-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Από πότε το 8.5'' στα 0-100 είναι αργός χρόνος ?
To Panda εχει 9.5''....
-
Αυτό είναι που ενδιαφέρει και περισσότερο . Ο φίλος που το σκέφτετε είναι γιατι του αρέσει το στύλ .
Οταν γουστάρεις κάτι το πληρώνεις. Αυτό το ξέρουν όλοι .Το ερώτημα όμως είναι, αν αγοράζει κάτι που τουλάχιστον ποιοτικά , οδηγικά , αξίζει ?
Υπάρχει κάποιος φίλος που να το έχει ή τουλάχιστον να το έχει οδηγήσει ?
-
ο βασιλης (ανθρωπος που εχει σχεση με αυτοκινητα δηλαδη) ειχε οδηγησει μια αλλα ηταν νομιζω η v8...τα ειχε γραψει στο 'οδηγησα'...αποσο θυμαμαι εκεινο το μοντελο του ειχε αρεσει σαν στυλ και δυναμη!
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Αυτό είναι που ενδιαφέρει και περισσότερο . Ο φίλος που το σκέφτετε είναι γιατι του αρέσει το στύλ .
Οταν γουστάρεις κάτι το πληρώνεις. Αυτό το ξέρουν όλοι .Το ερώτημα όμως είναι, αν αγοράζει κάτι που τουλάχιστον **ποιοτικά , οδηγικά , αξίζει **?
Υπάρχει κάποιος φίλος που να το έχει ή τουλάχιστον να το έχει οδηγήσει ?
Για 55 χιλιάρικα που κοστίζει το V8 ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Θα τον περνάνε τα 370Ζ σαν σταματημένο και σε ευθεία και σε στροφές (αυτά για το οδηγικό κομμάτι) και τα Lada θα έχουν καλύτερη ποιότητα...
-
Αν ο φίλος σου κατοικεί στην άλλη μεριά του ατλαντικού μαζί του με τα χίλια να την πάρει για ελλάδα να την ξεχάσει τα λ7 που θα δώσει δεν ανταποκρίνονται ούτε σε οδική συμπεριφορά ούτε σε επιδόσεις ούτε σε ποιότητα από κατανάλωση πάλη άστα καίει χαλαρά 19lt/100 και με τα 4000cc δεν ξέρω ακριβώς αλλά φαντάζομε τι παίζει
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από τότε που αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας τιμής θέλουν 6 δεύτερα.ισως φταιει και το αυτοματο κιβωτιο που εχουν
παντως ειναι αργο αυτοκινητο για τα αλογα και τα κυβικα που ακους... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Από τότε που αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας τιμής θέλουν 6 δεύτερα.
ισως φταιει και το αυτοματο κιβωτιο που εχουν
παντως ειναι αργο αυτοκινητο για τα αλογα και τα κυβικα που ακους...Αν θυμάμαι καλα χειροκίνητο ήταν το αυτοκίνητο που έγραψε 8.5...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από τότε που αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας τιμής θέλουν 6 δεύτερα.
ισως φταιει και το αυτοματο κιβωτιο που εχουν
παντως ειναι αργο αυτοκινητο για τα αλογα και τα κυβικα που ακους...Αν θυμάμαι καλα χειροκίνητο ήταν το αυτοκίνητο που έγραψε 8.5...
εγω στο δρομο εχω βρει αυτοματη και καμπριο και οπως καταλαβαινεις ο διασυρμος ηταν μεγαλος..
δεν το περιμενα με τιποτα ομως
ενα καλο μπορουσε να εχει αυτο το αυτοκινητο (πολλα γκαζια στην ευθεια) αλλα ουτε αυτο εχει -
αν και μου αρεσουν τα αμερικανικα το συγκεκριμενο αμαξι ειναι αθλιο.Και πραγματι τα αμερικανικα κοστιζουν τα διπλα παρα την ευνοικη ισοτιμια.
-
to autokinhto auto pou les,sthn amerikh pwleite 17.000$ dld ligotero apo 15000 eurw.....xereis polla autokinhta sthn eurwph na exoun tosa osa exei ena mustang me auta ta lefta????????
-
Τα αυτοκίνητα αυτά είναι διαφορετικής φιλοσοφίας ΚΑΙ νοοτροπίας, κάτι που οι ΕυρωπαιοΑσιάτες δε θέλουν, ούτε μπορούν να καταλάβουν.
Αν ο φίλος σου δεν έχει τρέλα με την αμερικανιά, ας μην το πάρει. Το ότι εδώ στην Ελλάδα έχει 50 χιλιάρικα και στην Αμερική 20, δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστο και άθλιο (αν κρίνω σύμφωνα με τα λεγόμενα κάποιων εδώ μέσα), αλλά ότι δεν είναι δίκαιη η τιμολόγηση. Μην ξεχνάτε ότι δεν είναι όλοι χεράδες και οδηγάρες. Κάποιοι παίρνουυν τα αυτοκίνητα για εξυπηρέτηση, άλλοι για μούρη, άλλοι επειδή τους αρέσει, κοκ. Τα 'άκουσα, μου είπαν, διάβασα, κτλ' τα ακούω βερεσέ. Η εμπάθεια ή/και η ημιμάθεια, πάει σύννεφο.
Υπάρχουν πολλοί *μαντράδες *που φέρνουν και τη απλή και την GT. Μπορεί να πάει να τις δει από κοντά, να ψαχτεί λίγο σε αμερικάνικα φόρουμ που την έχουν οδηγήσει/την ξέρουν και βγάζει τα συμπεράσματα του.
