri entuposi pos ta kataferane!!! Ti 8elo na po? Apo to palio 1.8 to atmosfairiko vgazane 125 aloga an 8umamai kala, ki auto den itane kai kanena epiteygma, ypirxan apo palia 1.8 moter me 140. Pos kataferane tora na to turbisoune kai na vgazei ligotera einai aporias a3io!! Ti tou kanane? To fimosane??? Tou valane antiturbo???
H' mipos apodidei kamia 140 aloga ki apla den to lene gia na poulisoune tin amesos megaliteri ekdosi me ta 160???
Arxika eixa tin ypopsia pos exoune valei to 1.4 tou VAG me ta 120 alla psaxnontas sto internet den vrika kati... An kapoios 3erei kati, please as mas pei, telika einai 1.8 to moter??? Exo xasei ton ypno mou!!!Tora gia ti BMW 8a sumfoniso mazi sou apo plevras poiotitas. Pantos ki ekeini otan piga na ti do eixe dermatini sta ka8ismata (to epivevaiose kai i politria....). Polla ta xrimata pou zitaei omos (33000-34000 i amesos pio plousia ekdosi apo ti vasiki) ki apo emena exei faei akuro... An 8eleis na 3exorizeis (giati de nomizo pos 8a edine kapoios +10000 apla gia to timoni kai to stisimo tis...) pairneis ena A4 h' mia C180 1.6T kai ka8arizeis.
Pantos polu oraio to C5, o 1.6T tou tairiazei ganti! Na doume kai tin timi tou...
-
Βάλανε τον 1.8 ΤΦΣι με 120 άλογα αντί για έναν τουρμπάτο 1.4 για λόγους πρεστίζ της φίρμας προφανώς.
Δεν ήθελαν ένα πρίμιουμ μοντέλο τους να φορά 1400.Δεν το παραδέχονται αλλά δεν υπάρχει άλλη λογική εξήγηση.
-
Nai, apla aporo pos kataferane na katevasoune tin isxi tou kinitira tous!!! Diladi atmosfairikos posa aloga vgazei, 100????
-
Μιλάς για το VAG γκρουπ... που κυκλοφορούσαν το Golf3 με 1400 και 60 άλογα...
-
Pragmati autoi oi germanoi den paizontai me tipota!!!
Am to allo??? Kukloforei i fimi oti terma o 1.6 tis BMW (sti seira 1 toulaxisto...) katargeitai kai sti 8esi tou vazoune 2.0 me poly roph kai... 120 ipous... Etos kukloforias: 2009... -
Ισχύει εξ όσων γνωρίζω.
-
Ήρθε η ώρα να το ξεθάψουμε το θέμα..... Στην ιστοσελίδα της Citroen σε Βέλγιο και Λουξεμβούργο, εμφανίζεται η C5 1.6 THP (155hp) και καταργείται ο δίλιτρος βενζίνης. Μία και μοναδική έκδοση (Εxclusive) που απ΄ότι φαίνεται θα έχει και υδροπνευματική στα 1.600. Τιμή γύρω στα 25-26 χιλ. με τον στάνταρ εξοπλισμό. Τέλος προστίθεται και μία έκδοση ντίζελ 2.0 (163hp) αντί της 2.2 (173 hp). Tα φώτα σας παρακαλώ....
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
εμφανίζεται η C5 1.6 THP (155hp) και καταργείται ο δίλιτρος βενζίνης. Μία και μοναδική έκδοση (Εxclusive) που απ΄ότι φαίνεται θα έχει και υδροπνευματική στα 1.600. Τιμή γύρω στα 25-26 χιλ. με τον στάνταρ εξοπλισμό.Έπος.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
εμφανίζεται η C5 1.6 THP (155hp) και καταργείται ο δίλιτρος βενζίνης. Μία και μοναδική έκδοση (Εxclusive) που απ΄ότι φαίνεται θα έχει και υδροπνευματική στα 1.600. Τιμή γύρω στα 25-26 χιλ. με τον στάνταρ εξοπλισμό.
Έπος.
Η τιμή? Για Βέλγιο-Λουξεμβούργο είναι απολύτως λογική Άσε που σε αυτή την έκδοση το αμάξι έχει σχεδόν τα πάντα στάνταρ
-
Το συζηταγαμε και στο citroen topic πριν καμια βδομαδα..ενω αναφορες υπαρχουν και στο greekcitroen club..
viewtopic.php?f=15&t=5348&start=12000Η c5 με αυτο το κινητηρα και το κιβωτιο αποτελει μια απο τις πλεον ολοκληρωμενες επιλογες στην κατηγορια αφου ηταν το μονο καμματι στο οποιο επασχε σε σχεση με τον ανταγωνισμο, ενω αν στην εκδοση αυτη υπαρχει και στανταρ υδροπνευματικη τοτε η τιμη ειναι λογικοτατη.. Πολυ θα ηθελα να δω τις αποψεις διαφορων στο forum τωρα που ουσιαστικα δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο τον ανταγωνισμο και με την υδροπνευματικη απο τα 1.6 λιτρα αποκτα και ενα ακομα ισχυρο χαρτι...Γιατι εχω την εντυπωση οτι παλι τις ιδιες μαλακιες θα ακουσουμε περι αξιοπιστιας κτλ..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το συζηταγαμε και στο citroen topic πριν καμια βδομαδα..ενω αναφορες υπαρχουν και στο greekcitroen club..
viewtopic.php?f=15&t=5348&start=12000Η c5 με αυτο το κινητηρα και το κιβωτιο αποτελει μια απο τις πλεον ολοκληρωμενες επιλογες στην κατηγορια αφου ηταν το μονο καμματι στο οποιο επασχε σε σχεση με τον ανταγωνισμο, ενω αν στην εκδοση αυτη υπαρχει και στανταρ υδροπνευματικη τοτε η τιμη ειναι λογικοτατη.. Πολυ θα ηθελα να δω τις αποψεις διαφορων στο forum τωρα που ουσιαστικα δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο τον ανταγωνισμο και με την υδροπνευματικη απο τα 1.6 λιτρα αποκτα και ενα ακομα ισχυρο χαρτι...Γιατι εχω την εντυπωση οτι παλι τις ιδιες μαλακιες θα ακουσουμε περι αξιοπιστιας κτλ..
+1000
Nεο Citroen C5 - Φανερα Γερμανικο.