-
Ο χρήστης onenight έγραψε:
to autokinhto auto pou les,sthn amerikh pwleite 17.000$ dld ligotero apo 15000 eurw.....xereis polla autokinhta sthn eurwph na exoun tosa osa exei ena mustang me auta ta lefta????????Καλως ηλθες στο φορουμ.Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες ομως γιατι τα greeklish απαγορευονται[mod]
-
Να περιμενει να αγορασει το καινουργιο GT.
http://mustangs.about.com/od/2011/a/2011mustanggt.htm
αν και το καινουργιο V6 ειναι εξαιρετικο και με φανταστικη καταναλωση βενζινης (για τους ιππους παντα!). Εκανα μια μετατροπη στα νουμερα και βγαινει περιπου 7.7 λιτρα/100χμ καταναλωση αυτοκινητοδρομου (εκτος πολης), αλλα βεβαια μιλαμε για 3.7 λιτρα μηχανη και 305 ιππους!!!
http://blog.caranddriver.com/2011-ford-mustang-v6-rated-at-31-mpg-highway/
Το GT του 2010 το εχω οδηγησει και μου αρεσε αρκετα, αλλα δεν με αφησε η συζηγος να το αγορασω ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Mustang που έρχεται στην Ελλάδα από τον ανεξάρτητο εισαγωγέα είναι η προηγούμενη έκδοση και όχι η τελευταία τοιυ 2009! Έίναι άθλιο αυτοκίνητο (όχι ότι το καινούριο είναι καλύτερο). Βαρύ, αργό για την κατηγορία του (το V6 είχε μετρηθεί στα 8.5 για το 0-100), με ανάρτηση άμαξας, συμπεριφορά τρακτερ και ποιότητα play mobile! Αξίζει μόνο για το στυλ και τον ήχο (αν πάρει το V8). Ας πάρει κανένα αυτοκίνητο της προκοπής καλύτερα... με 40 χιλιάρικα που κοστίζει το V6 ή 55 χιλιάρικα για το V8 παίρνεις αυτοκίνητα τουλάχιστον 10 φορές καλύτερα!0-100 για το gt (μοντελο 2010) ειναι 4.9 δευτερολεπτα.
http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/112_0904_2010_ford_mustang_gt_test/index.html
Το V6 (2010) ειναι 6.7 δευτερολεπτα (manual).
http://www.modernracer.com/fordmustangv62010.html
Το καινουργιο μοντελο εσωτερικα ειναι ποιοτικα εξαιρετικο. Το αν αρεσει η ρετρο σχεδιαση βεβαια ειναι καθαρα υποκειμενικο. Απο ποιοτητα υλικων θα ελεγα οτι ειναι σιγουρα πανω απο το μεσο ορο.
-
Με 315 αλογα τοσο καλο 0-100??
-
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Το Mustang που έρχεται στην Ελλάδα από τον ανεξάρτητο εισαγωγέα είναι η προηγούμενη έκδοση και όχι η τελευταία τοιυ 2009! Έίναι άθλιο αυτοκίνητο (όχι ότι το καινούριο είναι καλύτερο). Βαρύ, αργό για την κατηγορία του (το V6 είχε μετρηθεί στα 8.5 για το 0-100), με ανάρτηση άμαξας, συμπεριφορά τρακτερ και ποιότητα play mobile! Αξίζει μόνο για το στυλ και τον ήχο (αν πάρει το V8). Ας πάρει κανένα αυτοκίνητο της προκοπής καλύτερα... με 40 χιλιάρικα που κοστίζει το V6 ή 55 χιλιάρικα για το V8 παίρνεις αυτοκίνητα τουλάχιστον 10 φορές καλύτερα!
0-100 για το gt (μοντελο 2010) ειναι 4.9 δευτερολεπτα.
http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/112_0904_2010_ford_mustang_gt_test/index.html
Το V6 (2010) ειναι 6.7 δευτερολεπτα (manual).
http://www.modernracer.com/fordmustangv62010.html
Το καινουργιο μοντελο εσωτερικα ειναι ποιοτικα εξαιρετικο. Το αν αρεσει η ρετρο σχεδιαση βεβαια ειναι καθαρα υποκειμενικο. Απο ποιοτητα υλικων θα ελεγα οτι ειναι σιγουρα πανω απο το μεσο ορο.
Σε ποιο παράλληλο σύμπαν έγινε το 4.9? Εξάλλου εκεί μετράνε 0-60 μίλια με rolling start 1ft! Στην Ελλάδα το προηγούμενο V6 μετρήθηκε στα 8.5 από τους 4Τ! Το καινούριο με τα 300 άλογα λογικό είναι να έχει 6.7. Ο εισαγωγές των Mustang είσαι και σε κόφτει τόσο για να ξεθάψεις θέμα τόσων μηνών;
-
Σε μέτριο οδόστρωμα το GT κάτω από 6 άνετα με άπειρο σπινιάρισμα.
Φερραρόπληκτε σταμάτα!
-
Ρε σιγά μη μιλήσω για Ferrari εδώ... μη κοιτάς που πειράζω τον Πικουλίνο στο Λαμποτοπικό. Αλλά σε αυτό το τοπικό θα ήταν σαν να αποδεικνύεις την Θεωρία της Σχετικότητας σε παιδιά 2ας Λυκείου...
6αρι για την GT? Ε ναι, λίγο πιο αργή απο 350Ζ... κάπου εκεί είναι.
-
Τρελλος ηχος. Σαν ροτβαιλερ που γριλυζει σε μεγαφωνο...
-
Κάτω από 6 (5,8) εύκολα σε μέτριο οδόστρωμα. Το εργοστασιακό δεν μου φάνηκε καθόλου μακριά.
Ford Mustang GT ή Κάτι άλλο ?